PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Sfeer in het stadion
L-Side
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 10 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 »

Poster
Topic: L-Side 
Hchooligan
Stelling: Fanatieke stribunes STU en Oost L-Side noemen??? (meer info)
Ja goed idee! - 8.4%
Nee ik vind het echt nix. - 91.6%

Bastard0493
Bankzitter

Uit: Deurne
Vak: West - K
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 24 augustus 2007 om 22:28:38.       MSN: niek_lenssen@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap de kritiek van de ouderen en dat is ook logisch. Zij kijken terug op de tijd van de L-side waar het in hun ogen elke week los ging (ik kan daar niet over oordelen wat toen kwam ik nog niet).
Maar ik heb 2 punten waar ik me aan stoor. punt 1 natuurlijk komen er jongeren gezichten op oost terecht. Waren jullie allemaal al 30 toen jullie op L-side of oost gingen zitten? Deze jongens kijken tegen de jongens op oost op en vinden het prachtig om er te staan en er deel van uit te maken.

Natuurlijk heb je altijd een aantal flap drollen er tussen zitten die denken dat als ze op oost zitten meteen 'alles' zijn maar laat deze gewoon links liggen of laat ze hun plaats leren kennen.

Punt 2, ik vind het een beetje tegenstrijdig om de sfeer enzovoorts op oost af te schrijven. Oost staat nog in de kinder schoenen en er moet nog een hoop gebeuren wil het op andere sfeer vakken in NL gaan lijken. Des al niet te min is oost wel omhoog aan het krabbelen. Dit merk je vooral door sfeer acties en hoe ze in sommige wedstrijden tekeer gaan. Het komt misschien niet in de buurt van de voormalige L-side maar ik ben er van overtuigd dat dit met de jaren wel zal komen. En dan is dit gekibbel voorbij.

Ik persoonlijk vind het belangrijk dat de jongeren respect hebben voor de ouderen die al jaren naar psv gaan. Maar daar tegenover vind ik ook dat de ouderen respect moeten opbrengen voor de jongeren zodat de jongeren hun gang kunnen gaan in het maken van een mooi nieuw chaotisch sfeer tribune. Dit allemaal om vervolgens de weg weer vrij te maken voor de volgende generatie.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1046e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hen-3
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 24 augustus 2007 om 23:48:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach wat, het was vroeger gezellie op L en ik keek ook op tegen de grote jongens, echter zijn die nu ook maar 3 tot 8 jaar ouder dan ik toen natuurlijk erg veel.

Er blijven generaties verschil, dat blijf je houden, er is voldoende respect voor de "ouderen". Degene die dat niet hebben zijn een beetje mislukt en hebben teveel aan de poedersuiker geroken.

Ik vind de sfeer wel anders dan vroeger, maar het wordt zeker beter. Soms wat kinderachtige liedjes, maar ja, hiha hondelul was ook niet echt volwassen
Ben er al wat aan gewend, vroeger was leuk, maar het is niet anders, en ik heb pap en mam belooft dat ik later nooit zoals zij zou worden..

Maar het was wel mooi.

[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 24 augustus 2007 23:49:43).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 241e, Atletico Madrid-PSV 1-1 (1-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
meijer
Legende
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 17 mei 2000
Gepost op 25 augustus 2007 om 15:54:01.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tijden veranderen nu eenmaal. Ook ik vind het tot op de dag van vandaag jammer dat het uitvak verplaatst is, maar kan PSV aan de andere kant geen ongelijk geven. De verplaatsing heeft uit veiligheidsoverwegingen allleen maar positieve gevolgen gehad.

Ik kom nu 13 jaar in het Philips Stadion en de sfeer (+ sfeeracties) zijn er de laatste tijd zeker op vooruit gegaan (gezien vanaf het jaar van de verplaatsing van het uitvak). Jammer genoeg voelt een deel van het publiek zich te groot om te zingen als een nummer door een jongere wordt ingezet. Wat maakt het toch uit? We komen toch allemaal met hetzelfde doel naar het stadion.

Vanuit het westen van het land neem ik geregeld voetballiefhebbers mee naar de CL wedstrijden. Deze personen zijn altijd erg te spreken over de relaxte sfeer in de stad, de kroeg, het feit dat de supporters van de tegenpartij zonder problemen rond kunnen lopen en de geweldige sfeer in het stadion.

