| Poster | | Topic: Waar blijft het officiele standpunt van PFU? |  |
|
Opslagloods Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven- Strijp Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 266 Reg.: 2 mei 2006 |
quote: Dave schreef:
Oftewel, het is nooit goed voor 90% van dit forum, behalve als er een standpunt komt dat 100% tegen reker is.
Zelfs een neutraal standpunt wordt hier uitgelegd als een standpunt voor reker! Dat er geen enquete is gehouden onder alle 1500 leden van PFU wil niet zeggen dat er geen overleg is geweest met de supporters. Je hoeft trouwens geen geleerde te zijn om te constateren dat er op zn zachts gezegd verdeeldheid is onder de supporters. Een blik op dit netwerk leert al genoeg.
Ben in ieder geval blijer met dit standpunt als dat van ome ger, die braaf achter PSV aanloopt. Iedereen die PFU dat verweet kan zn mening ook weer intrekken
Ik kan me voorstellen dat er verdeeldheid is over wiens kant gekozen moet worden. Dat merk ik ook op dit forum.
Ik kan me echter niet voorstellen dat er ook verdeeldheid is binnen PFU in de mening over de huidige afhandeling van de problemen en het schaden van de club. Deze is waardeloos van zowel Reker, Valckx, de Visser en Gomes. Tegen de laatste drie worden echter consequenties genomen, dit gebeurd niet tegen Reker. Die krijgt zelfs steun van de supportersvereniging en de RvC, terwijl niemand echt weet waarop deze steun gebaseerd is.
Ik heb ook nog geen mening over wie er gelijk en ik denk ook niet dat dit nog duidelijk gaat worden. Echter wil dit niet zeggen dat ik geen mening heb over de gang van zaken binnen PSV. Reker is wel verantwoordelijk voor deze gang van zaken en mag daarop dus aangesproken/afgerekend worden.
PFU zegt alleen dat ze neutraal blijven om de rust te bewaren. Dit wil niet zeggen dat ze de gang van zaken niet kunnen veroordelen. Dit helpt denk ik meer dan achter de problemen aan lopen en hopen door een neutraal standpunt de rust te bewaren, zodat deze problemen zichzelf oplossen.
Als PFU na de interviews met Reker en Valckx nog geen oordeel heeft kunnen vormen moeten ze er mijn inziens meer aandoen om dit oordeel wel te kunnen vellen. Daarvoor vertegenwoordigen ze de belangen van de supporters en dat is waar de supporters op zitten te wachten lijkt me. De supporters willen duidelijkheid en beloftes waarop de betrokken kunnen worden afgerekend, zodat in het vervolg deze problemen voorkomen kunnen worden.
Uiteindelijk heeft iedereen toch in eerste instantie het beste voor met de club PSV en niet primair met de personen die er zitten.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8174 Reg.: 9 december 1999 | Waarom moet er een kant gekozen worden?
Valckx Gomes De Visser zijn al weg.
Nu zit alleen Reker er nog maar?
Dus je hoeft alleen nog maar een oordeel te vellen over zijn functioneren. En ik denk dan dat we snel klaar zijn.
|
|
|
chev Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1704 Reg.: 6 november 2005 | Ja die seniele kruier moet maar eens snel opbokken.
T is zoiezo veel te stil, want als het tegenzit zijn we voor de competitie begint nog zo bezig.
1 ding is zeker
Optiefen met die reker. 
|
|
|
P.S.V. anti Reker Regelmatige invaller
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
Waarom moet er een kant gekozen worden?
Valckx Gomes De Visser zijn al weg.
Nu zit alleen Reker er nog maar?
Dus je hoeft alleen nog maar een oordeel te vellen over zijn functioneren. En ik denk dan dat we snel klaar zijn.
Gomes is nog steeds niet weg...ik weet het is wishfull thinking...maar als de druk op de RvC en/of Pinokio opgevoerd zou worden en Pinokio zelf of de RvC zet er er wat het functioneren van Reker betreft een punt achter zou het best wel eens zo kunnen zijn dat Gomes blijft...
