| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 | ja twente was ook het eerste ja
|
|
|
10.Leandro Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: 10.Leandro schreef:
(...)
Het "Ole Ole Forza PSV lied" was zkr wel orgineel want wij waren 1 van de eerste die het in de Nederlandse stadions zongen.
Lezen prei dat is ook een vak ofnie... 
|
|
|
LV Talentje
Vak: - Posts: 89 Reg.: 25 maart 2004 | Er is ook een hardcore nummer van:
hey hey heya
heya wilfred bouma
Ik weet niet of jullie de melodie kennen, maar ik vond het wel leuk klinken!
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: 10.Leandro schreef:
(...)
Lezen prei dat is ook een vak ofnie... 
prei?
Haha
Ik zal trouwens ook wel meehelpen met de sfeeractie, ik meld me wel bij het stadion woensdag
|
|
|
robbyw Nationale topspeler
Uit: Haarlem !!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 765 Reg.: 18 juli 2004 | ik hoorde bij de graafschap tegen ajax op de t.v en van wat jongens nummers als:
sylvie p..pt voor 50 ole ole
dik jol is de klan. van sylvie meis
en dat soort dingen
ajax lokte het in eigen stadion uit dus ja
|
|
|
michel33 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Franeker Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 458 Reg.: 26 april 2002 | Hand in Hand ****fielen
Steek de Kuip maar in de brand
Gullit is een nepneger
Bommen op Rotterdam
Ik weet het, beetje hard en ik vind Gullit ook wel een lijpe gozer, maar wou hem toch ff posten. Denk niet dat ik de boef ben 
|
|
|
PFL_STEIN_CITY Internationale topspeler
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 |
quote: michel33 schreef:
Hand in Hand ****fielen
Steek de Kuip maar in de brand
Gullit is een nepneger
Bommen op Rotterdam
Ik weet het, beetje hard en ik vind Gullit ook wel een lijpe gozer, maar wou hem toch ff posten. Denk niet dat ik de boef ben 
kansloos 
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Ik ken der geen wijs uit halen.
Volgens mij klopt die tekst van geen kanten.
En bovendien gaat het nergens over.
|
|
|
nickymaster Legende
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 1915 Reg.: 23 juli 2003 | heeft er iemand een GOED lied over alex?? en dan bedoel ik nie van die liedjes met : ole ole enzo, daar kun je elke naam in zette
een GOED lied over alex, wie?
|
|
|
10.Leandro Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 | Emily - Big Big World
We are sing-ing it loud
He's the pride of the south
Sing as much as you can
For Alex Suu-perman
Misschien nog evt. andere zinnen , en evt. correcties voor de engelse gramatica haha 
[Dit bericht is veranderd door 10.Leandro (op 23 november 2004 22:54:55).]
|
|
|
Zeljko Legende Initiator Banner Battle
Vak: Oost - X Posts: 3406 Reg.: 13 januari 1999 | Mja als Beatrix binnen afzienbare tijd afstand van de troon doet: Er is maar één Koning Alex!!
|
|
|
Dobre Toeschouwer
Vak: Noord - U Posts: 13 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: LV schreef:
Er is ook een hardcore nummer van:
hey hey heya
heya wilfred bouma
Deze lijkt me ook wel wat.
Volgens mij is ie op de melodie van 'Always Hardcore'. Hij is makkelijk te onthouden, en klink inderdaad leuk.
|
|
|
de Kraai Legende Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi Vak: - Posts: 5534 Reg.: 9 april 1999 |
quote: LV schreef:
Er is ook een hardcore nummer van:
hey hey heya
heya wilfred bouma
Super!! 
Heel simpel en weer eens wat nieuws..!
|
|
|
Heurelho Da Silva GOMES Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Dobre schreef:
(...)
Deze lijkt me ook wel wat.
Volgens mij is ie op de melodie van 'Always Hardcore'. Hij is makkelijk te onthouden, en klink inderdaad leuk.
Bodylotion-Always hardcore.
Dat heeft meen ik ook nog in de top 40 gestaan, vet nummer wel en het klinkt idd wel super met Bouma er in!
[Dit bericht is veranderd door Heurelho Da Silva GOMES (op 24 november 2004 13:42:21).]
|
|
|
PSV Sjakie Nationale topspeler
Uit: Brouwhuis Vak: Noord - S Posts: 832 Reg.: 5 juli 2003 | |
|
phooligan Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 | En toch zal er vanavond bijna alleen maar Olé Olé Olé
te horen zijn. 
|
|
|
PSVSorayatjuh Legende Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen
Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot Vak: Oost - X Posts: 3409 Reg.: 30 oktober 2002 | Jammer ik lees het nu pas! Maar klinkt idd wel goed ja en ook niet moeilijk!
|
|
|
EjO Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Sneek, Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2481 Reg.: 27 september 2002 | Ja inderdaad. Lekker simpel. Gewoon eens inzetten 
Frankvennegoor had trouwens een meesterlijke voor Johann Vogel, simpel tetetetetetetetete (zo ongeveer) JOHANN VOGEL. Lekker droog. Misschien al bekend. Voor meer info: ga rond hem staan en let een beetje op Soraya en haar dansje (een beetje heen en weer waggelen en bij Johann Vogel met je armen wapperen) 
|
|
|
MarcoSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | whahahahahahaha
precies iets voor Sor 
|
|
|
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: EjO schreef:
Ja inderdaad. Lekker simpel. Gewoon eens inzetten 
Frankvennegoor had trouwens een meesterlijke voor Johann Vogel, simpel tetetetetetetetete (zo ongeveer) JOHANN VOGEL. Lekker droog. Misschien al bekend. Voor meer info: ga rond hem staan en let een beetje op Soraya en haar dansje (een beetje heen en weer waggelen en bij Johann Vogel met je armen wapperen) 
tis wat je meesterlijk noemt, met zijn tweeen dat liedje dertig keer inzetten terwijl niemand meezingt en je raar aankijkt noem ik niet meesterlijk....
|
|
|
PSVSorayatjuh Legende Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen
Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot Vak: Oost - X Posts: 3409 Reg.: 30 oktober 2002 | Idd! Bedankt Hans. Ze snappen het nog steeds niet he? 
|
|
|
Sjengen Legende
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - X Posts: 2663 Reg.: 5 februari 1999 |
quote: EjO schreef:
Ja inderdaad. Lekker simpel. Gewoon eens inzetten 
Ik wil nie veel zeggen, maar zoals jullie het zingen is hetzelfde als jalalalalala Jooo haan Vogel jalalalalala etc. Dat zongen we 2 jaar geleden al. Welterusten verder
|
|
|
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 | idd, probeer het eens op vak zz, daar heb je misschien meer kans dat het er doorheen komt 
|
|
|
Frankvennegoor Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4496 Uploads: 211 Reg.: 23 maart 2003 | hahaha, nieuw nummer , wat wij zongen was op t deuntje van da nummer wat ze steeds bij feyenoord draaien voor de wedstrijd. En we zongen t niet om iedereen mee te laten doen ofzo hoor, gewoon voor de lol
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5330 Reg.: 1 april 2001 | Op Break my Stride van Blue Lagoon moet toch ook wel wat moois verzinnen te zijn. Het is dat ik niet zo creatief ben 
|
|
|