PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Those were the days Forum
Jouw leukste ervaring van de jongensrang
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Poster
Topic: Jouw leukste ervaring van de jongensrang 
1977.1978
Veelbelovend talent

Uit: Roermond
Vak: Oost - WW
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 3 februari 2008 om 15:35:22.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is altijd leuk om oude momenten terug te halen en van andere te lezen.Hierbij mijn herinneringen van de oude jongensrang.
Ik was 9 jaar toen ik,samen met mijn 2 jaar oudere broer, voor het eerst een seizoenskaart kreeg.Wat ik me nog voor de geest kan halen van die jaren op de jongensrang was dat we altijd dezelfde plek opzochten,tegen zo'n hekje. In de rust gingen we altijd onder bij de lichtmast op het betonnen gedeelte hiervan klimmen.Na de wedstrijd moesten we altijd wachten bij een stoplicht om met pa en nog iemand bij ons uit de straat naar de auto te lopen.Volgens mij stond dat stoplicht ter hoogte van waar nu die frituur staat bij de ingang van Oost aan de zijde van de oude supporterswinkel.
Een paar jaar later gingen we elke wedstrijd in de rust het vak uit ,om een ander vak weer binnen te komen van buitenaf,zover ik me kan herinneren is dat telkens gelukt !
Zelfs hebben we een paar keer vanaf de eretribune de 2e helft gekeken,haha daar waren we als kleine mannekes natuurlijk apetrots op.We verzonnen dan ook de gekste smoesjes om weer binnen te komen.Om vak L stond toen nog een gewoon heras-hekje,hier kwamen we makkelijk overheen als de 2e helft een paar minuten bezig was.
Ook zijn we vaker vanaf rechtsonder van de jongensrang de zittribune (met de lange groene banken)opgegaan op het moment dat de schaars aanwezige suppoosten even niet keken. Wat ik ook nog weet zijn de wedstrijden tegen ajax,als dan de ajax-supporters "ajax" riepen dat wij dan met het hele vak "DOOD" riepen,haha en trots dat we waren als ze dan stil werden.
Verder werd er na een wedstrijd een keer door een medesupporter mijn psv-muts van mijn kop getrokken,ik was erg boos en toen vroeg er achter me iemand,wat er gebeurd was,ik vertelde hem dat iemand mijn muts gejat had,ah wacht maar zei ie toen en even later had ie van iemand anders een muts afgepakt en aan mij gegeven,later bleek dit dus "Willie"te zijn haha,bedankt nog ! Mijn vader vond het raar dat ik mijn favoriete muts had "geruild" met iemand.
Later zijn we verhuisd naar de L-side,maar daar is een andere topic over...
 Help mods!
Pool: 1210eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2596e / - / 2443eOpstelling: 4-4-2
Laarbeker
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Beek en Donk
Vak: Oost - YY
Reg.: 17 februari 2001
Gepost op 3 februari 2008 om 18:35:03.       MSN: Laarbeker64@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan me ook nog herinneren, dat we snoepjes gooiden op het veld en dat René van de Kerkhof deze opraapte. Die deed ze in de achterzak, ja die hadden ze toen nog. In een wedstrijd, weet niet meer welke, kreeg hij geel van de scheids recht voor ons vak en hij gaf de scheids daarop eeen snoepje uit zijn achterzak. hahahaha. Ik meen me te herinneren dat daar ook het duw en trekwerk is ontstaan wat later het Ivanhoe gebeuren op L werd.
 Help mods!
Pool: 46eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 215e / 386e / 75eOpstelling: -
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 4 februari 2008 om 10:45:11.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat ik me nog herinner was dat de jongensrang langs de hoofdtribune lag aan de POC-kant, een seizoenkaart 15 hele guldens kostte en een retourtje met de trein vanuit Helmond maar liefst 75 centen ( dus geen eurocenten! ).
Wie van de ouderen onder ons herinnert zich nog dat de lichten van lichtmast die bij de jongensrang stond het begaf tijdens de wedstrijd om de Europa-Cup 2 voor bekerwinnaars tegen SL Benfica midden zeventiger jaren?
 Help mods!
Pool: 115eMotM: -Battle-rating: 1.807,5 (daag uit)VoVo: 7e / 145e / 15eOpstelling: 4-3-3
Bbbb
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - NN
Reg.: 2 augustus 2006
Gepost op 4 februari 2008 om 21:31:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb in de jaren 80 op de jeugdrang (zoals het volgens mij toen heette) gestaan, ook de gouden jaren (zuid oost hoek) Geen seizoen kaart, maar gewoon losse kaartjes kopen van de rol aan de toegangspoort! Inderdaad bij zo'n hekje staan(kon je lekker leunen) en dropjes gooien bij corners. In de rust kon je naar buiten en proberen een vriendje ook op jouw kaartje binnen te krijgen.Ook zijn we op een niet wedstrijd dag het stadion ingegaan (de ingang was gewoon open) en toen zijn we helemaal tot op de nieuw hoofdtribune gekomen ('88 geloof ik). Ook de wedstrijd tegen AC Milan in '88 was gedenkwaardig voor me: Frank Rijkaard struikelde over m'n fiets toen hij uit de spelersbus kwam, wij wilden alleen 'n handtekening...
Na de wedstrijd naar huis lopen (Strijp) en dan bij de mensen naar binnekijken of ze de nabeschouwing aan het kijken waren.

Mooie tijden!
 Help mods!
Pool: 108eMotM: -Battle-rating: 1.616,9 (daag uit)VoVo: 206e / 923e / 193eOpstelling: 4-3-3
Café BAC
Legende

Uit: Best
Vak: Oost - V
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 5 februari 2008 om 16:00:05.       MSN: roy_ispho@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ouwe mannen hier!

Ik heb er vanaf '97 drie jaartjes gestaan op vak Z, daarvoor geregeld met een los kaartje. De eerste twee jaar ook nog zonder stoeltjes, en ook wij namen altijd snoepjes mee. Een seizoenkaart kostte toen 63 gulden, een kaartje Amstelcup 4.

Mijn mooiste herinnering was een keer met sinterklaas. Nadat sint en piet van het veld af kwamen gingen ze in de skybox schuin boven vak Z zitten. Krat bier op tafel, baard op de kin en stevig roken!

De stoeptegelwedstrijd tegen ajax maakte ook wel indruk, eerst al die paarden door het volle gangbad, en naderhand nogal wat mensen met hoofdwonden die voor ons vak door de uitgang moesten. Vanaf dat moment werden wij na iedere wedstrijd een kwartier vastgehouden tot Oost leeg was.

Ik weet ook nog dat als je je niet gedroeg je een 'stadionverbod' voor drie wedstrijden kon krijgen als straf
 Help mods!
Pool: 2234eMotM: -Battle-rating: 1.644,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
pistolenpaultje
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 1 februari 2008
Gepost op 5 februari 2008 om 16:18:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toen ik voor het laatst op de jongensrang stond, was ik een jaar of 15 (eind jaren '60, begin jaren '70) en was die tribune nog gelegen achter het doel waar nu de Oosttribune is.
Wat mij het meest is bijgebleven was tijdens een EC-wedstrijd van PSV tegen, ik meen, Rapid Wien ongeveer 1969. Na een doelpunt van PSV stroomde de halve jongensrang het veld op, dus ook mijn vrienden en ik. Naderhand zag ik mezelf terug op TV in de samenvatting. Toen kon dat dus nog zonder ernstige gevolgen voor de club. En vet was het ook wel een beetje.
 Help mods!
Pool: 3161eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Gelderse Boer
Legende
Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007

Uit: Nijmegen/Wijchen
Vak: Oost - X
Reg.: 8 augustus 2001
Gepost op 6 februari 2008 om 15:13:27.     MSN: free.styler@12move.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha, mooi om deze verhalen te lezen. Hoewel ik zelf nog niet zo oud ben als zo'n beetje alle mensen die hier hebben gepost heb ik ook aardig wat losse wedstrijden meegepikt op de jongerenrang. Wat me daar vooral van bijstaat is dat ik telkens weinig van de wedstrijd zag omdat mijn gezicht constant naar rechts stond gedraaid richting de Oost tribune. Vanaf de jeugdrang kon je zo'n 8 jaar geleden ook makkelijk op de oost tribune terechtkomen beneden.
 Help mods!
Pool: 327eMotM: -Battle-rating: 1.393,0VoVo: 18e / 199e / 9eOpstelling: incompleet
greggo
Talentje

Vak: Oost - VV
Reg.: 8 mei 2006
Gepost op 6 februari 2008 om 19:53:27.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het legendarische toe zingen van Valke als hij een corner moest nemen.
 Help mods!
Pool: 1384eMotM: -Battle-rating: 1.526,6 (daag uit)VoVo: 683e / 1466e / 704eOpstelling: incompleet
PUT
Legende

Reg.: 4 juli 2001
Gepost op 7 februari 2008 om 18:42:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op dat vak (eerst R volgens mij en daarna Z???) is menig PSV supportersleven begonnen denk ik. Ik kwam er voor het eerst toen ik een jaar of 9 of 10 was. Losse kaartjes voor 5 Gulden (en later 6 Gulden). Dat was rond 1993/94. Was een mooie tijd en het was allemaal nogal wat om in een groot stadion te staan als menneke uit een dorpke. PSV - NAC kan wel eens mijn eerste wedstrijd geweest zijn maar ik weet het helaas niet meer helemaal zeker. Het was altijd zoeken naar een hekje om tegen te hangen. Ik heb nog wat toegangskaartjes liggen van wedstrijden die ik toen kocht. Ik was meteen verkocht en een seizoen later hebben ze hier thuis een seizoenkaart gekocht (1994/95).
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.502,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dave
Legende

Uit: sluitend in De Aftrap
Vak: Oost - W
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 7 februari 2008 om 18:58:39.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gelderse Boer schreef:

Vanaf de jeugdrang kon je zo'n 8 jaar geleden ook makkelijk op de oost tribune terechtkomen beneden.

Haha, dat was mijn mooiste herinnering aan de jeugdrang In '95 volgens mij slopen ik en een maatje van me in de rust van PSV-feyenoord van de jeugdrang (vakkie Z) richting de oost, zoals wel vaker. Toen we in de gracht liepen omhoogkijkend naar 2 vrije plaatjes vloog ineens het hek open tussen het uitvak en de oost de kwam de complete scf eens kijke hoe het op de oost was. Ineens zagen wij toch wel erg veel grote mannen door dat hek komen en in mijn beleving kwamen ze recht op ons af. Gelukkig stonden er ook genoeg grote mannen op de oost die toen ze goed en wel beseften wat er gebeurde feyenoord weer netjes terug het uitvak injoegen.

Heeft toch wel weer ff geduurd voordat ik weer de gok richting oost waagde,haha

Wat ik ook nog goed weet waren de 'straffen' die de boze stewards ons gaven wanneer er weer wat gebeurde. Zo werd ik ooit betrapt op het meenemen van zakjes mayonaise in de rust (erg leuk om mee te gooien) en moest ik van meneer de steward tijdens de 2e helft een kwartier lang onderaan de trap en buiten het zicht van het veld staan wachten voordat ik weer naar boven mocht!
Dát waren nog eens tijde

Later bij 1 van mn onvrijwillige bezoekjes op mathildelaan 81 nog eens voorgesteld als sanctie ipv een SV, maar helaas geen resultaat

[Dit bericht is veranderd door Dave (op 7 februari 2008 19:00:04).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PUT
Legende

Reg.: 4 juli 2001
Gepost op 7 februari 2008 om 19:05:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook een keer buiten het vak moeten gaan staan herinner ik me nu (volgens mij bijna tegen het beton van de lichtmast aan). Duurde een minuut of 15 maar het leek wel een half uur. Ook weet ik nog (of denk ik te weten) dat een tijd lang iedereen werd gefouilleerd. Kleine mennekes die in een rij moesten staan om worden gecontroleerd te worden
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.502,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Palmpje ©
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Veldhoven
Reg.: 25 november 1999
Gepost op 7 februari 2008 om 21:40:37.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prachtige topic den dezen

