| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
schel aka wallie Lid 2e elftal
Uit: Schijndel Vak: Noord - U Posts: 154 Reg.: 6 november 2006 | Ik hoorde het liedje, dit is mijn stad van Bastiaan Ragas.
Ik dacht misschien iets voor ons? een vrolijke melodie met een toch al sterke tekst in het originele liedje..
Ik zal aftrappen:
http://www.youtube.com/watch?v=4laV1bswoAA
Dit is mijn club
Dit is mijn liefde
Hier voel ik me thuis
Hier ligt mijn hart
De passie en de strijd
Vol glorie en trots
Voor ons pee s vee
Ik zeg brand los
Forza 
|
|
|
ptriCko4o
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 2 Reg.: 24 september 2008 | Hallo iedereen,!
Ik heb misschien wel een leuk liedje voor Reimond Manco..
op de melodie van singing Sef Vergoossen!
whoooo whooooo whoooo whooooo Singing Reimond Manco M - A - N - C - O!
(Had deze ook al gepost in het sfeertopic want had dit topic niet gezien!)
|
|
|
wes_pink7 Lid 2e elftal
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 170 Reg.: 28 december 2005 |
quote: schel aka wallie schreef:
Ik hoorde het liedje, dit is mijn stad van Bastiaan Ragas.
Ik dacht misschien iets voor ons? een vrolijke melodie met een toch al sterke tekst in het originele liedje..
Ik zal aftrappen:
http://www.youtube.com/watch?v=4laV1bswoAA
Dit is mijn club
Dit is mijn liefde
Hier voel ik me thuis
Hier ligt mijn hart
De passie en de strijd
Vol glorie en trots
Voor ons pee s vee
Ik zeg brand los
Forza 
klinkt lekker maar denk dat ie well te moeilijk zal zijn om hem duidelijk en helemaal doortelaten kome
quote: ptriCko4o schreef:
Hallo iedereen,!
Ik heb misschien wel een leuk liedje voor Reimond Manco..
op de melodie van singing Sef Vergoossen!
whoooo whooooo whoooo whooooo Singing Reimond Manco M - A - N - C - O!
(Had deze ook al gepost in het sfeertopic want had dit topic niet gezien!)
goed bedacht maar dan vind ik die andere beter van:
Reimand Manco Ehee, Reimond Manco Ohoo, Reimond Manco HeHe...... al moete we hier nog well een laatste zin voor hebben..
[Dit bericht is veranderd door wes_pink7 (op 25 september 2008 17:05:54).]
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7653 Reg.: 17 oktober 2003 |
quote: wes_pink7 schreef:
(...)
goed bedacht maar dan vind ik die andere beter van:
Reimand Manco Ehee, Reimond Manco Ohoo, Reimond Manco HeHe...... al moete we hier nog well een laatste zin voor hebben..
MOETE ?
Ga je hem dan ook inzetten op Zuid-B ?
Vind het vreemd al die liederen die bedacht worden.
Doe het alleen als je er echt iets mee wilt gaan doen ofzo.
Maarja dat is mijn mening.

|
|
|
wes_pink7 Lid 2e elftal
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 170 Reg.: 28 december 2005 | wil je anders een half liedje gaan zingen ALS we hem gaan zingen ..? dat ik op B zit wil niks zegge over de liedjes die bedacht worden lijkt mij..
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7653 Reg.: 17 oktober 2003 | Word een beetje te veel kansloze nummers bedacht.
Kijk maar is naar het 202 tellende pagina hoeveel er wel niet bedacht is en niet doorkomt in het stadion.
Kan aan mij liggen..... ??
|
|
|
31-08-1913 Toeschouwer
Uit: Heerlen Vak: Oost - WW Posts: 2 Reg.: 26 augustus 2008 | allez allez allez allez
allez allez allez allez
jeremie brechet
jeremie brechet
melodie danny koevermans
|
|
|
Uit: Schijndel Vak: Noord - U Posts: 154 Reg.: 6 november 2006 |
quote: V.Nistelrooy schreef:
Word een beetje te veel kansloze nummers bedacht.
Kijk maar is naar het 202 tellende pagina hoeveel er wel niet bedacht is en niet doorkomt in het stadion.
Klopt, maar volgens mij is dat vrij normaal. Ik geloof ook niet dat songwriters van bijv. een bekende nederlandse zanger bij zijn eerste notitie een hit heeft.. Ik bedoel te zeggen hoe meer mensen mee denken hoe meer creativiteit en boeiend dat er slechte leideren worden gepost, als iemand een geniale ingeving krijgt tijdens het lezen van een slechte vind ik hem geslaagd! Mja dat is dan ook weer mijn mening
Forza 
|
|
|
Oregano Jeugdspeler
Vak: - Posts: 31 Reg.: 26 augustus 2007 | Hulde.
p.s. 
|
|
|
aswin sintzen Toeschouwer
Uit: mechelen(L) Vak: - Posts: 12 Reg.: 5 augustus 2006 | dit lied moet op een melodie komen van fc twente maar ik kan het lied niet op internet vinden. misschien kan iemand helpen zoeken
hier alvast de tekst en graag reacties of het iets is:
tis fijn om in Eindhoven te zijn
want daar is de club waar iedereen trots op kan zijn
we zijn kampioenen daar doet niemand wat aan
en straks staan we trots bovenaan.jaja
straks staan we trots bovenaan.jaja

|
|
|
abn Toeschouwer
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 27 Reg.: 27 april 2007 |
quote: aswin sintzen schreef:
dit lied moet op een melodie komen van fc twente maar ik kan het lied niet op internet vinden. misschien kan iemand helpen zoeken
hier alvast de tekst en graag reacties of het iets is:
tis fijn om in Eindhoven te zijn
want daar is de club waar iedereen trots op kan zijn
we zijn kampioenen daar doet niemand wat aan
en straks staan we trots bovenaan.jaja
straks staan we trots bovenaan.jaja

is van fc twente, trots als je voor twente bent..
lijkt me niet echt wat om ook te gaan doen 
gelijk maar even gezocht, wel een mooie song
http://nl.youtube.com/watch?v=eoHgK9XR98U
[Dit bericht is veranderd door abn (op 27 september 2008 20:29:51).]
|
|
|
Johnnie W Toeschouwer
Uit: Best Vak: Noord - SS Posts: 27 Reg.: 24 augustus 2007 |
Word een beetje te veel kansloze nummers bedacht.
ik geloof dat er in die 202 pagina's meer negatieve reacties van jou zitten als liedjes, laat iedereen gewoon z'n ding doen hier, en als je het dan zo goed weet verzin zelf iets, je reageert alsof je koning psv bent, en dat oost het walhalla is, je zit er waarschijnlijk 4 jaar nu, sinds het 'sfeer'tribune is, en de rest is gaan lopen
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7653 Reg.: 17 oktober 2003 | Totaal niet. Laat ik dat voorop stellen!! Mag iedereen hier.
Heb alleen het idee dat er te weinig van de grond komt. Dat is jammer.
Vind het juist leuk om met vrienden nummers te verzinnen alleen zijn er altijd nog meer opties over de manier van tot stand komen. (kroeg, pint erbij.)
Ik denk dat het via internet zo, zonder echt duidelijke gevoel niet krachtig is waardoor mensen het lied oppikken om het van de tribune te knallen.
Maarja ieder blijft zen ding doen. Hopelijk breekt er dan binnekort wel een nieuw lied door?! Hoop het!

[Dit bericht is veranderd door V.Nistelrooy (op 28 september 2008 10:47:00).]
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1182 Reg.: 27 september 2003 | Ik vind dat het wel meevalt met kansloze liederen. Het probleem is niet de teksten maar de mensen die geen moeite doen om ze in te zetten.
Dat lied van Twente vind ik niet dat je iets mee moet doen. Er zijn gewoon bepaalde liederen vind ik waar je respectvol af moet blijven.
|
|
|
Johnnie W Toeschouwer
Uit: Best Vak: Noord - SS Posts: 27 Reg.: 24 augustus 2007 | kijk zo mag ik het horen, was vanmorgen chagarijnig en nog niet nuchter sorry quote: V.Nistelrooy schreef:
Totaal niet. Laat ik dat voorop stellen!! Mag iedereen hier.
Vind het juist leuk om met vrienden nummers te verzinnen alleen zijn er altijd nog meer opties over de manier van tot stand komen. (kroeg, pint erbij.)
Ik denk dat het via internet zo, zonder echt duidelijke gevoel niet krachtig is waardoor mensen het lied oppikken om het van de tribune te knallen.
Maarja ieder blijft zen ding doen. Hopelijk breekt er dan binnekort wel een nieuw lied door?! Hoop het!

|
|
|
Sk Jeugdspeler
Uit: vlissingen Vak: Oost - XX Posts: 37 Reg.: 27 december 2006 | |
|
PSVEindhoven92 International
Vak: - Posts: 849 Reg.: 4 maart 2007 | Inderdaad, wat is dat een heerlijk nummer. Oost moet dat echt weer eens in gaan zetten, want wordt echt bijna nooit gezongen.
Doodzonde.
|
|
|
Uit: Schijndel Vak: Noord - U Posts: 154 Reg.: 6 november 2006 | Inderdaad. Tevens ben ik ervan overtuigd dat dit ook echt een lied is die massaal meegezongen word. Het brengt gewoon een lekker gevoel met zich mee 
Het lastige is alleen dat ik na het horen van het liedje veel zin krijg in een potje voetbal met een lekkere sfeer beetje lastig op dinsdag morgen 
|
|
|
Oregano Jeugdspeler
Vak: - Posts: 31 Reg.: 26 augustus 2007 |
Vaak bedenk je daar ook het lied / melodie, en wil je weten wat je mede-fans ervan vinden. Waar kun je dat beter doen dan op dit forum?
We kunnen helaas niet echt anders.
|
|
|
Golden Stars Vedette
Uit: verkoren Vak: - Posts: 1219 Reg.: 20 april 2000 |
quote: Gelderse Boer schreef:
Zonde om eventuele goede liederen hun kracht te laten verliezen door het in het ED te plaatsen. Echt goede liederen komen er toch wel!
Wat is goed als je die bagger die op kampioens-CDs af en toe hoort? Waarom zou een liedje kracht verliezen als het in de krant komt te staan? Wellicht krijg je doordat het bekender wordt juist meer draagkracht in het hele stadion. In het stadion moet het eigenlijk het liefst zo kort en krachtig mogelijk zijn. Lange teksten werken vaak toch niet. De eerste twee coupletten van het clublied worden nota bene in een halve minuut weggegabberd.
Hoe dan ook, ik heb het volgende naar dat mailadres gestuurd:
quote: Sinds de wintersportvakantie heb ik al heel lang de melodie van Olaf Henning met "Cowboy und Indianer (komm hol das Lasso raus)" in mijn hoofd zitten.
Op youtube staat er een filmpje van: http://www.youtube.com/watch?v=MyH-fGcHUkg&feature=related
Orginele tekst van het refrein in het Duits:
Komm hol das Lasso raus,
wir spielen Cowboy und Indianer.
Wir reiten um die Wette,
ohne Rast und ohne Ziel.
Hast du mich umzingelt,
werd ich mich ergeben,
stell mich an den Marterpfahl,
komm hol das Lasso raus,
so wie beim ersten Mal.
Hier heb ik de volgende tekst op verzonnen:
Kom zwaai je sjalen rond,
Wij zijn de boeren uit het zuiden,
We zijn hier om te winnen,
Met ons rood en witte hart,
En gaat het wat minder,
Dan blijf ik toch zingen,
Blijf ik achter m'n club staan,
Kom zwaai die sjalen rond,
We gaan er tegenaan.
Ik ben benieuwd of het kaartjes opleverd. 
Met rood/witte groet,
Te lang/te blij voor in het stadion? Maar misschien wel goed genoeg voor die kaartjes.
Als ik ze win, mag jij ze hebben. 
|
|
|
Oregano Jeugdspeler
Vak: - Posts: 31 Reg.: 26 augustus 2007 |
quote: Golden Stars schreef:
Te lang/te blij voor in het stadion? Maar misschien wel goed genoeg voor die kaartjes.
Als ik ze win, mag jij ze hebben. 
Shit ik heb iets gemist! Kaartjes?
Vertel?
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8583 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Het Eindhovens Dagblad heeft een of andere actie. Degene die het origineelste lied verzint, krijgt twee (??) kaartjes voor een wedstrijd van PSV.
|
|
|
Oregano Jeugdspeler
Vak: - Posts: 31 Reg.: 26 augustus 2007 | ik heb het gevonden. Inderdaad 2 kaartjes :
(..) Doe mee en maak kans op twee kaartjes voor de Champions League thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille op 22 oktober 2008. Ook zijn er 2 kaarten te winnen voor de wedstrijd tegen Liverpool. Deze vindt plaats op 9 december 2008.
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10716 Reg.: 8 augustus 2001 | Golden Stars: Wel aardige melodie, weliswaar niet echt een voor in het stadion, maar vind de tekst prima verzonnen en goed klinken op die melodie! En de kampioenscd bevat idd af en toe draken van nummers, beetje inspraak van supporters en ik weet zeker dat de cd's stukken beter worden.
Enne, die kaartjes, wellicht dat je een tegoedbon krijgt die een paar jaar geldig is 
|
|
|
Elm040 Bankzitter
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 215 Reg.: 5 maart 2008 | Met BoerZoektBier waren we het melodietje van pink - so what aant fluiten in de bus zo af en toe:
nananananananananananan
http://www.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64
Toen we in de kroeg zaten kwamen ze op een liedje
we zingen voor huubje stevens we worden kampioen
weer op het stadhuisplein aan het eind van het seizoen
nananananananananananana
[Dit bericht is veranderd door Elm040 (op 2 oktober 2008 16:08:13).]
|
|
|
|