| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
Johnnie W Toeschouwer
Uit: Best Vak: Noord - SS Posts: 23 Reg.: 24 augustus 2007 |
quote: V.Nistelrooy schreef:
Zet het in op SS zou ik zeggen.

hoop dat dit niet minderwaardig is bedoeld voor de SS'rs
|
|
|
De Twaalfde Man  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 518 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: Johnnie W schreef:
Zat net top 40 te luisteren en er schoot wat te binnen, ik weet niet of het iets is. Ik probeer het gewoon.
Melodie: una paloma blanca heel de zomer lang/ all summer long
Geen j...n of hand in hand, PSV club van het land
Voor de 4e keer op rij, voor niemand bang
Een cassette bandje mee, met de hits van PSV
We zongen kampioenen heel de zomer lang
Neem die dingen van STRIKER nou eens door, dit lijkt weer nergens op!
Zeg nou zelf, zie je dit al door half Oost gezongen worden?
|
|
|
Johnnie W Toeschouwer
Uit: Best Vak: Noord - SS Posts: 23 Reg.: 24 augustus 2007 |
quote: De Twaalfde Man schreef:
(...)
Neem die dingen van STRIKER nou eens door, dit lijkt weer nergens op!
Zeg nou zelf, zie je dit al door half Oost gezongen worden?
het was maar een probeersel, wel heel erg snel gepost, maar ga maar eens na wie dat arnold bruggink lied verzonnen heeft, ok? wie niks probeert heeft nooit wat 
|
|
|
PietjePSV Toeschouwer
Uit: Zevenbergen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 18 Reg.: 28 december 2006 | Ik denk dat deze er lastig door te krijgen is in het stadion maar laat ik ook eens gek doen!
Voor Brechet op het volkslied van Frankrijk Http://nl.youtube.com/watch?v=QFtYfOYySu0
Hij kwam van Frankrijk naar ons PeeeeSV, ja dat is Jeremie Brechet (tot de 8e seconde).. Jeeeeeeeremie Brechet, Jeeeeremie Brechet.. ons rooood met wit dat staaaat je heel vet, Ooo Jeeeeremie Brechet!!(seconde 37 tot 56 van het volkslied)

[Dit bericht is veranderd door PietjePSV (op 17 augustus 2008 02:09:52).]
|
|
|
PSV TILL I DIE Talentje
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 82 Reg.: 24 maart 2006 |
quote: Johnnie W schreef:
(...)
het was maar een probeersel, wel heel erg snel gepost, maar ga maar eens na wie dat arnold bruggink lied verzonnen heeft, ok? wie niks probeert heeft nooit wat 
Zo is da Johnnie wat was het vroeger gezellig een paar rije onder mij op het looppad op W.Maar ja toen was er ook nog geen sfeervak.....
WIJ MAKEN LEMPKES OP FABRIEK!!!! 
[Dit bericht is veranderd door PSV TILL I DIE (op 17 augustus 2008 10:01:37).]
|
|
|
7.Cristiano Ronaldo Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 196 Reg.: 4 juli 2004 | |
|
dn Huls Talentje
Uit: vught Vak: Noord - M Posts: 79 Reg.: 22 december 2006 |
quote: oranjedakje schreef:
(...)
Supergeschikt nummer ben het zeker met je eens
Klinkt goed dat nummer, maar ik denk dat deze makkelijker is en ook beter overkomt!
http://nl.youtube.com/watch?v=SHF5OvjAxgU
In plaats van Rafa Benitez zingen wij Maza rodrigues
|
|
|
7.Cristiano Ronaldo Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 196 Reg.: 4 juli 2004 | Haha, ik was eerder! 
|
|
|
dn Huls Talentje
Uit: vught Vak: Noord - M Posts: 79 Reg.: 22 december 2006 | Netjes! Damn een paar minuten te laat! Nu maar hopen dat hij aanslaat en dat hij tijdens de Fruitschaal ingezet wordt!!
|
|
|
Sunrise Toeschouwer
Uit: Waddinxveen Vak: - Posts: 20 Reg.: 12 december 2003 | Zo krijgen we die Rotterdamse %$&%^%$^%$ wel stil!
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7599 Reg.: 17 oktober 2003 | hehe toeval.
Zongen we tijdens het ek al.
Maza Rodrigues op Labamba.
Sloeg al aan, nu op onze tribune nog!

|
|
|
Beto Jeugdspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 33 Reg.: 14 augustus 2007 |
quote: dn Huls schreef:
(...)
Klinkt goed dat nummer, maar ik denk dat deze makkelijker is en ook beter overkomt!
http://nl.youtube.com/watch?v=SHF5OvjAxgU
In plaats van Rafa Benitez zingen wij Maza rodrigues
Haha, echt sommigen van jullie lezen mijn gedachte. Ik zat gisteren filmpjes van Liverpool supporters te kijken, en vond deze ook prima geschikt voor Maza!! Haha
bijvoorbeeld zoiets (uit de losse pols):
MAZA MAZA RODRIGUEZ, MAZA MAZA RODRIGUEZ
En Carlos Salcio, dos amigos de Chivas
MAZA MAZA RODRIGUEZ, uit Mazatlán, hij is de man, hij is de man
MAZA MAZA, MAZA MAZA, MAZA MAZA RODRIGUEZ etc. etc..
wie iets beters weet, post maar raak
En ik heb ook nog een ideetje voor Erik Pieters. Het is al door iemand op dit forum naar voren gebracht, dus ik ga niet met de eer strijken hoor. Maar zeer geschikt leek mij: de Bier en Tieten melodie.
Zo van:
Erik Pieters, jalalalala, Erik Pieters, JA LALALALALA
Erik Pieters, jalalalala, kampioen van Nederland met Erik Pieters op de flank! Erik Pieters, jalalalala.. etc.
is dat iets?
[Dit bericht is veranderd door Beto (op 22 augustus 2008 11:03:07).]
|
|
|
wes_pink7 Lid 2e elftal
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 158 Reg.: 28 december 2005 | die van maza klinkt zo geweldig,..!! maar die van pieters? wat zingen als we geen kampioen worden?
|
|
|
|
Rob (L) psv Bankzitter
Uit: Den bosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 194 Reg.: 27 november 2006 | Net terug uit amsterdam, was 'n nieuw 'lied' voor bakkal, op echt 'n ongelooflijk blij & bekend melodietje , maar ben vergeten welke, weet iemand welke dat is?
|
|
|
Stijnvdm
 Toeschouwer
Uit: Asten Vak: - Posts: 4 Reg.: 23 augustus 2008 | Misschien geen goed idee maar voor amrabat: (Die snor van sef die moet eraf),
Van vvv naar psv, van vvv naar psv, van vvv naar psv, van vvv naar psv AMRABAT
Kwam er alleen maar even op 
|
|
|
Stijnvdm
 Toeschouwer
Uit: Asten Vak: - Posts: 4 Reg.: 23 augustus 2008 | Misschien kunnen we zoiets als: we got the best midfield in the world maken.
misschien: We got the best defence in the world, we got dirk marcellis, Carlos Salcido, Kromkamp en... Daar moeten we dan nog iets bij verzinnen 
|
|
|
B. Dzsudzsak Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3546 Reg.: 18 juli 2004 | Ooohhooohhhooohhh
We've got the best defence in the world
We've got Dirk Marcellis, Maza Rodriquez, Pieters en Sal-cidoooooo
|
|
|
De Twaalfde Man  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 518 Reg.: 15 augustus 2006 | Denk allemaal eens na! Zoals STRIKER al eens gezegd heb, ga eens wat na of je liedje aanslaat.
Liedjes als 'van VVV naar PSV' of een tijd geleden nog van bijvoorbeeld phoolie040 STELLEN NIKS VOOR.
Voordat je een lied post moet je nadenken: zie je het lied al snel worden ingezet? Is het een goed, niet te moeilijk nummer? Is het origineel?
|
|
|
da_kezza Legende Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Boekel Vak: Oost - Y Posts: 2236 Reg.: 16 januari 2001 | Nou, dan zal ik ook maar een keer een duit in het zakje doen. Op de melodie van football's coming home. http://www.youtube.com/watch?v=uEb0X9NEX0I&feature=related Hier ook op youtube te bekijken.
De originele tekst:
It's coming home, it's coming home, it's coming
Football's coming home
Nu de versie die ik had bedacht:
Passeert zijn man, hij schiet, hij scoort
Tis Nordin, Nordin Amrabat
|
|
|
middelburgPSV Vaste waarde in elftal
Uit: Middelburg Vak: Oost - W Posts: 371 Reg.: 7 mei 2003 | ipv sef je snor gaat eraf:dirk marcellis,we worden kampioen!
|
|
|
EHV-Locos Regelmatige invaller
Vak: Noord - P Posts: 290 Reg.: 27 november 2006 | Singing Stefje Nijland,
Stefje Nijland is it,
he's the king of philips,
and he's scoring everywhere!!

|
|
|
PSVEindhoven92 International
Vak: - Posts: 713 Reg.: 4 maart 2007 | Singing Stefan Nijland, bij ons wordt je kampioen...wohohohoho... 
|
|
|
mj Nationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 873 Reg.: 20 januari 2001 |
quote: EHV-Locos schreef:
Singing Stefje Nijland,
Stefje Nijland is it,
he's the king of philips,
and he's scoring everywhere!!

Ik spring voor Stef, jj springt voor Stef, wij springen allemaal voor Stef Stef Stef
|
|
|
sydneypsv Bankzitter
Uit: s'heim Vak: - Posts: 216 Reg.: 1 mei 2007 | |
|
gomesgomes15gomes Toeschouwer
Vak: - Posts: 13 Reg.: 23 maart 2008 | eej weet iemand hoe ik mn loginnaam verander
|
|
|