PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Those were the days Forum
Wat zijn voor jou de gezichten van PSV?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3

Poster
Topic: Wat zijn voor jou de gezichten van PSV? 
Bas uit Helmond
Vedette

Uit: Sheffield, UK / Breda, NL
Vak: -
Reg.: 17 april 2000
Gepost op 18 augustus 2008 om 13:11:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Valt het zo op dan?

(Berry is back, rechtsback)
 Help mods!
Pool: 558e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.549,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
jack88
Jeugdspeler

Uit: Woerden
Vak: West - JJ
Reg.: 22 december 2006
Gepost op 18 augustus 2008 om 13:15:42.         MSN: jackdros@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jip...
 Help mods!
Pool: 826e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 18 augustus 2008 om 13:21:06.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jack88 schreef:

iemand aan Van Raay gedacht....?

De man die puur geliefd is door zijn charmes.. Hij heeft er mede voor gezorgd dat het een financieel rotzooitje is geworden, wat Westerhof en nu Reker moeten opknappen (en dat trouwens uitstekend doen).
 Help mods!
Pool: 303e, FC Utrecht - PSV 0-1 (0-1)MotM Feyenoord-PSV: MéndezBattle-rating: 1.500,0VoVo: 395e / - / 466eOpstelling: 4-2-4
Bommel4ever
Internationale topspeler

Uit: Nederweert
Vak: Noord - U
Reg.: 17 februari 2003
Gepost op 18 augustus 2008 om 16:39:50.     MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://nl.youtube.com/watch?v=cZf331jzBdE
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
jack88
Jeugdspeler

Uit: Woerden
Vak: West - JJ
Reg.: 22 december 2006
Gepost op 18 augustus 2008 om 19:01:14.         MSN: jackdros@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

stukje van frans maassen is erg leuk.

maar berry blijft natuurlijk wel een kei..

eentje uit het gouden jaar 88!!

jack
 Help mods!
Pool: 826e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Sander
Legende

Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 18 augustus 2008 om 22:57:25.     MSN: arrogantgod2003@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Edward Linskens, zonder twijfel...
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.509,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Aart Staartjes
Toeschouwer

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 augustus 2002
Gepost op 19 augustus 2008 om 14:15:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Linskens inderdaad. Wat een 'werkpaard' (zoals Romario hem altijd noemde).

Romario zelf natuurlijk ook één van de gezichten van PSV. Hij is echt ongelofelijk lang bij PSV gebleven voor een spits van dat kaliber.

En onze Mart, met z'n 26 jaar PSV verleden.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
PsVeindhoven
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 19 augustus 2008 om 18:36:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Aart Staartjes schreef:

En onze Mart, met z'n 26 jaar PSV verleden.

Het enige echte gezicht als je het mij vraagt.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Franske0701
Talentje

Uit: Waalwijk
Vak: West - KK
Reg.: 1 oktober 2004
Gepost op 19 augustus 2008 om 21:19:01.       MSN: francoiskivits1980@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat willy van der Kuylen en de familie van Kemenade daar dan ook wel bij horen.
Dus v/d Kuylen, fam. van Kemenade en Mart wat mij betreft.
En natuurlijk meneer Frits.

[Dit bericht is veranderd door Franske0701 (op 19 augustus 2008 21:22:15).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sly17
Jeugdspeler

Reg.: 14 december 2007
Gepost op 19 augustus 2008 om 22:24:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben van 1989 en alles wat voor de jaren '90 kwam zegt me niet zoveel. Mijn clubiconen zijn dan ook:

- Coen Dillen
- Eric Gerets
- Jan Heintze
- Luc Nilis
- Ruud van Nistelrooij
- Ronald Waterreus
- Mark van Bommel
- Phillip Cocu
- Guus Hiddink
- Harrie van Raaij
- Meneer Frits
 Help mods!
Pool: 408e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 507e / - / 649eOpstelling: 4-5-1
DonniePablo
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: West - KK
Reg.: 6 november 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 23:34:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat voor mij bepaald wat de gezichten van PSV zijn, zijn belangrijke spelers/mensen die veel voor PSV betekend hebben, meerdere jaren al dan niet over verschillende periodes en evt verschillende functies bij PSV actief zijn geweest, en waarvan duidelijk is dat PSV hun club is.
Bij dat gezicht zou je als eerste moeten denken: PSV!
Spelers als Romario, Ronaldo, Lucius, Koeman, Gomes etc zullen nooit HET gezicht van PSV kunnen zijn. Van Spelers als Bommel, RvN, Bouma, Marcellis, zal de toekomst het uitwijzen.
Enkele "gezichten van PSV":

