| Poster | | Topic: http://www.freewebs.com/phoolie84 |  |
|
F17 Graphix Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2269 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Zoals de meeste wel weten heeft Johan Derksen er na het afgelopen seizoen een punt achter gezet en zal hij de doelpunten niet meer voor ons op zijn site zetten.
Gelukkig is iemand zo aardig geweest om zijn werkzaamheden over te nemen en daarom denk ik dat z'n site wel een eigen topic op dit netwerk verdiend: http://www.freewebs.com/phoolie84.
Bedankt en veel succes met je site!
|
|
|
MickMen Geselecteerd voor Oranje
Uit: www.psv-youth-support.nl.tt Vak: Noordoost - UU Posts: 517 Reg.: 8 april 2006 | Echt heel handig super dat hij dat nu doet 
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Palestina. Vak: Oost - X Posts: 7237 Reg.: 17 oktober 2003 | Idd erg goeie link.
was al tijdje opzoek naar die van johan, maar dus niet kunnen vinden, hehe nu deze maar meteen aan favorieten toegevoegd!!

|
|
|
Pimmel Meervoudig international
Vak: - Posts: 701 Reg.: 31 juli 2002 | Ik ben op het moment bezig met een nieuwe compilatie, de beelden komen vooral van Phoolie84.
Goede zaak!
|
|
|
Vak: - Posts: 701 Reg.: 31 juli 2002 | |
|
Eddsio Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 116 Reg.: 6 augustus 2007 | Ik ben ook bezig met een nieuwe Phoolie88 je site is geweldig
Ik post de link als mijn filmpje af is.
Forza 
|
|
|
Aissati 16.. Internationale topspeler
Uit: Mechelen Zuid Limburg (NL) Vak: - Posts: 1105 Reg.: 4 september 2005 | Erg handig dat hij dat nu doet! 
[Dit bericht is veranderd door Aissati 16.. (op 6 januari 2008 21:49:19).]
|
|
|
Eddsio Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 116 Reg.: 6 augustus 2007 | |
|
Chateau Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: Oost - V Posts: 901 Reg.: 29 februari 2000 | Hee goeie zaak! Miste het al!
Thanx 
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 2269 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Pimmel schreef:
Het resultaat
http://www.youtube.com/watch?v=d1QMnoSxFNA
Mooi filmpje Pimmel, maar ik denk dat je wel beter kan. Ik vind vooral het liedje wat minder.
Misschien kan je eens overstappen op Sony Vegas, want daar kan je echt veel meer. Weet zeker dat je filmpjes dan nóg mooier worden. 
|
|
|
Nick_ Vaste waarde in elftal
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 448 Reg.: 4 oktober 2006 | Wie kan me ff de foto sturen die op de site van phoolie84 staat waar VoH van der Vaart bij zn keel grijpt. Ik kan die foto namelijk niet meer vinden, maar vind hem nog steeds lol 
|
|
|
Uit: www.psv-youth-support.nl.tt Vak: Noordoost - UU Posts: 517 Reg.: 8 april 2006 | Ik wil graag een compilatie maken over Timmy simons. heeft iemand wat beelden?
|
|
|
Diepinho Internationale topspeler
Uit: City of light Vak: Oost - X Posts: 2669 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 |
quote: Nick_ schreef:
Wie kan me ff de foto sturen die op de site van phoolie84 staat waar VoH van der Vaart bij zn keel grijpt. Ik kan die foto namelijk niet meer vinden, maar vind hem nog steeds lol 
Denk dat het Kezman is, maar waarom vraag je dat in dit topic?
|
|
|
Café BAC Legende
Uit: Best Vak: Oost - V Posts: 1532 Reg.: 19 februari 2000 | Website heeft het nooit gedaan op mijn PC, iemand met dezelfde problemen? Of die weet hoe ik dit kan verhelpen...
|
|
|
Nick_ Vaste waarde in elftal
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 448 Reg.: 4 oktober 2006 |
quote: Diepinho schreef:
(...)
Denk dat het Kezman is, maar waarom vraag je dat in dit topic?
Omdat die foto op zijn site staat, dus misschien kan hij of anders iemand me helpen en het is wel degelijk Vennegoor en geen Kezman. 
[Dit bericht is veranderd door Nick_ (op 9 januari 2008 21:49:01).]
|
|
|
Uit: www.psv-youth-support.nl.tt Vak: Noordoost - UU Posts: 517 Reg.: 8 april 2006 | Als ik het download krijg ik alleen geluid,hebben meer mensen hier last van? 
|
|
|
Diepinho Internationale topspeler
Uit: City of light Vak: Oost - X Posts: 2669 Uploads: 17 Reg.: 1 maart 2005 |
(...)
Omdat die foto op zijn site staat, dus misschien kan hij of anders iemand me helpen en het is wel degelijk Vennegoor en geen Kezman. 
Had niet gezien dat datgene van de site er bij stond, dom van mij.
|
|
|
Aissati 16.. Internationale topspeler
Uit: Mechelen Zuid Limburg (NL) Vak: - Posts: 1105 Reg.: 4 september 2005 |
quote: MickMen schreef:
Als ik het download krijg ik alleen geluid,hebben meer mensen hier last van? 
Ja ik heb hier ook last van weet iemand waardoor dat komt?
|
|
|
phoolie84 Regelmatige invaller Derde plek PSV Netwerk (HCE) VoVo 2004/2005
Vak: - Posts: 294 Reg.: 25 januari 2000 | Bedankt voor de positieve reacties iedereen
Wie kan me ff de foto sturen die op de site van phoolie84 staat waar VoH van der Vaart bij zn keel grijpt. Ik kan die foto namelijk niet meer vinden, maar vind hem nog steeds lol 

quote: MickMen schreef:
Als ik het download krijg ik alleen geluid,hebben meer mensen hier last van? 
Dit zal waarschijnlijk komen omdat je een bepaalde video codec mist. Heb zelf het K-lite Codec Pack geintstalleerd staan hiero als je die installeerd zou het in ieder geval moeten werken lijkt me.
|
|
|
Vak: - Posts: 701 Reg.: 31 juli 2002 |
quote: F17 Graphix schreef:
(...)
Mooi filmpje Pimmel, maar ik denk dat je wel beter kan. Ik vind vooral het liedje wat minder.
Misschien kan je eens overstappen op Sony Vegas, want daar kan je echt veel meer. Weet zeker dat je filmpjes dan nóg mooier worden. 
Hij was idd bagger. Aangezien Movie Maker al om de haverklap bij me vastloopt zal sony vegas niet echt goed met mn pc overweg kunnen denk ik.
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 2269 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Dat ligt aan Windows Movie Maker. Toen ik WMM gebruikte had ik daar ook steeds last van en Sony Vegas loopt nooit vast bij mij.
|
|
|
Fabulous Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg, Son Vak: Oost - W Posts: 3691 Reg.: 29 augustus 2002 | Klasse bezig idd! Nu alleen nog de samenvattingen online zetten!
|
|
|
sydneypsv Lid 2e elftal
Uit: s'heim Vak: - Posts: 177 Reg.: 1 mei 2007 | |
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2269 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: sydneypsv schreef:
Met dank aan de site van phoolie84:
http://www.youtube.com/watch?v=6vXv5raG1ZE
Echt geweldige site ga zo door! 
''This video is no longer available due to a copyright claim by Feyenoord Rotterdam N.V.''
Hebben ze daar niks beters te doen, in Rotterdam?
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 21 januari 2008 15:39:00).]
|
|
|
sydneypsv Lid 2e elftal
Uit: s'heim Vak: - Posts: 177 Reg.: 1 mei 2007 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
(...)''This video is no longer available due to a copyright claim by Feyenoord Rotterdam N.V.''
Hebben ze daar niks beters te doen, in Rotterdam?
Ja gaat echt nergens over. Maar heb het gewoon opnieuw geprobeert
http://www.youtube.com/watch?v=SttrRpC7H5o
|
|
|