PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Sfeer in het stadion » sfeertopic 2011/2012

HR

Deze topic is open en bestaat uit 104 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 104 »

HR

La lampje
Internationale topspeler

Vak: Oost - YY
Droomaankoop: -
Reg.: 28 augustus 2009

Het is nog wat vroeg voor dit topic maar toch.

We hebben het seizoen 2010/2011 afgesloten en we gaan een nieuw seizoen tegemoet. Een nieuw seizoen met waarschijnlijk redelijk wat verschuivingen zowel op het veld als op de tribune. De spelers zullen moeten beseffen dat er dit seizoen meer passie getoond moet worden. Ze moeten laten zien dat ze graag voor PSV willen voetballen. Als de spelers dat doen zal dat bevorderlijk zijn voor de sfeer in het stadion. Ik hoop volgend seizoen op een goede sfeer en PSV kan op mijn steun rekenen, hopelijk ook op die van jullie. En van mij mogen de fluiters thuis blijven.

[Dit bericht is veranderd door La lampje (op 17 juni 2011 19:58:01).]
HR
HR

Pro pyro
Legende

Vak: Oost - X
Reg.: 28 januari 2008

Heb gehoord dat er behoorlijk wat nieuwe scc houders op oost te vinden zijn dit jaar, ook een groot aantal nieuwe sfeermakers!
Tel hier bij op de megafoon die waarschijnlijk vaker te zien is en ik heb er zeker vertrouwen in dat de sfeer aankomend seizoen beter is dan het afgelopen seizoen.
HR
HR

MarceloAntonioGuedesFilho
Meervoudig international

Uit: Lierop
Vak: -
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 29 juni 2010

Dat is ook niet zo moeilijk... Als zelfs het clublied bij 19:13 al niet meer meegezongen wordt is er echt iets mis.
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

Reg.: 13 februari 2009

Vroeger werd het clublied helemaal nooit meegezongen..... maar ben het ermee eens dat die fluiters mogen wegblijven! Ik heb het namelijk niet zo op dat enge twentsjiddische kliekje uit Zeist... :\(
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 juni 2011 om 14:46:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik hoop dat Marcel Brands met wat leuke versterkingen komt, want anders zie ik het onder Rutten en dezelfde spelers niet echt zitten. En dat zal niet ten goede komen aan de sfeer denk ik. Ik hoop dat er wat spelers komen die wat meer oog hebben voor de interactie met het publiek. We zullen zien. Positief is iig dat er wat wisselingen zijn op oost.
HR
HR

Beaucaron
Internationale topspeler

Droomaankoop: Neymar
Reg.: 27 juni 2009

Een keer wat leukere/afwisselende liederen zou ook goed zijn. Iets origineels een keer.
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

Wellicht wat retro erin gooien, eighties style! :)
HR
HR

La lampje
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2009

quote:HR
killermfc schreef:

Wellicht wat retro erin gooien, eighties style! :)
HR
Wat zijn nu echte eigties songs :B ?
HR
HR

stadhuisplein2011
Regelmatige invaller

Reg.: 19 juli 2010

Ha die lampje,

Erg positief dat je na vele negatieve internetsupporters dit forum opent. Helemaal mee eens! Passie tonen en laat de negatievelingen die niets toevoegen aan de sfeer en PSV, dit seizoen lekker thuis en in de moestuin gaan werken of naar de koopzondag.

In april staan wij op het stadhuisplein iets wat wij als supporters maar vooral de spelers moeten uitstralen.....yust right!

Zoals de zeeuwen zeggen luctor et emergo...psv worstelt dit jaar en ze komen weer boven!

18 september vindt de eerste grote clash plaats...12.00 op stratum!

[Dit bericht is veranderd door stadhuisplein2011 (op 18 juni 2011 18:11:23).]
HR
HR

Beaucaron
Internationale topspeler

Droomaankoop: Neymar
Reg.: 27 juni 2009

Kan PSV ook niet iets doen met de opkomstmuziek/muziek bij doelpunten? Dat vind ik momenteel ook al erg sfeerloos..!!
HR
HR

Belgian
Vedette

Uit: Bruxelles
Vak: Noord - PR
Reg.: 15 juli 2008

Beaucaron schreef:

Kan PSV ook niet iets doen met de opkomstmuziek/muziek bij doelpunten? Dat vind ik momenteel ook al erg sfeerloos..!!
HR
Meer over dat hier.
HR
HR

Ruttuh12
Toeschouwer

Vak: Oost - W
Reg.: 15 december 2007

Wordt er iets geregeld voor de 1e training donderdag of evt zaterdag (kans op meer publiek groter):
- Fakkels
- Sfeer maken
- Duidelijk maken dat het niet ligt aan de support komend seizoen!

Voor komend seizoen is het belangrijk, dat op ons vak oost:
- Er weer megafoons terugkomen met mannen die gezag hebben;
- Er onderling op oost misschien wat meer corrigerend opgetreden wordt bij klagende/fluitende mensen
- Licht duwtje richting de mensen die niet meezingen (vrij onschuldig)
- Meer afspraken/initiatieven voor de wedstrijd. Zie succes march of madness, prachtig...

Eendracht maakt macht
HR
HR

Mark-040
Lid 2e elftal

Uit: Noord-Brabant
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 22 juni 2009

Ruttuh12 schreef:

Wordt er iets geregeld voor de 1e training donderdag of evt zaterdag (kans op meer publiek groter):
- Fakkels
- Sfeer maken
- Duidelijk maken dat het niet ligt aan de support komend seizoen!

HR
Lijkt mij wel een goed idee, als er meer mensen fakkels of iets dergelijks meenemen zou dat wel mooi zijn.

Eerste training 2011/2012
HRHR
HR

Luc_Nilis_PSV
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002

Ruttuh12 schreef:

- Er onderling op oost misschien wat meer corrigerend opgetreden wordt bij klagende/fluitende mensen
- Licht duwtje richting de mensen die niet meezingen (vrij onschuldig)

Eendracht maakt macht
HR
Ben je wel goed bij je hoofd? Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier. Zou een mooie boel worden als een paar springende tienertjes anderen gaan duwen omdat ze niet mee gabberen. Door dit soort opmerkingen wordt het pijnlijk duidelijk dat sfeer er nooit zal komen bij PSV. Daar hebben wij het publiek niet voor.

edit: tienertjes is gechargeerd... maar je kent het type wel. Pipi Langkous met megafoon zeg maar.

[Dit bericht is veranderd door Luc_Nilis_PSV (op 19 juni 2011 14:59:38).]
HR
HR

FC-Philips
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 31 mei 2007

Luc_Nilis_PSV schreef:

(...)

Ben je wel goed bij je hoofd? Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier. Zou een mooie boel worden als een paar springende tienertjes anderen gaan duwen omdat ze niet mee gabberen. Door dit soort opmerkingen wordt het pijnlijk duidelijk dat sfeer er nooit zal komen bij PSV. Daar hebben wij het publiek niet voor.

edit: tienertjes is gechargeerd... maar je kent het type wel. Pipi Langkous met megafoon zeg maar.
HR
eigenlijk is jouw post net zo waardeloos als de gene waar je op reageert,
Door te zeggen: je kent het type wel pipi langkous met megafoon, hun beleven voetbal toch ook op hun manier? laat hun dat lekker ook doen zonder ze gelijk tieners enal tenoemen

maar ben het er wel mee eens: we gaan niemand duwen of wat dan ook dat zou toch echt te triest zijn als het zo moet

[Dit bericht is veranderd door FC-Philips (op 19 juni 2011 15:24:21).]
HR
HR

Ruttuh12
Toeschouwer

Luc_Nilis_PSV schreef:

(...)

HR
Kerel: ik sta al 10 jaar op oost en ben bijna 30! Het hokje waar je me induwt is dus wel heel erg snel geplaatst, niet?

Je snapt mijn boodschap niet.

Het gelul iedere keer over: We willen geen 410-achtige taferelen enzovoort. Alsof ze het daar uitgevonden hebben. Zijn daar gewoon fucking copycats die via youtube nummertjes eigen maken. Zie kopie "vader uit stratum".

Het kan me me geen reet schelen hoe er sfeer komt, komend jaar als er maar zoveel mogelijk MEEDOEN op oost:

OOST is een SFEERVAK...