En wat Gomes heeft gedaan kan ook niet....laat dat duidelijk zijn...alleen Gomes maakt ons wel (voor een heel groot gedeelte) kampioen....Reker brengt alleen maar ellende!
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3145 Reg.: 5 mei 2000 | reker wordt niet geschofferd, omdat andrs de RVC voor paal staat.Want die verkondigden eerst dat ze achter schele jantje staan, kunnen ze hem nu moeilijk laten vallen.
hopenlijk is er een oplossing voordat de comp begint, anders krijgen we een zwaar seizoen.
En dan wil ik nog wel eens zien de positivos hier qua reken
|
|
|
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 | Ach het zou niet voor het eerst zijn dat een RvC/Bestuur uitspreekt achter een trainer/voorzitter oid te staan en dat de desbetreffende persoon een week laten op de keien wordt geflikkerd...
Ik wil wel eens weten hoe positief (of naief) de dames en heren nog zijn als bijvoorbeeld Aissati bij Ajax tekent...
Gelukkig zijn ze in A'dam ook niet al te snugger anders hadden ze die jongen al lang binnengehaald. Dan brengen ze de boel in Eindhoven wel aan het schijten!
|
|
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1934 Reg.: 25 januari 2000 |
quote: Opslagloods schreef:
PFU zegt alleen dat ze neutraal blijven om de rust te bewaren. Dit wil niet zeggen dat ze de gang van zaken niet kunnen veroordelen.
quote: De supporters willen duidelijkheid en beloftes waarop de betrokken kunnen worden afgerekend, zodat in het vervolg deze problemen voorkomen kunnen worden.
quote:
Uiteindelijk heeft iedereen toch in eerste instantie het beste voor met de club PSV en niet primair met de personen die er zitten.
Al jouw bovenstaande quotes komen volgens mij min of meer al in het standpunt van PFU terug:
Wij hopen in het belang van ons PSV dat er snel duidelijkheid komt en dat het tot een goede oplossing komt. Het spreekwoordelijke “ wat water bij de wijn doen†zou hier voor beide partijen op zijn plaats zijn. Van machtswellustelingen binnen de club wordt PSV niet beter, vinden de supporters.
Alleen dit keer misschien niet in de bewoordingen waarop de supporters hoopten.
Maargoed, weet persoonlijk ook niet of zulke 'stoere taal' die er weleens vanuit PFU wordt gegeven echt helpt in deze? Aangezien de media, bij gebrek aan echt nieuws, alles aanhaalt om weer een berichtje te kunnen plaatsen, lijkt me het dus niet echt slim, voordat deze 'oorlog' weer compleet via de media en dus onder het meelezend (en genietend) oog van heel 020 land wordt uitgevochten...
En voor de mensen die een kutjaar voorspellen volgend jaar: Volgens mij is de eenheid OP HET VELD alleen maar groter geworden! Is geen geheim dat Gomes van aandacht hield en dat niet iedereen binnen de selectie hiervan gecharmeerd was. Wat dat betreft kan het er alleen maar op vooruit gaan (positief blijven )
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 | Die laatste 2 zinnen.....
Laat me niet lachen...als je als selectiespeler er niet tegen kan dat een speler van het niveau Gomes van aandacht houd en blij bent met zijn vertrek mag je wat mij betreft vandaag je been nog breken...
Maar je maakt mij niet wijs dat er een speler is die blij is met het (eventuele) vertrek van Gomes...zelfs de reserve keepers niet!
[Dit bericht is veranderd door P.S.V. anti Reker (op 18 mei 2008 11:44:23).]
|
|
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1934 Reg.: 25 januari 2000 |
quote: P.S.V. anti Reker schreef:
Die laatste 2 zinnen.....
Laat me niet lachen...als je als selectiespeler er niet tegen kan dat een speler van het niveau Gomes van aandacht houd en blij bent met zijn vertrek mag je wat mij betreft vandaag je been nog breken...
Maar je maakt mij niet wijs dat er een speler is die blij is met het (eventuele) vertrek van Gomes...zelfs de reserve keepers niet!
Toch wel vriend, verschillende spelers, maar hou jij maar lekker je oogkleppen op
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Vak: Oost - WW Posts: 288 Reg.: 18 augustus 2005 | Dat van die oogkleppen wilde ik eigenlijk net tegen jou zeggen....blijf maar lekker PFU verdedigen en begrijp me niet verkeerd dat is je goed recht maar kom dan niet met bovenstaande onzin aankakken....
Mochten er echt spelers blij zijn met het vertrek van Gomes zijn dat geen proffesionals en moeten ze maar lekker bij de amateurs gaan spelen...Gomes is wel zo ongeveer in zijn ééntje (OK licht overdreven) verantwoordelijk voor de kampioenspremie van die gastjes...
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8174 Reg.: 9 december 1999 | Natuurlijk hekelde zijn medespelers(ik vermoed de goed verdedigers), de publieke belanstelling en de aandacht die Gomie keer, nadat hij PSV weereens op de been hield.
Edit:
Tevens is het bericht van de PFU een stuk genuanceerde dan in eerste instantie werd verkondigd.
Tevens moet ik de PFU complimenten geven, dat ze ook met Valckx zijn gaan praten voor wederhoor. Hopelijk plannen ze ook een gesprek met De Visser en Gomes.
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 18 mei 2008 14:44:30).]
|
|
|
Zeljko Legende Initiator Banner Battle
Vak: Oost - X Posts: 3513 Reg.: 13 januari 1999 | Positief verrast door dit statement. Eerst beide partijen gesproken, op basis daarvan een mening gevormd en deze helder verwoord. Complimenten.
|
|
|
witte Meervoudig international
Uit: eindhoven Vak: Zuid - AA Posts: 654 Reg.: 10 april 2000 | @ dave welke spelers zijn dat dan volgens jou , bankzitters of spelers
voor de basis
|
|
|
johnan Geselecteerd voor Oranje
(...)
Gomes is nog steeds niet weg...ik weet het is wishfull thinking...maar als de druk op de RvC en/of Pinokio opgevoerd zou worden en Pinokio zelf of de RvC zet er er wat het functioneren van Reker betreft een punt achter zou het best wel eens zo kunnen zijn dat Gomes blijft...
En wat Gomes heeft gedaan kan ook niet....laat dat duidelijk zijn...alleen Gomes maakt ons wel (voor een heel groot gedeelte) kampioen....Reker brengt alleen maar ellende!
Als jij denkt dat een vertrek van Reker dit alles nog zou oplossen ben je al verder heen dan ik dacht. Ook al zou Reker vertrekken dan blijft de macht nog bij de RVC die wil breken met de "macht" van Lemic en dat is dan ook nog toevallig de zaakwaarnemer van Gomes.
Het functioneren van Reker in "deze zaak" wordt dus gesteund door de RVC en zal niet resulteren in een vertrek van Reker.
|
|
|
Langeman International
Vak: Oost - X Posts: 609 Reg.: 25 september 2003 |
Daar heb je natuurlijk gelijk in...ik nam 90% omdat Dave dat getal ook gebruikte...maar ik ben er van overtuigd dat het overgrote deel van de 1500 PFU leden tegen Jan Reker zijn en dat standpunt zou dus ook uitgedragen moeten worden
Praat voor jezelf, niet voor anderen en zeker niet voor mij!!
quote: Zeljko schreef:
Positief verrast door dit statement. Eerst beide partijen gesproken, op basis daarvan een mening gevormd en deze helder verwoord. Complimenten.
Idd, PFU lijkt in deze kwestie de enige die het hoofd erbij houdt en beseft dat de waarheid ook in het midden kan liggen. Het belang van PSV moet ten alle tijden voorop blijven staan, niet dat van enkele individueen.
[Dit bericht is veranderd door Langeman (op 4 juni 2008 14:14:25).]
|
|
|
|