Ik ben begonnen op VAK J, inderdaad de oude jeugdrang in het seizoen 1986-1987.
Prachtige tijd daar gehad, een scc kostte toen dacht ik 40 gulden per seizoen.
Er was altijd een trommel op de ere tribune, ben de naam van die man kwijt, maar die was echt de "held" van de jeugdrang toen.
Kaartje halve finale EC1 PSV - REAL Madrid kostte toen nog 4,50 gulden. Een rib uit mun lijf
Na 3 jaar moest ik naar de beroemde L-Side, ivm mijn leeftijd toendertijd.

Wie weet nog de naam van die trommelaar
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,8VoVo: -Opstelling: incompleet
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 7 februari 2008 om 22:19:54.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begon in 2000 in vak M wat toen jongerenrang was.
Wat nog vers op me geheugen staat.

*thuis tegen fey voor competitie waar het voor rust meen ik al 0-2 voor fey was en er een aantal uit rotterdam los op het jongerenvak zaten en opsprongen bij de goals. niemand deed wat maar in de rust kwam een PSVfan met een trainingsshirt aan wou weten wie er opsprongen. heel het vak die mannen aanwijzen en hij veegde ze persoonlijk de tribune af en de politie nam de rotterdammers mee en die man ging weer rustig naar zen stekkie op de noord tribune, Geweldig, als `jong` menneke.

*thuis tegen fey voor amstelcup was normale wedstrijd, in de rust richting west sneaken en daar een hotdog eten, ondertussen waren er flink wat fey supporters die alweer los zaten op vak M, Hadden ze ´t hek tussen noord en west opengebroken toen was er een kleine confrontatie. waarna ME lomp iedereen wegsloeg inclusief mij en me hotdog.

*020 dat het net van het uitvak gesloopt had en heel de wedstrijd van alles naar beneden gooide, toen paar weken later een brief thuis gekregen dat 020 zich verontschuldigde met een gratis kaartje voor PSV vs PAOK.

Toen dus thuis tegen paok. D´r waren vele grieken zonder kaartje en ze zaten toen gewoon in men broekzak te voelen voor ´n wedstrijdkaartje. gelukkig had ik ´m in me hand, vond het te bizar voor woorden
Tegen PAOK heel de wedstrijd naar boven zitten kijken. hadden heel de 2e ring van west plus het uitvak, die ultras die daar sfeer maakte geweldig, toen had ik nog nooit zo´n lawaai meegemaakt in een voetbalstadion.

Het georganiseerde VAK M toernooi was ook elk jaar gezellig.

[Dit bericht is veranderd door V.Nistelrooy (op 7 februari 2008 22:23:23).]
 Help mods!
Pool: 362eMotM: -Battle-rating: 1.428,6VoVo: 132e / 461e / 161eOpstelling: 3-5-2
PSV-eindhoven
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven!
Reg.: 7 juni 2004
Gepost op 7 februari 2008 om 22:55:34.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Al die dingen die V.Nistelrooy hierboven al schreef is ook wat mij nog het beste bij is gebleven. Die wedstrijd dat 020 het net had gesloopt heb ik wel veel kleingeld opgeraapt.
Dat uitvak van PAOK kan ik me ook nog goed herinneren. Al die handen de lucht in en van links naar rechts. Die maakte veel herrie .
 Help mods!
Pool: 3611eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Café BAC
Legende

Uit: Best
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 8 februari 2008 om 00:45:20.       MSN: roy_ispho@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toen was ik ook verhuisd van de jeugd- naar de jongerenrang, kan me die wedstrijden ook nog wel herinneren ja Bij een maat van me wist een aansteker oid tegen ajax nog een stuk uit z'n stoel te slaan.
Die PAOK-fans maakten ook veel herrie ja, met z'n allen arm in arm met de rug naar het veld en dan OEHHH! AH!!!

Wat PUT schreef van de jeugdrang kan ik me ook nog herinneren, in drie jaar tijd echt elke wedstrijd gefouilleerd, maar ik geloof dat indertijd bij de ingang van Oost(ernaast) ook nog schoenen werden gevoeld. Ik weet wel dat die steward bij vak Z zo'n ouwe brompot was en we telkens onze pakjes op moesten drinken voor we naar binnen mochten
 Help mods!
Pool: 2234eMotM: -Battle-rating: 1.644,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Dommelsch
Vedette

Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 8 februari 2008 om 01:40:57.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
*thuis tegen fey voor competitie waar het voor rust meen ik al 0-2 voor fey was en er een aantal uit rotterdam los op het jongerenvak zaten en opsprongen bij de goals. niemand deed wat maar in de rust kwam een PSVfan met een trainingsshirt aan wou weten wie er opsprongen. heel het vak die mannen aanwijzen en hij veegde ze persoonlijk de tribune af en de politie nam de rotterdammers mee en die man ging weer rustig naar zen stekkie op de noord tribune, Geweldig, als `jong` menneke.
Volgens mij was dit thuis tegen Feyenoord voor de uefa cup. Net voor rust maakte Feyenoord 0-1, al deze gasten stonden te springen en te doen, 2-3rijen onder mij. Toen kregen ze van iedereen de volle laag kits over hun heen(allemaal mennekes van 14-15-16) en niet veel later kwam er een delegatie van Oost aan om ze even weg te slaan. Daarna werden de feyenoorders inderdaad geboeid afgevoerd.
 Help mods!
Pool: 1364eMotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Doninho
Nationale topspeler

Uit: Handel City!!!
Reg.: 9 februari 2006
Gepost op 8 februari 2008 om 09:54:23.       MSN: don_dkh@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

7-2 tegen Feyenoord
Mn eerste wedstrijd, meteen verkocht
 Help mods!
Pool: 20eMotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: 666e / 1062e / 587eOpstelling: 4-5-1
PSV TILL I DIE
Talentje

Uit: eindhoven
Reg.: 24 maart 2006
Gepost op 8 februari 2008 om 17:25:03.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Palmpje © schreef:

Prachtige topic den dezen

Ik ben begonnen op VAK J, inderdaad de oude jeugdrang in het seizoen 1986-1987.
Prachtige tijd daar gehad, een scc kostte toen dacht ik 40 gulden per seizoen.
Er was altijd een trommel op de ere tribune, ben de naam van die man kwijt, maar die was echt de "held" van de jeugdrang toen.
Kaartje halve finale EC1 PSV - REAL Madrid kostte toen nog 4,50 gulden. Een rib uit mun lijf
Na 3 jaar moest ik naar de beroemde L-Side, ivm mijn leeftijd toendertijd.

Wie weet nog de naam van die trommelaar

Rinus van Bakel
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.496,9VoVo: -Opstelling: -
AddoCultheld
Legende

Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 8 februari 2008 om 18:12:44.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook mooi dat elke wedstrijd op vak Z, ROOIE SIEN GROET PSV die vent dat kwam ophangen ( spandoekje).

Mooiste ervaring op Z, weet nog te herinneren dat er een keer een Newcastle fan op oost kwam, die is toen net zo hard weer eraf geslagen volgens mij.

Verder ***** thuis, met die paarden.

Heerenveen waar dat wijf gewoon der tieten liet zien staat me ook nog vers in het geheugen
 Help mods!
Pool: 3347eMotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Palmpje ©
Legende

Uit: Veldhoven
Reg.: 25 november 1999
Gepost op 8 februari 2008 om 20:19:45.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV TILL I DIE schreef:

(...)

Rinus van Bakel

Damn, inderdaad! Rinus zo heette hij.
Leeft ie eigenlijk nog

Maar mooie tijd op vak J gehad, maar de L-side was toch nog altijd da bomb.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Olympiakos
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Athene
Vak: -
Reg.: 17 september 1999
Gepost op 9 februari 2008 om 02:25:22.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De jongensrang... naast de oude houten hoofdtribune (dus voor al die betonrot-gevallen..)!... ik heb het dan over halverwege de jaren '70 zo ongeveer.

Als je vroeg kwam dan kon je op het muurtje zitten, bovenaan, en dan was je wel helemaal de held.

Die wedstrijd dat het licht uitviel tegen Benfica kan ik me nog wel herinneren.. Eusebio voetbalde toen toch nog 'gewoon'?

[Dit bericht is veranderd door Olympiakos (op 9 februari 2008 02:29:25).]
 Help mods!
Pool: 1122eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 389e / 749e / 391eOpstelling: 5-4-1
mod 81
Legende

Uit: woensel parel van de kempen
Reg.: 11 september 1999
Gepost op 9 februari 2008 om 09:51:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was dat tegen Benfica Oly?

Ik kan mij die lichtuitval wel herinneren maar de rest niet meer.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: -
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 9 februari 2008 om 10:14:59.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mod 81 schreef:

Was dat tegen Benfica Oly?

Ik kan mij die lichtuitval wel herinneren maar de rest niet meer.

Ik had het in een eerdere posting van mij ook over,, zie quote hieronder, het was inderdaad tegen SL Benfica met Eusebio, die ten tijde van die wedstrijd al over the hill was.

quote:
Wie van de ouderen onder ons herinnert zich nog dat de lichten van lichtmast die bij de jongensrang stond het begaf tijdens de wedstrijd om de Europa-Cup 2 voor bekerwinnaars tegen SL Benfica midden zeventiger jaren?

Olympiakos, ik bedoelde dezelfde tribune, alleen wat rottig geformuleerd, en met dat muurtje was ontzettend gaaf toendertijd.

quote:
Wat ik me nog herinner was dat de jongensrang langs de hoofdtribune lag aan de POC-kant, een seizoenkaart 15 hele guldens kostte en een retourtje met de trein vanuit Helmond maar liefst 75 centen ( dus geen eurocenten! ).

Help mods!
Pool: 115eMotM: -Battle-rating: 1.807,5 (daag uit)VoVo: 7e / 145e / 15eOpstelling: 4-3-3
PSV TILL I DIE
Talentje

Uit: eindhoven
Reg.: 24 maart 2006
Gepost op 9 februari 2008 om 11:56:44.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jha zeker leeft hij nog Palmpje hij is de beheerder van de markt kramen hier in eindhoven.Ook gaat hij meen ik te hebben gehoort nog steeds kijken tja maar dat is ook niet zo moeilijk als je eenmaal met het PSV virus besmet bent kom je daar ook nooit meer vanaf.

[Dit bericht is veranderd door PSV TILL I DIE (op 9 februari 2008 11:58:59).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.496,9VoVo: -Opstelling: -
Dave
Legende

Uit: sluitend in De Aftrap
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 9 februari 2008 om 15:25:14.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dommelsch schreef:

(...)

Volgens mij was dit thuis tegen Feyenoord voor de uefa cup. Net voor rust maakte Feyenoord 0-1, al deze gasten stonden te springen en te doen, 2-3rijen onder mij. Toen kregen ze van iedereen de volle laag kits over hun heen(allemaal mennekes van 14-15-16) en niet veel later kwam er een delegatie van Oost aan om ze even weg te slaan. Daarna werden de feyenoorders inderdaad geboeid afgevoerd.

Idd voor de uefa cup ja. Hele wedstrijd door vechten, waren echt honderden feyenoorders los.

Weet ook nog wel dat tijdens de tijd van ronaldo en het begin van de sponsoring het grote nike-doek met JUST DO IT werd overgegeven over de hele eerste ring voor de wedstrijd. mooi gezicht was da, alleen bij PSV-barcelona was het toen allemaal wa uitgelopen, dus toen da doek onderhand bij de jeugdrang kwam werd er al afgetrapt en toen dat doek eindelijk weg was stond het onderhand al 0-2 voor barca. was de wedstrijd van rene klomp trouwens
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk