Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 19 »
Hubertus
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2005
The Artist
Legende
Uit: Weert
Reg.: 8 april 2003
dblokker89
Internationale topspeler
Uit: Lanaken
Vak: Zuid - A
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 16 juli 2005
No Remorse
Meervoudig international
Uit: W.B.D.
Vak: Noord - U
Reg.: 29 januari 2010
FarfanNilisRomario
Basisspeler
Uit: Oosterhout
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 januari 2006
Balinho
Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Zuid - C
Reg.: 1 augustus 1999
quote:Dus ik ben erg benieuwd met welke trainer we volgens PFU wel de Cl winnen. Laat maar horen!
PSV Fans United zegt vertrouwen op in bestuur PSV
EINDHOVEN - Supportersvereniging PSV Fans United heeft het vertrouwen opgezegd in het bestuur van PSV. Volgens voorzitter Frits Bovers van PSV Fans United begaat het bestuur van PSV een grote fout door trainer Fred Rutten niet te ontslaan. "Wij zien het op deze manier somber in."
Hij is van mening dat Rutten bij een andere topclub al lang ontslagen zou zijn. Algemeen directeur Sanders en technisch manager Brands maakten dinsdag bekend dat Fred Rutten komend seizoen aan mag blijven als trainer van PSV.
Volgens Bovers luistert het bestuur van PSV te weinig naar de fans. PSV Fans United vertegenwoordigt bijna 1000 supporters van PSV. Bovers: "Het ontbreekt aan motivatie en beleving bij de spelers. De trainer moet aan de kant worden gezet, dat zou bij andere clubs ook het geval zijn. We zien het op deze manier somber in." Hij spreekt over angsthazenvoetbal, want zelfs voor de laatste wedstrijd kon Rutten zijn spelers volgens Bovers niet motiveren.
'Supporters zijn niet te houden'
Bovers maakt zich bovendien zorgen over de gevolgen, volgens hem zijn sommige supporters niet te houden. "Er zitten wel een aantal heethoofden bij." Als voorbeeld noemt hij de situatie met trainer Aad de Mos die in 1995 het hazenpad koos nadat supporters hem weg wilde hebben.
Fred Rutten kost op termijn geld
De financiële situatie bij PSV is momenteel niet rooskleurig, Rutten heeft een contract tot 2012. Als PSV van hem af zou willen, moeten ze hem een zak geld meegeven. Volgens Bovers kost Rutten op termijn alleen maar meer geld. "We winnen geen Champions League met hem, dat weten we al."
Hubertus
Geselecteerd voor Oranje
quote:Hier ben ik het helemaal mee eens!
Balinho schreef:
Komen de mensen van PFU ook met oplossingen, want wanneer men het vertrouwen in het complete bestuur opzegt, neem ik aan dat men ook een reddingsplan heeft?
Ergens tegenaan schoppen om het schoppen is wel heel erg makkelijk.
Dus wat gaan we doen?
(...)
Dus ik ben erg benieuwd met welke trainer we volgens PFU wel de Cl winnen. Laat maar horen!
Ik wil de betrokkenheid en passie met en voor PSV van met name Frits Bovers niet in twijfel trekken, want daar twijfel ik niet aan.
De manier waarop sommige zaken namens PFU naar buiten gebracht worden, met Bovers als spreekbuis voor een deel van de supporters, wil ik wel aan de kaak stellen.
Ik vond het video-item voorafgaand aan de wedstrijd in Groningen al niet bijster slim, maar in dit stuk hierboven wordt zelfs gewoon een verkapt dreigement geuit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een woordvoerder/voorzitter van een officieel supportersorgaan lijkt me.
Misschien lees ik het allemaal verkeerd, en is het niet zo bedoeld als dat het er staat. Misschien juist wel. Maar dan vraag ik me dus echt af hoe we in vredesnaam verder zouden moeten zonder trainer + bestuur. Want dat staat er dus.
Ik ben van mening dat dit soort berichtgeving meer kwaad kan doen dan goed. Het is namelijk niet een individu die dit in een emotionele opwelling roept, maar een (ik zeg het nogmaals) officieel supportersorgaan.
Maar ja, wie ben ik...
RoelPSV2
Nationale topspeler
Reg.: 14 december 2008
Balinho
Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Zuid - C
Reg.: 1 augustus 1999
deadmau5
Jeugdspeler
Reg.: 2 april 2011
quote:Dit zijn mensen die jarenlang zich met hart en ziel inzetten voor PSV, iets genuanceerder mag wel.
RoelPSV2 schreef:
achterlijke idioten van PFU
KOENIE
Legende
Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Hubertus
Geselecteerd voor Oranje
quote:Ik denk dat er wel veel veranderingen zullen komen KOENIE maar niet in de technische staf.
KOENIE schreef:
PSV onwaardig,bull shit. Als er na al die zwakke jaren nu geen verandering gaat komen,dan gaan we snel afzakken naar een middenmoter. PFU klasse om voor de mening van jullie fans uit te komen,er zijn er beduidend meer dan die 1000 leden die achter jou woorden staan,maar de rest van de fans staat synoniem voor het beleid van ONS PSV nl angstig,en zonder emotie en passie.
*
jantje
Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 17 juni 1999
quote:Lekker genuanceerd dit KOENIE, dus als je het niet met het angsthazenvoetbal-dogma van de PFU eens bent dan ben je als supporter angstig, zonder emotie en passie...
er zijn er beduidend meer dan die 1000 leden die achter jou woorden staan,maar de rest van de fans staat synoniem voor het beleid van ONS PSV nl angstig,en zonder emotie en passie.
KOENIE
Legende
killermfc
Internationale topspeler
Reg.: 13 februari 2009
Jeroenho
Aanstormend talent
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 april 2011
quote:Ga toch weg man. Dit is een signaal van niks. Een stel kleuters dat zijn zin niet krijgt. En dan en passant die paar heethoofden de revue laten passeren. Sterke argumenten hoor. Kritiek is goed en terecht, maar als je op dit moment het vertrouwen in het bestuur gaat opzeggen, dan snap je er echt geen jota van.
KOENIE schreef:
Laten we nu aub niet gaan zeggen dat het niet aan fred heeft gelegen,tuurlijk zal hij de doepunten er niet zelf in kunnen schieten,maar zijn manier van coaching is helaas niet de wijze, om tot een soort voetbal vechtmachine te komen..... Voetbal vecht machine waren dat niet de woorden van onze trainer in het begin van het seizoen????????? vechtmachine ,het lijkt meer op ingraven en schuttersputjes tactiek. Dat is hetgene waarvan ik vind dat deze mentaliteit en manier van spelen des PSV onwaardig is. Heb in tig jaren nog nooit zo,n zaadloze wedstrijden meegemaakt binnen de hekken als de afgelopen 3 jaren. Als er dan nog mede fans vinden dat het niet aan de trainer ligt,dan weet ik het ook niet meer. Misschien omdat hij altijd zo lief en rustig over komt,en de eeuwige rust uitstraald,so be it, maar daar wordt je geen kampioen van nederland mee.
KOENIE
Legende
killermfc
Internationale topspeler
Berrie rules
Nationale topspeler
Reg.: 9 augustus 2002
killermfc
Internationale topspeler
MarPSV
Legende
Uit: Meteren
Vak: Oost - X
Reg.: 13 september 2004
Schrale Majesteit
Nationale topspeler
Vak: West - K
Reg.: 19 april 2002
quote:Killer, jij vindt deze reactie niet schandalig? Dit is gewoon een keihard dreigement! PSV moet Rutten ontslaan, want anders gaan er een aantal heethoofden onder de supporters rare dingen doen... Serieus, als je als supportersorgaan zulke chantage-teksten naar buiten gaat brengen dan zet je jezelf gewoon keihard buitenspel. PSV zou wel gek zijn om hier uberhaubt op te reageren, PFU profileert zichzelf hier als een bende iq-loze kleuters dat gaat dreigen met geweld als ze hun zin niet krijgen. Nog helemaal los van het feit of je nu voor of tegen Rutten bent, op zo'n manier communiceren is gewoon schandalig, past absoluut niet bij PSV, en ook zeker niet bij een orgaan dat graag als een serieuze gesprekspartner wordt gezien.
Bovers maakt zich bovendien zorgen over de gevolgen, volgens hem zijn sommige supporters niet te houden. "Er zitten wel een aantal heethoofden bij." Als voorbeeld noemt hij de situatie met trainer Aad de Mos die in 1995 het hazenpad koos nadat supporters hem weg wilde hebben.
dblokker89
Internationale topspeler
Uit: Lanaken
Vak: Zuid - A
Reg.: 16 juli 2005
quote:Nee, in een financieel en sportief moeilijke periode is het natuurlijk het allerbeste om een bestuur wat nog geen jaar in functie is de straat op te kegelen, terwijl datzelfde bestuur een financieel- en sportief plan heeft uitgewerkt. Dat in dat sportieve plan een rol voor Fred Rutten is weggelegd ben ik ook niet blij mee, maar de financiële situatie van PSV speelt hier ook een rol in lijkt me. Ik snap de teleurstelling bij de PFU wel dat Rutten aanblijft, maar de stap die zij niet ondernemen en het opzeggen van haar vertrouwen in het bestuur vind ik belachelijk en slaat helemaal door.
MarPSV schreef:
Harde woorden waar ik me in kan vinden. Eigenlijk lachwekkend hoeveel mensen nu ineens weer achter Rutten aan lopen die eerst ook vonden dat hij weg moest. Wordt er eindelijk eens wat gezegd, nemen ze het weer op voor Rutten.
Ik wou net de site van de PFU bezoeken maar kwam er niet op, zijn daar problemen mee?
MarPSV
Legende
Uit: Meteren
Vak: Oost - X
Reg.: 13 september 2004
quote:Misschien had ik het wat duidelijker moeten zeggen. Ik vind Sanders en Brands best goed bezig. En het heeft ook helemaal geen zin om die gasten weg te sturen. Dan heb je helemaal een probleem en komt het helemaal niet goed. Ben alleen wel erg teleurgesteld in het feit dat ze hun volledige steun hebben uitgesproken in Rutten. In die woorden kan ik me absoluut niet vinden. Bovers zal hier net zoals ik en vele andere teleurgesteld in zijn en heeft zo zijn frustraties geuit. Ik kan het begrijpen en me er dus ook wel in vinden. Maar zoals ik al zei, je helpt de club niet door Sanders en Brands weg te sturen!
dblokker89 schreef:
(...)
Nee, in een financieel en sportief moeilijke periode is het natuurlijk het allerbeste om een bestuur wat nog geen jaar in functie is de straat op te kegelen, terwijl datzelfde bestuur een financieel- en sportief plan heeft uitgewerkt. Dat in dat sportieve plan een rol voor Fred Rutten is weggelegd ben ik ook niet blij mee, maar de financiële situatie van PSV speelt hier ook een rol in lijkt me. Ik snap de teleurstelling bij de PFU wel dat Rutten aanblijft, maar de stap die zij niet ondernemen en het opzeggen van haar vertrouwen in het bestuur vind ik belachelijk en slaat helemaal door.
Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
PSV Forums » C - Supporters » PSV Fans United » PFU zegt vertrouwen op in bestuur PSV

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?
Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.