En nu op naar de sfeervolste stad van het land voor de 1e thuiswedstrijd van het seizoen

[Dit bericht is veranderd door meijer (op 25 augustus 2007 15:54:56).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 17e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 26 augustus 2007 om 13:57:58.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat ik met enige trots,hier kan vermelden dat ik 1 van de oprichters ben,van het hele gebeuren qua sfeer/rel en andere ranndgebeurens.

Als menneke van 6 jaar mijn eerste wedstrijd ooit bezocht van psv,want als je bij psv voetbalde mocht je voor 1 gulden op de jongensrang.
Daarna opgegroeid, en opgekeken tegen de grote jongens met psv mutsen en shawls.

Enig nadeel was dat iedere club maar dan ook iedere club altijd gezeik maakte in onze stad en in ons stadion,en er nooit mensen waren die daar iets tegen durfden te doen.
Tot op het moment dat we met een aantal vrienden de eerste rel hadden meegemaakt op de L tribune, en dat was je gelooft het niet tegen NEC, die kwamen in het midden van L ook ff tarzan spelen maar vanaf dat moment stonden er enkele tientallen wel op om hun van de tribune af te jagen, diezelfde week woensdags ook weer een rel tegen een engelse club ( naam ben ik kwijt en ) en een zogenaamde groep was er geboren.

De groep werd steeds beetje bij beetje groter, en tot op heden staat er een zeer degelijke groep bij thuiswedstrijden die er als het moet voor gaat voor de volle 100%.
Bij uitwedstrijden is het zwaar onder de maat, maar dat heeft andere redenen.

Toen in het begin werd er ook altijd gesold met ons supporters,totdat ik het voortouw heb genomen en vele vergaderingen heb belegd eerst met de de eigen boys en daarna richting psv.
Die waren eerst sceptisch,want sinds wanneer hadden supporters enige inbreng in bepaalde zaken,maar na mate de tijd verstreek kreeg psv toch de inzicht dat praten met supporters wel degelijk zijn vruchten afwerpt.

Zie nu na vele jaren wat er allemaal is gerealiseerd.

Een eigen sfeervak
een eigen PFU
De Aftrap
Supporters worden erbij betrokken bij sommige vergaderingen
Een sfeergroep
internet site,s
etc etc

Kijk we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde,en de ene fan staat 90 min zijn longen schor te schreeuwen, en een ander beleefd het weer op zijn eigen manier, maar dat we allemaal van dezelfde familie zijn staat als een paal boven water..

We moeten ons nooit gaan spiegelen naar andere grote clubs in nederland, en onze eigen brabantse nuchterheid en identiteit blijven waarborgen.

WIJ ZIJN .

En ga ook nooit de naam: L-side opnieuw leven inbrengen,ik denk dat er dan velen in verweer zullen gaan.
L-SIDE was groots, maar laten we de naam koesteren.
OOST is OOST en blijft altijd OOST, en OOST front is bull, want die naam is, en wordt nooit gebruikt binnen onze kringen.

Vele ouderen hebben voortaan andere zaken aan hun hoofd en hebben geen behoefte aan randverschijnselen, maar als de nood hoog is en het moet weer een keer zullen er weer velen oldies klaar staan.

young and old together

Keuze stelling: Nee ik vind het echt nix.

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
ehvdgxt
Regelmatige invaller

Vak: Noord - T
Reg.: 22 april 2004
Gepost op 26 augustus 2007 om 14:18:59.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:

Ik denk dat ik met enige trots,hier kan vermelden dat ik 1 van de oprichters ben,van het hele gebeuren qua sfeer/rel en andere ranndgebeurens.

Als menneke van 6 jaar mijn eerste wedstrijd ooit bezocht van psv,want als je bij psv voetbalde mocht je voor 1 gulden op de jongensrang.
Daarna opgegroeid, en opgekeken tegen de grote jongens met psv mutsen en shawls.

Enig nadeel was dat iedere club maar dan ook iedere club altijd gezeik maakte in onze stad en in ons stadion,en er nooit mensen waren die daar iets tegen durfden te doen.
Tot op het moment dat we met een aantal vrienden de eerste rel hadden meegemaakt op de L tribune, en dat was je gelooft het niet tegen NEC, die kwamen in het midden van L ook ff tarzan spelen maar vanaf dat moment stonden er enkele tientallen wel op om hun van de tribune af te jagen, diezelfde week woensdags ook weer een rel tegen een engelse club ( naam ben ik kwijt en ) en een zogenaamde groep was er geboren.

De groep werd steeds beetje bij beetje groter, en tot op heden staat er een zeer degelijke groep bij thuiswedstrijden die er als het moet voor gaat voor de volle 100%.
Bij uitwedstrijden is het zwaar onder de maat, maar dat heeft andere redenen.

Toen in het begin werd er ook altijd gesold met ons supporters,totdat ik het voortouw heb genomen en vele vergaderingen heb belegd eerst met de de eigen boys en daarna richting psv.
Die waren eerst sceptisch,want sinds wanneer hadden supporters enige inbreng in bepaalde zaken,maar na mate de tijd verstreek kreeg psv toch de inzicht dat praten met supporters wel degelijk zijn vruchten afwerpt.

Zie nu na vele jaren wat er allemaal is gerealiseerd.

Een eigen sfeervak
een eigen PFU
De Aftrap
Supporters worden erbij betrokken bij sommige vergaderingen
Een sfeergroep
internet site,s
etc etc

Kijk we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde,en de ene fan staat 90 min zijn longen schor te schreeuwen, en een ander beleefd het weer op zijn eigen manier, maar dat we allemaal van dezelfde familie zijn staat als een paal boven water..

We moeten ons nooit gaan spiegelen naar andere grote clubs in nederland, en onze eigen brabantse nuchterheid en identiteit blijven waarborgen.

WIJ ZIJN .

En ga ook nooit de naam: L-side opnieuw leven inbrengen,ik denk dat er dan velen in verweer zullen gaan.
L-SIDE was groots, maar laten we de naam koesteren.
OOST is OOST en blijft altijd OOST, en OOST front is bull, want die naam is, en wordt nooit gebruikt binnen onze kringen.

Vele ouderen hebben voortaan andere zaken aan hun hoofd en hebben geen behoefte aan randverschijnselen, maar als de nood hoog is en het moet weer een keer zullen er weer velen oldies klaar staan.

young and old together

Hulde!!!!!

Eendracht maakt macht!
Iedereen moet elkaar zoveel mogelijk respecteren en helpen waar mogelijk is. Iedereen beleefd de wedstrijd anders, maar heb respect voor andere hun manier van beleving.
Ook als iemand iets nieuws wil proberen. Of dat nu EJK is of Lighttown Madness, Oost of L, heb gewoon waardering voor andermans beleving!!

[Dit bericht is veranderd door ehvdgxt (op 26 augustus 2007 14:25:50).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
psveindhoven888
Meervoudig international

Vak: -
Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 26 augustus 2007 om 14:57:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn oom heeft nog op de L-Side gestaan. Als ik hem vraag om iets over de L-Side te vertellen begint ie helemaal te stralen, daar moet gewoon van af gebleven worden. Zo ver ik weet was/is de de L-Side een fenomeen, en dat is Oost nog niet.

[Dit bericht is veranderd door psveindhoven888 (op 26 augustus 2007 15:10:41).]

Help mods!
Pool: 451e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.472,9VoVo: 1372e / 1373e / 1254eOpstelling: -
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 26 augustus 2007 om 17:37:56.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

OOST en L kun je totaal niet met elkaar vergelijken en dat moeten we ook niet doen,dat heeft geen nut.
Het zijn 2 aparte werelden die allebei op hun eigen wijze hun charmes hebben.

Het is geen vergane glorie de L-side
maar om hem weer te doen herleven zal niet lukken.
Het is gewoon een slapende reus

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
psveindhoven888
Meervoudig international

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 26 augustus 2007 om 21:23:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja dat is toch wat ik eigenlijk zeg Alleen heb ik L-Side niet meegemaakt..

Help mods!
Pool: 451e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.472,9VoVo: 1372e / 1373e / 1254eOpstelling: -
GESTEL
Toeschouwer

Uit: GESTEL
Reg.: 2 december 2007
Gepost op 2 december 2007 om 15:37:15.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

LEES HIER OVER DE NAMEN ,,ROOIE FRANS EN EPPO,, NOW DIE 2 GASTEN KEN IK GOED.
ZEER GOED ZELFS.
EPPO WAS EEN ECHT MAAT MET THUIS EN UIT WEDSTRIJDEN, HET GING ER NIE OM WIE ER ALS EERSTE VOOROP STAAT.
HET GING ER OM WIE ER MEEDOET.
VEEL WEGLOPERS WAREN ER OP VAK L.
WIJ GAAN WEL MEE, MAAR STOND JE OP HET STATION MET 12 MAN.
OLEE OLEE.....
MEER ALS 200 ZOUDEN ER MEE GAAN NAAR TWENTE. NOBODY!!!!
ALEEN VERHAPPEN, VAN ZONNEKUH, STONES, LANGE FRANS, EPPO EN IK EN NOG 2 MAFKETELS RON EN PEER.
KLAPPEN GEKREGEN DAAR, MAAAR OOK UITGEDEELD.ALLES WAS ROODWIT
TIS MAAR EEN VOORBEELD UIT 1979.
EN DIE ROOIE DIE ZIE IK NOG ZAT.
ROCKING REBELS EINDHOVEN

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
hen-3
Legende

Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 2 december 2007 om 17:02:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GESTEL schreef:

LEES HIER ...lagere school
Namen zijn bekend hoor, ik was toen (1979) 13 en mocht niet mee naar uitwedstrijden

Maar ja, die kleine mennekes behandelden jullie altijd met respect, misschien ook omdat deze toen huizenhoog tegen jullie opkeken.

3 jaar later mocht ik me (met enige afstand)meer mengen tussen het klootjesvolk in de Banaan etc.

waardegij er ene van de RR dan?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 241e, Atletico Madrid-PSV 1-1 (1-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Ziggy
Internationale topspeler

Uit: Weert
Vak: Oost - Y
Uploads: 3
Reg.: 24 oktober 1999
Gepost op 2 december 2007 om 17:28:11.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gestel, ik denk dat je je HIER: [URL]http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum16/73.php wel thuis zult voelen!!!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wouter040psv
Basisspeler

Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 13 augustus 2007
Gepost op 3 december 2007 om 20:52:42.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ken nog iemand die daar stond.
Maar vind het raar idee , er zit niet eens vak L tussen

Keuze stelling: Ja goed idee!

Help mods!
Pool: 1137e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
J o e y
Legende

Uit: Doorwerth, bij Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 februari 2003
Gepost op 5 december 2007 om 11:08:38.         MSN: joeypost@gmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wouter040psv schreef:

Ken nog iemand die daar stond.
Maar vind het raar idee , er zit niet eens vak L tussen

Bedoel je in het huidige stadion? Daar zit wel een vak L

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.307,2VoVo: -Opstelling: incompleet
wouter040psv
Basisspeler

Reg.: 13 augustus 2007
Gepost op 5 december 2007 om 14:51:31.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar niet bij de fanatieke tribunes bedoel ik.
STU en oost zit geen L tussen.
maar zag het net wel op west ja

Keuze stelling: Ja goed idee!

Help mods!
Pool: 1137e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MarPSV
Legende

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 5 december 2007 om 14:52:55.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wouter040psv schreef:

Maar niet bij de fanatieke tribunes bedoel ik.
STU en oost zit geen L tussen.
maar zag het net wel op west ja

Jij vind het raar om het L-side te noemen omdat er geen vak L tussen zit, waarom heb jij bij de poll dan wel aangeklikt: Ja goed idee???

Help mods!
Pool: 335e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.537,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Eendracht Maakt Macht
Basisspeler

Reg.: 3 december 2007
Gepost op 5 december 2007 om 14:53:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vak I, Q, en R bestaan niet volgens mij. West is volgens mij HJKL, en op Noord heb je wel vak PR. Maar vak Q bestaat niet..

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Eendracht Maakt Macht
Basisspeler

Gepost op 14 januari 2008 om 13:24:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb eigenlijk een vraagje mbt de L-Side, wanneer is deze opgeheven en waarom? En sinds wanneer is Oost eigenlijk harde kern geworden?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Jeronimo
Legende

Uit: Sweet Lake City
Vak: Oost - V
Reg.: 23 mei 2000
Gepost op 14 januari 2008 om 15:01:50.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van de ouwe L-Side gingen (vanwege een bepaalde reden) er een groep van zo'n 80 naar Oost. Op de L-Side bleef er ook nog een groep over.
Maar de groep was gesplitst, met het uitvak er tussenin.

De sfeer werd toen snel minder op de L-Side.
Later toen vak L een zit-tribune werd was het helemaal over. Toen zat iedereen al ergens anders in het stadion (of mocht er niet meer in ).
Dat was halverwege de jaren 90 geweest.

[Dit bericht is veranderd door Jeronimo (op 14 januari 2008 15:03:09).]

Help mods!
Pool: 870e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.483,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Eendracht Maakt Macht
Basisspeler

Gepost op 14 januari 2008 om 15:03:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oke bedankt. Maar wat is die 'bepaalde' reden dan?

Geen stellingname

Help mods!
Jeronimo
Legende

Uit: Sweet Lake City
Vak: Oost - V
Reg.: 23 mei 2000
Gepost op 14 januari 2008 om 15:05:07.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was volgens mij een voorstel van PSV om de groep uit elkaar te halen.

Help mods!
Pool: 870e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.483,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Eendracht Maakt Macht
Basisspeler

Gepost op 14 januari 2008 om 15:42:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waren ze te stout?

Geen stellingname

Help mods!
PSVSorayatjuh
Legende
Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen

Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot
Reg.: 30 oktober 2002
Gepost op 15 januari 2008 om 12:09:41.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

L-side is iets uit het verleden en daar moet je gewoon vanaf blijven. L-side was vroeger L-side en wij hebben gewoon oost ons eigen plekkie met een eigen naam.

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.388,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Ehvhoolie
Jeugdspeler

Uit: Beltrum
Reg.: 16 januari 2008
Gepost op 16 januari 2008 om 21:44:37.       MSN: Nicolaihuls@live.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

OOST moet wel een keer een naam zien te verzinnen.

Klopt PSV had in de jaren 90 een slechte sfeer. Sinds een paar jaar is er wel een goede sfeer in het stadion dat moeten we ook zien te behouden. De liederen zijn mooi alles de tifo's alle clubs zijn gewoon jaloers op de ons de Kakkerlakken kunnen ons niet meer aan en 020 ook niet meer nu beweren ze dat wij alleen maar boeren zingen.. :verlegen

[Dit bericht is veranderd door Ehvhoolie (op 16 januari 2008 21:49:35).]

Help mods!
Pool: -, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: -
ultrafanuitfriesland
Lid 2e elftal

Uit: friesland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 september 2007
Gepost op 16 januari 2008 om 21:54:48.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarPSV schreef:

(...)

Jij vind het raar om het L-side te noemen omdat er geen vak L tussen zit, waarom heb jij bij de poll dan wel aangeklikt: Ja goed idee???

Achja kijk naar zijn leeftijd weet je genoeg tog?

Help mods!
Pool: 1972e, Atletico Madrid-PSV MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Eendracht Maakt Macht
Basisspeler

Gepost op 17 januari 2008 om 10:52:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ehvhoolie schreef:

OOST moet wel een keer een naam zien te verzinnen.

Klopt PSV had in de jaren 90 een slechte sfeer. Sinds een paar jaar is er wel een goede sfeer in het stadion dat moeten we ook zien te behouden. De liederen zijn mooi alles de tifo's alle clubs zijn gewoon jaloers op de ons de Kakkerlakken kunnen ons niet meer aan en 020 ook niet meer nu beweren ze dat wij alleen maar boeren zingen..

Eerst was de sfeer idd belabberd, nu is het ook een stuk leuker om naar PSV te gaan. Zo'n goede sfeer geeft toch altijd wel een kick. Tifo was eerst ook niet veel, maar wel respect voor de mensen die het in elk geval probeerden. Nu is de tifo erg goed. En 020 blijft altijd roepen dat wij geen sfeer, harde kern, tifo en uitsupporters hebben dus maak je daar maar niet druk om.

Ik ben het wel met je eens dat Oost eigenlijk wel gewoon een naam moet krijgen, Oostfront klinkt naar mijn mening bijvoorbeeld al een stuk vetter..

Geen stellingname

Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 10 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk