PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Sfeer in het stadion
L-Side
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 10 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Poster
Topic: L-Side 
Hchooligan
Stelling: Fanatieke stribunes STU en Oost L-Side noemen??? (meer info)
Ja goed idee! - 8.4%
Nee ik vind het echt nix. - 91.6%

Same13
Legende

Vak: Oost - X
Reg.: 9 augustus 2000
Gepost op 28 september 2005 om 19:29:51.       MSN: Same13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Het blijft een moeilijke kwestie maar het enige waar ik en vele anderen naar verlangen is een avond PSV waar d'r eens wat gebeurd
Kun je onderbouwen wat je bedoelt met `eens wat gebeurd`?

Keuze stelling: Nee ik vind het echt nix.

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 28 september 2005 om 19:43:45.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou trouwens nog wel eens willen weten wie die twee gasten waren die echt ALTIJD 2 minuten voor tijd zich omhoog duwden en de mooiste plaats innamen.

Zouden ze nog steeds zo gespierd zijn??

IVANHOOOOOOO!

Help mods!
Pool: 130e, Atletico Madrid-PSV 0-0 (0-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
DeZolder
Bankzitter

Uit: Valkenswird
Reg.: 29 augustus 2001
Gepost op 28 september 2005 om 19:47:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daarom verhuizen! dichter en op de zelfde hoogte als het uitvak, net als bij ajax 410 .

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
De arTies
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 28 september 2005 om 20:02:45.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Same13 schreef:

(...)
Kun je onderbouwen wat je bedoelt met `eens wat gebeurd`?

Ik weet niet of ik het zelfde 'eens wat gebeurd' gevoel heb maar ik heb er iniedergeval wel een. De wedstrijd PSV - Perugia was bij lange na niet de spannendste wedstrijd maar voor mij wel dé wedstrijd met de meeste sfeer. Waarom? Daar gebeurde is wat! Die dronken kerel die eerst voor het vak langs ging rennen en donderen om vervolgens twee tribunes tegen elkaar te laten schreeuwn. Zulke dingen moeten vaker gebeuren. Mensen moeten zich eens meer laten gaan en zich niet inhouden omdat ze bang zijn voor *** te staan.

Hoe je dat kan veranderen geen id... Met een uitvak naast je is het inderdaad niet moeilijk maar wil je het nu op een gewone wedstrijd voor elkaar krijgen moet je mazzel hebben.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: incompleet
phoolie601
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 28 september 2005 om 20:13:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik weet niet of ik het zelfde 'eens wat gebeurd' gevoel heb maar ik heb er iniedergeval wel een. De wedstrijd PSV - Perugia was bij lange na niet de spannendste wedstrijd maar voor mij wel dé wedstrijd met de meeste sfeer. Waarom? Daar gebeurde is wat! Die dronken kerel die eerst voor het vak langs ging rennen en donderen om vervolgens twee tribunes tegen elkaar te laten schreeuwn. Zulke dingen moeten vaker gebeuren. Mensen moeten zich eens meer laten gaan en zich niet inhouden omdat ze bang zijn voor *** te staan.

Hoe je dat kan veranderen geen id... Met een uitvak naast je is het inderdaad niet moeilijk maar wil je het nu op een gewone wedstrijd voor elkaar krijgen moet je mazzel hebben.
Je begrijpt me volledig, maar er moet toch wat gedaan kunnen worden met de nieuwe locatie van het supporterscafé of iets dergelijks, het is gewoon tijd dat er iets gebeurd.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.405,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Vak: -
Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 28 september 2005 om 20:14:02.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar een uitvak waar 30 Utrechters zitten kun je toch ook niet serieus nemen, en het werkt al helemaal niet sfeerverhogend. Wel tijdens de grotere wedstrijden, maar over het algemeen krijg ik het van een plukje RBC-ers echt niet warm hoor.

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
hen-3
Legende

Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 29 september 2005 om 10:53:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DUB schreef:

Ik zou trouwens nog wel eens willen weten wie die twee gasten waren die echt ALTIJD 2 minuten voor tijd zich omhoog duwden en de mooiste plaats innamen.

Zouden ze nog steeds zo gespierd zijn??

IVANHOOOOOOO!

Bedoel je lange Frans?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 241e, Atletico Madrid-PSV 1-1 (1-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
The Artist
Vedette

Uit: Weert/Nijmegen
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 29 september 2005 om 11:37:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waar komt de naam IVANHOE eogenlijk vandaan?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.284,4VoVo: -Opstelling: incompleet
hen-3
Legende

Gepost op 29 september 2005 om 11:38:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Duidelijk dat jij nog wat jonger bent.
Dit was een heldenserie in de jaren 70.

Het liedje was de tv tune

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 241e, Atletico Madrid-PSV 1-1 (1-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
The Artist
Vedette

Uit: Weert/Nijmegen
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 29 september 2005 om 11:40:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

Duidelijk dat jij nog wat jonger bent.
Dit was een heldenserie in de jaren 70.

Het liedje was de tv tune

tja jaren 70 was toch net voor mijn tijd.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.284,4VoVo: -Opstelling: incompleet
hen-3
Legende

Gepost op 29 september 2005 om 11:41:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

70/80

volgens mij is de officiele serie al begonnen in 1958, daarna zijn er wat remakes gemaakt.
Zie ook (voor de geintresserden http://www.ibiblio.org/samneill/pictures/ivanhoe/

[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 29 september 2005 11:47:07).]

Geen stellingname

Help mods!
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 29 september 2005 om 16:46:06.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

IVANHOE

was inderdaad voor mij een jeugd idool.
heb zelfs een zwaard met sinterklaas gehad zodat ik me ridder KOENIE kon voelen

en IVANHOE op de tribune was altijd garantie voor een grote chaos waar de arm der wet altijd moeite mee had,want vanuit zo,n grote groep die aan het IVANHOE,EN was werd meestal bij uitwedstrijden met alles en nog wat gegooid naar de gendarmerie ( stelletje boefjes )

LABEL RIDDER BOYS !!

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Suurkip
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006

Uit: Maarheeze
Vak: West - H
Reg.: 16 oktober 2002
Gepost op 29 september 2005 om 21:04:46.       MSN: suurkipsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kende er veel maar INVANHOE?

Hoe moet ik me voorstellen hoe dat gaat?

Help mods!
Pool: 1813e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1442e / - / 1394eOpstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 29 september 2005 om 21:07:44.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Suurkip schreef:

Hoe moet ik me voorstellen hoe dat gaat?

Nou je gaat naar de wildste achtbaan die je kent, vervolgens ga je ondersteboven in dat wagentje zitten met een man of 10. Let maar eens op hoe je je voelt als je weer bij de uitgang staat. Ivanhoeën geeft ongeveer hetzelfde effect.

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
skendel 78
Toeschouwer

Uit: schyndel
Reg.: 16 september 2005
Gepost op 29 september 2005 om 21:27:27.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ivanhoe kwam volgens mij van feyenoord (moet
koeni weten )
het was een mooie puinhoop dikke lip
blauwe plekken maar het was het waard
mooie tijd
eerst naar de banaan pilsje pakken
Dan 3 kwartier voor de wedstryd op L
en als je dan moest pissen
Hup in het boterhamzakje en gooie maar

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Ruud Van Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 29 september 2005 om 21:35:14.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De IVANHOE had ik vorig jaar in de trein na ajax al ondervonden. Sochtends om......

en de eerste die het roept. hehe

Is wel lachen. LEF hebben.

Help mods!
Pool: 1477e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.428,6VoVo: 1018e / 270e / 1106eOpstelling: 4-4-2
ihvdc
Talentje

Uit: EHV
Reg.: 18 januari 2005
Gepost op 30 september 2005 om 11:30:12.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nee geen L-side maken.
OOST blijft OOST en zo hoort het.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1944e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Molshoop
Basisspeler

Uit: Schiedam!!!
Reg.: 9 januari 2003
Gepost op 30 september 2005 om 12:49:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij Europese thuiswedstrijden kwam de term IVANHOE ook nog al eens voorbij... Bij dat soort wedstrijden komen er supporters die denken dat ze een bepaalde plaats in kunnnen nemen... Na 5 minuten IVANHOEEN was vervolgens een deel van de tribune op v/w leeg, want de supporterstjes lagen een paar rijen lager

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.492,4VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Sjakie
Internationale topspeler

Vak: Noord - S
Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 30 september 2005 om 14:51:24.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

S = Sfeervak (aan de T-zijde staan we nog altijd)
T = Tifosi

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
hen-3
Legende

Gepost op 30 september 2005 om 23:15:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Molshoop schreef:

Bij Europese thuiswedstrijden kwam de term IVANHOE ook nog al eens voorbij... Bij dat soort wedstrijden komen er supporters die denken dat ze een bepaalde plaats in kunnnen nemen... Na 5 minuten IVANHOEEN was vervolgens een deel van de tribune op v/w leeg, want de supporterstjes lagen een paar rijen lager

Held

Geen stellingname

Help mods!
tijsto
Talentje

Uit: Valkenswaard
Vak: Oost - V
Reg.: 5 mei 2001
Gepost op 1 oktober 2005 om 01:03:27.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was er vroeger ook niet een soort elvis bende of vergis ik me????

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.481,7VoVo: -Opstelling: incompleet
zofke
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Lier/Best
Reg.: 2 juli 2002
Gepost op 1 oktober 2005 om 07:51:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

THE ROCKING REBELS

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.495,9VoVo: -Opstelling: incompleet
hen-3
Legende

Gepost op 1 oktober 2005 om 12:00:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt, daar keek ik toen ook huizenhoog tegenop. Deze waren toen allemaal een jaar of 4 ouder dan ik. lache dat iemand dat aanhaalt.
3 punten tussen duim en wijsvinger

Bokkeneus was er toch ook eentje van? Die ging op een gegeven moment met een meisje bij mij uit de klas. Desiree of zoiets.
Rooie heeft zich helaas verhangen

Zucht, we worden ouwe lullen

[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 1 oktober 2005 12:02:01).]

Geen stellingname

Help mods!
dima
Vaste waarde in elftal

Uit: Gennep
Vak: Oost - VV
Reg.: 2 juli 1999
Gepost op 1 oktober 2005 om 14:37:01.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan me nog herinneren de wedstrijd Leverkusen-PSV een jaar of vijf(?) geleden.
na de wedstrijd werd er flink ge-invenhoed...We werden onbeschoft lang in het vak gehouden en toen brak er een partijtje Ivanhoe uit die in mijn bijzijn nooit meer is overtroffen. Dat was echt lol!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
P.S.V. Rotterdam
Basisspeler

Vak: Oost - WW
Reg.: 18 augustus 2005
Gepost op 1 oktober 2005 om 17:45:20.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ivanhoe kwam inderdaad van Feyenoord ja....

Hoe is het eigenlijk met die kerel die zoveel op Nico Haak leek (en zo werd hij ook genoemd volgens mij),hij woonde in Eindhoven maar kwam oorspronkelijk uit Utrecht als ik me niet vergis....was er vroeger ook altijd bij en hij trilde altijd als de ziekte...

Help mods!
Pool: 203e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 10 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk