PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Sfeer in het stadion
Liederen-topic deel 3
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 206 pagina's: « 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... 206 »

Poster
Topic: Liederen-topic deel 3 
Unione.
Nationale topspeler

Uit: een schijtvak
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 1
Reg.: 23 maart 2005
Gepost op 4 augustus 2008 om 16:43:02.       MSN: malossi_89@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zomaar een verzinsel:

We zijn trots op ons PeeeSV
Europacup één en twee sterren ooop de borst
Topscoorder aller tijden, en Chaaampions League
4 schalen op een rij, en nog niet uuuitgespeeld

De keren erna zou de eerste regel 'En daarom zijn we trots op ons PeeeSV' moeten zijn.

Op dit deuntje; http://www.youtube.com/watch?v=ZirvypGImQQ
 Help mods!
Pool: 688e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.476,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
schel aka wallie
Veelbelovend talent

Uit: Schijndel
Vak: Noord - U
Reg.: 6 november 2006
Gepost op 4 augustus 2008 om 17:50:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elm040 schreef:

(...)

Die is zeker goed bedacht en ook een gemakkelijk
Voor de 2e regel kun je ook doen: De kampioen van Nederland (maar dan heb je weer kampioen erin)

Zeer goed dat wel

Dankje

en inderdaad daarom had ik ook niet gekozen voor "kampioen".

quote:
wes_pink7 schreef:

ohohohohoo
PSV eindhovee
de lichtstad van het land
we vechten mee
rood en wit..

En zo kan die inderdaad ook nog. Al moet ik wel zeggen dat ik ook graag een aantal engelstalige liedjes zou horen. Maar als deze er op die melodie doorkomt vind ik het natuurlijk ook prima

Forza
 Help mods!
Pool: 324e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Voor Rood Wit Gezongen
Nationale topspeler

Uit: eraard dit jaar weer de schaal!
Vak: Noord - TT
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 5 augustus 2008 om 16:36:27.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor de eertse uitwedstrijd dit seizoen?
In navolging van de spartanen song

Maar ja, ik hoor geen zeehonden,
Ik hoor geen zeehonden vandaag
Alleen boeren..
Hele mooie..
Witte en rooie!!
Maar ja, ik hoor geen zeehonden.
Ik hoor geen zeehonden vandaag!

Sh00t away!
 Help mods!
Pool: 262e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
TeundeCrom
Toeschouwer

Uit: veldhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 13 januari 2007
Gepost op 6 augustus 2008 om 14:32:37.     MSN: teuntje_decrom@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Unione. schreef:

Zomaar een verzinsel:

We zijn trots op ons PeeeSV
Europacup één en twee sterren ooop de borst
Topscoorder aller tijden, en Chaaampions League
4 schalen op een rij, en nog niet uuuitgespeeld

De keren erna zou de eerste regel 'En daarom zijn we trots op ons PeeeSV' moeten zijn.

Op dit deuntje; http://www.youtube.com/watch?v=ZirvypGImQQ

Kun je het niet beter zo doen? ;

Wij zijn altijd trots op ons PeeSV
ja altijd gaan we met ons mooie clubke mee,
twee sterren op de borst en Europaacup 1
4 schalen op n rij en dit jaar nog ns 1

Sta op en zing mee voor ons mooie PeeSV
van de voetbalhoofdstad kome wij vandaan
City of champions en Home of PSV
elk jaar doen we weer met de Champions leageu mee

[Dit bericht is veranderd door TeundeCrom (op 6 augustus 2008 14:38:32).]
 Help mods!
Pool: 833e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
10. Danny Koevermans
Internationale topspeler

Uit: roosendaal
Vak: Noord - M
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 6 augustus 2008 om 23:08:02.       MSN: iron_stampurtjeh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zomaar een idee.

Op de melodie op het liedje dat tijdens de film hooligan (2005) gezongen in de pub na dat Buble lied, Celtic zong het ook tijdens de wedstrijd feyenoord-celtic.

Lampstad, dat is mijn stad!
jalalala jalalala

jalalala jalalala

[Dit bericht is veranderd door 10. Danny Koevermans (op 6 augustus 2008 23:08:35).]
 Help mods!
Pool: 239e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.480,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
DA PHOOL
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 november 2000
Gepost op 7 augustus 2008 om 08:11:32.     MSN: daphool@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zat me gisteren te bedenken dat het best grappig kan zijn, een parodie te maken op het 'liedje Kut-Marokanen'.
Iets van :

Ze willen Nordin raken
Als ze over hem praten
Is hij hun voorbij
Hebben ze vast niet in de Gaten

Kwam er gisteren zo ineens op, vanwege de 3 Marokaanse spelers in de gelederen.
 Help mods!
Pool: 572e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Elm040
Lid 2e elftal

Uit: Limburg
Vak: Oost - Y
Reg.: 5 maart 2008
Gepost op 7 augustus 2008 om 20:15:44.         MSN: ralfinho_1991@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
10. Danny Koevermans schreef:

Zomaar een idee.

