PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Sfeer in het stadion
L-Side
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 10 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Poster
Topic: L-Side 
Hchooligan
Stelling: Fanatieke stribunes STU en Oost L-Side noemen??? (meer info)
Ja goed idee! - 7.7%
Nee ik vind het echt nix. - 92.3%

Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Vak: -
Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 5 oktober 2005 om 10:50:21.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die rooie Frans, is dat dezelfde rooie Frans als van dat schietincindent op de Geldropseweg?

Keuze stelling: Nee ik vind het echt nix.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
robbyw
Nationale topspeler

Uit: Haarlem !!!!
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 6 oktober 2005 om 12:54:43.       ICQ: 140  MSN: haarlempsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hchooligan

Ik vind dat het meer uitstraalt en een geschiedenis heeft.

WEL DOEN DUS

Zeker helemaal gelijk.....

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Tinus_budel
Aanstormend talent

Uit: Budel
Vak: Oost - X
Reg.: 26 januari 2005
Gepost op 6 oktober 2005 om 13:10:38.         MSN: alleskanvliegen@gmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toen = Toen
Nu = Nu

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FCRamonDH
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Vak: Noord - N
Reg.: 8 mei 2004
Gepost op 6 oktober 2005 om 19:45:44.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeronimo schreef:

Dave >
"De Bank" bestaat niet meer, want die tent is dicht.

Tegen FC Den Haag voor de beker (5-2) was inderdaad ook zwaar maf.
Voor de wedstrijd zag ik een stuk of 15 Hagenezen een ME bus aanvallen. Toen de bus leegstroomde gingen die rhohypnol-slikkers gewoon door. Met blote handjes en blikjes bier gooiend tegen de wapenstok.
Tijdens de wedstrijd stond er inderdaad een groepje van 20-30 man in het midden onderaan op de L-Side.
Toen FCDH scoorde en die gasten gingen juichen, liep de hele linkerkant van de L-Side leeg richting die van Den Haag. Die waren zo weg toen.............

Mooie wedstrijd toen. Ron de Roode scoorde toen nog van ongeveer 30m. Heel Oost ontplofte toen. Daar zaten wel 3500 maffe Hagenezen........

Ja de goede ouwuh tijd rhohypnol en alcohol daar ging je
als een trein van hahaha beter dan relluh poeder
en inderdaad we waren toen echt met veel en liepen gewoon
door jullie stad heen natuurlijk wel met het nodige blauw
om ons heen... om ons te beschermen

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
achthapskie
Toeschouwer

Reg.: 14 oktober 2005
Gepost op 14 oktober 2005 om 22:39:51.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hen-3 schreef:

Ja dit was wat hoor, die stonden toen op een voetstuk.
Bokkeneus staat inderdaad ook bij de foto's.

Mooie mens, wilde zich in het henri Dunantpark verdrinken omdat het uit was met z'n viendin. Binnen een minuut kwam hij alweer boven.

Was ook geen echte rocking rebel

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
achthapskie
Toeschouwer

Gepost op 14 oktober 2005 om 22:59:41.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooie tijd L site
Ik kom een naam niet tegen in de forems ,jawel de ouderen onder ons kunnen hem nog goed ,helaas ,hij is al weer wat jaren overleden
EPPO was de naam ,vechten en zuipen,wat wij meemaakten, Echt werkelijk alles met die gast meegemaakt wat verboden was
Maar nooit geen spijt,In die tijd geen begeleiding naar het statdion,door de stad met 50 man en klappen krijgen en geven uit naar Nac en Ajax in vak f
Oude L SITE BOYS weten het nog
Maar ja 44 nu en een kaart op noord (ex L) ,kijken naar het voetballen op het veld wind me nu voldoende op

Ik kan het weten ex rebel en goede vriend van Eppo zie hem wel in de hel
vuile hond

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 15 oktober 2005 om 11:18:01.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

EPPO

wie kent hem niet, de schrik van iedere schoonmoeder

we zijn nog met een selekt gezelschap afscheid van hem wezen nemen,alleen de ouders van hem wilde niet dat we erbij waren helaas.
later mochten toch nog even apart van de familie afscheid van eppo nemen,en hebben op zijn gepaste manier hem uitgedronken in de MISPELHOEF

LABEL OLD BOYS !!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
achthapskie
Toeschouwer

Gepost op 15 oktober 2005 om 12:12:57.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:

EPPO

wie kent hem niet, de schrik van iedere schoonmoeder

we zijn nog met een selekt gezelschap afscheid van hem wezen nemen,alleen de ouders van hem wilde niet dat we erbij waren helaas.
later mochten toch nog even apart van de familie afscheid van eppo nemen,en hebben op zijn gepaste manier hem uitgedronken in de MISPELHOEF

LABEL OLD BOYS !!

klopt we hebben er op gedronken wat een zooitje bij het afscheid,maar zeg eerlijk dat hoorde een beetje bij hem

Geen stellingname

Help mods!
KOENIE
Legende

Gepost op 15 oktober 2005 om 14:49:39.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

EPPO

was

DRANK

DRUGS
ROCK AND ROLL

N

EN SCHUWDE NOOIT EEN MAT PARTIJ

LABEL MEMORIE BOYS !!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Luyt
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 2 juli 1999
Gepost op 15 oktober 2005 om 16:03:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

EPPO heeft toch nog jaren rondgezworven in de binnenstad van Eindhoven? Als we het tenminste over dezelfde hebben. Zijn échte voornaam begint toch met een 'W'.(nou ja, volgens mij was er maar eentje...). Hij kwam uit de Woenselse Heide.

Hij woonde vroeger bij mij in de straat, was voor ons toen een grote jongen. Ging hij op woensdagmiddag op het pleintje bij ons met z'n brommer door een brandende berg afval rijden. Ging al mis toen hij de de boel aanstak, want hij had benzine gemorst. Er stond vanalles in de fik behalve die stapel afval.

Een andere keer kwam er een auto door de straat waar hij rijdend uitgeknikkerd werd. Stomdronken. Daarna vlogen zijn schoenen er achter aan en weg was de auto weer.

Of op een ochtend was de voorgevel van zijn huis (toen nog dat van zijn ouders) helemaal volgeklad met verf. Allerlei bedreigende teksten erop.

Of hij hing in het Henri Dunantpark rond. Bij de vijver met een winkelwagentje bier van de C1000 (toen nog Centra)en een stel maten.

Ik heb hem jaren geleden nog eens gekalmeerd op de Markt. Omdat hij geen bier meer kreeg en buitengezet was stond hij volle blikjes bier op zijn hoofd kapot te slaan. Alsof het rijpe tomaten waren. Heel zunne kop open. Maar hij werd wel rustig. Misschien omdat ik hem bij zijn echte voornaam noemde. Ik weet het niet. Daarna nooit meer gezien.

Ik wist niet eens dat hij dood was.

Op de oude L-side stond boven in de hoek tegen het uitvak ook altijd ene Noud. Hij had vaak een trommel bij zich. En soms was zijn broer er ook. En uit naar Ajax en Feyenoord kwam zijn vader ook nog mee. Die pa was ook aardig bekend. Woonde in de buurt van de Woenselse Markt en verhuurde (of verhuurt) aanhangers. En hij had heel zijn tuin vol kabouters staan volgens mij. En bij EK's en WK's schilderde hij ook wel eens het dak van zijn huis oranje. Of juist rood, wit en blauw. Zowel vader als zoons waren ruim voorzien van PSV tattoo's.

Ik heb gehoord dat Noudje al jaren terug overleden is aan een ziekte. Weet iemand daar iets van?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
achthapskie
Toeschouwer

Gepost op 16 oktober 2005 om 19:07:17.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee hij is het niet
Kwam uit gestel
zou nu rond de 50 zijn geweest
Heeft wel een zwervend bestaan gehad op het laatst
Heeft vanaf het begin van de opkomst van L in het midden gestaan
voornaam begint met een d en achternaam met een b
Maar een ieder kent hem als EPPO

EPPO heeft toch nog jaren rondgezworven in de binnenstad van Eindhoven? Als we het tenminste over dezelfde hebben. Zijn échte voornaam begint toch met een 'W'.(nou ja, volgens mij was er maar eentje...). Hij kwam uit de Woenselse Heide.

Hij woonde vroeger bij mij in de straat, was voor ons toen een grote jongen. Ging hij op woensdagmiddag op het pleintje bij ons met z'n brommer door een brandende berg afval rijden. Ging al mis toen hij de de boel aanstak, want hij had benzine gemorst. Er stond vanalles in de fik behalve die stapel afval.

Een andere keer kwam er een auto door de straat waar hij rijdend uitgeknikkerd werd. Stomdronken. Daarna vlogen zijn schoenen er achter aan en weg was de auto weer.

Of op een ochtend was de voorgevel van zijn huis (toen nog dat van zijn ouders) helemaal volgeklad met verf. Allerlei bedreigende teksten erop.

Of hij hing in het Henri Dunantpark rond. Bij de vijver met een winkelwagentje bier van de C1000 (toen nog Centra)en een stel maten.

Ik heb hem jaren geleden nog eens gekalmeerd op de Markt. Omdat hij geen bier meer kreeg en buitengezet was stond hij volle blikjes bier op zijn hoofd kapot te slaan. Alsof het rijpe tomaten waren. Heel zunne kop open. Maar hij werd wel rustig. Misschien omdat ik hem bij zijn echte voornaam noemde. Ik weet het niet. Daarna nooit meer gezien.

Ik wist niet eens dat hij dood was.

Op de oude L-side stond boven in de hoek tegen het uitvak ook altijd ene Noud. Hij had vaak een trommel bij zich. En soms was zijn broer er ook. En uit naar Ajax en Feyenoord kwam zijn vader ook nog mee. Die pa was ook aardig bekend. Woonde in de buurt van de Woenselse Markt en verhuurde (of verhuurt) aanhangers. En hij had heel zijn tuin vol kabouters staan volgens mij. En bij EK's en WK's schilderde hij ook wel eens het dak van zijn huis oranje. Of juist rood, wit en blauw. Zowel vader als zoons waren ruim voorzien van PSV tattoo's.

Ik heb gehoord dat Noudje al jaren terug overleden is aan een ziekte. Weet iemand daar iets van?

Geen stellingname

Help mods!
KOENIE
Legende

Gepost op 17 oktober 2005 om 14:41:22.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

EPPO is inderdaad degene die D heet
we kunnen ook gewoon dick zeggen zo,n geheim is het niet.

een ouwe getrouwe die op het laatst van zijn leven zwaar aan de grond zat.

LABEL OLD BOYS !!

Help mods!
achthapskie
Toeschouwer

Gepost op 17 oktober 2005 om 15:49:21.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Macht der gewoonte alleen voorletter
Hebbben we nog van vroegere tijden
Maar hij is het lijkt wel een kwis

EPPO is inderdaad degene die D heet
we kunnen ook gewoon dick zeggen zo,n geheim is het niet.

een ouwe getrouwe die op het laatst van zijn leven zwaar aan de grond zat.

LABEL OLD BOYS !!

Geen stellingname

Help mods!
KOENIE
Legende

Gepost op 17 oktober 2005 om 20:12:01.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

HAPSKIE
ben jij niet degene die verhapskie is ????

heb zo,n vermoeden hahahah

LABEL OLD BOYS !!

Help mods!
achthapskie
Toeschouwer

Gepost op 18 oktober 2005 om 15:18:58.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:
Jazeker gij hebt goed geraden
HAPSKIE
ben jij niet degene die verhapskie is ????

heb zo,n vermoeden hahahah

LABEL OLD BOYS !!

Geen stellingname

Help mods!
KOENIE
Legende

Gepost op 18 oktober 2005 om 15:45:29.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ha F
leuk om je hier weer een keer te mogen ontmoeten
wordt weer eens tijd voor een life meet and greet met de nodige

dit weekend helaas niet,
ik moet ergens anders weer ff mijn centjes gaan verdienen.

LABEL OLD BOYS !!

Help mods!
PSVfanaat
Basisspeler

Uit: Eindhoven-Gestel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 april 2005
Gepost op 24 oktober 2005 om 18:01:51.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Menthol Theo schreef:

'Oost' is een begrip, dat verander je niet zo maar even. Daarnaast is het een beetje vreemd om S/T/U 'L-side' te noemen. (Ik heb L-side niet meegemaakt, maar ik neem aan dat het naar het vak vernoemd was?). Je noemt vak L toch ook niet opeens vak T?

