| Poster | | Topic: Waar blijft het officiele standpunt van PFU? |  |
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5327 Reg.: 24 augustus 1999 | Deze topic is nu ruim een week open en ik heb nog geen reactie van de pfu kunnen ontdekken.
Is het gek als ik me afvraag wat het nut van dit pfu forum is ??
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3485 Reg.: 12 maart 1999 |
quote: MiKaZa schreef:
PFU heeft ook met Reker gesproken deze week en ook zij kiezen de kant van Reker......
Waarom verkondig je iets wat niet waar is?
quote: MiKaZa schreef: Nog geen officieel standpunt uitgegeven maar dat komt vast nog wel, want dit is namelijk hun mening.
Het standpunt van PSV Fans United zal zeer binnenkort online komen te staan.
quote: Guus Hiddink schreef:
En als het officiele standpunt van PFU al komt (wat ik ten zeerste betwijfel) dan is het natuurlijk rijkelijk laat.
Beter een weloverwogen reactie dan meteen een standpunt innemen terwijl je het verhaal maar van 1 kant belicht krijgt.
quote: witte schreef:
Dat de PFU achter ger van os aanloopt is niks nieuws anders krijgen ze binnen psv geen voet aan de grond . Ome ger is nu eenmaal heel close met psv .
Kan je ook met voorbeelden aantonen waaruit blijkt dat PSV Fans United achter Dhr. v. Os aanloopt. Ik heb namelijk het gevoel dat dit helemaal niet zo is.
Vanaf hier mijn persoonlijke mening
Ik heb niet met Reker gesproken en ook niet met Gomes, Valckx, De Visser en Lemic.
Om die reden kan ik geen mening hebben over wie er gelijk heeft.
Reker heeft zijn waarheid en de andere hebben hun waarheid.
De waarheid zal waarwschijnlijk richting het midden liggen.
Ik vind het vreemd dat supporters kant kiezen voor Of Reker Of "Kamp" Lemic terwijl ze niet de echte feiten kennen of met de twee kampen hebben gesproken.
Het enige wat telt is rust bij PSV, een goede selectie om volgens jaar het record te pakken, namelijk 5 schalen op rij.
Nogmaals dit is mijn persoonlijke mening, het standpunt van PSV Fans United komt binnenkort online!
|
|
|
P.S.V. anti Reker Regelmatige invaller
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 | Kom op Reus...
Reker heeft aantoonbaar en zeer zeker controleerbaar gelogen tegen diverse mensen,de beste man zal het ongetwijfeld goed bedoelen maar hij bakt er niets maar dan ook helemaal niets van! En wat het standpunt van PFU betreft...het zal toch niet zo zijn dat dat standpunt pas naar buiten komt nadat de contributie voor het komende seizoen weer is ontvangen mag ik hopen! Maar ik mag hopen dat dat toch wel een ernstige vorm van doemdenken is...ik heb PFU,ondanks het uitblijven van 'n standpunt,nog wel iets hoger zitten dan dat...
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3485 Reg.: 12 maart 1999 |
quote: P.S.V. anti Reker schreef:
Kom op Reus...
Reker heeft aantoonbaar en zeer zeker controleerbaar gelogen tegen diverse mensen,de beste man zal het ongetwijfeld goed bedoelen maar hij bakt er niets maar dan ook helemaal niets van!
Ik vraag me af wat Reker heeft precies heeft gezegd. Ik ben niet op de hoogte van de juiste feiten (zoals niemand dat is op 't forum), dus ik sta niet achter een partij.
Iedereen heeft een verhaal gehad in de krant, VI of weet ik het wat, maar Reker heb ik nog geen paginagroot intervieuw zien geven, waarin hij uitlegt wat hij er allemaal van gebakken heeft.
Ik vind ook dat hij blunders gemaakt heeft, maar ik wil dan wel de reden weten waarom dat gebeurt is en wat voor actie er op ondernomen is. Zoling ik dat niet weet kies ik geen parij!
|
|
|
kameel Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - RR Posts: 1157 Reg.: 27 april 2000 | Ik stel voor dat PFU géén partij kiest of zelfs openbaar een mening heeft over deze kwestie.
Ik lees overal alleen maar tegengestelde berichten en meningen over de gebeurtenissen, de supporters zijn blijkbaar onderling al verdeeld genoeg.
Is het nodig en heeft het nut dat PFU een zijde kiest en daarmee een deel van de PSV aanhang aan de kant zet?
Denk het niet.
Daarnaast is het gekibbel in de media niets voor onze club. Met de tijd zijn al deze grote monden vervangen en zijn wij nog steeds fan.
|
|
|
bakkertjuhhh Lid 2e elftal
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 172 Reg.: 2 januari 2008 |
quote: mj schreef:
Ben benieuwd hoeveel mensen hun lidmaatschap nu opzeggen en lid worden van de PFU
Ik ben lid omdat het me ongeveer 50 euro per jaar scheelt, anders ook niet hoor 
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 475 Reg.: 4 maart 2007 | PFU is gewoon kut, net als de supver. Je hebt er geen zak aan scheelt alleen korting en je krijgt een blad. Anders zou niemand er geld in pompen!!
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6952 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: Reus schreef:
Waarom verkondig je iets wat niet waar is?
Maakt niet uit wie het me verteld heeft maar het is niet de minste en die gaf aan dat PFU en harde kern dingen van Reker hebben gehoord waardoor ze aan zijn kant staan. Moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds in dat verhaal geloof tot het tegendeel blijkt uit het standpunt van PFU.
|
|
|
Olympiakos Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Athene Vak: - Posts: 2747 Reg.: 17 september 1999 | Ik snap het niet. Zo moeilijk is het toch niet om aan te geven wat je wel doet? Analyseren, afwachten, toepen, pandverbeuren...
Je hoeft echt geen partij te kiezen als je dat niet wilt, maar je kunt in deze hektische tijden als vereniging toch niet doen alsof er niks aan het handje is?
En die indruk begint de lange radiostilte toch wel te wekken!
|
|
|
wj Geselecteerd voor Oranje
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 463 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
PFU is gewoon kut, net als de supver. Je hebt er geen zak aan scheelt alleen korting en je krijgt een blad. Anders zou niemand er geld in pompen!!
Supver ben ik wel met je eens, PFU nog niet want zij hebben ook nog niet officieel een echt standpunt gebracht wat de supver wel heeft gedaan.... wat betreft kortingen zijn bij veel uitwedstrijden nog best handig... verder heb je helemaal gelijk.
[Dit bericht is veranderd door wj (op 13 mei 2008 18:10:35).]
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8181 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
PFU is gewoon kut, net als de supver. Je hebt er geen zak aan scheelt alleen korting en je krijgt een blad. Anders zou niemand er geld in pompen!!
Fantastisch beargumenteerd 
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3748 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: Olympiakos schreef:
Ik snap het niet. Zo moeilijk is het toch niet om aan te geven wat je wel doet? Analyseren, afwachten, toepen, pandverbeuren...
Je hoeft echt geen partij te kiezen als je dat niet wilt, maar je kunt in deze hektische tijden als vereniging toch niet doen alsof er niks aan het handje is?
En die indruk begint de lange radiostilte toch wel te wekken!
Zie ik ook zo zonder lid te zijn. PFU heeft voor mij als 'emigrant' altijd de indruk gewekt dat het de eigenlijke supportersvereniging is/was. Blijkbaar lig ik er helemaal naast? Is iedereen op vakantie? Of is er een meeting geweest met de heren van PSV waarin leuke verhalen werden verteld en beloftes werden gedaan?
Wat ook de reden mocht zijn, als je als PFU serieus genomen wilt worden, hoor je in deze tijden een standpunt te hebben. Zwijgen is een zwaktebod......tenminste volgens een supportertje uit Wenen.....
|
|
|
berkie Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 101 Reg.: 10 september 2002 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.495,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 | Ik heb mijn conclussie ondertussen wel getrokken...als er na zo'n lange tijd en zoveel verschillende verhalen nog altijd geen standpunt is van PFU is dat voor mij onbegrijpelijk en genoeg reden om op te gaan zeggen...
|
|
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5327 Reg.: 24 augustus 1999 | Ik wil de admins eigenlijk vragen dit pfu forum gedeelte op te doeken. Dit is bedoeld voor vragen en communicatie van de pfu met de fans. Als ze dan na lange tijd taal nog teken geven lijkt het mij wel duidelijk...
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10416 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: zieggezaggejantje schreef:
Ik wil de admins eigenlijk vragen dit pfu forum gedeelte op te doeken. Dit is bedoeld voor vragen en communicatie van de pfu met de fans. Als ze dan na lange tijd taal nog teken geven lijkt het mij wel duidelijk...
Als dit bedoeld is voor vragen en communicatie van de PFU met de fans, dan is jou verzoek ook op de verkeerde plaats.
Maar ik begrijp wat je bedoeld, er zit nog maar weinig leven in dit PFU forum.
|
|
|
Almere vak V Vedette
Uit: Dronten Vak: - Posts: 1342 Reg.: 28 juli 1999 | Neutraal standpunt PSV Fans United
Rubriek PSV Fans United nieu 14:25 16-05-2008
PSV Fans United stelt zich neutraal op inzake de problemen binnen de clubleiding en derden.
We hebben de PSV-directie, in persoon van commercieel directeur Van den Bunder, hierover vrijdagmiddag telefonisch op de hoogte gebracht.
Een aantal supporters heeft zich de laatste tijd afgevraagd waar het standpunt van PSV Fans United bleef, inzake de situatie zoals die zich bij PSV heeft ontwikkeld direct na het behalen van het kampioenschap. Gezien de complexe, ook voor ons onoverzichtelijke situatie, leek het ons beter te wachten met het openbaar maken van onze mening en niet in het wilde weg iets te gaan roepen. Mede gezien het feit dat we eerst graag de beide partijen gehoord hadden.
Er heeft een anderhalve week geleden een gesprek plaatsgevonden tussen Jan Reker, de voorzitter van PSV Fans United en een uitbater van stadionbar De Aftrap. Donderdagmiddag, heeft er een gesprek plaats gevonden tussen Stan Valckx en de voorzitter van PSV Fans United. Het tot stand komen van een gesprek met Valckx liet wat langer op zich wachten omdat hij met vakantie was.
We hebben nu beide kampen aangehoord en kunnen niet zeggen wie we geloven, omdat er te veel verwijten over en weer worden gemaakt.
Verder hebben wij de laatste weken veelvuldig gevraagd naar de mening van onze leden. Het zal duidelijk zijn dat de mening van onze leden in deze zaak voor ons voorop staat. Gebleken is dat er onder onze leden een behoorlijke tweespalt is ontstaan, zoals dat ook onder de totale supportersschare het geval lijkt te zijn. Ook de neutrale ludieke-actie van een stel jeugdige supporters laat zien dat de meningen echt verdeeld zijn. Soms kan het beter zijn om neutraal te blijven en proberen de rust te bewaren, dit gezien de grote meningsverschillen die er heersen, ook onder de PSV Fans United-aanhang. We hebben bij PSV gepleit voor een zo groot mogelijke openheid van het bestuur naar de supporters toe. Dit gebeurt nog steeds alleen maar via de media.
Wij hopen in het belang van ons PSV dat er snel duidelijkheid komt en dat het tot een goede oplossing komt. Het spreekwoordelijke “ wat water bij de wijn doen†zou hier voor beide partijen op zijn plaats zijn. Van machtswellustelingen binnen de club wordt PSV niet beter, vinden de supporters.
Namens het bestuur,
Frits Bovers
EENDRACHT MAAKT MACHT!!
Uiteindelijk dan toch een standpunt van de PFU. Wellicht dat ik jullie wat kan leren over tweespalt. Als 6000 mensen een mening hebben. En van die 6000 zijn 5950 tegen hetgeen wat Reker en de RvC aan het doen zijn, willen graag met Gomes verder, zijn niet blij met wat hij gezegd heeft, begrijpen wat Valckx zegt en ook snappen wat de Visser bedoeld en die andere 50 zijn voor hetgeen wat Reker en de RvC aan het doen zijn dan hebben we inderdaad tweespalt. Maar dan ga je dus niet in het midden staan. Dan geef je aandat een overgrote mederheid van de supporters de mening van Jan Reker en de RvC niet, er grote moeite mee heeft of er in ieder geval niet blij van wordt naar de toekomst toe. Als je nu met zo'n kletsverklaring komt als hierboven wordt weergegeven ben je bang om een mening te hebben en in mijn ook niks meer en niks minder dan een marionet van Jan Reker en de RvC. Hulde .... 
[Dit bericht is veranderd door Almere vak V (op 16 mei 2008 19:06:29).]
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3587 Reg.: 14 januari 1999 | Ik vraag me inderdaad af welke supporters ze geraadpleegd hebben. In ieder geval beter dan de sup vereniging die niet eens met 'het andere kamp' heeft gesproken.
Dit forum is er nu juist voor om met de bestuursleden in contact te komen. Ik hoop dat ze hier uitleggen wie van de supporters ze hebben gesproken en hoe ze erbij komen dat de (PFU) supporters 50/50 verdeeld zijn...
|
|
|
King Guus Vaste waarde in elftal
Uit: gesloten Vak: Oost - XX Posts: 372 Reg.: 7 oktober 2005 |
quote: ,,Ik ken Jan Reker al dertig jaar, we hebben samen zó ontzettend veel meegemaakt en zó ontzettend veel lol gehad. Dit heeft me echt heel veel pijn gedaan. Ik had nooit kunnen denken dat ik voor Jan geen emoties meer zou hebben.
,,Ik heb er tegenaan gehikt om dit te vertellen. Ik loop er al heel lang mee, maar wilde sowieso mijn mond houden tot de titel binnen was. Ik wilde nooit mijn eigenbelang boven dat van de club stellen. En Jan gooit nu alles op één hoop, maar ik had dit verhaal óók verteld als Gomes en De Visser niet naar buiten waren gekomen of als Lemic niet op deze wereld was geweest.
,,Dit jaar heeft me heel veel wijzer gemaakt, veel ervaringen opgeleverd. Dat je vertrouwen moet hebben in jezelf. Dat je ergens voor moet staan en op je eigen gevoel af moet gaan. PSV is een deel van mijn leven, ik wÃl helemaal niet weg. Maar mijn gevoel zegt: met Jan Reker wil ik niet meer werken. Het kán niet meer.
,,Jan zegt dat hij veel steunbetuigingen heeft gehad. Dat zal wel uit Oost-Brabant zijn. Ik heb telefoontjes uit de hele wereld gekregen, niemand snapt wat er in vredesnaam bij PSV aan de hand is. Het mooiste compliment kreeg ik van Bobby Robson (oud-trainer bij PSV, red.). Die zei: Stan ik ben trots op je.''
Jan Reker was niet voor commentaar bereikbaar.[/QUOTE]
Even het verhaal uit het AD naar boven gehaald,en mijn reactie daar hieronder geplakt.
quote: Laatste zin van het verhaal zegt genoeg,Jantje moet eerst bedenktijd hebben om met een tegenreactie te komen.En @witte meneer Bovers schaart zich achter Ger van Os.
Jantje heeft nog steeds niet gereageerd,dus ik neem aan dat in het verhaal van Stan het meest geloofwaardig is.Ik heb het nooit voor Gomes opgenomen na zijn "ruzie"met Reker maar het is wel zo dat we zonder Reker al 3x op rij kampioen zijn geworden,en nu ons boerke aan de macht is dat hiet langzaam achteruit gaat met ook MIJN clubje.
HAAL AUB KEES PLOEGSMA TERUG VOORDAT ER NOG MEER ONHEIL OVER KOMT.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8181 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Wat een gelul. Het gaat vanaf 2004/2005 achteruit. Na dat jaar was het al een stuk minder en vorig jaar was natuurlijk helemaal belachelijk. Of is dat ook de schuld van Reker? 
|
|
|
Opslagloods Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven- Strijp Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 266 Reg.: 2 mei 2006 | Ik begrijp het niet.
PSV Fans United wil beide kanten van het verhaal horen om zo een mening te vormen over het verhaal. Na de gesprekken met Reker en Valckx is PFU nog niet overtuigd van het verhaal van beiden waardoor ze geen kant kunnen kiezen.
Als zowel Reker als Valckx niet voldoende overtuigende argumenten kunnen bedenken waarom ze onze club in een kwaad daglicht zetten verdienen ze allebei geen positie binnen PSV.
Door een neutraal standpunt in te nemen wordt eigenlijk de kant van Reker gekozen. Hij wordt niet aangesproken op het wegsturen van Valckx en op de situaties met Gomes, de Visser en nog enkele anderen.
Ik vind het al voldoende reden om minimaal tegen Reker te zijn als hij niet met feiten kan onderbouwen waar hij zijn oorlog binnen PSV op baseert. Voor Valckx geld eigenlijk hetzelfde, waardoor het dan ook goed is dat hij weg is.
De andere partijen hierin, Gomes en de Visser, hebben ook voor negatieve publiciteit gezorgd voor de club PSV. Ik zeg het met pijn in mijn hart maar het is ook goed als zij beiden vertrekken. Niet op basis van hun mening, maar op basis van het in diskrediet brengen van de club.
Als ik het vanuit de kant van PFU bekijk is het zelfs heel gemakkelijk. De gesprekken die één of twee mensen met Reker en Valckx hebben gehad hebben ervoor gezorgd dat deze personen geen mening over de situatie konden geven. Zolang zij echter niet exact vertellen wat Reker en Valckx voor argumenten hebben gegeven aan ALLE leden van PFU, kunnen zijn niet weten wat de mening van PFU over deze zaak is.
Je hoeft niet een kant te kiezen om een mening te hebben. Als de helft tegen Reker is en de andere helft tegen Valckx dan wil dit zeggen dat er ten opzichte van beiden te weinig vertrouwen bestaat omdat ze de club beschadigen. Dat is ook een mening.
|
|
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1934 Reg.: 25 januari 2000 | Oftewel, het is nooit goed voor 90% van dit forum, behalve als er een standpunt komt dat 100% tegen reker is.
Zelfs een neutraal standpunt wordt hier uitgelegd als een standpunt voor reker! Dat er geen enquete is gehouden onder alle 1500 leden van PFU wil niet zeggen dat er geen overleg is geweest met de supporters. Je hoeft trouwens geen geleerde te zijn om te constateren dat er op zn zachts gezegd verdeeldheid is onder de supporters. Een blik op dit netwerk leert al genoeg.
Ben in ieder geval blijer met dit standpunt als dat van ome ger, die braaf achter PSV aanloopt. Iedereen die PFU dat verweet kan zn mening ook weer intrekken
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 | Als 90% van het forum tegen Reker is heb je als organisatie die zegt deze groep te vertegenwoordigen datzelfde standpunt in te nemen...simpel zat
Lekker makkelijk om het op deze manier te doen...maar zoek het allemaal maar uit met je PFU....1500 wordt 1499
|
|
|
PSV-VAK-H Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: West - H Posts: 1938 Uploads: 1 Reg.: 22 oktober 1999 |
quote: P.S.V. anti Reker schreef:
Als 90% van het forum tegen Reker is heb je als organisatie die zegt deze groep te vertegenwoordigen datzelfde standpunt in te nemen...simpel zat
Lekker makkelijk om het op deze manier te doen...maar zoek het allemaal maar uit met je PFU....1500 wordt 1499
Het forum van PSV Netwerk vertegenwoordigd natuurlijk niet het 1500 aantal leden die PSV Fans United heeft. Als op het forum 90% tegen is wil dat niet zeggen dat de 1500 leden van PFU ook op die wijze zijn verdeeld.
|
|
| Pool: 3218e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 | Daar heb je natuurlijk gelijk in...ik nam 90% omdat Dave dat getal ook gebruikte...maar ik ben er van overtuigd dat het overgrote deel van de 1500 PFU leden tegen Jan Reker zijn en dat standpunt zou dus ook uitgedragen moeten worden
|
|
|
|