Deze topic is open en bestaat uit 104 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 104 »
La lampje
Internationale topspeler
Vak: Oost - YY
Droomaankoop: -
Reg.: 28 augustus 2009
Pro pyro
Legende
Vak: Oost - X
Reg.: 28 januari 2008
MarceloAntonioGuedesFilho
Meervoudig international
Uit: Lierop
Vak: -
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 29 juni 2010
killermfc
Internationale topspeler
Reg.: 13 februari 2009
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg
Reg.: 29 april 2000
Beaucaron
Internationale topspeler
Droomaankoop: Neymar
Reg.: 27 juni 2009
killermfc
Internationale topspeler
La lampje
Internationale topspeler
Reg.: 28 augustus 2009
quote:Wat zijn nu echte eigties songs
killermfc schreef:
Wellicht wat retro erin gooien, eighties style!
stadhuisplein2011
Regelmatige invaller
Reg.: 19 juli 2010
Beaucaron
Internationale topspeler
Droomaankoop: Neymar
Reg.: 27 juni 2009
Belgian
Vedette
Uit: Bruxelles
Vak: Noord - PR
Reg.: 15 juli 2008
quote:Meer over dat hier.
Beaucaron schreef:
Kan PSV ook niet iets doen met de opkomstmuziek/muziek bij doelpunten? Dat vind ik momenteel ook al erg sfeerloos..!!
Ruttuh12
Toeschouwer
Vak: Oost - W
Reg.: 15 december 2007
Mark-040
Lid 2e elftal
Uit: Noord-Brabant
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 22 juni 2009
quote:Lijkt mij wel een goed idee, als er meer mensen fakkels of iets dergelijks meenemen zou dat wel mooi zijn.
Ruttuh12 schreef:
Wordt er iets geregeld voor de 1e training donderdag of evt zaterdag (kans op meer publiek groter):
- Fakkels
- Sfeer maken
- Duidelijk maken dat het niet ligt aan de support komend seizoen!
Luc_Nilis_PSV
Legende
Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002
quote:Ben je wel goed bij je hoofd? Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier. Zou een mooie boel worden als een paar springende tienertjes anderen gaan duwen omdat ze niet mee gabberen. Door dit soort opmerkingen wordt het pijnlijk duidelijk dat sfeer er nooit zal komen bij PSV. Daar hebben wij het publiek niet voor.
Ruttuh12 schreef:
- Er onderling op oost misschien wat meer corrigerend opgetreden wordt bij klagende/fluitende mensen
- Licht duwtje richting de mensen die niet meezingen (vrij onschuldig)
Eendracht maakt macht
FC-Philips
Internationale topspeler
Uit: Eindhoven
Reg.: 31 mei 2007
quote:eigenlijk is jouw post net zo waardeloos als de gene waar je op reageert,
Luc_Nilis_PSV schreef:
(...)
Ben je wel goed bij je hoofd? Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier. Zou een mooie boel worden als een paar springende tienertjes anderen gaan duwen omdat ze niet mee gabberen. Door dit soort opmerkingen wordt het pijnlijk duidelijk dat sfeer er nooit zal komen bij PSV. Daar hebben wij het publiek niet voor.
edit: tienertjes is gechargeerd... maar je kent het type wel. Pipi Langkous met megafoon zeg maar.
Ruttuh12
Toeschouwer
quote:Kerel: ik sta al 10 jaar op oost en ben bijna 30! Het hokje waar je me induwt is dus wel heel erg snel geplaatst, niet?
Luc_Nilis_PSV schreef:
(...)
Ben je wel goed bij je hoofd? Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier. Zou een mooie boel worden als een paar springende tienertjes anderen gaan duwen omdat ze niet mee gabberen. Door dit soort opmerkingen wordt het pijnlijk duidelijk dat sfeer er nooit zal komen bij PSV. Daar hebben wij het publiek niet voor.
edit: tienertjes is gechargeerd... maar je kent het type wel. Pipi Langkous met megafoon zeg maar.
West Ambiance
Jeugdspeler
Reg.: 16 oktober 2009

Luc_Nilis_PSV
Legende
quote:Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met een megafoon. Oost mag dan misschien een sfeervak zijn, het is een opgelegd sfeervak. Er staan nog steeds mensen tussen die er al jaren staan en die er nog jaren blijven zitten. Die mensen kregen "jullie" er doorheen geduwd, want Oost moest een sfeervak worden. Echter is er geen enkele verbetering sinds de invoering van Oost deze stijl. Hooguit de prachtige sfeeracties.
Ruttuh12 schreef:
(...)
Kerel: ik sta al 10 jaar op oost en ben bijna 30! Het hokje waar je me induwt is dus wel heel erg snel geplaatst, niet?
Je snapt mijn boodschap niet.
Het gelul iedere keer over: We willen geen 410-achtige taferelen enzovoort. Alsof ze het daar uitgevonden hebben. Zijn daar gewoon fucking copycats die via youtube nummertjes eigen maken. Zie kopie "vader uit stratum".
Het kan me me geen reet schelen hoe er sfeer komt, komend jaar als er maar zoveel mogelijk MEEDOEN op oost:
OOST is een SFEERVAK...
Respect voor mensen die niet willen zingen, maar ga niet de sfeer doodzwijgen...
Formule is simpel:
Als iedereen meedoet... = Traditionele psv-songs + sfeervolle nieuwe ultrasongs + retro = TOPSFEER.
Doelstelling komend jaar: als de sportieve prestaties minder zijn, laat ze dan in ieder geval respect hebben voor onze aanhang!
Het duwen is uiteraard ook chargerend bedoeld. Ik neem aan dat je snapt wat de achterliggende gedachte is: ook op de tribune mag meer fanatisme komen...
En wat is er mis met een megafoon?
Bang dat er per ongeluk sfeer gaat komen???
killermfc
Internationale topspeler
Ruttuh12
Toeschouwer
quote:Zucht, ga je nu weer een sticker plakken? Dus ik wil blije liedjes zingen? Als jij het verschil niet kan lezen wanneer iets chargerend bedoeld is, dan wordt het wellicht tijd dat je het leven wat minder serieus gaat nemen.
Luc_Nilis_PSV schreef:
(...)
Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met een megafoon. Oost mag dan misschien een sfeervak zijn, het is een opgelegd sfeervak. Er staan nog steeds mensen tussen die er al jaren staan en die er nog jaren blijven zitten. Die mensen kregen "jullie" er doorheen geduwd, want Oost moest een sfeervak worden. Echter is er geen enkele verbetering sinds de invoering van Oost deze stijl. Hooguit de prachtige sfeeracties.
Enige oplossing die er zou zijn is een vak leegmaken en dat gaan gebruiken als sfeervak, maar dat is niet eerlijk t.o.v. de mensen die in dat vak zitten.
Wat kan mij verder 410 interesseren? Al kopiëren ze alles en zingen ze voortaan Hand in Hand vrinden ***** hand in hand voor Ajax 1... maakt mij dat nou uit? Ik praat puur over je reactie dat je mensen gaat aanspreken/aanraken op het niet zingen van blije liedjes.
Als jij blije liedjes wilt zingen: be my guest... hopelijk zing je heel hard zodat de spelers het horen en er beter door gaan voetballen. Maar als ik naar voetbal wil kijken onder het genot van een biertje en echt op het spel wil letten moet dat ook kunnen. Knappe jongen die mij daarvoor gaat duwen of aanspreken.
Luc_Nilis_PSV
Legende
quote:Nee, ik zeg ALS je dat wilt doen moet je dat zelf weten.
Ruttuh12 schreef:
(...)
Zucht, ga je nu weer een sticker plakken? Dus ik wil blije liedjes zingen?
quote:Wat moeten ze dan doen? Mensen die niet willen zingen maar van hun plaats af donderen?
Probleem is dat psv niets wilt doen om een apart sfeervak te creeren en dat het op dit forum steeds meer gaat lijken op jong vs oud of whatever.
joepkevanbommel
Talentje
Uit: Tilburg
Reg.: 5 november 2010
Ruttuh12
Toeschouwer
quote:Proost! Op het nieuwe seizoen
joepkevanbommel schreef:
Gasten kom op zeg. Openen we hier een topic over sfeer in het nieuwe seizoen, lopen jullie elkaar op pagina 1 af te zeiken. Lekker makkelijk weer via internet.
Laat iedereen gewoon de wedstrijd op zijn eigen manier beleven, de één kan zingen en de andere gewoon kijken. Whatever. Als de jongens op het veld het laten zien, komt het met de sfeer echt wel goed.
Eendracht maakt macht, dat geldt ook voor supporters!
est1913
Internationale topspeler
Uit: Eindhoven
Reg.: 7 mei 2009
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 9 februari 2000
quote:Niets aan toe te voegen. Vooral je een na laatste zin!
est1913 schreef:
iedereen gewoon zijn bakkes houwen hiero.
Gaat verdomme nu eens achter PSV staan en de beuk erin op de tribunes. Ik begin te kotsen van dit soort discussies. "Sfeermakers" die willen dat andere "sfeermakers" bij hunkomen. Dat de Vergrijzing een oorzaak is dat er geen sfeer is.
Jullie zijn zelf de oorzaak, jullie lullen er teveel over ipv de energie in op de tribunes eruit te gooien. Fuck man, dat jullie er zelf geen genoeg van krijgen. Er wordt een nieuw topic geopend, en de discussie gaat gewoon verder. Niet discuseren maar ervoor gaan met zijn allen. En ja, er zullen mensen zijn die liever een pilske vatten dan mee zingen. Laat hun, die gaan vanzelf meedoen als men ziet dat er echt uit het hart gezongen gaat worden.
Mij moet je ook niks opleggen, ik doe vanzelf mee. Als er een of andere paashaas tegen mij zou zeggen zingen of weg, stamp ik die direct de tribune af.
Ik zing omdat IK dat wil. Ik zing omdat IK mijn ploeg via die weg wil steunen. Maar als anderen dat niet willen, fuck them. Zij vallen mij niet lastig, dus ik hen ook niet. Sfeer zit in je, dat kan je niet maken!
Dus stop de discussie en zet al je energie om in het stadion.
Sfeer zit in je, sfeer kan je niet maken!
Deze topic is open en bestaat uit 104 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 »
PSV Forums » C - Supporters » Sfeer in het stadion » sfeertopic 2011/2012

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?
Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.