PSV Netwerk
maandag 24 november 2014 - 14:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Those were the days Forum » Beste PSV wedstrijd ooit

HR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

Toppertje
International

Uit: Best
Vak: -
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 6 juli 2011

Zoals vele van jullie weten is er al een forum van de slechtste PSV wedstrijd ooit: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum16/104.php
Maar bij deze wil ik een forum openen van de beste PSV wedstrijd ooit!
HR
HR

proudofpsv
Basisspeler

Uit: Tilburg
Vak: West - HH
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 17 augustus 2007

Kijk, positief is toch een stuk beter! :)

De eerste wedstrijd die bij me opkomt is PSV-AC Milan halve finale Champions League 3-1... Wat een geweldige pot!
HR
HR

Vakkie L
Toeschouwer

Droomaankoop: -
Reg.: 24 februari 2012

Geen twijfel mogelijk: PSV - Steaua Boekarest !!
Uit verloren, thuis na 16 minuten 0-1 achter door Lacatus, de rest is genoegzaam bekend......
HR
HR

Ykhim
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 4 november 2011

Arsenal-PSV :ja
HR
HR

Frotten
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - R
Reg.: 11 oktober 2011

Mij betreft staat PSV - Milan nog steeds fier bovenaan, nog steeds krijg ik kippenvel als ik naar die beelden kijk, wat een spanning in het stadion!

Andere mooie wedstrijd, PSV - Feyenoord 1996/97, 7 -2, vooral de goal van Jonk was om in te lijsten

HR
HR

MantelPSV
Internationale topspeler

Vak: Oost - W
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2012 om 00:45:45.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mijn top 3:
1. PSV - Vitesse 5-1. Dat verhaal kennen we wel :B. Vanwege 't einde op 1.
2. PSV - AC Milan 3-1. Dat verhaal kennen we helaas ook. Vanwege 't einde op 2.
3. PSV - Feyenoord 10-0. Heerlijk om een rivaal zo te kleineren!

[Dit bericht is veranderd door MantelPSV (op 19 maart 2012 00:46:33).]
HR
HR

Donkie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Helmond
Droomaankoop: Kevin Strootman
Reg.: 9 september 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2012 om 12:17:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: donkie8774@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Een moeilijke keuze, maar een top 3:

1989-1990 Europa Cup I 01-11-1989 PSV-Steaua Boekarest (Roe) 5-1 (1-1)
1988-1989 Europa Cup I 26-10-1988 PSV-Porto FC (Por) 5-0 (3-0)
1996-1997 PTT-Telecompetitie 20-10-1996 PSV-Feyenoord 7-2 (2-1)
HR
HR

PSV_1988
Basisspeler

Reg.: 6 oktober 2006

Er zijn er meerderen (ik beperk me tot waar ik zelf bij was).

De monsterscores waren natuurlijk prachtig:

PSV - Roda JC - seizoen ?
8-0

PSV - Feyenoord - seizoen 2010/2011
10-0

PSV - FC Volendam seizoen 1997/1998
10-0

Maar ook:

Ajax - PSV - seizoen ?
0-4 - Met volgens mij 3 keer Van Bommel, we zaten op een thuisvak en op een gegeven moment waren we met 2-en nog zo ongeveer de enige die op het vak zaten. PSV was oppermachtig.

Arsenal - PSV - seizoen 2006/2007
1-1 - Wat een ontlading nadat we die vervelende club de CL uit knikkerden in eigen huis. PSV knokte zich naar de overwinning.

PSV - FC Barcelona - seizoen 1995/1996
2-3 - Een verliespartij kan er misschien niet bij staan en misschien moet het ook bij meest memorabele i.p.v. beste wedstrijden. PSV speelde goed en had Barcelona eruit moeten knikkeren (in Nou Camp waar ik helaas niet bij was, m'n broer wel, hadden we moeten winnen maar speelden we 2-2). We verloren helaas door een verdedigingsfout van volgens mij Klomp maar we mochten toch trots zijn.

PSV - AC Milan - seizoen 2005/2006
3-1 - PSV was toen erg goed en had gewoon door moeten gaan. Helaas mocht het niet zo zijn.

PSV - Feyenoord - seizoen 1996/1997
7-2 - 0-1 achter komen, daarna 7 keer scoren en Feyenoord ook de laatste zien maken, waarna bijna heel de tribune 'sarcastisch' stond te juichen.

PSV - Vitesse - seizoen 2006/2007
Het moest en het gebeurde. Uiteraard met het nodige geluk. Maar wel een geweldige ontlading.

