PSV Netwerk
vrijdag 28 november 2014 - 17:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Reclame Forum » Request 4 Africa

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

MantelPSV
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 november 2012 om 12:23:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Beste leden van het netwerk,

Ik ben student HBO Hotelmanagement in Eindhoven. Ik bevind me in het afstudeerjaar en heb een uitstroomprofiel moeten kiezen. Ik heb hierbij gekozen voor evenementen.

Voor dit profiel dient een groepje van zes personen een event te bedenken en daadwerkelijk uit te voeren. Dit event moet in het teken staan van Serious Request, dat inmiddels erg bekend is geworden. Dit jaar staat Serious Request in het teken van kindersterfte in Afrika.

Naar aanleiding van dit thema hebben wij besloten een benefietavond te organiseren in safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Deze avond vindt plaats op woensdag 12 december op de bovengenoemde locatie (20.00 - 00.00 uur ongeveer).

Tijdens deze avond gaan wij de gasten een leuke avond bezorgen door middel van verzorgd entertainment in combinatie met een veiling. Bij deze veiling gaan leuke producten en diensten geveild worden, waarbij de opbrengst uiteraard naar Serious Request gaat! Een van onze veilingitems is twee business seats voor een wedstrijd van KRC Genk, net over de grens in België!

Aangezien wij een groepje zijn, dat vanuit een opdracht van school aan dit project werkt, is onze bekendheid natuurlijk gering. Via deze weg probeer ik meer aandacht en naamsbekendheid te krijgen voor ons event dat over een maand plaats gaat vinden.