PSV Netwerk
vrijdag 19 december 2014 - 11:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Reclame Forum » Nieuwsplatform over PSV: Clubwatcher

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR

SRF
Legende

Vak: Noord - TT
Droomaankoop: -
Reg.: 23 februari 2001

Beste mede BB-ers,

Twee vrienden van me (waarmee ik zelf de thuiswedstrijden van PSV bezoek) zijn een platform gestart waar ze al het nieuws rondom PSV op verzamelen. Het idee is ontstaan door het feit dat niet iedereen een abonnement heeft op de VI, het ED of een andere krant, maar dat hier vaak wel unieke content gepubliceerd wordt. Om nou te voorkomen dat je de VI moet kopen om een artikel over PSV te kunnen lezen, hebben zij bedacht om een platform te starten waar al het nieuws dat over PSV wordt gepubliceerd, zowel online als in tijdschriften en kranten, te plaatsen op één en dezelfde plek: Clubwatcher.

Het resultaat is na uitvoerig testen inmiddels live gegaan voor het grote publiek. Ik ben zelf wel eens benieuwd hoe de PSV supporter op PSV.Netwerk.to dit ontvangt, ben benieuwd naar jullie reacties!

PSV Clubwatcher: http://psv.clubwatcher.nl

[Dit bericht is veranderd door SRF (op 7 mei 2013 17:50:35).]
HR
HR
Toen ik je bericht zo las, dacht ik in eerste instantie dat het een beetje een overbodige site zou zijn. Maar als ik de site zo bekijk, dan denk ik dat hier zeker toekomst in zit. Mocht deze site up-to-date gehouden worden, dan zal ik 'm zeker regelmatig raadplegen. Een handig overzicht van al het PSV nieuws in de media.

Update; Een kleine kanttekening van mijn kant. Ik vind de lay-out niet echt in PSV-stijl en komt een beetje rommelig op mij over. Dit komt vooral door de 'korte' nieuwsberichtjes zonder plaatjes, terwijl de rest wel een plaatje aan de linkerzijde heeft. Maar misschien is dit een kwestie van gewenning! Keep up the good work!

[Dit bericht is veranderd door Johnnie Walker (op 7 mei 2013 17:50:55).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 mei 2013 om 18:35:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Een erg mooi, goed en overzichtelijk in elkaar gestoken site. Ga hier zeker vaker op kijken. :ja
HR
HR

Skele Wie Wau
Legende

Uit: Helmond
Vak: -
Reg.: 14 februari 2006

Op het eerste oog een goeie site, met meerwaarde op de reguliere PSV sites. :pul
Ik hoop alleen dat jullie het vol weten te houden en hem up to date houden met het actuele nieuws!
Voorlopig klein bookmarkje :)
HR
HR

psvlampie
Toeschouwer

Reg.: 7 mei 2013

ziet er mooi uit
HR
HR

SRF
Legende

Dank voor de toch wel positieve reacties, keep 'em coming en ik zal ze doorgeven!

Wellicht hebben jullie het ook al gezien op de site, maar PSV Clubwatcher is ook te volgen via Twitter en Facebook. Maakt het nog makkelijker om up to date te blijven.
HR
HR

Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002

Best een goede site. Ik hoop alleen niet dat jullie copyright-problemen krijgen. Heb je dat afgedekt?
HR
HR

SRF
Legende

quote:HR
Stofzuiger schreef:

Best een goede site. Ik hoop alleen niet dat jullie copyright-problemen krijgen. Heb je dat afgedekt?
HR
Dat is afgedekt. Ik ken de details verder niet precies, ben er alleen bij betrokken als "testklant" zeg maar. Content wordt ook niet letterlijk overgenomen en de bron wordt er altijd bij vermeld.
HR
HR

w-oost
International

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 25 april 2003

Ik heb net ook even een kijkje genomen en het ziet er veelbelovend uit. De lay-out van de site zou nog wat overzichtelijk kunnen, maar dat kan later altijd nog.

De nieuwswaarde en de actualiteit zijn echter prima. Hierin schuilt ook de grootste uitdaging. Als je de site consequent up-to-date houdt, dan zal het bezoekersaantal vanzelf fors gaan stijgen.

Kun je trouwens ook nog het twitter- en facebook-account van je site hier vermelden?

Complimenten in ieder geval en ga zo door!
HR
HR

SRF
Legende

w-oost schreef:

Ik heb net ook even een kijkje genomen en het ziet er veelbelovend uit. De lay-out van de site zou nog wat overzichtelijk kunnen, maar dat kan later altijd nog.

De nieuwswaarde en de actualiteit zijn echter prima. Hierin schuilt ook de grootste uitdaging. Als je de site consequent up-to-date houdt, dan zal het bezoekersaantal vanzelf fors gaan stijgen.

Kun je trouwens ook nog het twitter- en facebook-account van je site hier vermelden?

Complimenten in ieder geval en ga zo door!
HR
Maar natuurlijk kan dat.

Twitter: https://twitter.com/psvwatcher
Facebook: https://www.facebook.com/pages/PSV-Clubwatcher/229528657185908

Beide links zijn helemaal onderin op de frontpage van psv.clubwatcher.nl te vinden. Het feit dat je erom vraagt, betekent dit dat je ze niet had gezien? In dat geval is de positie niet echt handig gekozen misschien...?
HR
HR

coculampie
Toeschouwer

Reg.: 10 mei 2013

eindelijk weer eens een nieuwe site over psv.
Zou het mooi vinden als ze ook met een nieuw forum komen,eentje waar je je eigen avatar kan uploaden en waar de layout mooi is,(zonder reclame ).
Netwerk is leuk,maar het kan allemaal zo veel mooier !
HR
HR

Stofzuiger
Legende

SRF schreef:
Dat is afgedekt. Ik ken de details verder niet precies, ben er alleen bij betrokken als "testklant" zeg maar. Content wordt ook niet letterlijk overgenomen en de bron wordt er altijd bij vermeld.
HR
Prima gedaan dan. Ik heb de site in elk geval gebookmarked als dagelijkse kost, en dat doe ik niet zo snel. Veel succes ermee!
HR
HR

SRF
Legende

coculampie schreef:

eindelijk weer eens een nieuwe site over psv.
Zou het mooi vinden als ze ook met een nieuw forum komen,eentje waar je je eigen avatar kan uploaden en waar de layout mooi is,(zonder reclame ).
Netwerk is leuk,maar het kan allemaal zo veel mooier !
HR
Interessante suggestie. Het is alleen niet zo dat Clubwatcher de rol van PSV.netwerk.to in wil vullen. Dit BB ligt toch wel verankerd als hét forum voor de PSV-supporter, kijk alleen al naar mijn eigen registratiedatum... ;)

Stofzuiger schreef:

(...)Prima gedaan dan. Ik heb de site in elk geval gebookmarked als dagelijkse kost, en dat doe ik niet zo snel. Veel succes ermee!
HR
Dank voor het compliment Stofzuiger, die zal ik doorgeven.

Suggesties blijven welkom!
HRHR
HR

Lessie
Internationale topspeler

Uit: Breda
Reg.: 11 juli 2011

Ziet er goed uit! Ik zet `m in m`n favorieten. :B
HR
HR

trixm
Legende

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 4 maart 2006

Dit zou een goede toevoeging aan mijn surf-gedrag kunnen zijn, dan moet er nog wel een goede lay-out overheen komen. Het is nu nog niet overzichtelijk genoeg. Keep up the good work!
HR
HR

Skele Wie Wau
Legende

Uit: Helmond
Reg.: 14 februari 2006

Ik vind het een klasse site :pul

Ik kijk er inmiddels een paar keer per dag op.

Mooie site, met toegevoegde waarde :ja
HR
HR

Drs.Nimrod
Legende

Vak: Noord - RR
Droomaankoop: Edison Flores
Reg.: 18 oktober 2003

Inmiddels mijn startpagina . Goed gedaan, topsite!
HR
HR

Stofzuiger
Legende

@SRF

Inderdaad mijn dagelijkse bookmark geworden. Dus complimenten. Ook de grote foto's en de animatie van foto naar tekst zijn mooi. Maar de site moet wel sneller.
HR
HR

Red-White-Army
Bankzitter

Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 23 mei 2012

Is het voor jullie misschien mogelijk om het 8 pagina grote afscheidsinterview met Mark van Bommel op de site te zetten? Deze verschijnt volgens mij morgen in de VI? maar aangezien ik daar inmiddels alweer een jaar geen abonnement meer op heb zou ik het erg op prijs stellen als jullie dit zouden kunnen/willen publiceren want zou dat interview graag is willen lezen.
Alvast bedankt.
HR
HR

momfer
Legende

Reg.: 16 januari 2009

Fraaie start-up hoor :ja .
Is het orginele concept ook van die PSV-ers of alleen de PSV afdeling?

Hoe dan ook, goed initiatief en mooi vormgegeven.
Hoef ik Elfrink en Slegers ook niet meer te volgen.
HR
HR

PSVertjuh93
Vedette

Uit: Boxmeer
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 28 oktober 2008

naast psv.netwerk.to is dit nou mijn 2e website die ik iedere keer als ik op internet kijk even check. Hele fijne site.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 mei 2013 om 08:58:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Geweldige site om te volgen. Enig nadeel is de af en toe vrij lange laadtijd van de berichten. Nu heb ik een vrij snelle verbinding waardoor het bij mij binnen een paar seconden geladen is, voor mensen met een trage(re) verbinding kan ik me voorstellen dat het best storend kan zijn.

Het grootste pluspunt vind ik de grote foto's boven de meeste berichten en de overgang naar de tekst. Alleen hebben jullie wel die rechten voor al die foto's aangezien daar nergens een bronvermelding bij staat? Zelfs één foto plaatsen waarbij je die rechten niet hebt, kan je klauwen met geld kosten. Er zijn zat voorbeelden van (kleine) websites die foto's hebben gebruikt waar ze die rechten niet voor hadden en voor duizenden euro's boete moesten betalen.

Mocht er nog iets gedaan kunnen worden aan de snelheid is het helemaal perfect, maar nu al staat hij vrij hoog in mijn lijstje met favoriete websites.
HR
HR

SRF
Legende

momfer schreef:

Fraaie start-up hoor :ja .
Is het orginele concept ook van die PSV-ers of alleen de PSV afdeling?

Hoe dan ook, goed initiatief en mooi vormgegeven.
Hoef ik Elfrink en Slegers ook niet meer te volgen.
HR
Nee dat doen zij nu al voor je ;)

Wat bedoel je met het originele concept? Clubwatcher.nl? Dat domein is van dezelfde mensen. Aangezien de initiatiefnemers PSV-ers zijn, is het natuurlijk logisch om de "pilot" aan PSV te wijden.

Het is de bedoeling dat er in de toekomst ook dergelijke sites voor andere clubs komen. Maar dan moet PSV.Clubwatcher natuurlijk wel eerst succesvol zijn, daarom dank jullie wel voor jullie feedback!

Ricardo Izecson Santos schreef:

Het grootste pluspunt vind ik de grote foto's boven de meeste berichten en de overgang naar de tekst. Alleen hebben jullie wel die rechten voor al die foto's aangezien daar nergens een bronvermelding bij staat? Zelfs één foto plaatsen waarbij je die rechten niet hebt, kan je klauwen met geld kosten. Er zijn zat voorbeelden van (kleine) websites die foto's hebben gebruikt waar ze die rechten niet voor hadden en voor duizenden euro's boete moesten betalen.

HR
Net als voor de nieuwsberichten geldt ook voor de foto's dat dit afgedekt is. Clubwatcher werkt samen met VI Images, die voor Clubwatcher weer een archief van foto's beschikbaar stelt. Deze kunnen zodoende bij de nieuwsberichten geplaatst worden zonder problemen.
HR
HR

kempione
Talentje

Vak: Zuid - DD
Droomaankoop: Jens Toornstra
Reg.: 27 juni 2009

mooie site hoor. ga hem in de gaten houden! :pul
HR
HR

Stofzuiger
Legende

@SRF

Ik bezoek de site nu daglijks en vaak meer keren per dag. Ik ben behoorlijk nieuwsgierig naar PSV-nieuws en volg de belangrijkste bronnen. Toch weet jullie site me regelmatig te verrassen met berichten die ik elders nog niet las. Dus het is een echte toevoeging, ga zo door.

(alleen de snelheid moet beter)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Reclame Forum » Nieuwsplatform over PSV: Clubwatcher

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen het contract van Jetro Willems te verlengen, deze winter?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 91,9% dat AZ wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!