| Poster | | Topic: Liederen-topic deel 3 |  |
|
|
Jan F Administrator
Uit: Ballenhok Philips stadion Vak: Oost - V Posts: 1519 Reg.: 5 januari 2003 | Omdat het Liederen-topic deel 2 te groot werd (800+ postings) Gaan we verder in het Liederen-topc deel 3
Laatste posting in deel 2:
quote: EjO schreef:
(...)
Die ken ik al een tijdje maar hij is wel vet! 
|
|
|
tonymacaroni Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2272 Reg.: 23 mei 2003 | nee daar worden we wijzer van 
|
|
|
EjO Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Sneek, Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2481 Reg.: 27 september 2002 | Ging over De Raggende Mannen - Poep in je hoofd!
|
|
|
Youngstar Internationale topspeler
Uit: Veldhoven Vak: Noord - T Posts: 1003 Reg.: 27 september 2003 | Hehe ja beter. Werd beetje onverzichtelijk.
40 paginas lang. 
|
|
|
Frankvennegoor Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4496 Uploads: 211 Reg.: 23 maart 2003 | Farfan, Farfan.
Jefferson Farfan
Farfan, Farfan.
Jefferson Farfan
Jalalalalala jalalalala
Op de melodie van ''hello we are the busby boys'' Man utd.
|
|
|
DA PHOOL Vedette
Uit: Gendringen Vak: - Posts: 1225 Reg.: 8 november 2000 | Even wat anders.
Is het nodig dat WIJ net als alle andere 17clubs uit de eredivisie.
Ook een parodie maken op ole ole ,ole ole forza...(willekeurige club)..ole ole.
Ik vind dat teneerste zo'n ***lied
En tentweede zijn wij toch wel iets origineler dan de Graafschap,Roda JC,Twente of Top Oss 
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: DA PHOOL schreef:
Even wat anders.
En tentweede zijn wij toch wel iets origineler dan de Graafschap,Roda JC,Twente of Top Oss 
Ik vind het anders wel vet klinken in het stadion
Ik vind het wel jammer dat het jalalalala lied nu ook in bijna alle stadions van Nederland wordt gezongen 
|
|
|
Henk Huppelschoten Vedette
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 2521 Reg.: 26 januari 2004 | Tja, die komt oorspronkelijk ook niet van PSV af..
|
|
|
Norman42  Legende
Uit: cyberspace Vak: - Posts: 5085 Reg.: 6 oktober 2002 | Tja, t zal wel weer snel worden overgenomen door 020 of Vitesse maar wat denken jullie van:
(couplet van Que Sera Sera)
When I was just a little boy
I asked my mother, what will I be
Will I be pretty, Will I be rich
here's what she Said to me:
Eindhoven, hoven
We're singing for Eindhoven
The future's in Eindhoven
Que Sera Sera
[Dit bericht is veranderd door Norman42 (op 4 oktober 2004 14:41:50).]
|
|
|
PFL_STEIN_CITY Internationale topspeler
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 | Het lijkt me ook wel vet als de man met de micro een zin schreeuwt, en de rest het dan herhaalt. Bijv. ons clublied. Is erg mooi, het contrast tussen stilte (op die ene met de micro na dan) en het opeens massale geroep.
Gebeurd bij meerdere clubs en ik vindt het schitterend klinken. Het is bovendien echt heel eenvoudig dus......
|
|
|
LV Talentje
Vak: - Posts: 89 Reg.: 25 maart 2004 |
quote: PFL_STEIN_CITY schreef:
Het lijkt me ook wel vet als de man met de micro een zin schreeuwt, en de rest het dan herhaalt. Bijv. ons clublied. Is erg mooi, het contrast tussen stilte (op die ene met de micro na dan) en het opeens massale geroep.
Gebeurd bij meerdere clubs en ik vindt het schitterend klinken. Het is bovendien echt heel eenvoudig dus......
Gebeurd tog wel eens op Brabantse nachten nu ofniet?
Klinkt zeker mooi 
|
|
|
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 |
quote: LV schreef:
(...)
Gebeurd tog wel eens op Brabantse nachten nu ofniet?
Klinkt zeker mooi 
Ik bedoelde dan wel ECHT MASSAAL 
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4490 Reg.: 9 augustus 2000 |
quote: DA PHOOL schreef:
Even wat anders.
Je hebt helemaal gelijk! Dit is inderdaad een hele slechte gang van zaken. Alle clubs zingen het en helaas ook wij nu. Erg jammer
|
|
|
eindhovuhhhhhh Vedette Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 2227 Reg.: 17 februari 2004 | ja das wel *** dat zoveel clubs da zingen!
30 min lang zonge we da tegen pana
werd je ook best gek van!!
maarjah dan maar jalalalalala jalalala jalalalalala jalalala jalalalala jalalalala jalalalalalala PSV 
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3681 Reg.: 5 december 2002 | tja dat ole ole nr, ik vind het ten 1e een feestlied wat je zingt als je met 3-0 voorstaat en de wedstrijd al gespeeld is, niet zolang er nog spanning in de wedstrijd zit zeg maar.
Ten 2e vind ik het zwaar irritant als er vrijwel de hele wedstrijd 1 lied gezongen wordt ( waar we feyenoord op afzeiken doen we nu zelf).
Maar tot slot, nog liever dat lied dan geen sfeer 
|
|
|
Henk Huppelschoten Vedette
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 2521 Reg.: 26 januari 2004 | Dat Olee olee vind ik juist een nummer dat goed 'doorklinkt' en dus erg mooi is als het lang gezongen wordt. Dat is heel wat anders dan 10x per wedstrijd "Geen woorden maar daden" zingen. Bovendien hoor ik het liever dan Sjengen.
|
|
|
Zeljko Legende Initiator Banner Battle
Vak: Oost - X Posts: 3406 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Henk Huppelschoten schreef:
Bovendien hoor ik het liever dan Sjengen.
Ik ook, Sjengen kan echt helemaal voor geen meter zingen. 
Maar ik ben het op zich wel met Goed Zat eens dat we dat lied niet té lang aan hoeven houden. Als de sfeer er eenmaal zo goed inzit dat iedereen blijft zingen dan zijn er zat andere nummers die we in kunnen zetten. Echt, we hebben nog zoveel oude nummers waarvan ik het echt vet zou vinden als ze wat vaker gezongen zouden worden. Het échte Forza PSV bijv, of het echte PSV kampioenen.
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3681 Reg.: 5 december 2002 | Dat vind ik dus ook, + dat dit nr meer een 'feestsfeer' creeerd dan een aanmoedigingssfeer, een krachtig come on psv of come on you boys in red is bijv meer op zn plaats als psv maar niet weet te scoren tegen pana.
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | Maar bij ons klinkt het dan ongeveer zo C'm'n u byz i re, C'm'n u byz i re zo f**cking snel dat je niet meer verstaat wat er gezongen wordt
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 | haha klopt Roby, het wordt echt in van zo'n flitsend BreEzAh-taaltje gezongen na de eerste keer 
|
|
|
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 | Een gast bij mij op school zong vandaag ook een liedje over Den Haag, klonk goed en had ie zelf bedacht. Op de melodie van Jalalalalala Jan Vennegooooooooor zong hij Jalalalalaja Vak Midden Noord...Jalalalalala Nooit van Gehoooord...en zo de hele tijd door. Klopte goed op de melodie en lijkt me een mooie voor de volgende wedstrijd tegen Den Haag.
Het Zijn De Tokkie's, Ontspoord, De Tokkies Van Midden Noord!
|
|
|
3P Legende
Uit: Eindhoven, NB, Nederland Vak: Noord - U Posts: 1987 Reg.: 15 januari 1999 | Even over dat OLE OLE lied... mensen zingen maar wat hoor... ik hoor al OLE OLE VOOR PSV en ik hoor FORZA PSV (wat het is toch?). Kan iemand duidelijkheid geven, want op vak U waar ik sta hoor ik echt vanalles...
|
|
|
Frankvennegoor Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4496 Uploads: 211 Reg.: 23 maart 2003 |
quote: 3P schreef:
Even over dat OLE OLE lied... mensen zingen maar wat hoor... ik hoor al OLE OLE VOOR PSV en ik hoor FORZA PSV (wat het is toch?). Kan iemand duidelijkheid geven, want op vak U waar ik sta hoor ik echt vanalles...
Olé, Olé, Forza PSV
op de melodie van Kevin Hofland:
Philip Cocu jalalala
[Dit bericht is veranderd door Frankvennegoor (op 11 oktober 2004 09:56:47).]
|
|
|
antiafcaonline Jeugdspeler
Vak: Oost - X Posts: 50 Reg.: 9 maart 2004 | VOOR MEER ONTWERP IDTJES GA NAAR http://groups.msn.com/040-ontour > voor bedenken van liederen en ontwerpen voor vlaggen,spandoeken,banners!!!!
OOK VIND JE ER BINNEKORT WEER FOTO's VAN DIT SEIZOEN EN VAN VORIG SEIZOEN
psv - newcastle
psv-feyenoord
IK WEET HOOER EIGENLIJK IN RECLAME, maar daar is weinig animo voor 
|
|
|
Lambal Vedette
Vak: - Posts: 1601 Reg.: 7 december 2003 |
quote: 3P schreef:
Even over dat OLE OLE lied... mensen zingen maar wat hoor... ik hoor al OLE OLE VOOR PSV en ik hoor FORZA PSV (wat het is toch?). Kan iemand duidelijkheid geven, want op vak U waar ik sta hoor ik echt vanalles...
idd op U hoor je alles door elkaar! echt irritant
|
|
|