PSV Netwerk
zondag 21 december 2014 - 01:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Those were the days Forum » Jan Hunting (stadionspeaker)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

kingjason
Geselecteerd voor Oranje

Uit: BEST
Vak: Noord - OO
Droomaankoop: -
Reg.: 1 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 mei 2009 om 23:30:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Deze stem moeten we binnen niet al te lange tijd gaan missen.
Wie herinnert er zich bekende teksten en uitspraken ?
Welke herinneringen zijn er al over de manier waarop deze man als omroeper werkt gedurende al die jaren.
.
Ik kan me nog herinneren dat er op de vroegere L-side al reclameboodschappen omgeroepen werden.
Deze man verdient nu al een plaats in het Those were the Days forum !
.
Laat ik de aftrep doen:
Automobilisten opgelet, koopt u uw autobanden ook altijd bij de firma Lafaire ? Op vertoon van uw sezieonkaart 10 % korting !
.
Meer quotes en herinneringen ? Post ze hier !

[Dit bericht is veranderd door kingjason (op 15 mei 2009 23:31:20).]
HR
HR

LUMBERJACK
Bankzitter

Uit: EINDHOVEN
Reg.: 30 oktober 1999

Was toch: op vertoon van uw seizoenkaart ontvangt U een korting van 10% op al uw aankopen ?
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

HET geluid van het Philips Stadion. Nu wordt ie al vervangen door die andere kerel die de opstellingen voorleest. Dat klinkt echt voor geen meter vind ik. Kan bepaalde namen van PSV maar amper uitspreken (afellay/dszudszak bv).
HR
HR

zieggezaggejantje
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 mei 2009 om 06:19:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: j.vangeffen@chello.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Die firma lafaire zat wel aan de voorterweg te eindhoven. Maar hoezo moeten we hem binnen niet al te lange tijd gaan missen, is hij ziek ofzo ?
HR
HR
Hij is al aan de oude kant.. Is ook al langzaam plaats aan het maken voor de nieuwe stadionspeaker.

Wat een fijne stem heeft Jan Hunting voor in het stadion!
HR
HR
Iets met Makelaarskantoor Huijbers aan de Augustijnendreef? ;)
HR
HR

kingjason
Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 mei 2009 om 12:50:19.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

HR
ja dat is een goede idd !!
Of ehh:
Dames en heren dan kunt u tijdens de rust van deze Europese wedstrijd genieten van een optreden van onze eigen Philips Harmonie
.
NOTE:
Jan Hunting is er nog wel maar heeft al te kennen gegeven dat het eigenlijk mooi is geweest (diverse interviews)
HR
HR

killermfc
Legende

Vak: -
Reg.: 13 februari 2009

Bekende citaten idd! Daarnaast herinner ik me ook nog dat-ie bij de eerste (PSV?-)doelpunten ook nog de seconde omriep waarin de goal(s) gemaakt werd(en). Er liepen vroeger meisjes rond het stadion secondeloten te verkopen. Werd tijdens jouw lotnummer gescoord, dan had je een prijs - weet niet meer precies wat, deed zelf nooit mee - gewonnen.
HR
HR

Jeronimo
Legende

Uit: Sweet Lake City
Vak: Oost - V
Reg.: 23 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2009 om 08:30:53.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

HR
De wedstrijdbal werd mede mogelijk gemaakt door Huijbers
Werd de muziek in het stadion niet geleverd door Van Leest uit de Hermanus Boexstraat??

[Dit bericht is veranderd door Jeronimo (op 19 mei 2009 08:32:21).]
HR
HR

Boca J.
Legende

Uploads: 6
Reg.: 29 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2009 om 09:59:38.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

killermfc schreef:
Er liepen vroeger meisjes rond het stadion secondeloten te verkopen. HR
In mijn beleving waren dat altijd oude mannetjes van een jaar of 80, die ze voor de rest niks anders konden laten doen. Oh ja, heel irritant langzaam een kaartje van die hele grote rollen afscheuren en drie kwartier over het wisselgeld doen. :D
HR
HR

Olympiakos
Legende
Runner-up PSV Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Athene
Reg.: 17 september 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2009 om 10:50:14.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
"De wedstrijdbal wordt beschikbaar gesteld door Makelaarskantoor Huibers, Augustijnendreef nogwat..."

En die kon je aan het eind van de wedstrijd dan nog winnen ook!

de firma Lafaire aan de Voorterweg (ook geen onbelangrijk detail, dat goed bij me is blijven hangen... maar misschien kwam dat ook wel omdat die bij ons om de hoek zaten).

