| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
LV Talentje
Vak: - Posts: 89 Reg.: 25 maart 2004 |
quote: Youngstar schreef:
oa. op we zingen niets over sylvie.
There's only one redwhite army, one redwhite army.
City of Light, Ready to fight.
You are looking at the number one.
Heel mooi! 
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4490 Reg.: 9 augustus 2000 | Die is zeker netjes!
Ik vond `Theo die wordt Kampioen` ook erg strak
[Dit bericht is veranderd door Same13 (op 9 november 2004 18:18:52).]
|
|
|
Zeljko Legende Initiator Banner Battle
Vak: Oost - X Posts: 3406 Reg.: 13 januari 1999 | Trouwens, tegen Arsenal moet die er echt ZEKER doorkomen!!!
|
|
|
tonymacaroni Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2272 Reg.: 23 mei 2003 | Die is zeker perfect zit zeer veel strijd en trots achter , ben hem nu al in mezelf aan het zingu 
|
|
|
Reemdacoolest Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3016 Reg.: 5 september 2000 | |
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Hehehe.
Ik ben blij dat jullie hem leuk vinden.
Inzetten dan maar he.

|
|
|
robbywassink Nationale topspeler
Uit: Haarlem !!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 765 Reg.: 18 juli 2004 | haagse asperges plukkers ole ole
en (een club) mag een liedeje zingen la la la la la la
hand in hand
steken we de kuip in brand we blussen met benzine en wat terpetine
ha ha
|
|
|
10.Leandro Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: robbywassink schreef:
haagse asperges plukkers ole ole
en (een club) mag een liedeje zingen la la la la la la
hand in hand
steken we de kuip in brand we blussen met benzine en wat terpetine
ha ha
geweldig!
Die van Youngstar is supervet.. alleen het eindee, of ben ik de enigste die dat vind 
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Ja ik vind het einde ook niet super.
Daar kan eventueel wat anders worden verzonnen maar ik wist er zo niks om te bedenken.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 3406 Reg.: 13 januari 1999 | Wat is er mis met het einde dan? De tekst qua inhoud of qua melodie?
Ik vind hem perfect, ik zie hem mezelf al in de Tipsy staan zingen tegenover die Engelsen.
|
|
|
axireaxi Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 722 Reg.: 7 februari 2001 |
quote: Youngstar schreef:
There's only one redwhite army, one redwhite army.
City of Light, Ready to fight.
You are looking at the number one.
You're looking at the number one tonight
Kan een probleempje opleveren wanneer we overdag spelen..
|
|
|
Sjengen Legende
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - X Posts: 2663 Reg.: 5 februari 1999 | Zo rijmt het iig wel. Lijkt mij een betere versie.
Misschien een ander liedje voor Gomes. Op het liedje/schreeuwen dat ze bij Chelsea vaak doen: CHELSEA, CHELSEA, CHELSEA..... CHELSEA, CHELSEA, CHESLEA
Chelsea dus veranderen in Gomes en klaar 
|
|
|
Alde Kitsbuhl Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9659 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Hij klopte wel...
Leg de klemtoon op YOU ARE en hij loopt vloeiend...
Dat 'tonight' moet er echt niet achteraan, slaat gewoon nergens op en haalt de kracht uit de laatste zin.
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Ja ok. Ik kom er ook wel uit.
Maar misschien als iemand een betere eindzin heeft.
Zijn ze altijd welkom.
Op zich is het liedje zo al goed zat.
Dus hij kan ook zo blijven.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 3406 Reg.: 13 januari 1999 | Ik zou hem zo laten. Voor mensen die problemen hebben met zingen: De klemtoon moet niet op "looking" liggen. Daar moet je juist "You are" zingen. Hopelijk lost dat wat problemen op want hij klopt echt perfect.
En de tekst, op dit moment is hij natuurlijk perfect!! Mochten we een keer geen number one zijn, dan verzinnen we maar iets anders. Laten we er voorlopig ff van genieten!! 
|
|
|
antiafcaonline Jeugdspeler
Vak: Oost - X Posts: 50 Reg.: 9 maart 2004 | Mooie song, inzetten tegen Arsenal.
Youngstar goed werk .
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 | There's only one redwhite army, one redwhite army.
City of Light, Ready to fight
We are the Boys from the East Side
Dit een idee 
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 | nee, want dan sluit je andere tribunes uit.Laat hem maar gewoon zoals hij was, anders worden er tegen Willem 2 weer tog verschillende versies gezongen 
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5330 Reg.: 1 april 2001 | Kijk, hier hebben we wat aan. Dit is een ORIGINEEL lied. De laatste tijd is die ver te zoeken met het Ole Ole Forza PSV lied...
Want die zingen ze echt overal.
Youngstar, keep up the good work!! 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: berry van aerle schreef:
Kijk, hier hebben we wat aan. Dit is een ORIGINEEL lied. De laatste tijd is die ver te zoeken met het Ole Ole Forza PSV lied...
Want die zingen ze echt overal.
Youngstar, keep up the good work!! 
Het "Ole Ole Forza PSV lied" was zkr wel orgineel want wij waren 1 van de eerste die het in de Nederlandse stadions zongen. Alleen wordt het gewoon verkeerd gezongen.. Veelste snel en eigenlijk moet het op z'n italiaans Alee Alee Forza PSV...
Maar ik moet je gelijk geven dat het lied van Youngstar werkelijk waar geweldig verzonnen is 
|
|
|
PSVSorayatjuh Legende Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen
Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot Vak: Oost - X Posts: 3409 Reg.: 30 oktober 2002 | Jammer dat die andere versie niet mooi gevonden word.. want die vond ik ook super:
There's only one red-white army, one red-white army.
Singing it loud, farmers are proud
walking to another champgionship
(of laatste zin)
Singing for the only champgion.
Ja die laatste zin blijft altjd een beetje lastig...
|
|
|
Inferno Vak W Legende
Uit: Zuid Limburg Vak: Oost - W Posts: 2062 Reg.: 3 mei 2002 | Ik vind het nog steeds jammer dat onze versie op een nummmer van Swansea er nog steeds niet door is. We proberen het vaak genoeg het thuiswedstrijden maar onderin W pakt niemand het echt op, en uitwedstrijden heb ik door mijn drukke programma dit jaar nog niet kunnen bezoeken. Maar ik zal hem nogmaals posten omdat de reacties wel positief waren:
PSV ooh PSV ooh PSV said I
I'm standing on the East Stand untill the day I die
Take me to the city, the city of light
So I can follow PSV, our boys in red and white
Ook vet blijft het "falling in love with you" wat je in met name de lagere divisies in Engeland maar ook bij enkele Duitse clubs vaker hoort. Is een normaal lied maar wel prachtig in een stadion:
Take my hand
Take my whole life too
For I can't help, falling in love with you
(en dan meerdere malen PSV schreeuwen)
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5330 Reg.: 1 april 2001 |
quote: 10.Leandro schreef:
(...)
Het "Ole Ole Forza PSV lied" was zkr wel orgineel want wij waren 1 van de eerste die het in de Nederlandse stadions zongen. Alleen wordt het gewoon verkeerd gezongen.. Veelste snel en eigenlijk moet het op z'n italiaans Alee Alee Forza PSV...
Maar ik moet je gelijk geven dat het lied van Youngstar werkelijk waar geweldig verzonnen is 
Ole Ole , Ole Ole Ole, TWENTE ENSCHEDE ...... Ik denk toch echt dat zij de eerste waren hoor. Vorig jaar tijdens de halve of kwartfinale van de beker.
Ik hoor het liedje dit jaar pas bij PSV bij. Ik hoor het liedje overigens ook bij RKC, NEC, AZ, FCDB, Willem II, RBC enz enz enz enz
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Ik vind het ook niet echt leuk meer.
Word tevaak en overal gebruikt.
En inderdaad gebruikt twente het al veel langer.
|
|
|
FC Bavaria Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5216 Reg.: 25 oktober 2000 | Op het deuntje van Calabria van Drunkenmunky:
Beasley, Beasley ..... Da-Marcus Beasley !
Dan hoeven we niet meer het Kezza-nummer te gebruiken!
Deze zal er nooit doorkomen, maar ik wilde jullie hem niet onthouden.. op de melodie van Pink Floys - Another Brick in the Wall
Trotse lempkes uit het zuiden
Onze jongens gaan er voor!
Wij zullen altijd dapper strijden!
Wij staan weer eens bovenaan!
Go Boeren!, wij staan bovenaan!
Rood en Wit naar voren, PSV kampioen!
Rood en Wit naar voren, PSV kampioen !
[Dit bericht is veranderd door FC Bavaria (op 11 november 2004 17:50:11).]
|
|
|