| Poster | | Topic: Waar blijft het officiele standpunt van PFU? |  |
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3565 Reg.: 14 januari 1999 | Het valt me tegen dat we nog steeds niets gehoord hebben van de PFU over de huidige situatie. Komt er nog een statement?
|
|
|
Olympiakos Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Athene Vak: - Posts: 2703 Reg.: 17 september 1999 | Ik ben deze dagen ook al meerdere dagen op bezoek geweest op de site, maar heb tot mn teleurstelling ook niks kunnen vinden..
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3565 Reg.: 14 januari 1999 | Tis stil aan de supporterskant....
|
|
|
P.S.V. anti Reker P.S.V. Rotterdam  Regelmatige invaller
Vak: Oost - WW Posts: 277 Reg.: 18 augustus 2005 | Inderdaad...ik wil ook wel eens weten wat het standpunt van PFU is...als zelfs zij de kant gaan kiezen zoals er hier meerderen lijken te doen van Reker/Schuitema ben ik niet langer lid...
|
|
|
Café BAC Legende
Uit: Best Vak: Oost - V Posts: 1558 Reg.: 19 februari 2000 | Ik ben ook erg benieuwd. Echter, ik vind deze kwestie dermate lastig in elkaar steken dat het voor PFU erg lastig kan zijn om een goed onderbouwd standpunt te formuleren.
Ik heb voor mezelf ook nog geen mening hierin. Zoals het er nu naar uitziet kan Reker in het belang niets anders doen dan drastisch schoon schip maken in de gehele organisatie, en daar vallen, al dan niet terecht, wat slachtoffers door die weldegelijk belangrijk zijn.
Maar als iedereen zo de vuile was buiten hangt(Van den Nieuwenhof contra De Visser, De Visser en Gomes contra Reker) terwijl Reker zelf nog niet met zijn 'waarheid' is gekomen behalve dat hij niet liegt maakt het erg makkelijk om Reker de volledige schuld te geven.
Ik denk dat jij het in jouw stuk in de krant goed verwoordde DUB, maar ik wacht voorlopig af met het formuleren van mijn mening tot echt duidelijk wordt wat er gebeurd is.
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3060 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: Statement Supportersvereniging: Eindelijk tegengas van directie en Raad van Commissarissen
(Gepost door RvN)
De Supportersvereniging heeft vandaag het volgende persbericht uitgegeven naar aanleiding van de onrust bij PSV en de verklaring van de Raad van Commissarissen:
PSV Netwerk
Vanaf eind vorige week is er de nodige duidelijkheid gekomen over de vermeende aantijgingen t.a.v. Jan Reker. In de landelijke pers en in het Eindhovens Dagblad is op ons uitdrukkelijk verzoek gereageerd op o.a. de uitlatingen van Gomes en Piet de Visser, langzaam maar zeker wordt een en ander duidelijk.
PSV Netwerk
Reeds eerder heeft Jan Reker, “de Bulldozer†genaamd, aangegeven dat hij een aantal beginnersfouten heeft gemaakt. Hij zal vaker tot tien gaan tellen voordat hij in de toekomst gaat reageren.
PSV Netwerk
Het interview van Gomes was wel voor 95% gebaseerd op anderen dan over zijn eigen situatie. Verkeerde vertalingen, veronderstellingen en “verkeerd begrepenâ€waren de bronnen van Gomes, gevoed door zijn zaakwaarnemer en ondersteund door Piet de Visser en Stan Valckx.
Logisch nietwaar? Beide heren zien de bui al hangen, veel minder invloed bij PSV en dus gaat het om veel, heel veel makelaarsgeld dat PSV moet betalen en heeft betaald.
PSV Netwerk
Dat Gomes moet blijven staat buiten kijf, hij heeft de sleutel in de hand.
PSV Netwerk
Na een inhoudelijk gesprek met een vertegenwoordiger namens de Raad van Commissarissen en de directie is uitvoerig gesproken over de achtergronden, de publicaties en de beschuldigingen in de pers. Uiteraard was alles niet nieuw voor ons maar toch alle feiten overziende moest er schoon schip worden gemaakt. Hugo Borst zei het al: “PSV heeft meer makelaarskosten gemaakt dan Manchester Unitedâ€. Deze opmerking komt niet zomaar uit de lucht vallen. Uit het persoonlijk gesprek en onderbouwde informatie terzake, kunnen wij nu niet anders concluderen dat de Algemeen Directeur zo snel mogelijk met ieders ondersteuning moet zorgdragen dat de directie, met op de achtergrond de Raad van Commissarissen, meer laat zien wie naar buiten uit de baas is in de onderneming PSV. Het gaat ons om de club PSV. Niemand, ook Gomes, Piet de Visser of Jan Reker, is groter dan de club!