NIET DOEN DUS

De L-side was ook een begrip. Ik heb er zelf, ruim voordat ik steward werd, ook jarenlang gestaan.
Heel vroeger op vak R (dat was toen de jongensrang), later een L-jeugdkaart en nog later een "grote" L-kaart.
Ik stond altijd helemaal links bij het looppad, tegen het uitvak aan.
Maar ik weet niet of het nou inderdaad zo'n goed idee is om S-T-U en Oost weer L-side te noemen. Dan zou ik eerder een compleet nieuwe naam verzinnen voor álle fanatieke supporters. Die Lighttown Phanatics vind ik bijvoorbeeld een hele mooie. Als je daar nou een spandoek van maakt en dat over de hele breedte van Oost hangt...

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.377,2VoVo: -Opstelling: incompleet
achthapskie
Toeschouwer

Gepost op 27 oktober 2005 om 13:25:51.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:
Ik zit tegenwoordig veel in het wapen van strijp voor de wedstrijd
Of bij mark k in zijn kroegske
Misschien zie je je daar wel
Ha F
leuk om je hier weer een keer te mogen ontmoeten
wordt weer eens tijd voor een life meet and greet met de nodige

dit weekend helaas niet,
ik moet ergens anders weer ff mijn centjes gaan verdienen.

LABEL OLD BOYS !!

Geen stellingname

Help mods!
Eersel on Tour
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004
Gepost op 27 oktober 2005 om 14:12:22.         MSN: tomskuh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVfanaat schreef:

(...)

De L-side was ook een begrip. Ik heb er zelf, ruim voordat ik steward werd, ook jarenlang gestaan.
Heel vroeger op vak R (dat was toen de jongensrang), later een L-jeugdkaart en nog later een "grote" L-kaart.
Ik stond altijd helemaal links bij het looppad, tegen het uitvak aan.
Maar ik weet niet of het nou inderdaad zo'n goed idee is om S-T-U en Oost weer L-side te noemen. Dan zou ik eerder een compleet nieuwe naam verzinnen voor álle fanatieke supporters. Die Lighttown Phanatics vind ik bijvoorbeeld een hele mooie. Als je daar nou een spandoek van maakt en dat over de hele breedte van Oost hangt...

Mee eens.
De groep die nu bestaat, uitbereiden met alle mensen die op oost onder, S-T en U zitten. We hebben al ooit eens een groot doek met Lighttown Phanatics erop gemaakt(tegen Rosenborg,alleen was het niet super duidelijk en kwalitatief misschien ook wat aan de mindere kant) en dat in het midden van Oost neergehangen ( doek was 22 meter ). Helaas was het volgens mij voor de aftrap al losgemaakt door een stel ***** en het zo naar beneden viel. Het is toen uiteindelijk onder bij oost in een flinke plas water en bier beland. Sindsdien heb ik het nooit meer teruggehad. Maar opzich een goed idee om eens een nieuw, mooier en langer doek te realiseren. (denk aan PSG en Lyon). Die hebben zoiets ook voor hun fanatieke tribune hangen. De naam L-side vind ik dat echt bij het verleden hoort en daar moet blijven. Zelf nooit op gezeten of zo maar als ik de verhalen hier zo lees waren het mooie tijden en zo moet het ook in de gedachte blijven. Een nieuwere naam, zoals Lighttown Phanatics, zou (als het aan mij ligt) mooier zijn!

[Dit bericht is veranderd door Eersel on Tour (op 27 oktober 2005 14:13:18).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 27 oktober 2005 om 14:29:38.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eersel on Tour schreef:

(...)