Jan van Beveren
Willy vd Kuylen
Rene en Willy vd Kerkhof
Coen Dillen
Berry van Aerle
Huub Stevens
Guus Hiddink
Harry van Raaij
Phillip Cocu
Jan Heintze
Luc Nilis
Mart vd Heuvel
Frits Philips

[Dit bericht is veranderd door DonniePablo (op 19 augustus 2008 23:37:40).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Pimmel
Internationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002
Gepost op 21 augustus 2008 om 21:04:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

De man die puur geliefd is door zijn charmes.. Hij heeft er mede voor gezorgd dat het een financieel rotzooitje is geworden, wat Westerhof en nu Reker moeten opknappen (en dat trouwens uitstekend doen).

En wéér ben ik het eens een keertje niet eens met je.
Harry van Raay heeft er mede voor gezorgd dat PSV de afgelopen 4 jaar kampioen is geworden en hij heeft vooral een aandeel in het topteam van 2005.
Absoluut zeker is dat van Raay de beste trainer ter wereld heeft aangesteld voor PSV.
En wat de financien betreft: Liever een rood PSV op het Stadhuidsplein dan zwarte cijfers en het missen van het kampioensschap.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.489,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 21 augustus 2008 om 22:11:06.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pimmel schreef:

(...)

En wéér ben ik het eens een keertje niet eens met je.
Harry van Raay heeft er mede voor gezorgd dat PSV de afgelopen 4 jaar kampioen is geworden en hij heeft vooral een aandeel in het topteam van 2005.
Absoluut zeker is dat van Raay de beste trainer ter wereld heeft aangesteld voor PSV.
En wat de financien betreft: Liever een rood PSV op het Stadhuidsplein dan zwarte cijfers en het missen van het kampioensschap.

Hoezo heeft Harry v Raay daar voor gezorgt? Heel zijn equipe is inmiddels weg.

Het topteam van 2005 schrijf ik vooral toe aan Guus Hiddink en de scouting.

Van Raay zal vast goede dingen gedaan hebben, maar hij heeft er financieel gewoon een enorme rotzooi van gemaakt.

Jan Reker, Frits Schuitema en Rob Westerhof moesten dit nu allemaal goed gaan maken, een grote reden dat PSV ons tegenwoordig moet teleurstellen met matige aankopen, omdat er niet meer geld is uit te geven dan wordt uitgegeven.

Van Raay heeft inderdaad de desbetreffende trainer aangesteld, maar ik ben benieuwd of dat onder Westerhof of Schuitema ook was gelukt.
 Help mods!
Pool: 303e, FC Utrecht - PSV 0-1 (0-1)MotM Feyenoord-PSV: MéndezBattle-rating: 1.500,0VoVo: 395e / - / 466eOpstelling: 4-2-4
Geert.
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 22 augustus 2008 om 20:03:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Je vindt het geen dramatische speler,en als argument daarvoor gebruik je dat het een sympathieke vent is (wat je nog geen eens zeker kan weten)?

Dan mag jij mij vertellen waarom Addo er volgens jou wél een is en Tommy géén. Beiden zijn ze sympathiek, hebben ze een PSV-hart (zo lijkt het tenminste) en zijn het beperkte voetballers.

quote:
Godfather schreef:

(...)

Hoezo heeft Harry v Raay daar voor gezorgt? Heel zijn equipe is inmiddels weg.

Het topteam van 2005 schrijf ik vooral toe aan Guus Hiddink en de scouting.

Van Raay zal vast goede dingen gedaan hebben, maar hij heeft er financieel gewoon een enorme rotzooi van gemaakt.

Jan Reker, Frits Schuitema en Rob Westerhof moesten dit nu allemaal goed gaan maken, een grote reden dat PSV ons tegenwoordig moet teleurstellen met matige aankopen, omdat er niet meer geld is uit te geven dan wordt uitgegeven.

Van Raay heeft inderdaad de desbetreffende trainer aangesteld, maar ik ben benieuwd of dat onder Westerhof of Schuitema ook was gelukt.

Je zegt dat je het elftal van 2005 vooral toeschrijft aan Hiddink en zijn scouting, maar alsof Van Raaij daarvoor niet mede verantwoordelijk was/is. Die zat ook niet stil. Ook die dacht en hielp mee het ideale elftal samen te stellen. Financieel heeft ie het inderdaad niet best gedaan, maar hij heeft wel toppers naar Eindhoven gehaald (Nilis, Van Nistelrooy, Kezman, Gomes etc.). Bovendien heeft Van Raaij zich altijd loyaal en positief tegenover de club opgesteld, zelfs nu hij is gestopt.

[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 22 augustus 2008 20:08:44).]
 Help mods!
Pool: 235e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 23 augustus 2008 om 00:39:09.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geert. schreef:

(...)
Je zegt dat je het elftal van 2005 vooral toeschrijft aan Hiddink en zijn scouting, maar alsof Van Raaij daarvoor niet mede verantwoordelijk was/is. Die zat ook niet stil. Ook die dacht en hielp mee het ideale elftal samen te stellen. Financieel heeft ie het inderdaad niet best gedaan, maar hij heeft wel toppers naar Eindhoven gehaald (Nilis, Van Nistelrooy, Kezman, Gomes etc.). Bovendien heeft Van Raaij zich altijd loyaal en positief tegenover de club opgesteld, zelfs nu hij is gestopt.

Onder Addo stond een knipoog.

Uiteraard is dat een zeer beperkte speler en duidelijk geen gezicht van PSV. Wat hij wél is is een clubman. Hij speelt namelijk bijna zijn gehele carrière bij PSV. Prachtig.

Ik heb ook seizoensposters van voorgaande jaren op m'n kamer, de enige speler die nog over is is altijd Erikje Addo

Tja over van Raay, jij schrijft die spelers wel (mede) aan hem toe, ik niet. Duidelijk.
 Help mods!
Geert.
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Gepost op 23 augustus 2008 om 13:07:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Onder Addo stond een knipoog.

Uiteraard is dat een zeer beperkte speler en duidelijk geen gezicht van PSV. Wat hij wél is is een clubman. Hij speelt namelijk bijna zijn gehele carrière bij PSV. Prachtig.

Ik heb ook seizoensposters van voorgaande jaren op m'n kamer, de enige speler die nog over is is altijd Erikje Addo

Tja over van Raay, jij schrijft die spelers wel (mede) aan hem toe, ik niet. Duidelijk.

Dat je die intentie had met die emoticon had ik dan niet helemaal begrepen.

Maar waarom schrijf je de financiële problemen dan wél mede op het conto van Van Raaij en de spelers niet? De scouting en Hiddink waren daarin inderdaad ook belangrijk, maar we zien wel hoe het de laatste jaren gaat. Een speler kan ook niet zomaar kopen wie hij wil, daarvoor moet ie ook de nodige toestemming hebben.

Bovendien zien we hoe het de laatste jaren gaat. Adequaat en snel handelen als er een interessante speler op je pad komt is óók een kwaliteit.
 Help mods!
Pool: 235e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 23 augustus 2008 om 18:36:55.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geert. schreef:

(...)Dat je die intentie had met die emoticon had ik dan niet helemaal begrepen.

Maar waarom schrijf je de financiële problemen dan wél mede op het conto van Van Raaij en de spelers niet? De scouting en Hiddink waren daarin inderdaad ook belangrijk, maar we zien wel hoe het de laatste jaren gaat. Een speler kan ook niet zomaar kopen wie hij wil, daarvoor moet ie ook de nodige toestemming hebben.

Bovendien zien we hoe het de laatste jaren gaat. Adequaat en snel handelen als er een interessante speler op je pad komt is óók een kwaliteit.

Ik neem aan dat een voorzitter meer over de financiën heeft te zeggen dan over de spelers... Of niet soms? Dan zit ik er naast.

Ik heb de verwachting dat Schuitema zich veel minder met de transfers bemoeit dan Reker, Stevens & Van Kraaij.

Verder snap ik je zinnetje niet: 'Een speler kan ook niet zomaar kopen wie hij wil, daarvoor moet ie ook de nodige toestemming hebben'. Wat bedoel je daarmee?
 Help mods!
Geert.
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Gepost op 23 augustus 2008 om 22:45:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Ik neem aan dat een voorzitter meer over de financiën heeft te zeggen dan over de spelers... Of niet soms? Dan zit ik er naast.

Ik heb de verwachting dat Schuitema zich veel minder met de transfers bemoeit dan Reker, Stevens & Van Kraaij.

Verder snap ik je zinnetje niet: 'Een speler kan ook niet zomaar kopen wie hij wil, daarvoor moet ie ook de nodige toestemming hebben'. Wat bedoel je daarmee?

Het gaat er niet om of hij nou veel of weinig te zeggen heeft/had. Feit is dat hij bij beide de nodige inspraak heeft/had. Het is het een of het ander, want nu meet je met twee maten.

Bij dat laatste zinnetjes moest 'speler' natuurlijk 'trainer' zijn.

[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 23 augustus 2008 22:46:26).]
 Help mods!
japanganger
Talentje

Uit: Ehv.
Vak: Noord - O
Reg.: 22 mei 2006
Gepost op 23 augustus 2008 om 23:26:19.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor mijzelf is HET gezicht van PSV het gezicht (en de dikke smile daarop !) van m'n lieve vrouwtje als we weer gewonnen hebben en prijzen gepakt...
Kan wel stellen dat zij nog bloed-fanatieker dan ikzelf ben als het over PSV gaat, en dan te bedenken dat ze oorspronkelijk uit 'n land komt waar Voetbal nauwelijks iets voorsteld.

Maar da's voor ieder persoonlijk natuurlijk !
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.479,2VoVo: -Opstelling: -
AddoCultheld
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 24 augustus 2008 om 10:05:11.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gezichten van PSV van nu :

Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
alcides
Toeschouwer

Uit: arnhem
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 18 juli 2006
Gepost op 25 augustus 2008 om 11:57:00.       MSN: bopsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

1.mark v.bommel
2.ruud v.nistelrooy
3.gomes
4.jan heintze
5.philipcocu
6.timmy simons
7.ibrahim afellay
8.dirk marcellis
9.huub stevens
10.harry van raay
11.eric addo
12.luc nilis
13.guus hiddink
14.ronald waterreus
15.meneer frits
 Help mods!
Pool: 780e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-1)MotM Feyenoord-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.487,5VoVo: 385e / - / 448eOpstelling: 4-3-3
De Twaalfde Man
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Reusel
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 15 augustus 2006
Gepost op 26 augustus 2008 om 18:25:46.         MSN: rv_rac@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Je vindt het geen dramatische speler,en als argument daarvoor gebruik je dat het een sympathieke vent is (wat je nog geen eens zeker kan weten)?

Beter lezen vader. Ik vind hem geen dramatische speler, én een sympathieke vent. En ja, daar ben ik zeker van. Zo oogt hij tegenover de pers, tegenover de supporters en op de training...
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.433,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 26 augustus 2008 om 23:04:36.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Twaalfde Man schreef:

(...)

Het is geen dramatische speler hoor. Ik vind het een sympathieke, aardige vent (zo lijkt het tenminste, ook bij trainingen enzo).

(...)

Geen principezaak or whatever, maar ik denk dat ik hier duidelijk goed lees.

Je zegt namelijk niet Ik vind het ook nog is een sympathieke vent, of iets dergelijks.

Dan lijkt het me vrij normaal dat ik je 2e zin als een argument opvat voor de 1e.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk