PSV Netwerk
donderdag 17 april 2014 - 20:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Reclame Forum » Bloggen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

SRF
Unito Zonnebril
Legende

Vak: Noord - PP
Droomaankoop: -
Reg.: 23 februari 2001

Mede BB-ers,

Al sinds jaren is schrijven een hobby van me. Wel eentje waar ik nooit echt serieus iets mee gedaan heb, maar zo af en toe heb ik een uitspatting.

Dingen waar ik normaal over schrijf zijn toch met name gericht op sport en dan voetbal in het bijzonder, maar ook dingen als de tradities die horen bij Carnaval of gewoon zaken die ik tegenkom in m'n eigen leven en toch opmerkelijk vind. Het begon ooit met een eigen column in een verenigingsblaadje in de tijd dat ik nog student was, daarna ben ik een eigen blogsite bij gaan houden, wat na verloop van tijd ook weer verwaterde.

De hele huidige situatie omtrent PSV (optelsom van incidenten rondom spelers, de veelbesproken druk op de club) heeft mij vanavond ertoe bewogen om weer eens achter m'n toetsenbord te kruipen. Ik heb een stukje geschreven over de druk die nu op de spelers van PSV ligt, in vergelijking met de druk die ik in werkzaamheden in m'n eigen vakgebied tegenkom (ik werk als sales in een business to business omgeving). Deze blog wilde ik hier eigenlijk wel delen, dus vandaar de onderstaande link. Ben ook wel benieuwd naar jullie eventuele reacties.

http://visiedooreenbrilletje.blogspot.nl/2013/03/de-druk-van-het-moeten.html

Voel je overigens vrij om andere stukjes die erop staan ook te lezen, ook al hebben veel stukjes een persoonlijke kwinkslag, ik schrijf ze toch met het doel om anderen te vermaken. :)

[Dit bericht is veranderd door SRF (op 19 maart 2013 23:47:32).]
HR
HR

De arTies
Legende

Uit: Utrecht
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

Leuk, om de analogie verder te trekken: ook in het bedrijfsleven vergeten mensen wel eens dat een goed product veel makkelijker scoort, en dat de nadruk dan vaak ook beter niet op de sales, maar op het product gelegd kan worden.
HRHR
HR

SRF
Unito Zonnebril
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 23 februari 2001

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Reclame Forum » Bloggen