PSV Netwerk
vrijdag 28 november 2014 - 17:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Reclame Forum » Request 4 Africa

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

MantelPSV
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 november 2012 om 12:23:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Beste leden van het netwerk,

Ik ben student HBO Hotelmanagement in Eindhoven. Ik bevind me in het afstudeerjaar en heb een uitstroomprofiel moeten kiezen. Ik heb hierbij gekozen voor evenementen.

Voor dit profiel dient een groepje van zes personen een event te bedenken en daadwerkelijk uit te voeren. Dit event moet in het teken staan van Serious Request, dat inmiddels erg bekend is geworden. Dit jaar staat Serious Request in het teken van kindersterfte in Afrika.

Naar aanleiding van dit thema hebben wij besloten een benefietavond te organiseren in safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Deze avond vindt plaats op woensdag 12 december op de bovengenoemde locatie (20.00 - 00.00 uur ongeveer).

Tijdens deze avond gaan wij de gasten een leuke avond bezorgen door middel van verzorgd entertainment in combinatie met een veiling. Bij deze veiling gaan leuke producten en diensten geveild worden, waarbij de opbrengst uiteraard naar Serious Request gaat! Een van onze veilingitems is twee business seats voor een wedstrijd van KRC Genk, net over de grens in België!

Aangezien wij een groepje zijn, dat vanuit een opdracht van school aan dit project werkt, is onze bekendheid natuurlijk gering. Via deze weg probeer ik meer aandacht en naamsbekendheid te krijgen voor ons event dat over een maand plaats gaat vinden.

Hebben jullie interesse om ons evenement te bezoeken? Willen jullie een veilingitem sponsoren, of willen jullie een bod uitbrengen op een veilingitem van ons? Neem dan gerust een kijkje op onze website:

http://www.request4africa.nl

Of 'like' ons op Facebook: http://www.facebook.com/request4africa
En als laatst, onze Twitterpagina: http://www.twitter.com/request4africa

Hartstikke bedankt voor jullie hulp & aandacht!

[Dit bericht is veranderd door MantelPSV (op 13 november 2012 12:24:44).]
HR
HR

psv_the_bomb
Bankzitter

Uit: Brabant
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 april 2012

Goedzo jongen!!
HR
HR

P.ipo
Nationale topspeler

Uit: Haaren
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Gary Hooper
Reg.: 19 augustus 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 november 2012 om 22:20:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: bjorn243@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Veil je ook handgemaakte beeldjes uit de gebieden waar de opbrengst naartoe gaat toevallig? Dan heb ik denk ik een goede klant voor jou, die doet dit vaker via goede doelen. In elk geval succes!
HRHR
HR

MantelPSV
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 november 2012 om 09:09:09.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat betreft de veilingartikelen doen wij niet zo 'moeilijk'. Ik bedoel hiermee dat de artikelen erg uiteenlopend zijn. Sommige artikelen zijn Afrikaans getint, andere juist hartstikke Nederlands. We zijn met alles blij wat we kunnen veilen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Reclame Forum » Request 4 Africa

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR