PSV Netwerk
zaterdag 19 augustus 2017 - 07:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Sfeer in het stadion » SFEERTOPIC 2017/2018

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

DC22NL
Toeschouwer

Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2017

Een nieuw seizoen, een nieuw topic!

Morgen kan het wel eens een rumoerig avondje worden in Eindhoven. Helaas een uur en dertig minuten te vroeg -in mijn ogen..- trappen we af tegen AZ Alkmaar. Het zal een wedstrijd worden met veel spanning vanaf de aftrap. Een soort do-or-die scenario vroeg in het seizoen. Krijgen we eventjes adem of wordt de druk van de buitenwacht enkel groter? De avond zal het leren...

EENDRACHT MAAKT MACHT!

De ploeg mogen we echter niet in de steek laten. Onze supporters zullen hoe dan ook loyaal moeten blijven naar de spelers individueel. Achter de ploeg en laten zien dat WIJ er voor onze club zijn. Week in, week uit. De spelers mogen vervolgens bewijzen of zij deze steun waard zijn. Tijdens de rust & na de wedstrijd mag ieder zijn eigen reactie hebben.

Het is en blijft namelijk ONS PSV #negentienhonderddertien (FB/Twitter 'iets' f*ck dat...) Laat onze liefde zien voor onze club! Indien er nog 'hashtaginfluencers' hier zitten zou het leuk zijn als deze iig 'viral' gaat.

Onze stad, onze club! :psv :pul

[Dit bericht is veranderd door DC22NL (op 11 augustus 2017 21:41:22).]
HRHR
HR

KevinNummer8
Talent jeugd PSV

Uit: Keldonk
Vak: West - LL
Reg.: 8 november 2015

Vandaag kregen we een heerlijke wedstrijd vol passie en strijd voorgeschoteld, dus dat excuus 'eerst goed voetbal dan komt sfeer vanzelf' gaat vandaag niet op. :B

Ik categoriseer de sfeer in ons stadion als volgt: Sfeer op Oost, Algemene sfeer en het uitvak (om maar lekker af te kraken ;) )

Op Oost vond ik de sfeer zeer onder de maat. Respect voor hen die het voortouw willen nemen, maar onder deze factoren verwacht je dat de hele tribune (na de 2-1) toch echt gaat feesten of zie ik dit nou verkeerd?
Also, kunnen we dat 'Kom op PSV' niet afwisselen met 'Heee Hooo PSV EINDHOVEN'? Je merkt dat de power er wel af gaat na twee á drie keer.

Ik vond de sfeer in LL (en daarmee ook over het algemeen) heerlijk. Mensen leken vlug te worden aangestoken door andere sfeermakers waardoor, met name de eerste helft, iedereen lekker losjes begon te schreeuwen het team toejuichde. Meer van deze wedstrijden aub!

Uitvak was een lachertje! :D
Droeftoeters die Alkmaarders. Ik denk dat zij ook wel wisten dat er niks te halen viel tegen dit oppermachtig (Excl. Schwaab en Brenet) PSV.

Op naar NAC met een vol uitvak! :psv
HR
HR
Ik vond vooral de sfeer op vak LL echt super. Rest van het stadion viel tegen.

Hopelijk snel vak LL sfeervak ipv Oost, dan gaat het hopelijk weer spoken in het Philips Stadion.
HR
HR

Aduatuca
Toeschouwer

Reg.: 17 juli 2017

Er kwam daar wel wat geluid vandaan,verder niet echt goed gezien wat er gaande was. Zaten er wat nieuwe gasten?

Sfeer was in mijn ogen wel goed hoor, maar daar zorgde de wedstrijd ook wel voor.
HR
HR

Mr.Unibet
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 4 juli 2004

Sfeer was echt niks, met momenten leuk, maar over de gehele wedstrijd dramatisch. Iedere keer hoor je weer argumenten dat supporters 'murw' gebeukt zijn door het trage spel of andere factoren, vandaag was het echter een prima pot, maar zelf dan krijgen we het stadion niet sfeervol. Zelfs momenten dat PSV het enorm moeilijk had was dit nog niet een signaal voor velen om vocaal achter de ploeg te gaan staan.

Maar als Brenet gewisseld wordt, dan hoor je wel gejuich. Als Brenet (en later Locadia) een foute keuze maakt, de hoor je ze wel hoor.

Enorm jammer dat we het steeds maar niet voor elkaar krijgen om het PSV-stadion een onneembare veste te maken.
HR
HR

KevinNummer8
Talent jeugd PSV

quote:HR
Gelderse Boer schreef:

Ik vond vooral de sfeer op vak LL echt super. Rest van het stadion viel tegen.

Hopelijk snel vak LL sfeervak ipv Oost, dan gaat het hopelijk weer spoken in het Philips Stadion.
HR
Ik heb zelf niet ervaren dat specifiek LL zo'n goede sfeer had t.o.v. de andere vakken. Hoe precies kon men dat vanaf andere vakken wel zien/ervaren? :denk
Overigens leek Zuid wel erg sfeerloos naar mijn inziens.

Hmm... LL sfeervak...
Het is onerkenbaar dat LL ideaal is voor het creëeren van anti-sfeer. In hoeverre je sfeermakers bij elkaar kan krijgen, of belangrijker, hoeveel sfeermakers/organisatoren er zijn, is een vraag.
Daarnaast denk ik dat je met de kinderen die zich in het vak bevinden evt. vlaggentjes voorafgaand de wedstrijd, als beginnende sfeeracties, wel aan het licht kunnen komen. :B
HR
HR

killermfc
WK Ster

Vak: -
Reg.: 13 februari 2009

Ik vond de sfeer (U) prima, maar het is maar net wat je voorkeur geniet.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 augustus 2017 om 13:11:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

killermfc schreef:

Ik vond de sfeer (U) prima, maar het is maar net wat je voorkeur geniet.
HR
Inderdaad prima sfeertje,agressief als het moest
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

ChrisSibon schreef:

(...)

Inderdaad prima sfeertje,agressief als het moest
HR
Agressief als het moest?
Volgens mij kreeg Brenet meer aggressiefs naar zijn kop geslingerd dan Kuipers bij zijn idiote penalty.
Volgens mij hoort dat andersom te zijn.

Sfeer op oost was goed, zoals meestal maar elders is nog veel winst te halen dunkt me.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 augustus 2017 om 13:48:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Gebeurde voor mij aan de overkant, maar lees vooral dat het een domme overtreding was
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

ChrisSibon schreef:

Gebeurde voor mij aan de overkant, maar lees vooral dat het een domme overtreding was
HR
Wat ik erover lees - en zelf later thuis nog eens goed zag- was dat als je hier penalty voor fluit er elke wedstrijd bij elke corner een gegeven kan worden. Gemiddeld zo'n tien per wedstrijd schat ik.
Schandalig dus die penalty en triest dat dan Kuipers minder negatieve reacties krijgt van de mensen op de tribune dan eigen speler Brenet na minder grote fouten.

Wanneer gaan Zuid, West en Noord trouwens ook eens het geluid produceren dat Oost wel maakt?
Is zingen en scanderen zo moeilijk?
HR
HR

KevinNummer8
Talent jeugd PSV

tirzah schreef:

Wanneer gaan Zuid, West en Noord trouwens ook eens het geluid produceren dat Oost wel maakt?
Is zingen en scanderen zo moeilijk?
HR
Dat is inderdaad moeilijk. Ik stond nog geen halve seconde of ik werd al door de meneer achter mij op mijn stoel geduwd, net zoals daninho nilis ook al over heeft geklaagd (ironisch genoeg het positivo topic).

En op een ander topic (Sfeer verbetering Oost) heb ik ook al aangegeven dat sfeer maken niet zomaar is weggelegd voor iedereen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » Sfeer in het stadion » SFEERTOPIC 2017/2018

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 69,9% dat Vitesse wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!