PSV Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 06:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Sfeer in het stadion » Muziek voor de wedstrijd

HR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »

HR
Om het overzichtelijk te houden hier een topic over de muziekkeuze voor de wedstrijd.

Al lange tijd vind ik de muziekkeuze in het stadion niet erg goed. Klagen mag natuurlijk wel, maar we kunnen ook als supporters aangeven hoe het beter kan.

Hier alvast een rijtje dat door een paar mensen vast is opgegeven,

-Simply the best
-Red White Army
-Bryan Adams - We're gonna win
-Guus Meeuwis - Brabant
-Arie Ribbens - Brabantse Nachten
-Srv Manner - K-K-Kampioenen
-Clublied-Voor Rood Wit Gezongen.
-Libert van (...........)
-PSV - Eens Per Jaar....

Aanvullingen/aanpassingen, laat het weten in dit topic?

alle zaken met betrekking tot de muziek kunnen hier besproken worden.
HR
HR

Tobo
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Droomaankoop: -
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 12:21:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
:Vak M on tour schreef:

-Tina Turner - Simply the best
-Discipline Red White Army
-Guus Meeuwis - Brabant
-Parla et Pardoux - Liberte
- Geri en de Pacemakers - You'll never walk alone (alleen bij bijzondere gelegenheden)
- Robbie Williams - Let me entertain you
- Chumbawamba - TupthumpingHR
Ik heb liever die oudere franse versie. Is wat rustiger maar zorgt toch voor een leuk sfeertje. Niet hele tijd gestamp.

[Dit bericht is veranderd door Tobo (op 14 februari 2006 12:21:25).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 12:33:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michieldelemarre@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
voor de wedstrijd muziek vind ik prima. Tijdens de rust ook en na de wedstrijd vind ik muziek ook niet zo erg. Maar wanneer gaat PSV *** eens in zien dat die klote muziek niet altijd kei hard hoeft aan te staan. Dan heb ik het over 5 minuten voor de wedstrijd, gelijk na het fluitje voor de rust en METEEN na afloop van de wedstrijd. Op******en met die ***muziek.... zingen dat is wat we willen!

Zo.... dat lucht op :ja
HR
HR

Brabantia Nostra
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 3 juni 2005

Gelderse Boer schreef:

-Simply the best
-Red White Army
-Guus Meeuwis - Brabant
-Libert van (...........)
-PSV - Eens Per Jaar....

Aanvullingen/aanpassingen, laat het weten in dit topic?

HR
Jantje smit - als de maan verdwijnt & Laura
en een nog slechtere PSV-cover van eerstgenoemde titel :nee

Algemene mening: veel te veel hoempapa-boeren-PSV-covers! (leuk voor een keer maar niet zoveel). Draai gewoon lekkere muziek
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 12:56:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Queen-We will Rock yu
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 12:56:42.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Idd heb ik ook een lijstje wat ik aub niet zou willen horen PSV !!

Vul maar aan als je meer weet en sorry ken de artiest niet en wil het ook niet weten hier die ongelofelijk triestte nummers waar wij ons steeds maar mee moeten vermaken :nee :

- Boe Boe Boerenjongens :crap
- Indiaan met opblaasbanaan :crap
- Hela hola :crap
- Dat nummer gemaakt op Brabantse nachten :crap

FORZA PSV EINDHOVEN
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 13:00:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ruud Van Nistelrooy schreef:

Idd heb ik ook een lijstje wat ik aub niet zou willen horen PSV !!

Vul maar aan als je meer weet en sorry ken de artiest niet en wil het ook niet weten hier die ongelofelijk triestte nummers waar wij ons steeds maar mee moeten vermaken :nee :

- Boe Boe Boerenjongens :crap
- Indiaan met opblaasbanaan :crap
- Hela hola :crap
- Dat nummer gemaakt op Brabantse nachten :crap

FORZA PSV EINDHOVEN
HR
Het nr dat ze na PSV-Roda draaide

We hebben een P we hebben een S we hebben een V :dood :dood :dood :crap
HR
HR

Same13
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 9 augustus 2000

Het lijkt er sterk op of de muziek steeds slechter wordt en het volume steeds meer omhoog gaat. Persoonlijk irriteer ik me aan alle domme nrs(zie boven) en het direct aanzetten van muziek tijdens rust en wedstrijd. Ook de goaltunes mogen van mij voor eeuwig worden opgeborgen in een grote kast met slot.

-Simply the best
-Red White Army
-Guus Meeuwis - Brabant
-Clublied - Voor Rood Wit Gezongen.
-Libert
-PSV - Eens Per Jaar....
HR
HR

De arTies
Legende

Uit: Utrecht
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

White lyons (?) - Football is coming home
AC/DC - Thunderstruck,
Highway to hell
A-Team tune
HR
HR

hoofddorp on tour
Legende

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 13:43:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: johnnybogaard@gmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
brabantse nachten op het psv melodie....ik kan hem nergens vinden. weet iemand iets?
HR
HR

TimoT
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nuenen
Reg.: 16 januari 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 13:58:57.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: PM.  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind het een beetje carnaval-stadion worden zo met al die feest/apresski muziek.. zoiets als Pump It Up tijdens de warming up vind ik veel beter.. gewoon beetje top40
HR
HR

psvfan_Eersel
Basisspeler

Reg.: 12 september 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 14:07:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 514  MSN: markvanbussel@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Brabantia Nostra schreef:

(...)

Jantje smit - als de maan verdwijnt & Laura
en een nog slechtere PSV-cover van eerstgenoemde titel :nee

Algemene mening: veel te veel hoempapa-boeren-PSV-covers! (leuk voor een keer maar niet zoveel). Draai gewoon lekkere muziek
HR
Het is : als de nacht verdwijnt :D :B
HR
HR

EchteBrabander Rode kaart: waarschuwing
International

Vak: -
Reg.: 13 augustus 2005

Ik irriteer me al jaren aan 't belachelijke volume v/d muziek. En al die blije, puberale, goedkoop herrie daar word ook niemand vrolijk van (vooral die trance-versie van 'Oh PSV we love you' is echt genant).

Resum:
- Simply the best (die moeten we erin houden als een soort van traditie en dan niet die foute, goedkope trance-cover!);
- Guus Meeuwis - Brabant (prachtig nummer, goed voor identiteit en 't Brabant-gevoel);
- Arie Ribbens - Brabantse Nachten (goed voor identiteit en 't Brabant-gevoel);
- Srv Manner - K-K-Kampioenen;
- Clublied-Voor Rood Wit Gezongen (die moet elke wedstrijd zonder twijfel altijd gedraaid worden!, wel de originele versie, niet die foute carnavalsversie!);
- PSV - Eens Per Jaar.... (leuk nummer)
- Cup of life (pas draaide ze daar een soort van slow-version van in 't Spaans, die was erg cool!, niet die van Ricky Martin);
- Libert (ook hiervan heeft men wel eens een slow-version gedraaid, volgens mij een Franse uitvoering).

Verder aub geen stampmuziek meer. Echt verschrikkelijk die beat en dat belachelijke hoge volume.

Verder is 't triest dat men de supporters zo weinig vermaakt biedt op de grote beeldschermen. Ze doen er zo weinig mee. Suggesties: beelden van het 2e, de jeugd, uitslagen/ standen v/d jeugd, reportages van PSV-tv (b.v. over de nieuwe Herdgang, langdurig geblesseerde spelers, nieuwe spelers enz. enz.). De mogelijkheden zijn legio! Vooral tijdens de rust en voor de wedstrijd verveel ik me stierlijk. Kinderen die strafschoppen nemen is na jaren ook wel afgezaagd. Gebruik die 4 prachtige schermen nu eindelijk eens om de trouwe, duur betalende fans te entertainen en te informeren!
HRHR
HR

Same13
Legende

Popcorn erbij en we noemen het Path Stadion!
HR
HR

Tobo
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 15:38:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heb de franse versie van Liberte even opgezocht:

Michel Sardou - Les lacs du Connemara

Verder voeg ik 'E C'est Party' aan het lijstje toe. Vind ik ook wel een lekker nummer.

Overigens vind ik dat PSV elke wedstrijd het favoriete nummer van een speler moet draaien. Ik heb pas 2 of 3 keer gezien dat ze dat deden. Afellay en Ooijer heb ik gehoord volgens mij.

[Dit bericht is veranderd door Tobo (op 14 februari 2006 15:42:13).]
HR
HR

NiSp
Legende
Winnaar Banner Battle

Reg.: 7 maart 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 16:26:57.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
jaaaaa We Will Rock you :B da vink nou egt een mooi nummer voor in het stadion..overigens wordt ook regelmatig Let Me Entertain You van Robbie Williams gedraaid, dat vind ik ook geen verkeerd nummer eerlijk gezegd :)
HR
HR

B.A. Baracus
Legende

Vak: -
Reg.: 17 oktober 2000

De arTies schreef:

White lyons (?) - Football is coming home
AC/DC - Thunderstruck,
Highway to hell
A-Team tune
HR
Dank je...

Ik heb jaren ten strijden getrokken tegen de kinderachtige muziek en het hoge volume ervan. (Ik weet niet wat erger is)
Heb de moed een beetje opgegeven...
HR
HR

TimoT
Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2006 om 17:30:48.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: PM.  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Tobo schreef:

Heb de franse versie van Liberte even opgezocht:

Michel Sardou - Les lacs du Connemara

Verder voeg ik 'E C'est Party' aan het lijstje toe. Vind ik ook wel een lekker nummer.

Overigens vind ik dat PSV elke wedstrijd het favoriete nummer van een speler moet draaien. Ik heb pas 2 of 3 keer gezien dat ze dat deden. Afellay en Ooijer heb ik gehoord volgens mij.
HR
Die 'E C'est Party' is toch beetje in de zelfde stijl als Liberte? als dat dezelfde is,is het idd een lekker nummer ;) :)
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

Favoriete top 3 van een speler is wel leuk.

Nu is het voor de wedstrijd die voorgekauwde shit met standaard tunes en reclames.
HR
HR

Same13
Legende

Als we een lijst hebben met nummers die we wel willen horen, zal ik die doormailen aan PSV en wellicht kan er iets mee gedaan worden. De lijst die er morgen staat om 18 uur ga ik doormailen naar de contactpersoon binnen PSV.
HR
HR

Tobo
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 februari 2006 om 13:02:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Deze lijst aanvullen:?

-Simply the best
-Red White Army
-Guus Meeuwis - Brabant
-Clublied - Voor Rood Wit Gezongen.
-PSV - Eens Per Jaar....
-Michel Sardou - Les lacs du Connemara
-Queen - We will rock you
-Robbie Williams - Let me entertain you
-Nadiya & Smartzee - Et c'est parti
-
-
-
HR
HR

Zeljko
Legende

Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 13 januari 1999

Vroeger werd 'Hey Jude' nog wel eens gedraaid bij topwedstrijden, errug vet, zou ik graag nog eens horen!
Daarnaast wat oude goaltunes van vroeger, lijkt me ook wel leuk. La Bamba bijvoorbeeld, wie herinnert zich dat nog. En ik weet nog dat ik meters kippenvel kreeg toen op Anfield Road 'Right here, right now' gedraaid werd bij opkomst van de spelers.

Lijstje:

Beatles - Hey Jude
Fat Boy Slim - Right Here, right now
Three Lions - Football's coming home
Bryan Adams - We're gonna win
Survivor - The Eye of the Tiger
Apotheosis - Oh Fortuna
Richie Valens - La Bamba
A-Team Tune
Coldplay - Clocks
Tina Turner - Simply the Best
Clublied
Red White Army
Eens per jaar
K-k-kampioenen

Maar vooral geldt: ALLES BEHALVE DIE BLIJE NAMAAK-ELLENDE!!! NIEMAND HOUDT DAARVAN!! OOK KLEINE KINDEREN NIET!! NIEMAND!!
HR
HR

TimoT
Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 februari 2006 om 22:00:22.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: PM.  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
is echt een kicke nummer idd dat 'Right here, right now' dat moeten ze bijvoorbeeld dinsdag net voor de wedstrijd draaien net als dat nummer van Bryan Adams om de spanning beetje op te voeren :)
HR
HR

Vak M on tour
Legende

Uit: Breda
Vak: West - J
Reg.: 16 december 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 februari 2006 om 00:06:54.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik sna[ niet waarom iedereen zo geilt op dat k-k-kampioenen. Ik vindt het persoonlijk niet echt een leuk nummer. Toch een beetje een kinderdisco idee en daar wouden we toch juist van af?
Ik vond er nog 3 die ik wel aardig vind voor in het stadion.

- Pennywise - Bro hymn
- The white stripes - 7 nation army
- Smash Mouth - All Star
HR
HR

Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Vak: Oost - V
Reg.: 2 april 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 februari 2006 om 00:25:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat lied van die banaan langs de zij lijn das 10 keer niks
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Sfeer in het stadion » Muziek voor de wedstrijd

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet PSV zich vooral richten op Nederlandstaligen bij het aankoopbeleid?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 24,4% dat ADO Den Haag wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-SKN St Pölten:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!