| Poster | | Topic: L-Side |  |
|
| Hchooligan | |
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4603 Reg.: 9 augustus 2000 |
quote: Het blijft een moeilijke kwestie maar het enige waar ik en vele anderen naar verlangen is een avond PSV waar d'r eens wat gebeurd
Kun je onderbouwen wat je bedoelt met `eens wat gebeurd`?
Keuze stelling: Nee ik vind het echt nix. | Help mods! |
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3836 Reg.: 14 januari 1999 | Ik zou trouwens nog wel eens willen weten wie die twee gasten waren die echt ALTIJD 2 minuten voor tijd zich omhoog duwden en de mooiste plaats innamen.
Zouden ze nog steeds zo gespierd zijn??
IVANHOOOOOOO!

|
|
|
DeZolder Bankzitter
Uit: Valkenswird Posts: 203 Reg.: 29 augustus 2001 | Daarom verhuizen! dichter en op de zelfde hoogte als het uitvak, net als bij ajax 410 .
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - W Posts: 6703 Reg.: 28 november 2001 |
quote: Same13 schreef:
(...)
Kun je onderbouwen wat je bedoelt met `eens wat gebeurd`?
Ik weet niet of ik het zelfde 'eens wat gebeurd' gevoel heb maar ik heb er iniedergeval wel een. De wedstrijd PSV - Perugia was bij lange na niet de spannendste wedstrijd maar voor mij wel dé wedstrijd met de meeste sfeer. Waarom? Daar gebeurde is wat! Die dronken kerel die eerst voor het vak langs ging rennen en donderen om vervolgens twee tribunes tegen elkaar te laten schreeuwn. Zulke dingen moeten vaker gebeuren. Mensen moeten zich eens meer laten gaan en zich niet inhouden omdat ze bang zijn voor *** te staan.
Hoe je dat kan veranderen geen id... Met een uitvak naast je is het inderdaad niet moeilijk maar wil je het nu op een gewone wedstrijd voor elkaar krijgen moet je mazzel hebben.
|
|
|
phoolie601 Legende
Uit: Bladel Vak: Oost - V Posts: 1600 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Ik weet niet of ik het zelfde 'eens wat gebeurd' gevoel heb maar ik heb er iniedergeval wel een. De wedstrijd PSV - Perugia was bij lange na niet de spannendste wedstrijd maar voor mij wel dé wedstrijd met de meeste sfeer. Waarom? Daar gebeurde is wat! Die dronken kerel die eerst voor het vak langs ging rennen en donderen om vervolgens twee tribunes tegen elkaar te laten schreeuwn. Zulke dingen moeten vaker gebeuren. Mensen moeten zich eens meer laten gaan en zich niet inhouden omdat ze bang zijn voor *** te staan.
Hoe je dat kan veranderen geen id... Met een uitvak naast je is het inderdaad niet moeilijk maar wil je het nu op een gewone wedstrijd voor elkaar krijgen moet je mazzel hebben.
Je begrijpt me volledig, maar er moet toch wat gedaan kunnen worden met de nieuwe locatie van het supporterscafé of iets dergelijks, het is gewoon tijd dat er iets gebeurd.
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 4466 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Maar een uitvak waar 30 Utrechters zitten kun je toch ook niet serieus nemen, en het werkt al helemaal niet sfeerverhogend. Wel tijdens de grotere wedstrijden, maar over het algemeen krijg ik het van een plukje RBC-ers echt niet warm hoor.
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3203 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 |
quote: DUB schreef:
Ik zou trouwens nog wel eens willen weten wie die twee gasten waren die echt ALTIJD 2 minuten voor tijd zich omhoog duwden en de mooiste plaats innamen.
Zouden ze nog steeds zo gespierd zijn??
IVANHOOOOOOO!

Bedoel je lange Frans?
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1437 Reg.: 8 april 2003 | Waar komt de naam IVANHOE eogenlijk vandaan?
|
|
|
hen-3 Legende
Duidelijk dat jij nog wat jonger bent.
Dit was een heldenserie in de jaren 70.
Het liedje was de tv tune
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1437 Reg.: 8 april 2003 |
quote: hen-3 schreef:
Duidelijk dat jij nog wat jonger bent.
Dit was een heldenserie in de jaren 70.
Het liedje was de tv tune
tja jaren 70 was toch net voor mijn tijd.
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3203 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | 70/80

volgens mij is de officiele serie al begonnen in 1958, daarna zijn er wat remakes gemaakt.
Zie ook (voor de geintresserden http://www.ibiblio.org/samneill/pictures/ivanhoe/
[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 29 september 2005 11:47:07).]
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3335 Reg.: 5 mei 2000 | IVANHOE
was inderdaad voor mij een jeugd idool.
heb zelfs een zwaard met sinterklaas gehad zodat ik me ridder KOENIE kon voelen
en IVANHOE op de tribune was altijd garantie voor een grote chaos waar de arm der wet altijd moeite mee had,want vanuit zo,n grote groep die aan het IVANHOE,EN was werd meestal bij uitwedstrijden met alles en nog wat gegooid naar de gendarmerie ( stelletje boefjes )
LABEL RIDDER BOYS !!
|
|
|
Suurkip Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze Vak: West - H Posts: 5461 Reg.: 16 oktober 2002 | Ik kende er veel maar INVANHOE?
Hoe moet ik me voorstellen hoe dat gaat?
|
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 4466 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 |
quote: Suurkip schreef:
Hoe moet ik me voorstellen hoe dat gaat?
Nou je gaat naar de wildste achtbaan die je kent, vervolgens ga je ondersteboven in dat wagentje zitten met een man of 10. Let maar eens op hoe je je voelt als je weer bij de uitgang staat. Ivanhoeën geeft ongeveer hetzelfde effect.
|
|
|
skendel 78 Toeschouwer
Uit: schyndel Vak: - Posts: 3 Reg.: 16 september 2005 | ivanhoe kwam volgens mij van feyenoord (moet
koeni weten )
het was een mooie puinhoop dikke lip
blauwe plekken maar het was het waard
mooie tijd
eerst naar de banaan pilsje pakken
Dan 3 kwartier voor de wedstryd op L
en als je dan moest pissen
Hup in het boterhamzakje en gooie maar
|
|
|
Ruud Van Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7680 Reg.: 17 oktober 2003 | De IVANHOE had ik vorig jaar in de trein na ajax al ondervonden. Sochtends om......
en de eerste die het roept. hehe
Is wel lachen. LEF hebben.
|
|
|
ihvdc Talentje
Uit: EHV Vak: Oost - X Posts: 61 Reg.: 18 januari 2005 | nee geen L-side maken.
OOST blijft OOST en zo hoort het.
|
|
|
Molshoop Basisspeler
Uit: Schiedam!!! Vak: Oost - W Posts: 337 Reg.: 9 januari 2003 | Bij Europese thuiswedstrijden kwam de term IVANHOE ook nog al eens voorbij... Bij dat soort wedstrijden komen er supporters die denken dat ze een bepaalde plaats in kunnnen nemen... Na 5 minuten IVANHOEEN was vervolgens een deel van de tribune op v/w leeg, want de supporterstjes lagen een paar rijen lager 
|
|
|
PSV Sjakie Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 1035 Reg.: 5 juli 2003 | S = Sfeervak (aan de T-zijde staan we nog altijd)
T = Tifosi
|
|
|
hen-3 Legende
quote: Molshoop schreef:
Bij Europese thuiswedstrijden kwam de term IVANHOE ook nog al eens voorbij... Bij dat soort wedstrijden komen er supporters die denken dat ze een bepaalde plaats in kunnnen nemen... Na 5 minuten IVANHOEEN was vervolgens een deel van de tribune op v/w leeg, want de supporterstjes lagen een paar rijen lager 
Held 
|
|
|
tijsto Talentje
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - V Posts: 70 Reg.: 5 mei 2001 | Was er vroeger ook niet een soort elvis bende of vergis ik me????
|
|
|
zofke Geselecteerd voor Oranje
Uit: Lier/Best Vak: Oost - W Posts: 493 Reg.: 2 juli 2002 | THE ROCKING REBELS

|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3203 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Klopt, daar keek ik toen ook huizenhoog tegenop. Deze waren toen allemaal een jaar of 4 ouder dan ik. lache dat iemand dat aanhaalt.
3 punten tussen duim en wijsvinger
Bokkeneus was er toch ook eentje van? Die ging op een gegeven moment met een meisje bij mij uit de klas. Desiree of zoiets.
Rooie heeft zich helaas verhangen
Zucht, we worden ouwe lullen 
[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 1 oktober 2005 12:02:01).]
|
|
|
dima Vaste waarde in elftal
Uit: Gennep Vak: Oost - VV Posts: 364 Reg.: 2 juli 1999 | Ik kan me nog herinneren de wedstrijd Leverkusen-PSV een jaar of vijf(?) geleden.
na de wedstrijd werd er flink ge-invenhoed...We werden onbeschoft lang in het vak gehouden en toen brak er een partijtje Ivanhoe uit die in mijn bijzijn nooit meer is overtroffen. Dat was echt lol!
|
|
|
P.S.V. Rotterdam Basisspeler
Vak: Oost - WW Posts: 318 Reg.: 18 augustus 2005 | Ivanhoe kwam inderdaad van Feyenoord ja....
Hoe is het eigenlijk met die kerel die zoveel op Nico Haak leek (en zo werd hij ook genoemd volgens mij),hij woonde in Eindhoven maar kwam oorspronkelijk uit Utrecht als ik me niet vergis....was er vroeger ook altijd bij en hij trilde altijd als de ziekte...
|
|
|