Verder heb ik nog steeds dat deuntje in mn hoofd dat standaard na elke wedstrijd gedraaid werd.. maar ik heb helaas nog niemand kunnen vinden die diezelfde afwijking heeft.
HR
HR

LUMBERJACK schreef:

Was toch: op vertoon van uw seizoenkaart ontvangt U een korting van 10% op al uw aankopen ?
HR
10% extra op al uw aankopen, om precies te zijn. ;)

(Het beste en goedkoopste adres voor alle merken nieuwe of gebruikte autobanden)

[Dit bericht is veranderd door Het Kanon (op 19 mei 2009 12:27:51).]
HR
HR

kingjason
Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2009 om 21:33:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dames en Heren
tot Rabo man of the match is gekozen ...... Niii Lamptey !!!
.
(en dan die speler zo'n overnodige kartonnen plaat in ontvangst laten nemen !)
HRHR
HR

SEFchenko
Legende

Vak: Zuid - AA
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 12 januari 2002

Je hoort hem het nog zeggen: "wissel aan de kant van FC Barcelona, nummer zes, Bakero, wordt vervangen door nummer achttien Emmanuel Amunike. En ook een wissel aan de kant van PSV, nummer zestien, Rene Klomp, wordt vervangen door nummer tweeëntwintig Gregory Playfair."

Held, god hebben zijn ziel.
HR
HR

Linskens
Regelmatige invaller

Uit: Bommelerwaard
Vak: Oost - VV
Droomaankoop: Luuk De Jong
Reg.: 22 augustus 2004

En dan was er een tijd lang ook nog een soort loterij-zonder-lootjes, waarbij er in de rust iets van 5 seizoenskaartnummers werden voorgelezen en je dan CD's kon winnen of zoiets. Dat waren er dus 80 per seizoen, maar noch ikzelf, noch mijn reisgenoten, noch iemand in onze buurt op L won ooit iets. Doorgestoken seizoenskaart vond ik dat altijd.
HR
HR

blessed
Lid 2e elftal

Uit: (Boeren zijn de baas in) Amsterdam
Reg.: 10 januari 2001

CSU, reinigt en beveiligt het Philips Stadion...

Haha, die Firma Lafere komt nog zovaak langs in de kroeg. Echt een klassiekertje.
HR
HR

SEFchenko
Legende

Was dat ook niet met de wedstrijdbal die je kon winnen op je seizoenkaartnummer?
HR
HR

Chateau
Internationale topspeler

Vak: Oost - V
Droomaankoop: Michel Vorm
Reg.: 29 februari 2000

SEFchenko schreef:

....

HR
Hij leeft toch nog gewoon?
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 september 2009 om 03:57:42.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hij las toch ook altijd en hele lijst met sponsors voor tussen '95 en 2000 denk ik. daarbij zat bij elke sponsor een speciale boodschap: EDoffset drukkerij vind dat het altijd beter kan, HBG de bouwers van het stadion. Ik weet het allemaal niet meer precies maar het waren er een stuk of 10 die ook allemaal een bepaalde boodschap hadden, een klein zinnnetje toegevoegd over PSV. weet er iemand meer...
HR
HR

SEFchenko
Legende

Chateau schreef:

(...)

Hij leeft toch nog gewoon?
HR
Ow gelukkig. Dan moet ie weer terug waar hij hoort, achter de microfoon.
HR
HR

Mr. Emmelourdes
Toeschouwer

Uit: Emmeloord
Vak: Noord - U
Reg.: 16 december 2008

De Staatsloterij, waar het ook om winnen gaat ;)
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

Speaker van nu is waardeloos.
HR
HR

Itslikemagic
Bankzitter

Vak: West - J
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 5 november 2005

SEFchenko schreef:

Je hoort hem het nog zeggen: "wissel aan de kant van FC Barcelona, nummer zes, Bakero, wordt vervangen door nummer achttien Emmanuel Amunike. En ook een wissel aan de kant van PSV, nummer zestien, Rene Klomp, wordt vervangen door nummer tweeëntwintig Gregory Playfair."

HR
Ik weet dat er hier iets nie klopt. maar wa.? Iets met Klomp te maken.?...
HR
HR

Itslikemagic schreef:

Ik weet dat er hier iets nie klopt. maar wa.? Iets met Klomp te maken.?...
HR
Volgens mij eerder met Playfair, want die viel in deze bewuste wedstrijd namelijk niet in, maar Ferry Maas en Eidur Gudjohnsen waren het die invielen aan de kant van :psv .
René Klomp maakte vlak voor tijd een fout waardoor Barcelona alsnog met 2-3 won.
HR
HR

Kippe
Internationale topspeler

Uit: Leiden
Reg.: 30 oktober 2000

Dank u voor het openrijten van een oude wond. ***********. Het gips van de muur werd vervangen door gips om m'n hand door die Klomp.
Een van de diepe wonden zolang ik rondloop. Zo fucking onnodig mede het wedstrijdbeeld ook in de uitwedstrijd. Die Eijkelenkamp had me toch kansen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Those were the days Forum » Jan Hunting (stadionspeaker)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Ben je tevreden over de eerste seizoenshelft?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 100,0% dat PEC Zwolle wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.