| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
TheBass Internationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: vlijmen Vak: Noord - T Posts: 1014 Reg.: 19 april 2001 |
quote: Beto schreef:
Ik vind juist dat elke speler een eigen liedje zou moeten hebben (hoe simpel dan ook). Als de betreffende speler de sterren van de hemel speelt, of een goal maakt, dan moeten wij als fans onze waardering uiten aan die speler. Lijkt het jullie zelf niet super gaaf als je betaald voetballer was, en een heel vak/stadion zingt je naam, omdat ze je zo goed vinden? Lijkt mij persoonlijk super vet..
(...)
Dank je voor de waardering. Ik hoop dat iedereen er zo over gaat denken. Het is een catchy melodie, als je die Liverpool supporters het Rafa Benitez lied hoort zingen, echt mooi man. En ik denk dat Maza vaak zat in de basis zal staan dat ie wel een eigen liedje verdiend. Als deze té Spaans is, dan kunnen we er misschien "En Carlos Salcido, de amigos van Chivas" van maken.
(Wisten jullie dat Chivas "geiten" betekent, haha)
dit kan ook :p
"En Carlos Salcido, Tequila, tequila" van maken. 
|
|
|
Beto Jeugdspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 40 Reg.: 14 augustus 2007 |
quote: TheBass schreef:
(...)
dit kan ook :p
"En Carlos Salcido, Tequila, tequila" van maken. 
HAHAHA, ja die vind ik eigelijk best wel vet! Aleen dan moet iedereen wel tequila goed uitspreken, want ik hoor mensen nog al eens "tekielja" zeggen i.p.v. "teekiela"
|
|
|
Beto Jeugdspeler
quote: markorado schreef:
(...)
De originele tekst is:
Raafa Benitez, Raafa Benitez, Rafa Rafa Benitez, Rafa Rafa Benitez, Xabi ALlonso, Garcia and Reina...but now its torres instead of garcia.
misschien kunnen we iets doen van:
Maaaza Rodriguez, Maaaza Rodriguez, maza maza rodrigues, maza maza rodrigues, Timmy Simons, Danko en Manco!!!
Nee dat Timmy Simons, Danko etc. gedeelte ben ik het niet echt mee eens. Bij het Liverpool lied worden achter Rafa Benitez al zijn spaanse landgenoten genoemd. Dus als je achter Maza Rodriquez opeens over Simons of Lazovic begint, dat vind ik een beetje krom. Zo krijg je een soort heldenlied maar met modale spelers.
Vandaar dat ik in mijn versie Salcido in het lied betrek --> beide Mexicaan, beide verdedigers, komen van dezelfde club
|
|
|
Sly17 Talentje
Vak: - Posts: 71 Reg.: 14 december 2007 | Maza Maza Rodrigues en Carlos Salcido, dos amigos de Chivas!
Die is echt geniaal, dus gewoon zo houden Vanwaar dat tequila erbij halen trouwens?
|
|
|
Beto Jeugdspeler
quote: Sly17 schreef:
Maza Maza Rodrigues en Carlos Salcido, dos amigos de Chivas!
Die is echt geniaal, dus gewoon zo houden Vanwaar dat tequila erbij halen trouwens?
Goed, die met die tequila houden we dan wel achter hand voor op t stratumseind als alternatieve versie
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1279 Reg.: 14 september 2005 | Deze 2 zijn echt vet! Tekst ook niets meer aan doen! Zaterdag meteen proberen om die erin te krijgen!!!
http://boomp3.com/listen/4b0lvf3u_u/bakkal-song
Een geboren ster uit Strijp het is Bakkal Bakkal
Hij kapt en draait en scoort een goal Bakkal Bakkal
Het rugnummer een twee een acht
Hij zit bij ons in het hart
Otman Bakkal PSV's eigen trots
Nananananananana nana nana
Nanananananananannanananana
http://nl.youtube.com/watch?v=SHF5OvjAxgU
MAZA RODRIGUEZ MAZA RODRIGUEZ
MAZA MAZA RODRIGUEZ, MAZA MAZA RODRIGUEZ
En Carlos Salcido, (dos) amigos de Chivas
MAZA RODRIGUEZ MAZA RODRIGUEZ etc..
[Dit bericht is veranderd door R-H (op 11 september 2008 09:27:36).]
|
|
|
Beto Jeugdspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 40 Reg.: 14 augustus 2007 | Nou dan zijn we d'r geloof ik wel uit. Als iemand met harde stem/megafoon ze zaterdag tot leven brengt, lijkt me hartstikke gaaf.
|
|
|
PSVsince1913 Toeschouwer
Uit: Wintelre Vak: Oost - X Posts: 6 Reg.: 22 maart 2008 |
quote: http://boomp3.com/listen/4b0lvf3u_u/bakkal-song
Deze is echt vet ! Moet er zo snel mogelijk inkomen bij de supporters
Zaterdag tegen Sparta 1ste poging, zie jullie daar.

|
|
|
Eindhoven the best Toeschouwer
Uit: Bee Vak: - Posts: 13 Reg.: 23 mei 2008 | |
|
De Twaalfde Man International
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 541 Reg.: 15 augustus 2006 | Complimenten als die van Bakkal er door gaat komen, maar ik persoonlijk acht die kans vrij klein.
Waarom? Omdat het gewoon te veel tekst is. Op Oh Eindhoven en Mathildelaan na (Heldenlied is vrij simpel, dus ook niet te veel tekst.), is alles bij PSV een hoog lala gehalte. Niets mis mee, maar dat is het het fijnste.
Maar nog, misschien komt het er wel door heen. We'll see!
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4881 Reg.: 11 januari 2000 | Inderdaad zou dat een supernummer zijn...!
Mócht deze doorkomen, dan hoop ik wel dat hij echt langzaam gezongen wordt, is zoveel mooier dan van die onverstaanbare, afgeraffelde nummers.
Vind het 'originele' van Torres ook gaaf klinken, maar ook daarbij vind ik dat de Liverpool sups deze té snel zingen.
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1172 Reg.: 27 september 2003 | Gaat erom hoe graag mensen hem er door willen hebben. Als een groep op oost hem geregeld rustig en verstandbaar inzet wordt hij heus wel binnekort opgepakt. Niet meteen de eerste wedstrijde maar naar een wedstrijd of 3. Zelfde geld voor de song van maza. Als lijkt me die nog lastiger doorkrijgen. Vrijs ook voor het gabbertempo bij nananana in de bakkal song. :p
|
|
|
snadertjuh Aanstormend talent
Uit: valkenswaard Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 143 Reg.: 14 juni 2007 | Jeremie Brechet!
We zingen Jeremie Brechet!
Jeremie Brechet!
enz...
(Ruud van Nistelrooy)
Die van Bakkal is zeker mooi, ik zal meezingen .
|
|
|
|
Navi Meervoudig international
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1226 Reg.: 12 november 2006 |
quote:
Bron: Eindhovens Dagblad
OPROEP: zing voor PSV en win kaartjes
Denk je dat jij een goed PSV-lied kunt bedenken? Stuur je songstekst (met melodie), mp3 of filmpje via mail naar de krant. De maker van de meest originele inzending ontvangt twee gratis kaartjes voor de Champions League thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille op 22 oktober 2008. Ook zijn er 2 kaarten te winnen voor de wedstrijd tegen Liverpool. Deze vindt plaats op 9 december 2008.
De spelregels spreken voor zich:
- maak een lied om jouw club aan te moedigen.
- laat scheldwoorden en schuttingtaal achterwege
- stuur je bijdrage in voor 15 oktober 2008
Een selectie van de inzendingen is terug te zien en te beluisteren op de website.
Lees meer in het ED van zaterdag.
Een lied moet toch zelf geboren worden zonder er een prijsvraag van te maken? Of is het ED het reportoire een beetje beu? 
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 12 september 2008 23:19:36).]
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10632 Reg.: 8 augustus 2001 | Die mening ben ik ook toebedeeld. Zonde om eventuele goede liederen hun kracht te laten verliezen door het in het ED te plaatsen. Echt goede liederen komen er toch wel!
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7615 Reg.: 17 oktober 2003 | Snap ook niet dat het ED daar iets mee wil...
Grote onzin! Best triest.

|
|
|
B. Dzsudzsak Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3579 Reg.: 18 juli 2004 | Ga mijn Bakkal-lied dan ook niet insturen en zet bij de officiele post dan ook mijn copyright eronder 
Liever dat het idd zo onder de supporters misschien komt ipv dat de krant het gaat 'promoten'.
[Dit bericht is veranderd door B. Dzsudzsak (op 13 september 2008 10:55:28).]
|
|
|
goaltjesdief Jeugdspeler
Vak: - Posts: 33 Reg.: 14 augustus 2008 |
quote: R-H schreef:
Deze 2 zijn echt vet! Tekst ook niets meer aan doen! Zaterdag meteen proberen om die erin te krijgen!!!
http://boomp3.com/listen/4b0lvf3u_u/bakkal-song
Zoo, dat mp3tje haha steek er nog 1 op zou ik zeggen 
|
|
|
PSVsince1913 Toeschouwer
Uit: Wintelre Vak: Oost - X Posts: 6 Reg.: 22 maart 2008 | Een geboren ster uit Strijp het is Bakkal Bakkal
Misschien kunnen een paar mensen op oost morgen dit lied inzetten en hopen dat er meer mensen gaan volgen ? Om hem er echt in te krijgen heeft tijd nodig.
|
|
|
Xipnao! Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3756 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Ga je gang zou ik zeggen, wie houd je tegen?
|
|
|
PSVEindhoven92 International
Vak: - Posts: 770 Reg.: 4 maart 2007 | Ik in ieder geval niet. Goed verzonnen!
|
|
|
Robby01 Lid 2e elftal
Uit: Den Bosch Vak: - Posts: 170 Reg.: 29 april 2007 | Eindelijk een liedje voor Bakkal, die moet erin!
|
|
|
1991707312 Meervoudig international
Uit: Eindhoven De Gekste Vak: - Posts: 706 Reg.: 16 oktober 2003 | Over de Bakkal liedje: wist je dat dit melodie komt van een (vieze) engels leger liedje van de eerste wereld oorlog? "Two German officers in a tank" anders bekend as "Three German Officers crossed the line/Rhine" Het is wel goede tekst en is ook in gebruik als rugby liedje.
Mijn voorstel voor Brechet:
gewoon "Allez Brechet" op de bekende franse aanmoedingen: http://www.youtube.com/watch?v=lvEHGmh2wMI
[Dit bericht is veranderd door 1991707312 (op 14 september 2008 11:43:19).]
|
|
|
STRIKER Vedette
Uit: Breda Vak: - Posts: 1843 Reg.: 16 december 2004 | In het kader van 'breng weer eens wat creatieve ideeen de tribune op':
Melodie: 'Brabant' van 'Guus Meeuwis'
De peel en de kempen en de Meijerij
maar 't mooiste aan Brabant zijn wij
dat zijn wij
En we zijn PSV uit de stad van het licht
dat rood en dat wit wat een prachtig gezicht
de weinige gasten zijn stil en bedeesd
we zijn hier in brabant
hier is het feest
(jala la la la la la la la etc.)
Sjaaltjes erbij omhoog.
Zou toch schitterend zijn.....
|
|
|
middelburgPSV Vaste waarde in elftal
Uit: Middelburg Vak: Oost - W Posts: 372 Reg.: 7 mei 2003 | Op una palma blanca kunnen we er 1 maken voor Marcellis.
Dirk Dirk Marcellis, jalalalalalaa jallaa jallaa
Singing Dirk, Dirk Marcellis (in de trend van:,de tank van PSV) of (we worden kampioen)
Ik vind eigenlijk dat het lied dat we nu voor marcellis hebben te simpel is, hij verdient een wat leuker/gezelliger lied!
Wat vinden jullie?
|
|
|