PSV Netwerk
woensdag 29 maart 2017 - 09:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Sfeer in het stadion » Sfeertopic 2016/2017

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 13 »

HR

Same13
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Droomaankoop: -
Reg.: 9 augustus 2000

Nieuw seizoen, nieuwe topic en zelfs een nieuw gemeubileerde tribune aankomend seizoen. Over 12 dagen zal de Oost tribune voor het eerst getest worden door de supporters tijdens de lichtstad derby. Op vak T/U zal ook een staan/zit constructie worden gebouwd, deze zal voor aanvang van het nieuwe seizoen gereed zijn. Tevens lopen er weer een hoop stadionverboden af na de zomer en zullen er weer meer fanatiekelingen in het stadion te vinden zijn. Alle ingrediënten zijn dus aanwezig om er een mooi seizoen van te maken! :pul :psv

forumillustratie

forumillustratie
HRHR
HR

RAW_RWA
Speler Jong PSV

Vak: -
Reg.: 2 december 2014

Wellicht een idee om de eerste thuiswedstrijd van het officiële seizoen de tribune te 'openen', op tijd in het stadion, DJ voor de tribune..
HR
HR

PhilipsEindhoven
Ster van het EK

Vak: Zuid - BB
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 31 oktober 2011

Ik hoop op veel sfeeracties komend seizoen. Merk toch dat dit de sfeer in het hele stadion ten goede komt. Ook het vuur(werk) bij de opkomst van grote wedstrijden vind ik erg gaaf.

Verder hoop ik dat ze dit seizoen die belachelijke zangeres achterwege laten. Simply the best is een prachtig nummer, maar niet als zij het zingt.

[Dit bericht is veranderd door PhilipsEindhoven (op 15 juli 2016 13:06:15).]
HR
HR

MvBommel6
Speler van het Jaar PSV 1

Vak: Noord - OO
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 16 augustus 2011

quote:HR
PhilipsEindhoven schreef:

Ik hoop op veel sfeeracties komend seizoen. Merk toch dat dit de sfeer in het hele stadion ten goede komt. Ook het (vuur)werk bij de opkomst van grote wedstrijden vind ik erg gaaf.

Verder hoop ik dat ze dit seizoen die belachelijke zangeres achterwege laten. Simply the best is een prachtig nummer, maar niet als zij het zingt.
HR
Helemaal mee eens! diegene die hier binnen PSV over gaat die leest hier ongetwijfeld ook mee dus doe wat met deze 'klacht'! Afgelopen seizoen ook al door meerdere mensen aangehaald, bijna iedereen ergert zich er mateloos aan.

Het zal wel een tante van hem/haar zijn.

Laten we er weer een knallend seizoen van maken :psv :pul
HR
HR

JeffreyMoreno
Talent jeugd PSV

Uit: Oirschot
Vak: Noord - M
Reg.: 17 mei 2016

Ik hoop (zoals ik al eerder aangaf) op een wat "duistere" sfeer. Ik weet niet of vlaggen tijdens de wedstrijd mogelijk zijn. Dat lijkt me we gaaf.

Daarna kunnen we is gaan kijken hoe we oost kunnen hervormen ;)

:psv

[Dit bericht is veranderd door JeffreyMoreno (op 15 juli 2016 13:16:33).]
HR
HR

RAW_RWA
Speler Jong PSV

JeffreyMoreno schreef:

Ik hoop (zoals ik al eerder aangaf) op een wat "duistere" sfeer. Ik weet niet of vlaggen tijdens de wedstrijd mogelijk zijn. Dat lijkt me we gaaf.

HR
Duistere sfeer? Oost hervormen? :D :D :D
HR
HR

19Pride
Jeugdspeler PSV

Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 30 mei 2007

JeffreyMoreno schreef:

HR
AUB niet zeg. Je zult maar de hele wedstrijd achter zo een wapperende vlag staan.
HR
HR

JeffreyMoreno
Talent jeugd PSV

Duitse sfeer natuurlijk, maar je weet toch wat ik bedoel of niet?
HR
HR

RAW_RWA
Speler Jong PSV

JeffreyMoreno schreef:

Duitse sfeer natuurlijk, maar je weet toch wat ik bedoel of niet?
HR
Wat is Duitse sfeer volgens jou? Genoeg wedstrijden daar geweest maar ik vind er niet echt een typische sfeer hangen zoals in Engeland of Zuid-Europa..
HR
HR

JeffreyMoreno
Talent jeugd PSV

De sfeer in Duitsland is uniek. Er wordt gesprongen en gezongen voor de volle 90 minuten. Je kunt er echt ouderwets van het voetbal genieten.

Kom op zeg, Engeland? Daar is geen sfeer meer te bekennen....
HR
HR

AntonioVeloso
Selectiespeler PSV 1

Uit: Best
Vak: Noord - SS
Reg.: 24 augustus 2007

Ik heb m'n buik al laten staan, nu nog een spijkerjasje op de kop zien te tikken en m'n ma zo gek zien te krijgen er een stuk of 100 embleempjes op te stikken. Verzoekje bij de catering indienen voor broodjes curry worst, paar sjaaltjes om de pols en jets geht loss :pul
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Mafkees, hahaha, maar je hebt natuurlijk wel gelijk hoor! :D

Vergeet vooral ook de pols/zweetbandjes niet hè, en zo'n typisch Duitse pet of jagershoedje voor de finishing touch! :B

Maar moet er idd niet aan denken, (meer) trommels, vlaggen, rote Wande? Bitte nicht... Danke! :tong

Gewoon oldskool! :cool
HR
HR

stephan
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: Oost - V
Reg.: 1 augustus 2003

Iets wat in mijn ogen al aan een betere sfeer zou meedragen is het clublied terug als opkomst muziek! straalt veel meer het clubgevoel uit als Simply the best
HR
HR

Dump
Talent jeugd PSV

Uit: Boxtel
Reg.: 2 februari 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 juli 2016 om 12:30:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

stephan schreef:

Iets wat in mijn ogen al aan een betere sfeer zou meedragen is het clublied terug als opkomst muziek! straalt veel meer het clubgevoel uit als Simply the best
HR
Volledig mee eens. 'Simply the best' is slecht gestolen van the Rangers en voegt m.i. weinig toe in het Philips Stadion (i.t.t. ons eigen clublied).

M.b.t duitse sfeer: evenals bij dat hele ultra-gedoe, vind ik het walgelijk/bizar dat dat monotone gezang/gevlag gewoon doorgaat ongeacht wat er gebeurt op het veld. Publiek moet reageren op/interactie hebben met wat er op het veld gebeurt.
HR
HR

killermfc
WK Ster

"Simply the best" was destijds ook de slogan van Philips, vandaar de link. Prima moment dus om daar nu afscheid van te nemen.
HR
HR

RAW_RWA
Speler Jong PSV

JeffreyMoreno schreef:

De sfeer in Duitsland is uniek. Er wordt gesprongen en gezongen voor de volle 90 minuten. Je kunt er echt ouderwets van het voetbal genieten.

Kom op zeg, Engeland? Daar is geen sfeer meer te bekennen....
HR
Wat heeft springen, vlaggen en het hele 'nieuwe' ultra gebeuren te maken met ouderwets genieten van voetbal?

Maar deze discussie is hier al heel vaak gestart en deze sfeer zal (wat mij betreft) nooit bij PSV er door komen, vind het totaal niet bij de club passen. We hebben een eigen karakter, en zoals je zag in de CL (waar tegenstanders zelfs onder de indruk zijn van ons stadion) is dat helemaal prima.

killermfc schreef:

"Simply the best" was destijds ook de slogan van Philips, vandaar de link. Prima moment dus om daar nu afscheid van te nemen.
HR
Waarom stoppen ze niet eens helemaal met de muziek bij de opkomst? En gewoon het publiek de sfeer bij opkomst laten bepalen, worst case, heb je alleen maar 30.000 klappende mensen. In mijn ogen beter dan een liedje wat dood gedraaid is.

[Dit bericht is veranderd door RAW_RWA (op 18 juli 2016 16:47:10).]
HR
HR

killermfc
WK Ster

Deels mee eens. Aan de andere kant kan het ook sfeer verhogend werken en de saamhorigheid, eendracht(!), versterken. Neem het YNWA bij Liverpool & het Local hero (Mark Knopfler) bij Newcastle United. Toch wel kippenvel hoor.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 juli 2016 om 16:53:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben ook voorstander van het clublied bij opkomst, dan wordt het ook harder meegezongen dan als de spelers net van het veld zijn bij de warming up

Waarom zijn ze daar in 2012 eigenlijk mee gestopt? Advocaat?
HR
HR

killermfc
WK Ster

Nou ik doel niet per se op het clublied hoor. Integendeel. Dat vind ik eigenlijk nogal oubollig om niet te zeggen kolderiek.
HR
HR

Markellis
Internationale topspeler
Lid van verdienste

Uit: Den Bosch
Vak: West - J
Reg.: 30 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juli 2016 om 23:11:55.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: mark.van.keulen@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

killermfc schreef:

Deels mee eens. Aan de andere kant kan het ook sfeer verhogend werken en de saamhorigheid, eendracht(!), versterken. Neem het YNWA bij Liverpool & het Local hero (Mark Knopfler) bij Newcastle United. Toch wel kippenvel hoor.
HR
Dan moet je wel een lied hebben dat echt bij de club hoort inderdaad zoals bij Liverpool. Bij Twente vind ik het YNWA bijvoorbeeld eerder lachwekkend
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 27 september 2004

Simply The Best hoort bij de ziel van PSV, heiligenschennis man. Het clublied is subliem, maar werkt door de joligheid nu eenmaal niet als opkomst-anthem. Waar is We're Gonna Win van Bryan Adams gebleven?
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

Menigeen lijkt een voorkeur te hebben voor entertainment ipv de pure voetbalsfeer. Daarmee associeer ik geen Opkomst-anthem, geregisseerd vuurwerk en lichtshows. Voor dat soort zaken ga ik naar een circus of iets dergelijks. Wat dat betreft is er voor mij maar 1 opkomstmuziekje, het clublied. opzwepen door een dj ook al geen voorkeur, dat hoort uit het publiek, de ziel te komen. Ik beweer hiermee niet dat bovengenoemde zaken goed of slecht, leuk of niet leuk zijn maar enig verband met een voetbalstadion mis ik hierbij.
HR
HR

morsolinie
Talent jeugd PSV

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 juli 2011

Waarschijnlijk zal niemand het er weer mee eens zijn , maar kunnen we alsjeblieft een keer kappen met die verschrikkelijke handjes na afloop van elke pot die we in winst om zetten , je ziet elke keer dat de spelers ook zoiets hebben van "Moet dit nou weer?"

Vroeger was dit nog voor speciale of wedstrijden in toppers die we wonnen maar het is tegenwoordig ookal op bezoek bij pak hem beet , Excelsior..
HR
HR

Dump
Talent jeugd PSV

Uit: Boxtel
Reg.: 2 februari 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 augustus 2016 om 10:55:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

morsolinie schreef:

Waarschijnlijk zal niemand het er weer mee eens zijn , maar kunnen we alsjeblieft een keer kappen met die verschrikkelijke handjes na afloop van elke pot die we in winst om zetten , je ziet elke keer dat de spelers ook zoiets hebben van "Moet dit nou weer?"

Vroeger was dit nog voor speciale of wedstrijden in toppers die we wonnen maar het is tegenwoordig ookal op bezoek bij pak hem beet , Excelsior..
HR
+1. Absoluut mee eens!
HR
HR

RAW_RWA
Speler Jong PSV

Dump schreef:

(...)

+1. Absoluut mee eens!
HR
+1
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » Sfeer in het stadion » Sfeertopic 2016/2017

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 2,1% dat FC Twente wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!