Respect voor mensen die niet willen zingen, maar ga niet de sfeer doodzwijgen...

Formule is simpel:
Als iedereen meedoet... = Traditionele psv-songs + sfeervolle nieuwe ultrasongs + retro = TOPSFEER.

Doelstelling komend jaar: als de sportieve prestaties minder zijn, laat ze dan in ieder geval respect hebben voor onze aanhang!

Het duwen is uiteraard ook chargerend bedoeld. Ik neem aan dat je snapt wat de achterliggende gedachte is: ook op de tribune mag meer fanatisme komen...

En wat is er mis met een megafoon?

Bang dat er per ongeluk sfeer gaat komen???

[Dit bericht is veranderd door Ruttuh12 (op 19 juni 2011 15:35:03).]
HR
HR

West Ambiance
Jeugdspeler

Reg.: 16 oktober 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 juni 2011 om 16:05:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
West Ambiance is weer druk bezig met de voorbereidingen (sfeeracties) voor komend seizoen!

Hierbij kunnen wij weer alle hulp bij gebruiken, wij verzoeken dan iedereen die interesse heeft om een keer mee te komen helpen zich bij ons te melden via info@westambiance.nl

Tevens zijn wij ook actief via Social Media
Twitter: http://twitter.com/#!/WestAmbiance
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002523560782

Vanaf morgen (20-06) is het ook mogelijk om WA merchandise te kopen via onze website. Alle opbrengst komt ten goede aan de sfeer in het stadion!

Meer informatie over de WA merchandise zal volgen in het onderstaande topic:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum14/1015.php

West Ambiance
forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door West Ambiance (op 19 juni 2011 23:42:10).]
HR
HR

Luc_Nilis_PSV
Legende

Ruttuh12 schreef:

(...)

Kerel: ik sta al 10 jaar op oost en ben bijna 30! Het hokje waar je me induwt is dus wel heel erg snel geplaatst, niet?

Je snapt mijn boodschap niet.

Het gelul iedere keer over: We willen geen 410-achtige taferelen enzovoort. Alsof ze het daar uitgevonden hebben. Zijn daar gewoon fucking copycats die via youtube nummertjes eigen maken. Zie kopie "vader uit stratum".

Het kan me me geen reet schelen hoe er sfeer komt, komend jaar als er maar zoveel mogelijk MEEDOEN op oost:

OOST is een SFEERVAK...

Respect voor mensen die niet willen zingen, maar ga niet de sfeer doodzwijgen...

Formule is simpel:
Als iedereen meedoet... = Traditionele psv-songs + sfeervolle nieuwe ultrasongs + retro = TOPSFEER.

Doelstelling komend jaar: als de sportieve prestaties minder zijn, laat ze dan in ieder geval respect hebben voor onze aanhang!

Het duwen is uiteraard ook chargerend bedoeld. Ik neem aan dat je snapt wat de achterliggende gedachte is: ook op de tribune mag meer fanatisme komen...

En wat is er mis met een megafoon?

Bang dat er per ongeluk sfeer gaat komen???
HR
Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met een megafoon. Oost mag dan misschien een sfeervak zijn, het is een opgelegd sfeervak. Er staan nog steeds mensen tussen die er al jaren staan en die er nog jaren blijven zitten. Die mensen kregen "jullie" er doorheen geduwd, want Oost moest een sfeervak worden. Echter is er geen enkele verbetering sinds de invoering van Oost deze stijl. Hooguit de prachtige sfeeracties.

Enige oplossing die er zou zijn is een vak leegmaken en dat gaan gebruiken als sfeervak, maar dat is niet eerlijk t.o.v. de mensen die in dat vak zitten.

Wat kan mij verder 410 interesseren? Al kopiëren ze alles en zingen ze voortaan Hand in Hand vrinden ***** hand in hand voor Ajax 1... maakt mij dat nou uit? Ik praat puur over je reactie dat je mensen gaat aanspreken/aanraken op het niet zingen van blije liedjes.

Als jij blije liedjes wilt zingen: be my guest... hopelijk zing je heel hard zodat de spelers het horen en er beter door gaan voetballen. Maar als ik naar voetbal wil kijken onder het genot van een biertje en echt op het spel wil letten moet dat ook kunnen. Knappe jongen die mij daarvoor gaat duwen of aanspreken.
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

Duwen? I V A N H O E ! ! ! :B

Maarre het liefst geen hulpmiddelen* zoals megafoons, trommels, gitaren, harpen, piano's, vuvuzela's, kalashnikovs, bazooka's, fakkels, banners, ballonnen of wat dan ook... LAAT GEWOON JE STEM HOREN, LUID & DUIDELIJK! :)

*het is voetbal, geen sex... :\(

FAF - For Ancient Football! :cool
HR
HR

Ruttuh12
Toeschouwer

Luc_Nilis_PSV schreef:

(...)

Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met een megafoon. Oost mag dan misschien een sfeervak zijn, het is een opgelegd sfeervak. Er staan nog steeds mensen tussen die er al jaren staan en die er nog jaren blijven zitten. Die mensen kregen "jullie" er doorheen geduwd, want Oost moest een sfeervak worden. Echter is er geen enkele verbetering sinds de invoering van Oost deze stijl. Hooguit de prachtige sfeeracties.

Enige oplossing die er zou zijn is een vak leegmaken en dat gaan gebruiken als sfeervak, maar dat is niet eerlijk t.o.v. de mensen die in dat vak zitten.

Wat kan mij verder 410 interesseren? Al kopiëren ze alles en zingen ze voortaan Hand in Hand vrinden ***** hand in hand voor Ajax 1... maakt mij dat nou uit? Ik praat puur over je reactie dat je mensen gaat aanspreken/aanraken op het niet zingen van blije liedjes.

Als jij blije liedjes wilt zingen: be my guest... hopelijk zing je heel hard zodat de spelers het horen en er beter door gaan voetballen. Maar als ik naar voetbal wil kijken onder het genot van een biertje en echt op het spel wil letten moet dat ook kunnen. Knappe jongen die mij daarvoor gaat duwen of aanspreken.
HR
Zucht, ga je nu weer een sticker plakken? Dus ik wil blije liedjes zingen? Als jij het verschil niet kan lezen wanneer iets chargerend bedoeld is, dan wordt het wellicht tijd dat je het leven wat minder serieus gaat nemen.

Ik ga helemaal niemand duwen. Ik zeg alleen: als je een serieus sfeervak wilt creeeren van oost (waar het onderwerp ook over ging), dan zal er meer fanatisme moeten komen. Dat jij rustig een biertje wilt drinken vind ik prima maar dat staat toch ook in mijn post of niet dan?

Probleem is dat psv niets wilt doen om een apart sfeervak te creeren en dat het op dit forum steeds meer gaat lijken op jong vs oud of whatever.

Nogmaals: ik sta er ook al 10 jaar en ben ook bijna 30. Mij kun je dus in beide categorieen niet plaatsen.

Ik wil gewoon eenheid en sfeer: alles wat daarvoor nodig is: retrosongs, ultrasongs, huidige songs: prima! Fakkels, trommels? Als dat de sfeer verbetert altijd!

Eendracht maakt macht en niks anders. We zijn niet bezig met territorim afbakenen of stadionplaatsen verdedigen. Het is tijd om nog maar voor 1 doel te gaan: PSV!
HR
HR

Luc_Nilis_PSV
Legende

Ruttuh12 schreef:

(...)

Zucht, ga je nu weer een sticker plakken? Dus ik wil blije liedjes zingen?
HR
Nee, ik zeg ALS je dat wilt doen moet je dat zelf weten.

Probleem is dat psv niets wilt doen om een apart sfeervak te creeren en dat het op dit forum steeds meer gaat lijken op jong vs oud of whatever.HR
Wat moeten ze dan doen? Mensen die niet willen zingen maar van hun plaats af donderen?
HR
HR

joepkevanbommel
Talentje

Uit: Tilburg
Vak: Oost - X
Reg.: 5 november 2010

Gasten kom op zeg. Openen we hier een topic over sfeer in het nieuwe seizoen, lopen jullie elkaar op pagina 1 af te zeiken. Lekker makkelijk weer via internet.

Laat iedereen gewoon de wedstrijd op zijn eigen manier beleven, de één kan zingen en de andere gewoon kijken. Whatever. Als de jongens op het veld het laten zien, komt het met de sfeer echt wel goed.

Eendracht maakt macht, dat geldt ook voor supporters!
HR
HR

Ruttuh12
Toeschouwer

joepkevanbommel schreef:

Gasten kom op zeg. Openen we hier een topic over sfeer in het nieuwe seizoen, lopen jullie elkaar op pagina 1 af te zeiken. Lekker makkelijk weer via internet.

Laat iedereen gewoon de wedstrijd op zijn eigen manier beleven, de één kan zingen en de andere gewoon kijken. Whatever. Als de jongens op het veld het laten zien, komt het met de sfeer echt wel goed.

Eendracht maakt macht, dat geldt ook voor supporters!
HR
Proost! Op het nieuwe seizoen ;)
HR
HR

est1913
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 7 mei 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 juni 2011 om 22:03:33.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
iedereen gewoon zijn bakkes houwen hiero.

Gaat verdomme nu eens achter PSV staan en de beuk erin op de tribunes. Ik begin te kotsen van dit soort discussies. "Sfeermakers" die willen dat andere "sfeermakers" bij hunkomen. Dat de Vergrijzing een oorzaak is dat er geen sfeer is.

Jullie zijn zelf de oorzaak, jullie lullen er teveel over ipv de energie in op de tribunes eruit te gooien. Fuck man, dat jullie er zelf geen genoeg van krijgen. Er wordt een nieuw topic geopend, en de discussie gaat gewoon verder. Niet discuseren maar ervoor gaan met zijn allen. En ja, er zullen mensen zijn die liever een pilske vatten dan mee zingen. Laat hun, die gaan vanzelf meedoen als men ziet dat er echt uit het hart gezongen gaat worden.

Mij moet je ook niks opleggen, ik doe vanzelf mee. Als er een of andere paashaas tegen mij zou zeggen zingen of weg, stamp ik die direct de tribune af.
Ik zing omdat IK dat wil. Ik zing omdat IK mijn ploeg via die weg wil steunen. Maar als anderen dat niet willen, fuck them. Zij vallen mij niet lastig, dus ik hen ook niet. Sfeer zit in je, dat kan je niet maken!

Dus stop de discussie en zet al je energie om in het stadion.

Sfeer zit in je, sfeer kan je niet maken!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 juni 2011 om 22:59:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jde_kok@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

est1913 schreef:

iedereen gewoon zijn bakkes houwen hiero.

Gaat verdomme nu eens achter PSV staan en de beuk erin op de tribunes. Ik begin te kotsen van dit soort discussies. "Sfeermakers" die willen dat andere "sfeermakers" bij hunkomen. Dat de Vergrijzing een oorzaak is dat er geen sfeer is.

Jullie zijn zelf de oorzaak, jullie lullen er teveel over ipv de energie in op de tribunes eruit te gooien. Fuck man, dat jullie er zelf geen genoeg van krijgen. Er wordt een nieuw topic geopend, en de discussie gaat gewoon verder. Niet discuseren maar ervoor gaan met zijn allen. En ja, er zullen mensen zijn die liever een pilske vatten dan mee zingen. Laat hun, die gaan vanzelf meedoen als men ziet dat er echt uit het hart gezongen gaat worden.

Mij moet je ook niks opleggen, ik doe vanzelf mee. Als er een of andere paashaas tegen mij zou zeggen zingen of weg, stamp ik die direct de tribune af.
Ik zing omdat IK dat wil. Ik zing omdat IK mijn ploeg via die weg wil steunen. Maar als anderen dat niet willen, fuck them. Zij vallen mij niet lastig, dus ik hen ook niet. Sfeer zit in je, dat kan je niet maken!

Dus stop de discussie en zet al je energie om in het stadion.

Sfeer zit in je, sfeer kan je niet maken!
HR
Niets aan toe te voegen. Vooral je een na laatste zin!

Geen zinloze discussies en geouwehoer meer. Gas geven komend seizoen! Aan mij (ons) zal het niet liggen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 104 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Sfeer in het stadion » sfeertopic 2011/2012

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.