Op de melodie op het liedje dat tijdens de film hooligan (2005) gezongen in de pub na dat Buble lied, Celtic zong het ook tijdens de wedstrijd feyenoord-celtic.

jalalala jalalala

jalalala jalalala

Je bedoelt deze
http://www.youtube.com/watch?v=uysIpR54gB0&feature=related
Dan zou ik kiezen voor:
Eindhoven is mijn stad, Eindhoven de lampstad
jalalalalala, jalalalalala of;
Eindhoven is mijn stad, Eindhoven is mijn stad!
 Help mods!
Pool: 966e, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: AmrabatBattle-rating: 1.482,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ruben_PSV
Aanstormend talent

Uit: friesland
Reg.: 18 september 2007
Gepost op 7 augustus 2008 om 21:50:13.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DA PHOOL schreef:

Ik zat me gisteren te bedenken dat het best grappig kan zijn, een parodie te maken op het 'liedje Kut-Marokanen'.
Iets van :

Ze willen Nordin raken
Als ze over hem praten
Is hij hun voorbij
Hebben ze vast niet in de Gaten

Kwam er gisteren zo ineens op, vanwege de 3 Marokaanse spelers in de gelederen.

meschien proberen bij kinderen voor kinderen?
 Help mods!
Pool: 1307e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wes_pink7
Aanstormend talent

Uit: schijndel
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 december 2005
Gepost op 9 augustus 2008 om 01:28:05.       MSN: wes_pink7@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://uk.youtube.com/watch?v=frPbwDEuVFw&feature=related

is dit toch nog 1 van de beste teksten vind ik zelf..

ohohohohoo
PSV eindhovee
we vechten mee
rood en wit..
 Help mods!
Pool: 1172e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: incompleet
psv nr1
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 11 augustus 2008 om 01:39:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vayrynen,,http://youtube.com/watch?v=oTx3NDvRQJ8

Reimond Manco eehee
Reimond Manco ohoo
Reimond Manco hé-hé
De ster van PSV
-------------------------------------
Perfect bedacht echt complimenten :cool

schel aka wallie,,http://uk.youtube.com/watch?v=frPbwDEuVFw&feature=related

Ooohohohooo
The boys from red and white,
You can see they are the best,
The Philips Sport,
Verenigingggggg!!
------------------------------------------
ook lekker nummer :psv :psv :pul

Ik zelf had ook wel een nummer gehoord en ik dacht er meteen aan toen ik deze topic zag dit lied:
Singing PSV
Psv is oke and we come from the south
we are singing whole the way
fooor psv
psv is oke and we come from the south
we are singing whole the way.
:psv

[Dit bericht is veranderd door psv nr1 (op 11 augustus 2008 01:41:10).]
 Help mods!
Pool: 881e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
STRIKER
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 16 december 2004
Gepost op 12 augustus 2008 om 20:41:31.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien wel een leuk onderzoek voor dit (youtube) topic.

Heb je het bedachte lied zelf wel eens gezongen ? (bijvoorbeeld onder de douche ofzo)
Klik hier om de spoiler te bekijken

Zie je het lied wat je bedacht heb ook serieus, gezongen worden bij PSV?

Hoeveel procent is de kans dat dit lied ook werkelijk door meer dan 50 man ten gehore wordt gebracht?

Hoe zie je je eigen rol om dit lied er door te krijgen

De reden dat ik deze vragen stel is, omdat ik de kwaliteit van dit topic steeds verder achteruit zie gaan. Vroeger had ik vaak zo iets van, wat hier verzonnen wordt is echt prachtig. Zongen ze dat maar in het Philips Stadion.
Tegenwoordig heb ik de indruk dit de meeste mensen die hier posten er een sport van maken om op elk voetballied (van andere clubs) dat op youtube verschijnt een PSV versie te maken.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.162,3VoVo: -Opstelling: incompleet
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Vught
Vak: Oost - X
Reg.: 11 januari 2000
Gepost op 12 augustus 2008 om 21:29:37.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb je zeker gelijk in STRIKER. Aan de andere kant, er zijn ook ooit liedjes doorgekomen (weliswaar niet verzonnen op internet) waarbij je afvraagt hoe dat in hemelsnaam mogelijk is geweest.

Om maar een voorbeeld te noemen;

Jajaja, Arnold Bruggink
hij schiet die bal er altijd erg vlug-in.
Hij gaat naar voren om die goal te scoren,
dus ga maar vast op de bannnn-ken staan

Stel je even voor dat Bruggink nog bij ons zou spelen en dit lied nog niet bestond. Wanneer je het dan hier zou posten zou iedereen je wellicht uitlachen, maar uiteindelijk vind ik het (nog steeds) een van de originelere (en ook best mooie) liederen die PSV heeft gehad.

Mijn probleem is meestal criteria nr. 4 bij jou.. (Aan de kwaliteit van mijn verzonnen liederen ligt het in ieder geval niet... )

PS. Het Youtube filmpje van wes_pink7 vind ik schitterend. Gave melodie, duidelijk geluid, dan nog de tekst. (want ondanks dat wes_pink7 die tekst de beste vindt, bekt ie naar mijn mening niet lekker)
Maar goed, komen we toch weer bij punt 4, wanneer niet iemand van LM of Zuipsite 'm bedenkt is het vrijwel onmogelijk om 'm erdoor te krijgen.

[Dit bericht is veranderd door KOLKKA (op 12 augustus 2008 21:32:22).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
wes_pink7
Aanstormend talent

Gepost op 12 augustus 2008 om 22:40:34.       MSN: wes_pink7@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

STRIKER heeft idd wel gelijk.. maar ik vind dat er voor aankomend seizoen toch wel wat leuke goede liederen bij zitte.. bijv, die van manco en bakkal en bij een aantal liedjes moet nog een beetje gezocht worden naar de goede tekst ma ook bij die liedjes is al een goed begin gemaakt..
 Help mods!
Pool: 1172e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ruben_PSV
Aanstormend talent

Gepost op 12 augustus 2008 om 22:58:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wes_pink7 schreef:

http://uk.youtube.com/watch?v=frPbwDEuVFw&feature=related

is dit toch nog 1 van de beste teksten vind ik zelf..

ohohohohoo
PSV eindhovee
we vechten mee
rood en wit..

Zeer mooi nummer ,had hem hier op het forum ook al gepost maar dan met een paar andere zinnen.
 Help mods!
Pool: 1307e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wes_pink7
Aanstormend talent

Gepost op 13 augustus 2008 om 15:32:59.       MSN: wes_pink7@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@ ruben_psv, ik had hem ook van jou overgenomen en klein beetje aangepast, maar ben nog steeds een beetje aan het probere
 Help mods!
Unione.
Nationale topspeler

Gepost op 13 augustus 2008 om 15:37:16.       MSN: malossi_89@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sorry hoor, maar die tekst slaat nergens op
Allemaal losse zinnetjes die niet bij elkaar passen ipv een geheel.

@ STRIKER; groot gelijk!
 Help mods!
Pool: 688e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.476,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ruben_PSV
Aanstormend talent

Gepost op 13 augustus 2008 om 22:57:29.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Unione. schreef:

Sorry hoor, maar die tekst slaat nergens op
Allemaal losse zinnetjes die niet bij elkaar passen ipv een geheel.

@ STRIKER; groot gelijk!

Als jij een betere tekst er op kan verzinnen wat laat je
het is een prachtige melodie! moeten we zeker wat mee doen.
 Help mods!
Unione.
Nationale topspeler

Gepost op 13 augustus 2008 om 23:13:51.       MSN: malossi_89@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geef alleen mijn mening, ik zeg niet dat ik iets beters weet maar de tekst past gewoon voor geen meter bij elkaar.
De melodie heb ik zelf gepost dus dat weet ik ook wel
 Help mods!
STRIKER
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 16 december 2004
Gepost op 14 augustus 2008 om 20:20:09.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat lied bekt al bij regel 2 niet lekker. (u komt niet verder dan stap 1 )
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.162,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Same13
Legende

Reg.: 9 augustus 2000
Gepost op 14 augustus 2008 om 20:49:42.       MSN: Same13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Handleiding voor supporterssongs

Heb je het bedachte lied zelf wel eens gezongen ? (bijvoorbeeld onder de douche ofzo)

Zie je het lied wat je bedacht heb ook serieus, gezongen worden bij PSV?

Hoeveel procent is de kans dat dit lied ook werkelijk door meer dan 50 man ten gehore wordt gebracht?

