| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
Markellis Nationale topspeler
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 742 Reg.: 30 oktober 2006 |
quote: Elm040 schreef:
Met BoerZoektBier waren we het melodietje van pink - so what aant fluiten in de bus zo af en toe:
nananananananananananan
http://www.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64
Toen we in de kroeg zaten kwamen ze op een liedje
we zingen voor huubje stevens we worden kampioen
weer op het stadhuisplein aan het eind van het seizoen
nananananananananananana
Dat was leuk inderdaad
Het Eindhovens Dagblad heeft een of andere actie. Degene die het origineelste lied verzint, krijgt twee (??) kaartjes voor een wedstrijd van PSV.
|
|
|
B. Dzsudzsak Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3632 Reg.: 18 juli 2004 | Nieuw lied voor Amrabat te horen??
Op het welbekende Ohhhh Twenteee twentee Enschedeeeee
|
|
|
Otje Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 892 Reg.: 15 maart 2006 | Kan iemand mij vertellen want voor liedje het was van huubje stevens ?
|
|
|
Unione. Nationale topspeler
Uit: een schijtvak Vak: Zuidwest - GG Posts: 787 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Huubje Stevens - Red White Army?
|
|
|
Beto Jeugdspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 41 Reg.: 14 augustus 2007 | Ik heb 2 ideeën:
Voor Nordin Amrabat: Oooooh Nordin Am-ra-bat, Ole ole ole, ole ole ole, oooooooh Nordin Am-ra-bat, ole ole ole, ole ole ole enz.
Ik hoop dat iemand die begrijpt welke melodie ik hier bedoel er een youtube filmpje bij kan vinden (ik weet er geen te vinden). Maar het is een melodie die je vaak ik Italiaanse stadions hoort.
Anyway, die is vrij simpel en toch mooi vind ik.
En dan, voor onze vriend Bréchet, die wel wat aanmoediging kan gebruiken de laatste tijd. Hij is net in Nederland weetjewel, misschien mist hij Frankrijk, dus daarom bedacht ik het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FkjGftrmquI
00:00 tot 00:08 seconden
Van het Franse volkslied zingen we de eerste regel, gewoon met jalalalala. Zo:
Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est arrivé!
Jalalala lala lalaaaa lala lalalalalaaaa lalala!
En meteen daarna: BRÉ-CHET!!
En dan weer jalala..lala BRÉ-CHET (ofzoiets) (misschien wordt vaker herhalen te eentonig)
Misschien dat ie dan wat extra power krijgt in de volgende champions leage duels.
Laat maar weten wat jullie er van vinden. (Misschien dat iemand anders deze al ooit heeft bedacht, dat weet ik niet)
[Dit bericht is veranderd door Beto (op 5 oktober 2008 17:03:56).]
|
|
|
Ehvhoolie Jeugdspeler
Uit: Beltrum Vak: Oost - X Posts: 38 Reg.: 16 januari 2008 | Hopelijk komen er nog een paar melodies bij, die wie we nu hebben ze zijn al super!
|
|
|
salcido c23 Vaste waarde in elftal Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: boxtel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 419 Uploads: 2 Reg.: 27 november 2006 | |
|
wes_pink7 Lid 2e elftal
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 170 Reg.: 28 december 2005 | het klonk lekker dat red white army-huubje stevens en het nieuwe lied voor amrabat
|
|
|
snadertjuh Aanstormend talent
Uit: valkenswaard Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 146 Reg.: 14 juni 2007 | Voor Isaksson was er tegen AZ al een lied ingezet namelijk op 'I love you baby' en dan ipv i love you baby: Andreas Isaksson jalallallala Andreas Isaksson.
|
|
|
Deef Oost Talentje
Uit: Near Lighttown Vak: Oost - W Posts: 81 Reg.: 15 juli 2006 | vond ik voor geen meter klinken!
HUUB Stevens - Red white army daarintegen
Forza PSV
|
|
|
wes_pink7 Lid 2e elftal
Uit: schijndel Vak: Zuid - B Posts: 170 Reg.: 28 december 2005 |
quote: snadertjuh schreef:
Voor Isaksson was er tegen AZ al een lied ingezet namelijk op 'I love you baby' en dan ipv i love you baby: Andreas Isaksson jalallallala Andreas Isaksson.
die vond ik niet echt klinken.. onderin het uitvak hadde we op ring of fire ook voor isaksson.. tududu isaksson
http://nl.youtube.com/watch?v=DI9281Ni8S0&eurl=
vanaf 1.46 tot 1.55..
[Dit bericht is veranderd door wes_pink7 (op 6 oktober 2008 16:01:25).]
|
|
|
Jos vak VV Bankzitter
Uit: Cuijk Vak: Oost - VV Posts: 221 Reg.: 12 oktober 2006 | Het is maar een ideetje!
Op de melodie van vorig seizoen: Singing Sef Vergoosen, hij maakt ons kampioen, en nu zingen we: Oohohohohooo oohohohohohohohooo Singing Huupie Stevens, we gaan voor de 5e schaal!
|
|
|
stephanos Toeschouwer
Uit: Oudewater Vak: Oost - XX Posts: 4 Reg.: 9 december 2007 | mischien ook een idee om het Boeren Boeren Boeren Boeren na een doelpunt er ook weer flink in te gooien, toen vennegoor speelde was het echt elk doelpunt met het hele(halve) en zeker heel luid oost dat dat door het stadion galmde 
|
|
|
psv reusel Bankzitter
Uit: Reusel Vak: West - L Posts: 183 Reg.: 31 oktober 2007 | |
|
schel aka wallie Lid 2e elftal
Uit: Schijndel Vak: Noord - U Posts: 155 Reg.: 6 november 2006 |
quote: stephanos schreef:
mischien ook een idee om het Boeren Boeren Boeren Boeren na een doelpunt er ook weer flink in te gooien, toen vennegoor speelde was het echt elk doelpunt met het hele(halve) en zeker heel luid oost dat dat door het stadion galmde 
Vind ik ook, Ik doe hem nog steeds trouwens en wil hem ook weer massaal horen! Na zo'n massale boeruuuhhh boeruuuhhh is denk ik de kans dat meer mensen mee zingen met het daarop volgende lied ook groter.
Forza 
|
|
|
stephanos Toeschouwer
Uit: Oudewater Vak: Oost - XX Posts: 4 Reg.: 9 december 2007 | Daarom juist ik bedoel als zie je dit filmpje of het filmpje van psv-milan die sfeer dat moeten we hebben en ik denk dat als je een goal gescoord hebt en je hele of halve stadion begint voluit boeruuuuuh te roepen dat het voor de spelers redelijk oppeppend is en voor de tegenstander toch wel zoiets van eeeh ooh ja en nu?
|
|
|
abn Toeschouwer
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 27 Reg.: 27 april 2007 |
quote: wes_pink7 schreef:
(...)
die vond ik niet echt klinken.. onderin het uitvak hadde we op ring of fire ook voor isaksson.. tududu isaksson
http://nl.youtube.com/watch?v=DI9281Ni8S0&eurl=
vanaf 1.46 tot 1.55..
dit vind ik dan nie echt klinken, veel mooier als je 'isaksson' weghaalt, en dus gewoon zingt zoals liverpool m ook zingt, iedereen sjaals zwaaien! 
|
|
|
X Toeschouwer
Vak: - Posts: 1 Reg.: 8 december 2005 | Heb misschien een ideetje voor een lied voor Reimond Manco!
http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w
0.36 tot 0.58
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MANCO!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MANCO! Etc..
Ik hoor t wel !
~Davee!
[Dit bericht is veranderd door X (op 11 oktober 2008 19:53:23).]
|
|
|
Jefferson Roorda Regelmatige invaller
Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 286 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: X schreef:
Heb misschien een ideetje voor een lied voor Reimond Manco!
http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w
0.36 tot 0.58
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MANCO!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MANCO! Etc..
Ik hoor t wel !
~Davee!
We zijn geen rockband . Dit vind ik meer iets voor Fenerbahce/Galatasaray.
|
|
|
De Twaalfde Man Meervoudig international
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 655 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: Jefferson Roorda schreef:
(...)
We zijn geen rockband . Dit vind ik meer iets voor Fenerbahce/Galatasaray.
Het swingt er wel lekker in. Geen ouwe, flauwe melodiën maar gewoon superhard en superduidelijk!
|
|
|
RED_WHITE ARMY Lid 2e elftal
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 177 Reg.: 12 november 2004 |
quote: 31-08-1913 schreef:
allez allez allez allez
allez allez allez allez
jeremie brechet
jeremie brechet
melodie danny koevermans
Dit zou nou lekker klinken en ook goed zijn voor die jongen zijn zelfvertrouwen. Vaak komen er pas liederen als iemand ECHT GOED presteert. Als we nou gewoon eens een nummer zingen om die jongen wat moet in te roepen mischien presteert hij dan wel ECHT GOED op ten duur en dit lijkt me wel een goed begin.
Forza 
|
|
|
De Twaalfde Man Meervoudig international
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 655 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: RED_WHITE ARMY schreef:
(...)
Dit zou nou lekker klinken en ook goed zijn voor die jongen zijn zelfvertrouwen. Vaak komen er pas liederen als iemand ECHT GOED presteert. Als we nou gewoon eens een nummer zingen om die jongen wat moet in te roepen mischien presteert hij dan wel ECHT GOED op ten duur en dit lijkt me wel een goed begin.
Forza 
Lekker origineel? En Koevermans zijn lied dan? Of gewoon 2 dezelfde melodiën?
|
|
|
RED_WHITE ARMY Lid 2e elftal
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 177 Reg.: 12 november 2004 | Juist ja gewoon 2 dezelfde melodieen ja ik zie t probleem niet hoor en ik vind dat allez allez voor brechet beter klinken als dat haperende danny koevermans 
|
|
|
Markellis Nationale topspeler
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 742 Reg.: 30 oktober 2006 | Krijgt iedereen tegenwoordig een lied?Moeten ze daarvoor niet eerst gepresteerd hebben, ik loop ook regelmatig in een PSV shirt maken jullie voor mij ook een lied dan?
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3200 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Markellis schreef:
Krijgt iedereen tegenwoordig een lied?Moeten ze daarvoor niet eerst gepresteerd hebben, ik loop ook regelmatig in een PSV shirt maken jullie voor mij ook een lied dan?
Jij snapt het niet of wil het niet snappen Wat een opmerking. Wellicht gáát Bréchet wel presteren als we een lied voor hem maken, daar weleens over nagedacht? 
|
|
|