Mee eens.
De groep die nu bestaat, uitbereiden met alle mensen die op oost onder, S-T en U zitten. We hebben al ooit eens een groot doek met Lighttown Phanatics erop gemaakt(tegen Rosenborg,alleen was het niet super duidelijk en kwalitatief misschien ook wat aan de mindere kant) en dat in het midden van Oost neergehangen ( doek was 22 meter ). Helaas was het volgens mij voor de aftrap al losgemaakt door een stel ***** en het zo naar beneden viel. Het is toen uiteindelijk onder bij oost in een flinke plas water en bier beland. Sindsdien heb ik het nooit meer teruggehad. Maar opzich een goed idee om eens een nieuw, mooier en langer doek te realiseren. (denk aan PSG en Lyon). Die hebben zoiets ook voor hun fanatieke tribune hangen. De naam L-side vind ik dat echt bij het verleden hoort en daar moet blijven. Zelf nooit op gezeten of zo maar als ik de verhalen hier zo lees waren het mooie tijden en zo moet het ook in de gedachte blijven. Een nieuwere naam, zoals Lighttown Phanatics, zou (als het aan mij ligt) mooier zijn!

Ik vind die naam dus echt niks he, de Lighttown Phanatics, doe maar een andere, maar niet die.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 27 oktober 2005 om 14:37:42.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, ik had deze topic al een tijd niet meer bekeken, maar wat een verhalen de laatste paar pagina's zeg!

Mijn vroegste herinnering van L, een van de eerste wedstrijden die ik bezocht was de afscheidswedstrijd van Willy vd Kerkhof -als het goed is heb ik thuis nog ergens een gesigneerde kunststof bal die ze toen het publiek in schoten-, is inderdaad dat er nog wel eens klappen vielen onderling, als het ging over het innemen van de 'beste' plaatsen...Ik moet zeggen, dat ik het geheel als klein menneke toch regelmatig met een bijna volle broek stond te aanschouwen...

Hele gave link trouwens, naar die pagina over de notoire "tuigdag"...Helaas heb ik die tijd niet bewust meegemaakt (ik ben van '77), maar ik ken wel een stel van die gasten persoonlijk (Rocking Rebels)...

Ik ben trouwens wel van mening, dat het een idiote gedachte is, de naam L-Side weer te gaan gebruiken. Da's inderdaad iets van toen...

Misschien is trouwens "United Blood Eindhoven" een goede naam?

[Dit bericht is veranderd door Balinho (op 27 oktober 2005 14:42:06).]

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Eersel on Tour
Vedette

Gepost op 27 oktober 2005 om 14:42:08.         MSN: tomskuh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Ik vind die naam dus echt niks he, de Lighttown Phanatics, doe maar een andere, maar niet die.

Heb je ook een reden waarom je die niks vind?
Ik weet niet aan wat voor soort naam jij dan denkt of gewoon alles zo houden zoals het nu is?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 27 oktober 2005 om 14:45:43.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eersel on Tour schreef:

(...)

Heb je ook een reden waarom je die niks vind?
Ik weet niet aan wat voor soort naam jij dan denkt of gewoon alles zo houden zoals het nu is?

Heb niet echt een suggestie voor een andere naam, maar vind de naam een beetje kinderlijk overkomen. Niet echt stoer of zo...
Weet niet, kan niet echt heel goed aangeven waarom ik de naam niks vind!

Help mods!
Eersel on Tour
Vedette

Gepost op 27 oktober 2005 om 14:51:09.         MSN: tomskuh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Heb niet echt een suggestie voor een andere naam, maar vind de naam een beetje kinderlijk overkomen. Niet echt stoer of zo...
Weet niet, kan niet echt heel goed aangeven waarom ik de naam niks vind!

Oke. Maar moet een naam perse 'stoer' zijn dan? Niet omdat ik perse wil dat die naam er komt want ik zie ook liever een ander woord voor "phanatics", alleen weet ik niet wat we daarvoor kunnen plaatsen. Iets met Lighttown lijkt me opzich wel een goede.

Geen stellingname

Help mods!
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 27 oktober 2005 om 14:52:08.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eersel on Tour schreef:

(...)

Oke. Maar moet een naam perse 'stoer' zijn dan? Niet omdat ik perse wil dat die naam er komt want ik zie ook liever een ander woord voor "phanatics", alleen weet ik niet wat we daarvoor kunnen plaatsen. Iets met Lighttown lijkt me opzich wel een goede.

Ik vind dat een naam best wel wat stoerheid mag uitstralen zo van dit zijn wij en hier staan we....

Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 10 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk