PSV Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 14:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Sfeer in het stadion » Jong PSV - Jong Ajax (Sfeermakers gezocht!)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

PSVFanatics040
Jeugdspeler PSV

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 1 oktober 2014

Maandag 17 april om 14:30 is Jong PSV - Jong Ajax op de Herdgang. Zoals in een ander topic is besproken dat (volgensmij) inmiddels verwijderd is, leek het ons (personen die nog gereageerd hadden bij dat oude topic) iets om met alle sfeermakers die er open voor staan naar de wedstrijd te gaan.

Graag jullie meningen hierover. Misschien is dit stap 1 richting een betere sfeer in het stadion.

[Dit bericht is veranderd door PSVFanatics040 (op 22 maart 2017 21:33:49).]
HRHR
HR

PSVCocu
Debutant Oranje

Vak: Noord - U
Droomaankoop: Lucas Piazón
Reg.: 28 december 2013

Wie is ons?
HR
HR

PSVFanatics040
Jeugdspeler PSV

quote:HR
PSVCocu schreef:

Wie is ons?
HR
De personen die nog gereageerd hadden daar.
Een persoon (naam was iets met chris als ik mij niet vergis) kwam met het idee. Daarna reageerde nog iemand die met het idee kwam om het dan bij de houten tribune te doen tegenover de kantine / stoeltjestribune.

[Dit bericht is veranderd door PSVFanatics040 (op 21 maart 2017 23:37:53).]
HR
HR

JeffreyMoreno
Talent jeugd PSV

Uit: Oirschot
Vak: Noord - M
Reg.: 17 mei 2016

http://www.lighttownmadness.nl/nl/5-contact.html

Als je even contact opneemt met LM, die kunnen vast wel iets voor je beteken.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 maart 2017 om 07:31:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

PSVFanatics040 schreef:

(...)

De personen die nog gereageerd hadden daar.
Een persoon (naam was iets met chris als ik mij niet vergis) kwam met het idee. Daarna reageerde nog iemand die met het idee kwam om het dan bij de houten tribune te doen tegenover de kantine / stoeltjestribune.
HR
Dat was ik :B

Goed initatief! Vaak is er weinig sfeer op de herdgang, dus als jullie een aardig groepje op de been kunnen krijgen zou het leuk zijn!
HR
HR

KOENIE
Vedette

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 maart 2017 om 09:10:24.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Leuke wedstrijd voor de maandag avond toch :B

:pul :psv :pul
HR
HR

PSVFanatics040
Jeugdspeler PSV

KOENIE schreef:

Leuke wedstrijd voor de maandag avond toch :B

:pul :psv :pul
HR
het is 2e paasdag om 14:30.
HR
HR

Navi
WK Ster

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

Misschien even contact opnemen met de Herdgang Heroes? Zij hebben een Facebook pagina al weet ik even niet zo de exacte naam waaronder je die kunt vinden.

Verplaatsing naar het stadion zou nog mooier zijn, er komen dan waarschijnlijk ook meer mensen op af. Dat heb ik gemerkt bij U19 tegen Benfica voor de Youth League. Zaten toch zon 4000 man op de tribune. Met een uitvakje op West voor de Portugezen.

Geeft de spelers van Jong PSV ook een mooi podium!

:psv

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 22 maart 2017 13:58:58).]
HR
HR

EHV Football Factory
Speler van het Jaar PSV 1

Vak: Oost - X
Reg.: 5 september 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 maart 2017 om 18:12:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zou een mooi moment zijn om te testen hoe groot daadwerkelijk het animo is voor een sfeervak.
HR
HR

El Capitano
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 7 november 2014

Is het misschien niet beter om hiervoor een nieuwe topic te openen met als titel: sfeermakers gezocht ofzo? Is gewoon bedoeld als tip want het kan zijn dat er iemand zich graag wil aansluiten bij jullie maar niet dit topic leest.
HR
HR

PSVFanatics040
Jeugdspeler PSV

El Capitano schreef:

Is het misschien niet beter om hiervoor een nieuwe topic te openen met als titel: sfeermakers gezocht ofzo? Is gewoon bedoeld als tip want het kan zijn dat er iemand zich graag wil aansluiten bij jullie maar niet dit topic leest.
HR
Goed idee, topic naam deels aangepast.
HR
HR

Paco Casal
Meervoudig international

Uit: Geldrop
Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 12 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 maart 2017 om 09:13:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Probeer je ook op andere manieren mensen te regelen?

Facebookgroep PSV Vrienden, flyeren (of op welke manier dan ook informatie geven) bij de uitwedstrijd Sparta - PSV. Noem maar op.

Zijn heel veel supporters die wel willen maar nooit op psv.netwerk.to kijken.
HR
HR

KevinNummer8
Toeschouwer

Uit: Keldonk
Vak: West - LL
Reg.: 8 november 2015

Als er een schatting gemaakt zou moeten worden, hoeveel man worden er dan verwacht?

Ik wil wel, weet alleen nog niet of ik mijn vrienden over kan halen ook te komen.
HR
HR

RAW_RWA
Speler Jong PSV

Reg.: 2 december 2014

Als ik je een tip mag geven: probeer zelf een Facebook pagina te maken waar je dit als event op zet. Vervolgens kan je proberen of de bestaande groepen dit event willen promoten.

Waarom een eigen pagina maken? Om een groep mensen eenmalig bij zo'n wedstrijd te krijgen is geen probleem, maar volgens mij wou je dit structureler maken en kijken of je een groep sfeermakers kan vinden die iets willen veranderen. Hoe ga je deze mensen benaderen na de wedstrijd? Ga je dan ook doorpakken? Als je bv. een eigen Facebook pagina maakt gaat dit makkelijker.
HR
HR

MvBommel6
Speler van het Jaar PSV 1

Vak: Noord - OO
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 16 augustus 2011

Probeer LM en Vak T op social media zo ver te krijgen om de oproep te verspreiden. Die hebben toch een redelijk bereik!
HR
HR

SIM
Nationale topspeler

Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 8 september 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 maart 2017 om 12:47:39.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Tip PSV Netwerk,dan heb je kans dat het op de hoofdpagina komt en meer bereik hebt.
HR
HR

Psvandre
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: Noord - T
Reg.: 24 maart 2013

Waarom zelf een groep op willen zetten en niet gewoon met een plan komen om dit in samenwerking te doen met de grote groepen (lees VAK T, LM) Deze groepen hebben 5-10 jaar ervaring, hebben volgens mij een redelijke organisatie staan en kunnen zoals eerder aangegeven ook veel mensen op de been brengen.

Het probleem op dit moment thuis is het volgende: Groep in midden van tribune Oost zingt, eromheen zingt niemand mee waardoor het niet massaal wordt opgepakt. Hierdoor is het voor de groepen op U meestal niet hoorbaar wat er gezongen worden en wordt het niet overgenomen. (andersom ook niet)

Oplossing: Groep midden verplaatsen naar zijkant (betere interactie met U) en aanvullen met mensen die wel hun bek open willen trekken.

Ik weet nu dat iedereen gaat zeiken ja maar die mensen staan daar al jaren.
Weet ik, maar verandering hoort bij het leven.

Groetjes he.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 maart 2017 om 13:02:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Psvandre schreef:

Waarom zelf een groep op willen zetten en niet gewoon met een plan komen om dit in samenwerking te doen met de grote groepen (lees VAK T, LM) Deze groepen hebben 5-10 jaar ervaring, hebben volgens mij een redelijke organisatie staan en kunnen zoals eerder aangegeven ook veel mensen op de been brengen.

Het probleem op dit moment thuis is het volgende: Groep in midden van tribune Oost zingt, eromheen zingt niemand mee waardoor het niet massaal wordt opgepakt. Hierdoor is het voor de groepen op U meestal niet hoorbaar wat er gezongen worden en wordt het niet overgenomen. (andersom ook niet)

Oplossing: Groep midden verplaatsen naar zijkant (betere interactie met U) en aanvullen met mensen die wel hun bek open willen trekken.

Groetjes he.
HR
Zo dat is een stoere reactie!
HR
HR

RAW_RWA
Speler Jong PSV

Reg.: 2 december 2014

Psvandre schreef:

Groetjes he.
HR
In zijn andere topic gaf hij aan dat het probleem niet is de sfeer op oost verbeteren, maar dat er mensen zijn die wel op oost willen, maar er simpelweg niet op kunnen komen.

Om dit bij PSV aan te kaarten zou je eerst in kaart moeten krijgen hoeveel mensen er nou echt sfeer willen maken, dit is aan te tonen door bijvoorbeeld bij Jong PSV met grote groepen te komen en daar sfeer te maken zoals jullie het zien. Daar heb je de ruimte die je in het Philips Stadion nu niet hebt.

Werkt dit en slaat het aan (waardoor de groep steeds groter zou worden) dan zal je zien dat PSV je serieus als gesprekspartner zal gaan zien. Ze gaan niet verkennen of er een sfeervak oid. moet komen omdat een paar mensen achter hun laptop zitten te klagen, als je iets wilt bereiken zou je er achter aan moeten.

Je kan dit wel bij LM of VAK-T neerleggen, dan krijg je een grote opkomst bij deze ene wedstrijd van Jong PSV maar ben je je doel voorbij om in kaart te brengen hoeveel mensen dit willen. Vandar mijn tip, maak een groep met gelijkgestemde die dit ook willen, en probeer die groep (en dit event) te verspreiden via de bestaande groepen.
HR
HR

PSVFanatics040
Jeugdspeler PSV

Psvandre schreef:

Groetjes he.
HR
Er is ook al contact opgenomen met Lighttown Madness via hun website (nog geen reactie op gehad). Enige waar nog geen contact mee is geweest is met vak T. Denk dat we blij moeten zijn dat we in ieder geval naar oplossingen zoeken.

Ik zal later vandaag ook via social media proberen in contact te komen met verschillende pagina's om op deze manier nog meer sfeermakers te bereiken! :pul

[Dit bericht is veranderd door PSVFanatics040 (op 23 maart 2017 13:56:20).]
HR
HR

Psvandre

ChrisSibon schreef:

(...)

Zo dat is een stoere reactie!
HR
Ja ontzettend, bedankt voor jouw inhoudelijke bijdrage.
Zet de rest even op de mail.
HR
HR

PSVFanatics040
Jeugdspeler PSV

In ieder geval al een evenement aangemaakt op Facebook:

https://www.facebook.com/events/669306586611291/

Ook al een pagina aangemaakt, waar later eventueel meer evenementen aan toegevoegd kunnen worden:
https://www.facebook.com/De-sfeermakers-van-ons-PSV-1810678315922687/
HR
HR

LouisPSV
Toeschouwer

Reg.: 19 januari 2017

Ben echt blij dat er mensen zijn die niet alleen in het stadion meer sfeer willen, maar dit ook willen laten zien op de herdgang. Ik heb namelijk psv al een aantal keer gebeld om een manier te zoeken samen met psv én de sv'en om iets te doen aan de weinige sfeer. Wil zelf erg graag op oost maar kom er maar niet tussen. Het leek mij wel iets om met een zo groot mogelijke groep ons steeds te laten zien zodat psv uiteindelijk niet om ons heen kan en ze alle sfeermakers echt dicht bij elkaar zitten en desnoods op een andere plek zolang er maar wat veranderd. Zoals hierboven, verandering hoort bij het leven. FORZA PSV
HR
HR

Psvandre

Bij de SV hoef je niet te zijn voor sfeer, ook bij PSV zit je verkeerd.
Er zal een initiatief moeten komen vanuit de bekende groepen, deze groepen zijn al bekend bij PSV en zullen dus eerder als gesprekspartner worden aangemerkt op dit gebied dan jij met alle respect.

Verder ben ik blij om te zien dat er zoveel mensen zijn die verandering willen.
Wij zeggen hier niet voor niks 'Eendracht maakt macht'
HR
HR

LouisPSV
Toeschouwer

Reg.: 19 januari 2017

Oke duidelijk. Ik weet alleen niet hoe nu de plannen zijn om iets te doen aan de sfeer en of hier uberhaupt over gepraat wordt. Alleen reageren op het forum leek mij ook niet nuttig dus wilde graag actie ondernemen om iets in beweging te zetten.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » Sfeer in het stadion » Jong PSV - Jong Ajax (Sfeermakers gezocht!)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.