Hoe zie je je eigen rol om dit lied er door te krijgen

De reden dat ik deze vragen stel is, omdat ik de kwaliteit van dit topic steeds verder achteruit zie gaan. Vroeger had ik vaak zo iets van, wat hier verzonnen wordt is echt prachtig. Zongen ze dat maar in het Philips Stadion.
Tegenwoordig heb ik de indruk dit de meeste mensen die hier posten er een sport van maken om op elk voetballied (van andere clubs) dat op youtube verschijnt een PSV versie te maken.

quote:
wanneer niet iemand van LM of Zuipsite 'm bedenkt is het vrijwel onmogelijk om 'm erdoor te krijgen.
Denk dat dit wel mee valt, als een song echt goed is, pakken meerdere mensen dit wel op. Tenminste op Oost, in de rest van het stadion is het een mission impossible

[Dit bericht is veranderd door Same13 (op 14 augustus 2008 20:50:54).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: incompleet
KOLKKA
Legende

Gepost op 15 augustus 2008 om 00:03:50.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Same13 schreef:

(...)
Denk dat dit wel mee valt, als een song echt goed is, pakken meerdere mensen dit wel op. Tenminste op Oost, in de rest van het stadion is het een mission impossible

Ik had het verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde eigenlijk niet dat het lied perse bedácht moet worden door iemand van Zuipsite of LM, maar het lijkt wel of het lied in ieder geval ingebracht moet worden door deze groep(en) voordat het stadionbreed gezongen zal worden... (uitzonderingen buiten beschouwing gelaten)

[Dit bericht is veranderd door KOLKKA (op 15 augustus 2008 00:04:39).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Same13
Legende

Reg.: 9 augustus 2000
Gepost op 15 augustus 2008 om 13:03:29.       MSN: Same13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het belangrijkste is dat een grote groep een lied lang en vaak inzet, alleen dan zal het aanslaan. Maar jij zit ook op X en weet ongetwijfeld wie wie is op het vak. Als je een goede song hebt, ben ik ervan overtuigd dat het er doorheen kan komen. Mits het natuurlijk wordt opgepakt...

De Randstad Phoolies weten overigens ook vaak liederen hard en massaal in te zetten
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: incompleet
KOLKKA
Legende

Gepost op 15 augustus 2008 om 13:23:50.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Same13 schreef:

Het belangrijkste is dat een grote groep een lied lang en vaak inzet, alleen dan zal het aanslaan. Maar jij zit ook op X en weet ongetwijfeld wie wie is op het vak. Als je een goede song hebt, ben ik ervan overtuigd dat het er doorheen kan komen. Mits het natuurlijk wordt opgepakt...

De Randstad Phoolies weten overigens ook vaak liederen hard en massaal in te zetten

Ondanks dat ik op vak W sta (wel scc voor X) zou ik jou inderdaad zo kunnen aanwijzen op het vak...

Maar ons groepje van een man of 6 (en evt. wat bekenden eromheen) zou denk ik te klein zijn om een lied er door te krijgen, ook vanwege het geringe animo om te zingen bij sommige van deze personen.
En ja, ondanks dat ik er wel een paar ken van b.v. de Zuipsite, ga ik daar niet naar toe om ff een nieuw liedje voor te zingen om te vragen of ze het asjeblieft met z'n allen ook een keer willen zingen omdat mij 't zo mooi lijkt als die er doorheen zou komen...

Ik snap de strekking van je post wel en er zit ook zeker een kern van waarheid in, maar heel makkelijk zal het meestal niet gaan. Is ook niet heel erg, aangezien er de laatste jaren vaak best mooie en nieuwe, originele songs zijn bijgekomen...
 Help mods!
Johnnie W
Toeschouwer

Uit: Best
Vak: Noord - SS
Reg.: 24 augustus 2007
Gepost op 15 augustus 2008 om 18:09:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zat net top 40 te luisteren en er schoot wat te binnen, ik weet niet of het iets is. Ik probeer het gewoon.

Melodie: una paloma blanca heel de zomer lang/ all summer long

Geen j...n of hand in hand, PSV club van het land
Voor de 4e keer op rij, voor niemand bang
Een cassette bandje mee, met de hits van PSV
We zongen kampioenen heel de zomer lang
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 15 augustus 2008 om 21:01:24.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zet het in op SS zou ik zeggen.

Help mods!
Pool: 637e, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: AfellayBattle-rating: 1.428,6VoVo: 242e / - / 200eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 206 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk