| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
PSV EHV Basisspeler
Uit: Ommeren Vak: Noord - P Posts: 327 Reg.: 3 augustus 2003 |
quote: eindhovuhhhhhh schreef:
(...)
ik had um als eens eerder gezien!!
da filmpje is egt gaaf
zoiets moete wij ook hebbe 
Zoiets hebben wij toch ook? Brabantse nachtten wordt in de tipsy met europese wedstrijden altijd meegezongen toch?
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Hehe ik heb hem ook gehoord.
Wel lachen.
Dat is heel iets anders dan brabantse nachten.
|
|
|
Souza Faria Basisspeler
Uit: Gemert Vak: Noord - T Posts: 343 Reg.: 5 september 2002 | Misschien kan Arie Ribbens ook wel zo'n mooi liedje voor ons schrijven 
|
|
|
Dave_Affelay Aanstormend talent
Uit: Veldhovuh Vak: Noord - U Posts: 133 Reg.: 23 juli 2004 | |
|
eindhovuhhhhhh Vedette Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 2227 Reg.: 17 februari 2004 |
quote: Dave_Affelay schreef:
(...)
wat zingen ze dan precies ik hoor t niet helemaal 
heb je ook zon hekel aan die club uit amsterdam
slaa ze op hun neusen ja zo hard als je maar kan
want het leven duurt maar even
alle ***** aan ut gas!!
------------------------------------------------
dat zinge ze 
[Dit bericht is veranderd door eindhovuhhhhhh (op 2 februari 2005 15:21:06).]
|
|
|
Dave_Affelay Aanstormend talent
Uit: Veldhovuh Vak: Noord - U Posts: 133 Reg.: 23 juli 2004 | hij is kijp thnx
moeten wij dit ook zingen tege de ***** of moet dit echt typisch iets van FCU blijven ?
ik zou m graag in willen zetten
|
|
|
Koning Lambal Vedette
Vak: - Posts: 1601 Reg.: 7 december 2003 | Haha dit is echt grappig 
|
|
|
PSV EHV Basisspeler
Uit: Ommeren Vak: Noord - P Posts: 327 Reg.: 3 augustus 2003 | Ohw had nog niet naar de tekst geluisterd, is idd iets heel anders dan Brabantse nachtten 
|
|
|
Volkel Groet PSV Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4265 Reg.: 27 april 2001 | Haha, zeker grappig ja. Eerst heel droog Fransje Bauer en dan die lekkere tekst. Ik heb hem gelijk naar wat mensen met een sympathie voor dat clubje uit de hoofdstad gestuurd.
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2048 Reg.: 19 mei 2004 | Ik vind dat liedje wel mooi vanne :
Ole ole ole ole ole ole voor PSV ole ole
(Hoe heet dit lied en waar kun je em downloaden weet iemand dat ?)
Besz wel vet vindk die, maar eigelijk ist tog :
ole ole ole ole forza PSV forza PSV ole ole
|
|
|
Seitert Meervoudig international
Uit: Seitert Vak: West - G Posts: 716 Reg.: 15 mei 2003 |
quote: MauroPSV schreef:
Ik vind dat liedje wel mooi vanne :
Ole ole ole ole ole ole voor PSV ole ole
(Hoe heet dit lied en waar kun je em downloaden weet iemand dat ?)
Besz wel vet vindk die, maar eigelijk ist tog :
ole ole ole ole forza PSV forza PSV ole ole
soca gang - comg sing along ( kunje gewoon bij kazaa downloaden wel relaxe nr )
succes
|
|
|
Koning Lambal Vedette
Vak: - Posts: 1601 Reg.: 7 december 2003 | Goedemorgen KO 
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Der was is een bondscoach
Die niet winnen wouhou
Hij selecteerde veel *****
En verneukte het elftal
Hela hela hela holalala 
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3681 Reg.: 5 december 2002 | Op roed geel en greun ( limburgers onder ons zullen hem wel kennen, de rest:zoek ff op kazaa ):
rood, wit gestreept is de kleur der kampioenen
rood, wit gestreept is de kleur van psv
want elluk jaar halen wij de titel binnen
ons psv zie je winnen overal
|
|
|
Koning Lambal Vedette
Vak: - Posts: 1601 Reg.: 7 december 2003 |
quote: Youngstar schreef:
Der was is een bondscoach
Die niet winnen wouhou
Hij selecteerde veel *****
En verneukte het elftal
Hela hela hela holalala 
Rene Schuurmans??? Gestels trots 
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 |
quote: GOED ZAT schreef:
Op roed geel en greun ( limburgers onder ons zullen hem wel kennen, de rest:zoek ff op kazaa ):
Roed geel greun is idd een goed deuntje, easy en catchy, misschien klinkt in ipv want beter?
|
|
|
psv03 Lid 2e elftal
Uit: Roermond Vak: Zuid - FF Posts: 167 Reg.: 5 april 2004 |
quote: quote:
--------------------------------------------------------------------------------
GOED ZAT schreef:
Op roed geel en greun ( limburgers onder ons zullen hem wel kennen, de rest:zoek ff op kazaa ):
--------------------------------------------------------------------------------
zeker goed bedacht. Denk dat melodietje makkelijk te onthouden is. Limboparty olé 
|
|
|
tonymacaroni Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2272 Reg.: 23 mei 2003 | alleen de 3de zin loopt niet helemaal lekker geloof ik, of ligt dat aan mij??
|
|
|
PFL_STEIN_CITY Internationale topspeler
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 | Rood Wit Gestreept is de kleur der kampioenen
rood wit gestreept is de kleur van PSV
ajax zie je niet, ze zijn dit jaar weer de banaaahaaan
rood wit gestreept, PSV staat bovenaan!! 
|
|
|
Bart van Oerle Lid 2e elftal
Uit: Oerle Vak: Oost - X Posts: 164 Reg.: 13 februari 2003 | Offtopic: Hey GOED ZAT, ik kom ook uit Utrecht en Veldhoven, ofja, ik zit in U op kamers en ik kom uit Oers.
Ontopic: wel vet dat liedje van utrecht, maar mijn morele grens ligt bij ***** aan het gas, dus das jammer 
[Dit bericht is veranderd door Bart van Oerle (op 10 februari 2005 22:12:10).]
|
|
|
tonymacaroni Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2272 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: PFL_STEIN_CITY schreef:
Rood Wit Gestreept is de kleur der kampioenen
rood wit gestreept is de kleur van PSV
ajax zie je niet, ze zijn dit jaar weer de banaaahaaan
rood wit gestreept, PSV staat bovenaan!! 
lol, maar ik vind niet dat we het weer over ajax moeten hebben, dat we zoveel aandacht besteden aan de nr 3 van nederland zeg Psv liedjes!!!! geen anti ***** liedjes.
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 | Ik vind dat je best wel iets over Ajax mag zingen als de rest van de tekst over psv gaat.In dit geval is het duidelijk een pro psv lied(wat volgens mij met een dikke knipoog is geschreven.) en daarin mag je best een regel over ajax verwerken.
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3681 Reg.: 5 december 2002 |
quote: Bart van Oerle schreef:
Offtopic: Hey GOED ZAT, ik kom ook uit Utrecht en Veldhoven, ofja, ik zit in U op kamers en ik kom uit Oers.
ik ook op kamers, velhoven heb ik ondertussen verruild voor lommel 
|
|
|
Inferno Vak W Legende
Uit: Zuid Limburg Vak: Oost - W Posts: 2062 Reg.: 3 mei 2002 | Het is geen echt lied maar toch even het volgende,
Ik ben vorige week weer eens bij enkele bevriende fans van SVE Trier geweest en heb samen met hun de wedstrijd tegen 1860 Munchen bezocht. Wat enorm mooi is in dat stadion is het naar elkaar schreeuwen van de clubnaam door de Trier fans. Je kan het een beetje vergelijken met het jalalala tussen Oost en de vakken S T U bij ons, maar dan echt om kippenvel van te krijgen:
De Nordkurve (fanatieke fans) beginnen met zwaaien en zingen van NUR SVE naar de andere zijde. Die zwaaien vervolgens terug en roepen EIN SVE. Dan begint het aftellen en roept de Nordkure EINTRACHT wat wordt beantwoord met TRIER door de andere zijde. Dat laatste wordt dan vervolgens nog 2 keer gedaan.
Het is echt iets om kippenvel van te krijgen met name omdat het woord Trier als een soort golf door het stadion klinkt. Ookal is het een klein stadion ... het klinkt machtiger dan een vol Philips Stadion dat Ole Ole zingt.
Daarom ook deze bijdrage omdat Eintracht Trier makkelijk veranderd kan worden in PSV einhoven. Oost roept dan bijvoorbeeld P-S-V wat door bijvoorbeeld S T U of West beantwoord wordt met EINDHOVEN. De kans dat het lukt is natuurlijk uiterst klein maar het zou wel machtig klinken in het stadion!
[Dit bericht is veranderd door Inferno Vak W (op 12 februari 2005 10:02:22).]
|
|
|
Bart van Oerle Lid 2e elftal
Uit: Oerle Vak: Oost - X Posts: 164 Reg.: 13 februari 2003 | Inderdaad, dat zou wel echt vet zijn.
Het mooiste zou zijn als west hierin meedeed, maar dat krijg je er niet snel door denk ik, omdat niemand weet wat de bedoeling is.
|
|
|