PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Reclame Forum
PSV Supportersgroep WESVO - www.freewebs.com/wesvo
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 1 pagina: 1

Poster
Topic: PSV Supportersgroep WESVO - www.freewebs.com/wesvo 
Ronus
Jeugdspeler

Uit: Steensel
Vak: -
Reg.: 31 juli 2006
Gepost op 10 mei 2008 om 19:52:00.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV Supportersgroep WESVO is ontstaan in het seizoen 2007 / 2008. Na de eerste serie uitwedstrijden in het seizoen, ontstond er een vaste kern van zatlellen rondom Eersel die PSV een warm hart toedraagt. WESVO is te verklaren in Walik Eersel Steensel Vessem Ontour.

Om al onze verslagen van uitwedstrijden en andere belangrijke gebeurtenissen rondom PSV te delen met elkaar is er besloten om een site in de lucht te gooien. Deze wordt zo goed mogelijk bijgehouden en nog verder afgemaakt....

Nog verbeteringen nodig? tips?
 Help mods!
Pool: 1107eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
bloxske
Vaste waarde in elftal
Goud + FPC PSV Netwerk Cup Indoor 2008

Uit: riethoven
Vak: Noord - T
Reg.: 8 augustus 2004
Gepost op 10 mei 2008 om 20:03:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed gesproken Ronus, volgend jaar weer present met Wesvo!
 Help mods!
Pool: 1060eMotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: 2061e / - / 2153eOpstelling: 4-4-2
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 11 mei 2008 om 20:04:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een nieuwe website met fotoverslagen over PSV kan nooit kwaad, maar ik vind de site niet echt mooi. Vind het niet mooi dat er steeds hetzelfde plaatje op de achtergrond voorbij komt en ben ook niet zo van die standaard freewebs lay-out.

Edit: Ik zie nu dat de site enkel verslagen en geen fotoverslagen heeft. Vind dat een beetje jammer, want wat mij betreft was de toegevoegde waarde van de site mét foto's een stuk groter geweest.

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 11 mei 2008 20:10:54).]
 Help mods!
Pool: 862eMotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: 1826e / 1480e / 1668eOpstelling: 4-5-1
bloxske
Vaste waarde in elftal
Goud + FPC PSV Netwerk Cup Indoor 2008

Uit: riethoven
Vak: Noord - T
Reg.: 8 augustus 2004
Gepost op 12 mei 2008 om 02:27:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
22. Balazs Dzsudzsak schreef:

Een nieuwe website met fotoverslagen over PSV kan nooit kwaad, maar ik vind de site niet echt mooi. Vind het niet mooi dat er steeds hetzelfde plaatje op de achtergrond voorbij komt en ben ook niet zo van die standaard freewebs lay-out.

Edit: Ik zie nu dat de site enkel verslagen en geen fotoverslagen heeft. Vind dat een beetje jammer, want wat mij betreft was de toegevoegde waarde van de site mét foto's een stuk groter geweest.

Ja boeiend, de site is ook meer richting onze groep gericht dus ja. alleen sommige vinden het leuk om de verslagen te lezen
 Help mods!
Pool: 1060eMotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: 2061e / - / 2153eOpstelling: 4-4-2
Ronus
Jeugdspeler

Uit: Steensel
Vak: -
Reg.: 31 juli 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 19:29:53.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
22. Balazs Dzsudzsak schreef:

Ben ik het wel mee eens hoor. Maar een gratis website is nogal statisch en heb je weinig keuze mbt layout etc. Met foto's moet ik ook nog even kijken wat het beste werkt.

Bedankt voor je mening
 Help mods!
Pool: 1107eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 1 pagina: 1
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk