PSV Netwerk
maandag 22 september 2014 - 18:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Those were the days Forum » Slechtste PSV wedstrijd ooit

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »

HR

Fudge
Vedette

Uit: Langenboom
Vak: Oost - W
Droomaankoop: -
Uploads: 2
Reg.: 4 januari 2003

Topic titel zegt genoeg lijkt me, wat was de slechtste wedstrijd van PSV ooit!?

Bij mij komt het eerste PSV-ajax 1-4 uit seizoen 94 95, ook nog mijn eerste thuiswedstrijd die ik van PSV zag... 0-3 bij rust en compleet overklast worden door Ajax. Daarna nooit meer zo'n slechte wedstrijd gezien volgens mij...
HR
HR

mj
Vedette

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 08:25:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: mjnunen@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Fudge schreef:

Topic titel zegt genoeg lijkt me, wat was de slechtste wedstrijd van PSV ooit!?

Bij mij komt het eerste PSV-ajax 1-4 uit seizoen 94 95, ook nog mijn eerste thuiswedstrijd die ik van PSV zag... 0-3 bij rust en compleet overklast worden door Ajax. Daarna nooit meer zo'n slechte wedstrijd gezien volgens mij...
HR
PSV-Arsenal en PSV Borussia Dordtmund komen anders ook aardig in de richting
HR
HR

ronny
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven - Limbeek
Vak: Zuid - CC
Reg.: 8 augustus 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 08:36:39.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
psv-anderlecht en ik kan me een wedstrijd herinneren uit de beker dat psv thuis werd uitgeschakeld door vitesse.
HR
HR
Wageningen-thuis in '77 en Saint Etienne-uit (nov.'79) zullen ook wel tot de kanshebbers behoren..... :crap
HR
HR
Een selectief geheugen heeft ook zijn voordelen dus. Ik kan me niet aan de slechtste wedstrijd herinneren :B Kan ik iedereen aanbevelen, ga je makkelijker door't leven.
HR
HR

Frits - Philips
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 12:42:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Saint-Entienne - PSV 6-0 :crap
HR
HR

Jeronimo
Legende

Uit: Sweet Lake City
Vak: Oost - V
Reg.: 23 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 12:43:45.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV-RKC 0-3.
Saint Etienne - PSV 6-0
HR
HR

Henk Huppelschoten
Legende

Uit: Tilburg
Vak: -
Reg.: 26 januari 2004

PSV - Arsenal (0-4) en PSV - RBC (1-1) komen in mij naar boven.

Die laatste wedstrijd was qua resultaat misschien niet historisch slecht, maar ik heb me toen 90 minuten lang lopen ergeren. Een verdwaalde voorzet van Robben belandde in het doel en de rest van de wedstrijd kon PSV nog geen 2 achtereenvolgende passes bezorgen. De gelijkmaker van RBC werd met een applaus van het thuispubliek ontvangen.

edit: Of om het verslag van PSV.nl er maar even bij te halen:

Het publiek begint steeds vaker licht te morren, want het is niet veel wat de supporters tot op heden voorgeschoteld krijgen. Bouma en Ooijer komen met schoten vanuit de tweede lijn nog het dichtst in de buurt van het doel, maar Aerts ligt daar niet wakker van. En ook Waterreus zal het inmiddels aardig koud hebben, het meeste wat hij te doen krijgt zijn het verwerken van de talloze terugspeelballen. HR

Geen wijzigingen bij aanvang de tweede helft, dat is op zich al opmerkelijk. Waren namelijk nogal een aantal spelers die op de nominatie stonden. Al vanaf het begin wordt duidelijk dat er van PSV deze avond niet veel verwacht hoeft te worden. Binnen de minuut is de bal alweer drie keer teruggespeeld op Waterreus, de supporters beginnen er maar voor te klappen. HR

Met Vonlanthen erbij zou je verwachten dat PSV in het laatste kwartier nog even aan gaat zetten, maar ook dat is teveel van het goede. Het zit er deze avond absoluut niet in, alles meer dan het gelijke spel zou dan ook niet verdient zijn. RBC pakt voor het eerste in de historie van de club een punt tegen PSV.HR
Dan is er toch veel veranderd in die drie jaar.. Ook qua professionaliteit van PSV.nl trouwens.

[Dit bericht is veranderd door Henk Huppelschoten (op 20 november 2006 13:29:47).]
HR
HR

Manfred77
Regelmatige invaller

Uit: Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 juli 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 13:27:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
PSV - RKC 0-3
Wat een schandalige vertoning was dat. Heb elke wedstrijd, die ik bezocht tot het einde uitgezeten, met uitzondering van deze. :crap
HR
HR

Stimpy
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven, Nederland
Vak: Oost - X
Reg.: 18 september 1999

Juist Henk Huppelschoten,
Dat was echt een dramatische wedstrijd, geen inzet, motivatie.. Volgens mij kregen we met die 1-1 nog teveel zelfs,de goal van psv was geloog ik namelijk ook een eigengoal als ik het goed heb? Al met al had deze wedstrijd een hoop cynisme tot gevolg onder de supporters.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 14:33:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb pas enkele jaren een seizoenskaart, dus ik beperk me tot de wedstrijden die ik zelf gezien heb als seizoenskaarthouder. Wedstrijden die er dan uitspringen zijn de wedstrijden tegen Arsenal en RBC, maar ook de uitwedstrijd van vorig seizoen tegen Sparta was van een bedroevend niveau (waren trouwens wel meer wedstrijden rampzalig slecht afgelopen seizoen, maar Sparta spande echt de kroon.

'Gelukkig' heb ik die wedstrijd via Tele2 gekeken, Sparta was veel en veel beter, PSV speelde zonder enige inzet. Sparta scoorde dan ook verdiend het enige doelpunt. Helaas voor de Rotterdammers in het eigen doel ...
HR
HR

old phool roosje
Lid 2e elftal

Uit: Zetten
Vak: Oost - W
Reg.: 15 november 2006

Ik kan me vaag een wedstrijd herinneren, PSV-Volendam, seizoen weet ik nie meer.
Deze wedstrijd verloren we, kweet nie meer met hoeveel, maar het was zo erg dat de eigen aanhang begon te aplaudiseren voor de bezoekende ploeg :kwaad
Buiten het stadion hadden we de bezoekende ploeg nog een keer opgewacht om hen al klappend uitgeleide te doen.

Ik kan me nog wat bange gezichtjes herinneren omdat ze blijkbaar verwachtten dat we er massaal op zouden duiken.
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

PSV - RBC 1-1 (geen kansen, een eigen goal van Molenaar in de 4e minuut) Gewoon niks, helemaal niks afdwingen!! Ik dacht nog nooit zo ver gezakt te zijn, maar ik kan me er nog 1 herinneren:

PSV - Fortuna Sittard 1-1
Volgens mij het seizoen 2000-2001. Laatste minuut, terugspeelbal op Waterreus, die kloot met de bal, maakt een overtreding, de toegekende vrije trap wordt van 17meter ingeschoten door Jan van Halst.

Deze 2 zijn me het meest bijgebleven.
HRHR
HR

noelv9dlaar
Internationale topspeler

Uit: Nieuwegein
Droomaankoop: Mateja Kezman
Reg.: 29 december 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 18:42:35.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: noelv9dlaar@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Iedereen Olympique Lyonnais-PSV (4-0) vergeten?:\(
HR
HR

Henk Huppelschoten
Legende

Uit: Tilburg
Reg.: 26 januari 2004

noelv9dlaar schreef:

Iedereen Olympique Lyonnais-PSV (4-0) vergeten?:\(
HR
Olympique was gewoon de betere en het rood van Cocu hielp ook niet echt. Dan is het verlies wat makkelijker te accepteren.
HR
HR

greggo
Bankzitter

Vak: Oost - VV
Reg.: 8 mei 2006

King Cobra schreef:

Wageningen-thuis in '77 en Saint Etienne-uit (nov.'79) zullen ook wel tot de kanshebbers behoren..... :crap
HR
Was geloof ik 1- 6 , maar skiete wille schoot el een gat in het netje :B
HR
HR

greggo schreef:

(...)
Was geloof ik 1- 6 , maar skiete wille schoot el een gat in het netje :B
HR
Dat van het gat in het netje was een ere-divisie-uitwedstrijd op "De Berg" in Wageningen.( het jaar weet ik niet meer! )
De befaamde 1 - 6 nederlaag voor de beker was in het seizoen 77/78 ( het jaar dat we de uefa-cup wonnen ) en Wageningen was op dat moment zelfs een eerste-divisionist.
Ik herinner me nog ene Richard Buddingh die 3 of 4 keer scoorde in die wedstrijd en "verdiende" daarmee een transfer naar Feyenoord.
Deze wedstrijd en de 6-0 wedstrijd in Saint-Etienne, nota bene mijn eerste Europese uitwedstrijd die ik bezocht, behoren in mijn lijstje van de slechtste wedstrijden van :psv
Op het zelfde lijstje; een Europese thuiswedstrijd tegen Maribor uit Sloveni, waar :psv pas in de verlenging plaatsing in de Champions League bewerkstelligde.
Na een 2-1 in de eerste wedstrijd voor Maribor, kwamen we na 90 minuten niet verder dan 2-1 in de return, waarna verlengen noodzakelijk was ( uitslag na verlenging 4-1 ).
HR
HR
Nantes-PSV 11 september 2001...
HR
HR

24Stinga
Vaste waarde in elftal

Reg.: 3 februari 2001

In de europa cup alleen al kan ik me zo een waslijst van trieste wedstrijden voor de geest halen:

Uitwedstrijden tegen Nantes, Zimbru Chisinau, Dinamo Batumi, Brann Bergen, Mypa en vooral Branik Maribor.

En ergens heel diep in mijn geheugen doemt iets op van een bekerfinale ooit :bang Maar dat zal ik wel mis hebben, met zo'n elftal met zulke cijfers verliezen van je aartsvijand.....dat moet een nachtmerrie geweest zijn!
HR
HR

greggo
Bankzitter

Vak: Oost - VV
Reg.: 8 mei 2006

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

(...)

Dat van het gat in het netje was een ere-divisie-uitwedstrijd op "De Berg" in Wageningen.( het jaar weet ik niet meer! )
De befaamde 1 - 6 nederlaag voor de beker was in het seizoen 77/78 ( het jaar dat we de uefa-cup wonnen ) en Wageningen was op dat moment zelfs een eerste-divisionist.
Ik herinner me nog ene Richard Buddingh die 3 of 4 keer scoorde in die wedstrijd en "verdiende" daarmee een transfer naar Feyenoord.
Deze wedstrijd en de 6-0 wedstrijd in Saint-Etienne, nota bene mijn eerste Europese uitwedstrijd die ik bezocht, behoren in mijn lijstje van de slechtste wedstrijden van :psv
Op het zelfde lijstje; een Europese thuiswedstrijd tegen Maribor uit Sloveni, waar :psv pas in de verlenging plaatsing in de Champions League bewerkstelligde.
Na een 2-1 in de eerste wedstrijd voor Maribor, kwamen we na 90 minuten niet verder dan 2-1 in de return, waarna verlengen noodzakelijk was ( uitslag na verlenging 4-1 ).
HR
Ja klopt was uit bij Wageningen, en het trauma uit frankrijk heeft me jaren bezig gehouden, het leek wel of we ze steeds expres tegen kregen.
HR
HR
Ik heb een keer gewoon lopen janken bij Studio Sport, en dat was toen ze uit klop kregen bij Willem 2. Blijkbaar zat het die dag tegen ofzo, maar kon het er even niet meer bij hebben :D
HR
HR

mj
Vedette

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 november 2006 om 22:26:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: mjnunen@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

haaimethenk schreef:

PSV - RBC 1-1 (geen kansen, een eigen goal van Molenaar in de 4e minuut) Gewoon niks, helemaal niks afdwingen!! Ik dacht nog nooit zo ver gezakt te zijn, maar ik kan me er nog 1 herinneren:

PSV - Fortuna Sittard 1-1
Volgens mij het seizoen 2000-2001. Laatste minuut, terugspeelbal op Waterreus, die kloot met de bal, maakt een overtreding, de toegekende vrije trap wordt van 17meter ingeschoten door Jan van Halst.

Deze 2 zijn me het meest bijgebleven.
HR
Ook Fortuna Sittard-PSV 6-4 met PSV supporter ook nog op het veld, seizoen 1999-2000 ?
HR
HR

Frits - Philips
Legende

Reg.: 6 november 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 november 2006 om 00:24:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ik herinner me nog ene Richard Buddingh die 3 of 4 keer scoorde in die wedstrijd HR
Het was toch Jan Menting die dat deed?
HR
HR

Brabantia Nostra
Legende

Uit: Deurne
Vak: Noord - U
Reg.: 3 juni 2005

Frits - Philips schreef:

(...)
Het was toch Jan Menting die dat deed?
HR
klopt,

3 maal Menting, Bish, Van de Berg en Gerdo Hazelhekke

Een stukje naar boven werd "een zekere bekerfinale" genoemd...poe-hoe, die had ik ver weg gestopt... :dood
HR
HR

J o e y
Legende

Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 februari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 november 2006 om 19:09:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: joeypost@gmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kan me als vrij jonge supporter alleen de afgelopen pakweg 6,7 jaren herinneren, en dan moet ik toch meteen denken aan PSV - Arsenal. Van een andere orde was een PSV - RBC Roosendaal in ik geloof 2002/2003. Dramatische wedstrijd, die geloof ik eindigde in 0-0.

[Dit bericht is veranderd door J o e y (op 21 december 2006 15:17:23).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Those were the days Forum » Slechtste PSV wedstrijd ooit

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Speelt PSV te verdedigend?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 21,2% dat Roda JC wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Utrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!