PSV Netwerk
Het bericht van afgelopen woensdag uit De Telegraaf van de voorzitter van de Raad van Commissarissen heeft naar onze mening geen positieve bijdrage geleverd omtrent de beeldvorming van PSV: “Als men niets wil zeggen, handel daar ook naarâ€, aldus Ger van Os, voorzitter van de Supportersvereniging PSV.
PSV Netwerk
Reeds eerder hebben wij in ons clubblad aangegeven hoe we dachten over de kwestie Ronald Koeman, de daaropvolgende trainerscarrousel, het vertrek van Perez en de situatie rond Aissati. Ten aanzien van Aissati hebben wij Sef Vergoossen gevraagd waarom hij niet werd ingezet. Het antwoord was: “Het moet passen in het systeemâ€.
Jan Reker kon slechts ons verzoek overbrengen, de trainer beslist. Ondanks alles werd PSV kampioen en natuurlijk waren bepaalde wedstrijden niet om aan te zien maar uiteindelijk konden we toch een lange neus trekken naar al diegene die ons het kampioenschap niet gunden.
PSV Netwerk
Dat in het seizoen 2007-2008 een dikke winst wordt gemaakt komt maar sporadisch in de publiciteit, het negatief vermogen van ongeveer 20 miljoen is in drie jaar tijd weggewerkt, zeker 50% daarvan werd dit jaar gerealiseerd, een fantastische prestatie waarbij PSV niet eerst weer moet verkopen om te kopen!
PSV Netwerk
We hebben in het persoonlijk gesprek heel sterk aangedrongen om zo snel mogelijk met het resultaat omtrent de eventuele aankoop van Rodriguez naar buiten te komen. Ook hebben wij verzocht voor de nabije toekomst meer openheid te betrachten over de gang van zaken bij PSV om supporters, daar waar het kan, tijdig te informeren.
Wij vragen ons verder af of een vertaler op het veld de communicatie moet herstellen, Nederlandse woorden leren lijkt ons de beste methode om zogenaamde “misverstanden†te voorkomen.
PSV Netwerk
Voor de jeugdspelers van de A-selectie zal een aparte begeleiding worden geregeld. Een en ander in overleg met Huub Stevens. Tevens zal er een nieuwe technisch manager moeten worden aangetrokken waarbij een taakafbakening zal worden vastgelegd tussen hem en de algemeen directeur.
Tenslotte mogen wij u niet onthouden dat Jan Reker bij zijn aantreden flinke instructies heeft meegekregen, namelijk de financiën op orde te krijgen en tevens sportief te blijven van presteren. Hierin is hij naar onze mening geslaagd.
De Supportersvereniging PSV gaat naar aanleiding van de reacties van de directie en Raad van Commissarissen van de afgelopen dagen en na het inhoudelijk en persoonlijk gesprek met hen eensgezind het nieuwe seizoen in
Supportersvereniging is wel met een statement gekomen.
|
|
|
ping Basisspeler
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 357 Reg.: 8 januari 2002 | nou...en wat voor een!
Dit is het slechtste stuk tekst wat ik heb gezien sinds ik het eerste opstel van mijn neefje van 6 heb gelezen. Zijn volgenden waren namelijk al beter.
|
|
|
mj Nationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 841 Reg.: 20 januari 2001 | Ben benieuwd hoeveel mensen hun lidmaatschap nu opzeggen en lid worden van de PFU
|
|
|
Vak: Oost - WW Posts: 277 Reg.: 18 augustus 2005 | Laten we eerst maar eens afwachten wat het standpunt van PFU is....
|
|
|
toontje op de trap Veelbelovend talent
Uit: Generalenbuurt Vak: Oost - V Posts: 98 Reg.: 16 december 2004 | Beetje jammer idd, die standaard nieuwsberichten uit de media op hun site, want die leest toch iedereen al. Supp. ver. heeft blijkbaar argumenten om voor Reker te kiezen.
en PFU?
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6818 Reg.: 18 juli 2002 | PFU heeft ook met Reker gesproken deze week en ook zij kiezen de kant van Reker......
Nog geen officieel standpunt uitgegeven maar dat komt vast nog wel, want dit is namelijk hun mening.
|
|
|
Vak: Oost - WW Posts: 277 Reg.: 18 augustus 2005 | Als dat zo is,zeker na wat er nu weer naar buiten komt betreffende Aissati,gaat er deze week nog een brief naar PFU om mijn lidmaatschap op te zeggen....niet dat ze daar wakker van zullen liggen maar toch...
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3135 Reg.: 5 mei 2000 | PFU is toch toendertijd opgericht om als soort tegenpool te fungeren, van de supp.ver.
nu lopen ze bijna hand in hand met ze. beetje jammer lijkt me.
Ook al is er een gesprek geweest met de buldozer, weet niemand de inhoud hiervan en plots is alles weer hossana, en kiezen we partij van reker.maar is dit wel de mening van de supporters van de PFU denk ik dan ????
zouden die geen vergadering moeten beleggen om te horen hoe of wat.
Maar helaas geen zeggenschap meer omdat ik er al uit was gestapt bij de PFU.
suc6 verder guys
|
|
|
|
SUUR Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5378 Reg.: 16 oktober 2002 |
quote: KOENIE schreef:
PFU is toch toendertijd opgericht om als soort tegenpool te fungeren, van de supp.ver.
nu lopen ze bijna hand in hand met ze. beetje jammer lijkt me.
Ook al is er een gesprek geweest met de buldozer, weet niemand de inhoud hiervan en plots is alles weer hossana, en kiezen we partij van reker.maar is dit wel de mening van de supporters van de PFU denk ik dan ????
zouden die geen vergadering moeten beleggen om te horen hoe of wat.
Maar helaas geen zeggenschap meer omdat ik er al uit was gestapt bij de PFU.
suc6 verder guys
Is dit juist niet het probleem? Een andere mening hebben om een andere mening te hebben?
Als PFU wel de feiten kent, dan is het toch hun goed recht om achter de "gelijke" te scharen?
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3135 Reg.: 5 mei 2000 | PFU zijn geen 5 mensen, toch.
dus als je die 5 mensen jou menig hebt gegeven en zijn vinden dat dan plots ook, dan is het de mening van de PFU ???
misschien wel dan daarom, dat ik weg ben gegaan.
dus geen gelijke,want overtuig enkelen en alles is oke en vergeven, treed dan naar buiten naar je leden toe,om het te verkondigen,maar huld je niet in duisternis.
marionetten hebben we al genoeg klaarblijkelijk.
Meneer A verkondigd iets en de rest knikt instemmend.
lekker democratisch opgelost .
SUUR toevallig bestuurslid ??
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6818 Reg.: 18 juli 2002 | Slaat idd nergens op: prima dat PFU dit standpunt inneemt maar laat dan *** horen waarom, wat heeft Reker voor geweldige feiten op tafel gelegd die hem in alles vrijpleiten?
|
|
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1924 Reg.: 25 januari 2000 | Er is nog nergens een officieel bericht gekomen van de PFU, dus beetje raar dat PFU al wordt aangevallen voordat er zelfs al een standpunt is gevormd.
En al zou Frits het op 1 punt eens een keer eens zijn met Ger, is het dan niet wat voorbarig om meteen te verkondigen dat PFU en de supver hand in hand lopen???
Maarja, de beste stuurlui staan in Uruzgan blijkt wel weer.
Als je details wilt weten Koenie, dan moet je latjes maar ff spreke, die zat ook bij het gesprek
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3135 Reg.: 5 mei 2000 | ha opper hoolie DAVE
het gaat er mij niet, om wat er is gezegd tijdens dat gesprek,mij gaat het er om dat er 2 man ( m en f ) een gesprek hebben gehad, en die dan achter reker staan, is hun goed recht maar plots beslissen dat dat het woord van de pfu supporters zijn is niet mijn mening.
Ik val de pfu niet aan, maar het is mij te simpel dave ook vanuit deze zandbak om dan maar meteen alles te vergeten wat die bikkel van een reker allemaal heeft gepresteerd heeft dit jaar, of ik nu thuis zit of hier vind ik een gemakkelijke opmerking van je, en beste stuurlui is ook onzin want ik ben geen eens lid meer van de pfu.
volgende stap maybe in de toekomst
2 mannen gaan praten met de leider van ajax, en plots wordt er besloten dat we samen gaan gaan met de godenzonen, snappie, zal iedereen daar mee eens zijn denk je
dat is alleen wat ik wil zeggen, val zeker M en F niet aan zeker niet,maar zonder een statement te geven naar je leden toe vind ik dit een te gemakkelijke oplossing. laat dan iets horen via je site of beleg een zuipvergadering in de aftrap maar doe iets.
maar dit zijn mijn laatste worden hierover.
als ik dingen naar buiten wil brengen ,dan moet ik maar eens weer lid worden of verder zwijgen.
dus fritske als ik trug ben zie ik het aanmeldings form wel voorbij komen maybe, of ben ik nu voor het leven geroyeerd
no hard feelings i hope
|
|
|
Parcye Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 7334 Reg.: 25 februari 2001 | Dit is NIET een bericht namens PSV Fans United
Reker staat in zijn recht?
Gomes staat in zijn recht?
Reker spreekt de waarheid?
Gomes spreekt de waarheid?
Waar het om gaat, is dat, wie wat waarom dan ook, het een zooitje is bij PSV. Of dat nu de schuld is van Reker, Gomes, De Visser, Lemic, dat boeit niet.
Wat boeit is dat 'eendracht maakt macht' en dat zou moeten inhouden dat wij allen te samen, zij allen te samen, een eenheid vormen die hier uit gaat komen.
Of dat betekend dat Reker gaat of Gomes gaat of Lemic gaat of ..... PSV, zeker de supporters, moeten een eenheid zijn die er voor pleiten de rust, het overzicht te bewaren om zo tot een oplossing te komen.
Want wat heb je aan een, al dan niet terecht, aangewezen schuldige als je geen oplossing hebt?
Hoe het nu gaat is niet des PSV, is gewoon PSV onwaardig en dat moet afgelopen zijn! Eendracht Maakt Macht
Dit is NIET een bericht namens PSV Fans United
|
|
|
Guus Hiddink Legende
Uit: Varsseveld Vak: - Posts: 2268 Reg.: 27 november 2001 | Je kunt zeggen van de Supporters Vereniging wat je wilt maar ik heb meer respect voor een vereniging die openlijk via haar site een standpunt inneemt als een vereniging die helemaal geen standpunt inneemt. Waarom ga je dan überhaupt praten met Reker en consorten? Om neutraal te blijven? Voor de lekkere koffie? Uit nieuwsgierigheid? Je mening alleen in kleine kring en/of alleen je persoonlijke mening geven is laf! En als het officiele standpunt van PFU al komt (wat ik ten zeerste betwijfel) dan is het natuurlijk rijkelijk laat.
[Dit bericht is veranderd door Guus Hiddink (op 9 mei 2008 09:47:49).]
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4285 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Guus Hiddink schreef:
En als het officiele standpunt van PFU al komt (wat ik ten zeerste betwijfel) dan is het natuurlijk rijkelijk laat.
Ik heb vanuit een officieel supportersorgaan liever een ietwat late, maar goed overwogen en reeele reactie, dan een razendsnel impulsief en emotioneel ingenomen standpunt zonder dat daar gedegen onderzoek en kennis van achtergrondzaken bij komt kijken. Ik moet zeggen dat ik de reactie van de supp. vereniging een beetje kort door de bocht vind gaan, in die zin dat ik met een hoop vragen blijf zitten die vooralsnog onbeantwoord blijven in die reactie...
Al ben ook ik razendbenieuwd naar de reactie van PFU.
|
|
|
Opslagloods Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven- Strijp Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 251 Reg.: 2 mei 2006 |
quote: Balinho schreef:
(...)
Ik heb vanuit een officieel supportersorgaan liever een ietwat late, maar goed overwogen en reeele reactie, dan een razendsnel impulsief en emotioneel ingenomen standpunt zonder dat daar gedegen onderzoek en kennis van achtergrondzaken bij komt kijken. Ik moet zeggen dat ik de reactie van de supp. vereniging een beetje kort door de bocht vind gaan, in die zin dat ik met een hoop vragen blijf zitten die vooralsnog onbeantwoord blijven in die reactie...
Al ben ook ik razendbenieuwd naar de reactie van PFU.
Ik vind, na het lezen van het interview met Valckx in het AD, dat je gelijk hebt. Valckx bevestigt dat de officiele supportersvereniging niet met de andere partijen heeft gesproken in deze ruzie. Letterlijk zegt hij:
"De supportersvereniging steunt hem. Waarom? Die hebben helemaal niet met mij of Piet de Visser of Lemic gesproken. Hoe kan dat dan?"
Ik heb liever dat de PFU pas partij kiest op het moment dat alle feiten bekend zijn. In de tussentijd had ik wel een oproep tot het creeeren van rust en duidelijkheid verwacht binnen PSV.
|
|
|
witte Meervoudig international
Uit: eindhoven Vak: Zuid - AA Posts: 653 Reg.: 10 april 2000 | De supportersvereniging doet toch hetzelfde als de PFU ook die houden geen leden raadpleging .
Dat de PFU achter ger van os aanloopt is niks nieuws anders krijgen ze binnen psv geen voet aan de grond . Ome ger is nu eenmaal heel close met psv .
Dit lost zichtzelf wel op , er komt nu zoveel naar buiten wat anti reker is , dat reker zelf wel opstapt als ie iets voor psv voelt
Blijft reker zitten dan maakt hij psv kapot zo simpel is het toch .
|
|
|
Vak: Oost - WW Posts: 277 Reg.: 18 augustus 2005 | Zeer triest als PFU zelfs na dit nieuwe verhaal van Valckx(alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg was) niet met een duidelijk standpunt komt waarin het zich uitspreekt TEGEN Reker en dus VOOR P.S.V.!
Kan ik eigenlijk ook per mail mijn lidmaatschap opzeggen?
|
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9706 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Dat kan, heb ik ook gedaan een paar weken terug. Ook de Supporters Vereniging heeft eenzelfde brief van me mogen ontvangen. Ik heb geen vertrouwen meer in beide verenigingen helaas.
|
|
|