| Poster | | Topic: L-Side |  |
|
| Hchooligan | |
|
Hchooligan Legende
Vak: - Posts: 1601 Reg.: 7 december 2003 | De ouwe doos topic in het sfeer forum 
[Dit bericht is veranderd door Lambal (op 6 oktober 2005 14:57:22).]
|
|
|
Arnold Bruggink Toeschouwer
Uit: Veldhoven Vak: Oost - Y Posts: 27 Reg.: 21 augustus 2003 | Ik sta nu pas voor het 5e seizoen op oost en heb dus nooit op de L-side gestaan, maar moet wel zeggen dat het wel beter klinkt... L-side ipv oost of sfeervak
mzzls
|
|
|
Menthol Theo Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Maastricht Vak: Noord - T Posts: 1986 Reg.: 10 oktober 2003 | 'Oost' is een begrip, dat verander je niet zo maar even. Daarnaast is het een beetje vreemd om S/T/U 'L-side' te noemen. (Ik heb L-side niet meegemaakt, maar ik neem aan dat het naar het vak vernoemd was?). Je noemt vak L toch ook niet opeens vak T?
NIET DOEN DUS
Keuze stelling: Nee ik vind het echt nix. | Help mods! |
|
|
|
Hchooligan Legende
Vak: - Posts: 1601 Reg.: 7 december 2003 | Ik vind dat het meer uitstraalt en een geschiedenis heeft.
WEL DOEN DUS
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3817 Reg.: 5 december 2002 | Wat maakt het nou uit hoe het vak heet of er sfeer gemaakt wordt.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
donguerto Nationale topspeler
Uit: Dodewaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 751 Reg.: 26 november 2001 | Dit wordt mijn 4e jaar op T en dat bevalt me goed. Het verleden heb je niet veel aan. We moeten een nieuw imperium opbouwen en dan moet je een nieuwe naam hebben, maar t(ifosi) is t beste simpel
[Dit bericht is veranderd door donguerto (op 14 mei 2004 12:44:56).]
|
|
|
Heggebos Vaste waarde in elftal
Vak: Oost - X Posts: 400 Reg.: 21 maart 2003 | Eerst zorgen dat er sfeer is en dan pas naamswijzigingen. En dan heb ik het niet over 3 wedstrijden achter elkaar sfeer maken maar gedurende minstens 1 seizoen.... en dan het liefst een seizoen dat het slecht gaat (dit seizoen was de uitgeleze mogelijkheid om te laten zien dat PSV echte supporters heeft).
|
|
|
psv1913kampioen Basisspeler
Uit: Zevenhuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 316 Reg.: 14 maart 2004 | L-side klinkt ook niet en bovendien kijken we naar de toekomst niet naar t verleden. Northside zou beter klinken 
|
|
|
L-Side Ed Toeschouwer
Posts: 23 Reg.: 6 november 2001 | Doe maar niet. Wat L vroeger was is nu Oost en ik denk dat de "nieuwe" jongens hun eigen "naam" wel verdient hebben !
Gr!
|
|
|
PiepPiep-Calimero Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8146 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Northside klinkt voor geen ene flikker
L-Side klinkt op zich best goed/lekker, alleen het is vak T (+ S + U), terwijl L op West zit. Klinkt beetje onlogisch (snap ook wel dat het vroeger wel vak L was, maar nu nie meer)
|
|
|
sjofke Geselecteerd voor Oranje Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: eindhoven Vak: Noord - T Posts: 479 Reg.: 31 juli 2003 | Ja, het is een idee 
|
|
|
TheBass Internationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: vlijmen Vak: Noord - T Posts: 989 Reg.: 19 april 2001 | HEb L niet meegemaakt dus laten we maar bij ons eigen naampie houden.
Misschien komt er nog een mooie orginele naam te voorschijn
EENDRACHT MAAKT MACHT
|
|
|
Uit: Zevenhuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 316 Reg.: 14 maart 2004 | de phoolieside 
|
|
|
Hchooligan Legende
Vak: - Posts: 1601 Reg.: 7 december 2003 | Ik vind wel dat iets moeten hebben wat orgineel is en wat een beetje met psv temaken heeft. Niet iets italiaans zoals Tifosi...
|
|
|
Uit: Zevenhuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 316 Reg.: 14 maart 2004 | Mss een leuke naam van een cafe uit t stratum wat we er in kunnen verwerken 
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3817 Reg.: 5 december 2002 | Komop wat boeit de naam van een vak nou, er zijn wel boeiendere dingen om je moeite in te steken (1 zelfgemaakte sfeeractie met bordjes zoals op T of de snippers die ze daar altijd gooien bbij de opkomst is bijv al beter voor de sfeer dan een andere naam )
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
marcellos Legende
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 2200 Reg.: 3 oktober 1999 |
quote: PiepPiep-Calimero schreef:
Northside klinkt voor geen ene flikker
L-Side klinkt op zich best goed/lekker, alleen het is vak T (+ S + U), terwijl L op West zit. Klinkt beetje onlogisch (snap ook wel dat het vroeger wel vak L was, maar nu nie meer)
zouden ze in den haag leuk vinden
maar L-Side niet doen. gewoon zolaten maar waarom zou je vak s t u een andere naam gaan geven??
|
|
|
mariahout ontour Lid 2e elftal
Uit: Mariahout Vak: Zuid - F Posts: 169 Reg.: 15 januari 2004 |
quote: psv1913kampioen schreef:
Mss een leuke naam van een cafe uit t stratum wat we er in kunnen verwerken 
Hoezo 'we'je komt er bijna nooit neem ik aan want je hebt geen scc en bovendien je namen die je geeft vind ik dus egt 6x nix en dan zal je wel zeggen die zit op zuid en dit en dat maar da boeit me nie!
er 4-life
|
|
|
Uit: Zevenhuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 316 Reg.: 14 maart 2004 | dit noem ik een typisch geval van op de man spelen heb je de regels wel gelezen 
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1871 Reg.: 23 april 2001 | De L-side is dood en laat haar in vrede rusten! De sfeer die je daar destijds had krijg je nooit meer terug.
We leven nu in 2004 waar sfeer wordt geregisseerd door kl*temuziek,veldspeakers. Speciaal aangewezen vakken waar sfeer wel of niet mag ....bah!! Nee dit verdiend de L-Side niet, laat die naam alsjeblieft met rust!!
|
|
| Pool: 3313e | MotM: - | Battle-rating: 1.487,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Jeronimo Legende
Uit: Sweet Lake City Vak: Oost - V Posts: 2366 Reg.: 23 mei 2000 | Ja de ouwe L-Side was toen, en komt niet meer terug.
Dat is zelfs, voor zo'n ouwe gek als ik, jeugdsentiment.
Dat was altijd lachen daar, helemaal links bij het hek een beetje kloten. Altijd dezelfde gasten die er stonden. Je kende iedereen. En diegene die je niet kende, kregen tikken want die bleken dan vaak voor Utrecht of feyenoord te zijn. Dat gebeurde dan als de eerste mega-grote vlag in Nederland die over de supporters heen ging (uit het zicht van de camera's). Opa Koenie was van die vlag een van de initiatiefnemers.
Een grote groep is later naar oost gegaan, en dat was het einde van de L-Side. De staantribune heeft toen nog 2 jaar bestaan geloof ik, en toen werd het ere-noord.
L-Side was natuurlijk de naam, vanwege dat het vak L was (toen het grootste supportersvak van Nederland (van de ene cornervlag naar de andere))
Iedereen gaf toen zijn tribune wel een naam. Zo kan je wel raden welk vak de F-Side was en Vak-S en Vak-P en de B-Side.
Sommige clubs hadden een andere link met de naam van hun vak. Zoals de Ben-Side en de Bunnik-side.
Zoals Robyoost terecht zegt: de L-Side is dood, dus laat dat rusten. De L-Side is een begrip bij de gasten die daar altijd stonden, zoals een paar ouwe gekken die hier posten nog deden.
Maar ik vind het wel leuk om weer eens die ouwe verhalen op te duikelen. Op de L-Side heb ik 8 of 9 jaar gestaan. Prachtige tijd.
ow ja, waar ik wel benieuwd naar ben: zijn er hier nog gasten die een Tattoo hadden met PSV - L-Side. En wat hebben ze daarmee gedaan toen de L-Side opgeheven werd??
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3140 Reg.: 5 mei 2000 | Zoals Robyoost terecht zegt: de L-Side is dood, dus laat dat rusten. De L-Side is een begrip bij de gasten die daar altijd stonden, zoals een paar ouwe gekken die hier posten nog deden.
1000% mee eens,dat is voorbij en dat moet ook niet terug komen.
OOST blijft OOST.
nieuwe ronden nieuwe prijzen,of gaan we nu binnenkort ook stemmen of we het philips stadion niet gewoon psv stadion moeten gaan noemen.
LABEL OLD BOYS !!
niet zorgen voor naamsveranderingen maar er tegenaan voor mee sfeer.
|
|
|
Jordi Hoogstrate Basisspeler
Uit: Apeldoorn Vak: West - K Posts: 306 Reg.: 13 september 2003 | hahhahaha iedereen stemt gewoon tegen 
|
|
|
Forza Kezza Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4319 Reg.: 27 april 2001 | Ik vind het ook geen goed idee. De L-side is gewoon een begrip, daar moet je vanaf blijven. Zelf heb ik er ook enkele malen op gestaan, samen met mijn pa. Ik ging dan helemaal voor bij het hek staan.
Die goeie ouwe tijd .
ps zijn er nog mensen die die prachtige zwarte sjaaltjes van de L-side nog hebben?
[Dit bericht is veranderd door Forza Kezza (op 14 mei 2004 11:38:42).]
|
|
|
P.ieterS.V. Basisspeler
Uit: In 't Noorden van Brabant Posts: 307 Reg.: 26 september 2002 | Oost is Oost en L is L Ook al heeft L een mooi verleden, dan nog schiet je er niets mee op om dit te veranderen.
Bij ajax slaat f-side eigenlijk ook nergens meer op
|
|
|