PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV Fans United » PFU zegt vertrouwen op in bestuur PSV

HR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 19 »

HR

Hubertus
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2005

Bron: http://www.omroepbrabant.nl
Sanders komt gisteren met het bericht dat Rutten ook volgend seizoen trainer is.
PFU zegt nu het vertrouwen op. Wat vinden jullie?

PSV Fans United zegt vertrouwen op in bestuur PSV.

EINDHOVEN - Supportersvereniging PSV Fans United heeft het vertrouwen opgezegd in het bestuur van PSV. Volgens voorzitter Frits Bovers van PSV Fans United begaat het bestuur van PSV een grote fout door trainer Fred Rutten niet te ontslaan.

Hij is van mening dat Rutten bij een andere topclub al lang ontslagen zou zijn. Algemeen directeur Sanders en technisch manager Brands maakten dinsdag bekend dat Fred Rutten komend seizoen aan mag blijven als trainer van PSV.

Volgens Bovers luistert het bestuur van PSV te weinig naar de fans. PSV Fans United vertegenwoordigt bijna 1000 supporters van PSV.
HR
HR

The Artist
Legende

Uit: Weert
Reg.: 8 april 2003

What a laugh.
HR
HR

dblokker89
Internationale topspeler

Uit: Lanaken
Vak: Zuid - A
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 16 juli 2005

Is dit de mening van de meerderheid van de PFU of puur alleen van de heer Bovers?
Ik vind de mening in ieder geval belachelijk. Sanders werkt aan een reorganisatieplan, haalt extra miljoenen binnen met een 2 shirtsponsor en jullie zeggen het vertrouwen in het bestuur op, omdat ze Rutten niet (kunnen!) ontslaan.
Beetje makkelijk en kort door de bocht en ik twijfel of alle PFU-leden er inderdaad achterstaan.
HR
HR

No Remorse
Meervoudig international

Uit: W.B.D.
Vak: Noord - U
Reg.: 29 januari 2010

Goed bezig PFU! Wordt tijd dat we het niet langer meer pikken! Met rutten aan het roer, win je geen moer!
HR
HR

FarfanNilisRomario
Basisspeler

Uit: Oosterhout
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 januari 2006

Op zich geen verkeerd woord over Frits Bovers, maar dit is nou niet echt bevorderlijk voor de sfeer & het vertrouwen naar komend seizoen :nee .
Rutten gaat echt niet meer weg,..leer daar meeleven, doen we nix meer aan. Wat wil je dan bereiken met dit bericht?
Kunnen beter proberen om het nieuwe seizoen positief te benaderen.
Denk namelijk ook niet dat de bestuursleden ook maar 1 seconde wakker liggen van het feit dat PFU het vertrouwen opzegt.

FORZA :psv !!!
HR
HR

Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Zuid - C
Reg.: 1 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2011 om 12:45:31.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Komen de mensen van PFU ook met oplossingen, want wanneer men het vertrouwen in het complete bestuur opzegt, neem ik aan dat men ook een reddingsplan heeft?

Ergens tegenaan schoppen om het schoppen is wel heel erg makkelijk.

Dus wat gaan we doen?

quote:HR
PSV Fans United zegt vertrouwen op in bestuur PSV

EINDHOVEN - Supportersvereniging PSV Fans United heeft het vertrouwen opgezegd in het bestuur van PSV. Volgens voorzitter Frits Bovers van PSV Fans United begaat het bestuur van PSV een grote fout door trainer Fred Rutten niet te ontslaan. "Wij zien het op deze manier somber in."

Hij is van mening dat Rutten bij een andere topclub al lang ontslagen zou zijn. Algemeen directeur Sanders en technisch manager Brands maakten dinsdag bekend dat Fred Rutten komend seizoen aan mag blijven als trainer van PSV.

Volgens Bovers luistert het bestuur van PSV te weinig naar de fans. PSV Fans United vertegenwoordigt bijna 1000 supporters van PSV. Bovers: "Het ontbreekt aan motivatie en beleving bij de spelers. De trainer moet aan de kant worden gezet, dat zou bij andere clubs ook het geval zijn. We zien het op deze manier somber in." Hij spreekt over angsthazenvoetbal, want zelfs voor de laatste wedstrijd kon Rutten zijn spelers volgens Bovers niet motiveren.

'Supporters zijn niet te houden'

Bovers maakt zich bovendien zorgen over de gevolgen, volgens hem zijn sommige supporters niet te houden. "Er zitten wel een aantal heethoofden bij." Als voorbeeld noemt hij de situatie met trainer Aad de Mos die in 1995 het hazenpad koos nadat supporters hem weg wilde hebben.

Fred Rutten kost op termijn geld

De financiële situatie bij PSV is momenteel niet rooskleurig, Rutten heeft een contract tot 2012. Als PSV van hem af zou willen, moeten ze hem een zak geld meegeven. Volgens Bovers kost Rutten op termijn alleen maar meer geld. "We winnen geen Champions League met hem, dat weten we al."HR
Dus ik ben erg benieuwd met welke trainer we volgens PFU wel de Cl winnen. Laat maar horen!

Ik wil de betrokkenheid en passie met en voor PSV van met name Frits Bovers niet in twijfel trekken, want daar twijfel ik niet aan.
De manier waarop sommige zaken namens PFU naar buiten gebracht worden, met Bovers als spreekbuis voor een deel van de supporters, wil ik wel aan de kaak stellen.

Ik vond het video-item voorafgaand aan de wedstrijd in Groningen al niet bijster slim, maar in dit stuk hierboven wordt zelfs gewoon een verkapt dreigement geuit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een woordvoerder/voorzitter van een officieel supportersorgaan lijkt me.

Misschien lees ik het allemaal verkeerd, en is het niet zo bedoeld als dat het er staat. Misschien juist wel. Maar dan vraag ik me dus echt af hoe we in vredesnaam verder zouden moeten zonder trainer + bestuur. Want dat staat er dus.

Ik ben van mening dat dit soort berichtgeving meer kwaad kan doen dan goed. Het is namelijk niet een individu die dit in een emotionele opwelling roept, maar een (ik zeg het nogmaals) officieel supportersorgaan.

Maar ja, wie ben ik...

[Dit bericht is veranderd door Balinho (op 18 mei 2011 12:48:30).]
HR
HR

Hubertus
Geselecteerd voor Oranje

Balinho schreef:

Komen de mensen van PFU ook met oplossingen, want wanneer men het vertrouwen in het complete bestuur opzegt, neem ik aan dat men ook een reddingsplan heeft?

Ergens tegenaan schoppen om het schoppen is wel heel erg makkelijk.

Dus wat gaan we doen?

(...)

Dus ik ben erg benieuwd met welke trainer we volgens PFU wel de Cl winnen. Laat maar horen!

Ik wil de betrokkenheid en passie met en voor PSV van met name Frits Bovers niet in twijfel trekken, want daar twijfel ik niet aan.
De manier waarop sommige zaken namens PFU naar buiten gebracht worden, met Bovers als spreekbuis voor een deel van de supporters, wil ik wel aan de kaak stellen.

Ik vond het video-item voorafgaand aan de wedstrijd in Groningen al niet bijster slim, maar in dit stuk hierboven wordt zelfs gewoon een verkapt dreigement geuit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een woordvoerder/voorzitter van een officieel supportersorgaan lijkt me.

Misschien lees ik het allemaal verkeerd, en is het niet zo bedoeld als dat het er staat. Misschien juist wel. Maar dan vraag ik me dus echt af hoe we in vredesnaam verder zouden moeten zonder trainer + bestuur. Want dat staat er dus.

Ik ben van mening dat dit soort berichtgeving meer kwaad kan doen dan goed. Het is namelijk niet een individu die dit in een emotionele opwelling roept, maar een (ik zeg het nogmaals) officieel supportersorgaan.

Maar ja, wie ben ik...
HR
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Het is wel heel makkelijk om je vertrouwen op te zeggen, maar een oplossing bedenken is wat moeilijker.
We zijn in een moeilijke (financiële) situatie terecht gekomen. Sanders is bezig om hier een goede oplossing voor te vinden. De zak geld voor Rutten is er niet en om dan direct het vertrouwen in het bestuur op te zeggen?
HR
HR

RoelPSV2
Nationale topspeler

Reg.: 14 december 2008

achterlijke idioten van PFU
HR
HR

Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Zuid - C
Reg.: 1 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2011 om 13:23:56.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nu lees ik elders, dat PSV in de persoon van Sanders de PFU niet als een (serieuze) gesprekspartner zou willen beschouwen. Wanneer dat zo is, vraag ik me ten eerste waarom dat zo is, en ten tweede plaatst dat de video rondom Groningen-uit en het bericht van vandaag in een iets ander daglicht.

Hoe dan ook lijkt me dat dit sowieso niet de manier is waarop je met elkaar om zou moeten willen gaan. Want op deze manier zijn er enkel verliezers.
HR
HR

deadmau5
Jeugdspeler

Reg.: 2 april 2011

RoelPSV2 schreef:

achterlijke idioten van PFU
HR
Dit zijn mensen die jarenlang zich met hart en ziel inzetten voor PSV, iets genuanceerder mag wel.
HR
HR

KOENIE
Legende

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2011 om 14:19:01.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV onwaardig,bull shit. Als er na al die zwakke jaren nu geen verandering gaat komen,dan gaan we snel afzakken naar een middenmoter. PFU klasse om voor de mening van jullie fans uit te komen,er zijn er beduidend meer dan die 1000 leden die achter jou woorden staan,maar de rest van de fans staat synoniem voor het beleid van ONS PSV nl angstig,en zonder emotie en passie.

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 20 mei 2011 07:37:39).]
HR
HR

Hubertus
Geselecteerd voor Oranje

KOENIE schreef:

PSV onwaardig,bull shit. Als er na al die zwakke jaren nu geen verandering gaat komen,dan gaan we snel afzakken naar een middenmoter. PFU klasse om voor de mening van jullie fans uit te komen,er zijn er beduidend meer dan die 1000 leden die achter jou woorden staan,maar de rest van de fans staat synoniem voor het beleid van ONS PSV nl angstig,en zonder emotie en passie.
*HR
Ik denk dat er wel veel veranderingen zullen komen KOENIE maar niet in de technische staf.
Berg, Kromkamp en Koevermans krijgen volgend seizoen geen salaris meer van PSV.
Afellay, Simons en Salcido zijn (gedurende) dit seizoen van de loonlijst verdwenen.
Waarschijnlijk Dzudszak weg en dat zal niet de enige zijn. Er komt dus aardig wat ruimte in de salarissfeer zou je zeggen. Als er dan, zoals gezegd gericht ingekocht gaat worden, dan veranderd er echt wel wat.
Ik vraag me alleen af wat er gaat gebeuren als er begin volgend seizoen niet gepresteerd gaat worden.
Een deel van de supporters is Rutten zat, dus bij de eerste de beste tegenslag begint het gezeik weer en komt een trainerswissel in het seizoen. Daar zitten we natuurlijk helemaal niet op te wachten. Maar PSV zal het geld dat beschikbaar komt willen investeren in spelers en niet uit willen geven aan een afkoopsom voor Rutten.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 20 mei 2011 07:38:19).]
HR
HR

jantje
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 17 juni 1999

er zijn er beduidend meer dan die 1000 leden die achter jou woorden staan,maar de rest van de fans staat synoniem voor het beleid van ONS PSV nl angstig,en zonder emotie en passie.HR
Lekker genuanceerd dit KOENIE, dus als je het niet met het angsthazenvoetbal-dogma van de PFU eens bent dan ben je als supporter angstig, zonder emotie en passie...

Nu weet ik ook niet of het aanblijven van Rutten een goede zet is, maar ik weet wel dat de PFU met deze actie alleen maar zichzelf buitenspel zet en ook niet (meer) serieus genomen zal worden door PSV (vooral door de manier waarop) en vele andere supporters.

Na het gesprek eerder dit seizoen en nu weer dit neem ik de PFU als supportersorgaan in ieder geval een stuk minder serieus, wat niets afdoet aan het feit dat ik zeker respect heb voor Frits Bovers en consorten wat betreft hun positieve fanatisme en sfeeracties. Laat ze zich aub daarop concentreren.
HRHR
HR

KOENIE
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2011 om 15:31:25.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Laten we nu aub niet gaan zeggen dat het niet aan fred heeft gelegen,tuurlijk zal hij de doepunten er niet zelf in kunnen schieten,maar zijn manier van coaching is helaas niet de wijze, om tot een soort voetbal vechtmachine te komen..... Voetbal vecht machine waren dat niet de woorden van onze trainer in het begin van het seizoen????????? vechtmachine ,het lijkt meer op ingraven en schuttersputjes tactiek. Dat is hetgene waarvan ik vind dat deze mentaliteit en manier van spelen des PSV onwaardig is. Heb in tig jaren nog nooit zo,n zaadloze wedstrijden meegemaakt binnen de hekken als de afgelopen 3 jaren. Als er dan nog mede fans vinden dat het niet aan de trainer ligt,dan weet ik het ook niet meer. Misschien omdat hij altijd zo lief en rustig over komt,en de eeuwige rust uitstraald,so be it, maar daar wordt je geen kampioen van nederland mee.
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

Reg.: 13 februari 2009

Ik vrees dat wanneer de fanatieke aanhang zich echt massaal tegen Fred Rutten gaat keren, er toch echt een onwerkbare situatie ontstaat voor de man (wellicht ook onleefbaar in/rond Eindhoven). Of ik dat FR ook daadwerkelijk gun, is een andere zaak. Op zich is het moeilijk een hekel te hebben aan de persoon Rutten, een aimabele man die het duidelijk ook moeilijk heeft. Aan de andere kant betaal ik veel geld om mijn cluppie te zien voetballen en gaat dit laffe voetbal me zwaar de keel uithangen. Nog zo'n jaar - NB zonder prijzen - ga ik waarschijnlijk niet trekken. De huidige selectie - en daarmee ook en nadrukkelijk met name Fred Rutten - speelt ook met mijn gemoedstoestand en (mentale) gezondheid! :\(
HR
HR

Jeroenho
Aanstormend talent

Vak: Oost - XX
Reg.: 3 april 2011

KOENIE schreef:

Laten we nu aub niet gaan zeggen dat het niet aan fred heeft gelegen,tuurlijk zal hij de doepunten er niet zelf in kunnen schieten,maar zijn manier van coaching is helaas niet de wijze, om tot een soort voetbal vechtmachine te komen..... Voetbal vecht machine waren dat niet de woorden van onze trainer in het begin van het seizoen????????? vechtmachine ,het lijkt meer op ingraven en schuttersputjes tactiek. Dat is hetgene waarvan ik vind dat deze mentaliteit en manier van spelen des PSV onwaardig is. Heb in tig jaren nog nooit zo,n zaadloze wedstrijden meegemaakt binnen de hekken als de afgelopen 3 jaren. Als er dan nog mede fans vinden dat het niet aan de trainer ligt,dan weet ik het ook niet meer. Misschien omdat hij altijd zo lief en rustig over komt,en de eeuwige rust uitstraald,so be it, maar daar wordt je geen kampioen van nederland mee.
HR
Ga toch weg man. Dit is een signaal van niks. Een stel kleuters dat zijn zin niet krijgt. En dan en passant die paar heethoofden de revue laten passeren. Sterke argumenten hoor. Kritiek is goed en terecht, maar als je op dit moment het vertrouwen in het bestuur gaat opzeggen, dan snap je er echt geen jota van.
HR
HR

KOENIE
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2011 om 15:39:51.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heb het over de trainer,en zijn visie op het :psv spel. gewoon slecht en altijd terughoudend
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

De laffe trainer & zijn lamlendige selectie hebben gewoon 2 landstitels verkwanseld tegen wel zeer matige concurrentie, positie onhoudbaar! :\[
HR
HR

Berrie rules
Nationale topspeler

Reg.: 9 augustus 2002

Ook ik vind dat Fred zijn geluk elders mag beproeven. Hij gaat ons echt niet aan een titel helpen.

De reactie van de PFU in de persoon van Bovers is echter ronduit schandalig en bedreigend. Een voorzitter van wat voor stichting/vereniging dan ook onwaardig.
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

De reactie is niet schandalig, FB is gewoon de boodschapper van slecht nieuws hier. Hij constateert gewoon wat er leeft binnen de fanatieke aanhang. Ik loop ook al weken gefrustreerd rond dankzij onder meer FR. Ik ben er letterlijk ziek van/door geworden. En het was nog eens allemaal onnodig ook. :\(
HR
HR

MarPSV
Legende

Uit: Meteren
Vak: Oost - X
Reg.: 13 september 2004

Harde woorden waar ik me in kan vinden. Eigenlijk lachwekkend hoeveel mensen nu ineens weer achter Rutten aan lopen die eerst ook vonden dat hij weg moest. Wordt er eindelijk eens wat gezegd, nemen ze het weer op voor Rutten.

Ik wou net de site van de PFU bezoeken maar kwam er niet op, zijn daar problemen mee?
HR
HR

Schrale Majesteit
Nationale topspeler

Vak: West - K
Reg.: 19 april 2002

Bovers maakt zich bovendien zorgen over de gevolgen, volgens hem zijn sommige supporters niet te houden. "Er zitten wel een aantal heethoofden bij." Als voorbeeld noemt hij de situatie met trainer Aad de Mos die in 1995 het hazenpad koos nadat supporters hem weg wilde hebben.HR
Killer, jij vindt deze reactie niet schandalig? Dit is gewoon een keihard dreigement! PSV moet Rutten ontslaan, want anders gaan er een aantal heethoofden onder de supporters rare dingen doen... Serieus, als je als supportersorgaan zulke chantage-teksten naar buiten gaat brengen dan zet je jezelf gewoon keihard buitenspel. PSV zou wel gek zijn om hier uberhaubt op te reageren, PFU profileert zichzelf hier als een bende iq-loze kleuters dat gaat dreigen met geweld als ze hun zin niet krijgen. Nog helemaal los van het feit of je nu voor of tegen Rutten bent, op zo'n manier communiceren is gewoon schandalig, past absoluut niet bij PSV, en ook zeker niet bij een orgaan dat graag als een serieuze gesprekspartner wordt gezien.

Ik ben als PSV supporter zijnde behoorlijk pislink dat dit nu zo de media ingeslingerd wordt als zijnde het standpunt van de PSV-supporters. Wat een inhoudsloos gezwets zeg. Er komen al berichten naar buiten dat na Berg, Koevermans, Kromkamp, en Maza Tiny&Marcel ook gaan proberen Engelaar en Issakson buiten te werken. En dat is waarschijnlijk nog maar het begin. Oftewel: komend seizoen staat er een compleet anders PSV. Het roer wordt radicaal omgegooid. En ja, de trainer zal wel hetzelfde blijven ook al willen veel fans hem weghebben. Is dat dan een reden om je vertrouwen op te zeggen in 'het bestuur'? Man, hebben we eindelijk een fatsoenlijk bestuur met capabele mensen op de belangrijke posities, na de verschrikkelijke ellende die Reker & Friends heette, en dan willen jullie ze alweer weg gaan jagen! En dan pretendeer je ook nog uit naam van de PSV supporters te spreken en het beste met de club te willen? Serieus, daar kan ik me dus echt kwaad om maken... Ik snap dat ontzettend veel fans gefrustreerd en boos zijn na het afgelopen seizoen, dat ben ik zelf ook. Maar dat wil niet zeggen dat je je als een simpele neanderthaler moet gaan gedragen en zomaar het eerste het beste wat in je opkomt de media inslingeren. Echt schandalig dit.

En zoals door anderen al gezegd: ik ben ook zeer benieuwd naar de plannen van PFU om wel de CL te gaan winnen met PSV. Wie wordt dan wel onze haalbare wondertrainer die dat klusje gaat klaren?
HR
HR

dblokker89
Internationale topspeler

Uit: Lanaken
Reg.: 16 juli 2005

MarPSV schreef:

Harde woorden waar ik me in kan vinden. Eigenlijk lachwekkend hoeveel mensen nu ineens weer achter Rutten aan lopen die eerst ook vonden dat hij weg moest. Wordt er eindelijk eens wat gezegd, nemen ze het weer op voor Rutten.

Ik wou net de site van de PFU bezoeken maar kwam er niet op, zijn daar problemen mee?
HR
Nee, in een financieel en sportief moeilijke periode is het natuurlijk het allerbeste om een bestuur wat nog geen jaar in functie is de straat op te kegelen, terwijl datzelfde bestuur een financieel- en sportief plan heeft uitgewerkt. Dat in dat sportieve plan een rol voor Fred Rutten is weggelegd ben ik ook niet blij mee, maar de financiële situatie van PSV speelt hier ook een rol in lijkt me. Ik snap de teleurstelling bij de PFU wel dat Rutten aanblijft, maar de stap die zij niet ondernemen en het opzeggen van haar vertrouwen in het bestuur vind ik belachelijk en slaat helemaal door.

[Dit bericht is veranderd door dblokker89 (op 18 mei 2011 17:31:42).]
HR
HR

hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001

Denk zelf dat PSV hier niets mee opschiet. Bestuur is met reddingsplan bezig. PFU is het er niet mee eens. Finaciele situatie is niet je van het. Ik zou zelf eerst afwachten wat er komende maanden allemaal gaat gebeuren.

Ik vind het huidige bestuur sinds lange tijd juist erg duidelijk, ze staan voor een groot gedeelte achter hun supporters.
Maar goed, ik ben geen voorstander van Rutten, maar geef het bestuur wel de gelegenheid om te schakelen. Zij hebben duidelijk uitleg gegeven hoe ze erover denken en wat de plannen zijn. Om ineens impulsief te reageren schiet niemand wat mee op.
HR
HR

MarPSV
Legende

Uit: Meteren
Vak: Oost - X
Reg.: 13 september 2004

dblokker89 schreef:

(...)

Nee, in een financieel en sportief moeilijke periode is het natuurlijk het allerbeste om een bestuur wat nog geen jaar in functie is de straat op te kegelen, terwijl datzelfde bestuur een financieel- en sportief plan heeft uitgewerkt. Dat in dat sportieve plan een rol voor Fred Rutten is weggelegd ben ik ook niet blij mee, maar de financiële situatie van PSV speelt hier ook een rol in lijkt me. Ik snap de teleurstelling bij de PFU wel dat Rutten aanblijft, maar de stap die zij niet ondernemen en het opzeggen van haar vertrouwen in het bestuur vind ik belachelijk en slaat helemaal door.
HR
Misschien had ik het wat duidelijker moeten zeggen. Ik vind Sanders en Brands best goed bezig. En het heeft ook helemaal geen zin om die gasten weg te sturen. Dan heb je helemaal een probleem en komt het helemaal niet goed. Ben alleen wel erg teleurgesteld in het feit dat ze hun volledige steun hebben uitgesproken in Rutten. In die woorden kan ik me absoluut niet vinden. Bovers zal hier net zoals ik en vele andere teleurgesteld in zijn en heeft zo zijn frustraties geuit. Ik kan het begrijpen en me er dus ook wel in vinden. Maar zoals ik al zei, je helpt de club niet door Sanders en Brands weg te sturen!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » PSV Fans United » PFU zegt vertrouwen op in bestuur PSV

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.