[Dit bericht is veranderd door PSV_1988 (op 19 maart 2012 13:35:11).]
HR
HR

Revels
Regelmatige invaller

Reg.: 7 december 2007

*

[Dit bericht is veranderd door tjomme (op 19 maart 2012 16:49:39).]
HR
HR

killermfc
Vedette

Reg.: 13 februari 2009

Er zijn al dergelijke topics, die deze overbodig maken. Dan hier dus maar een variant op de fotograaf die zijn beste foto nog moet maken. Laten we hopen dat de beste wedstrijd van PSV nog in de toekomst ligt! :)

Overigens staat PSV-Milan (4 mei 2005, 3-1) op 1 van de ergste wedstrijd die ik heb meegemaakt! Feyenoord-uit voor de Uefacup is een goede 2e en PSV-Anderlecht (CL 2000-2001, 2-3) met voorsprong op plaats 3! :crap
HR
HR

Toppertje
International

quote:HR
killermfc schreef:

Er zijn al dergelijke topics, die deze overbodig maken. Dan hier dus maar een variant op de fotograaf die zijn beste foto nog moet maken. Laten we hopen dat de beste wedstrijd van PSV nog in de toekomst ligt! :)

Overigens staat PSV-Milan (4 mei 2005, 3-1) op 1 van de ergste wedstrijd die ik heb meegemaakt! Feyenoord-uit voor de Uefacup is een goede 2e en PSV-Anderlecht (CL 2000-2001, 2-3) met voorsprong op plaats 3! :crap
HR
Ik heb nergens een forum gezien met dezelfde naam daarom heb ik dit forum geopend
Goed naar de forumnaam gekeken??
De beste wedstrijd niet de slechtste

[Dit bericht is veranderd door Toppertje (op 19 maart 2012 17:28:20).]
HR
HR

killermfc
Vedette

Ja, ik geef alleen aan dat ik bepaald geen goede herinneringen heb aan PSV-Milan omdat deze vaak wordt genoemd bij beste of mooiste wedstrijd.

Onder het kopje meest legendarische wedstrijd en/of beste/mooiste/favoriete wedstrijd ooit, kan je iig 1 maar wellicht wel meerdere topics vinden over mooie en/of goede wedstrijden van PSV.
HR
HR

PSV-FOR_EVER
Regelmatige invaller

Vak: Noord - U
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 8 februari 2010

Ik zie hier heel vaak PSV-Milan voorbij komen, maar ik vind de wedstrijden daarvoor ook echt geweldig: Arsenal-PSV en PSV-Lyon. Arsenal-uit omdat het verhaal daar gewoon fantastisch is met Alex en Lyon-thuis door die penaltyserie en hoe PSV terugkomt in de wedstrijd.
HRHR
HR

killermfc
Vedette

Tijdens díé Arsenal-PSV (groepsfase 2004-05) scoorde Alex alleen in eigen doel waardoor PSV in Londen met 1-0 verloor. Pas in 2007 tijdens de return van de 1/8 finale scoorde Alex in beide doelen (letterlijk ook nog, 1-1).

(edit: Toppertje, je hebt in dit TwtD-forum alleen al topics getiteld Meest memorabele Europese wedstrijd, Mooiste wedstrijd & Meest sfeervolle wedstrijd; daarnaast zal je in bijvoorbeeld het Algemeenforum ook wel enige dergelijke rubrieken hebben)

[Dit bericht is veranderd door killermfc (op 19 maart 2012 22:51:44).]
HR
HR

PSV_1988
Basisspeler

Reg.: 6 oktober 2006

Tja, PSV dat met 3-1 wint van AC Milan was in mijn ogen toch echt goed. Dat het dus einde verhaal was doet weinig af aan dat resultaat. :pul
HR
HR

Toppertje
International

killermfc schreef:

Tijdens díé Arsenal-PSV (groepsfase 2004-05) scoorde Alex alleen in eigen doel waardoor PSV in Londen met 1-0 verloor. Pas in 2007 tijdens de return van de 1/8 finale scoorde Alex in beide doelen (letterlijk ook nog, 1-1).

(edit: Toppertje, je hebt in dit TwtD-forum alleen al topics getiteld Meest memorabele Europese wedstrijd, Mooiste wedstrijd & Meest sfeervolle wedstrijd; daarnaast zal je in bijvoorbeeld het Algemeenforum ook wel enige dergelijke rubrieken hebben)
HR
Ik had dat topic niet geopend. Maargoed zullen we het daar niet meer over hebben?

[Dit bericht is veranderd door Toppertje (op 20 maart 2012 17:13:52).]
HR
HR

1977.1978
Regelmatige invaller

Uit: Roermond
Vak: Oost - WW
Reg.: 13 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2012 om 14:41:38.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Beste wedstrijd ooit...dat zijn er nogal wat sinds seizoen 1977-1978 het jaar dat ik voor het eerst ging kijken, maar ik hoop dat de wedstrijd van komende zondag in dat rijtje komt te staan ;) :psv
HR
HR

jordycoelen
Talentje

Uit: Neeritter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 februari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2012 om 18:43:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jordy.coelen@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
psv tegen de spurs enkele jaren geleden toen gomes de held van de avond was vond ik een van de mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt in het stadion
HR
HR

Toppertje
International

jordycoelen schreef:

psv tegen de spurs enkele jaren geleden toen gomes de held van de avond was vond ik een van de mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt in het stadion
HR
http://www.youtube.com/watch?v=c2tdk-goPBc

Penalty serie
HR
HR

LightTown
International

Uit: zonderlijk anti-feyenoord
Vak: Zuid - B
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 27 september 2007

PSV-Steaua 5-1
Als 13 jarige met mn pa naar het stadion (was na PSV-Real Madrid de 2e wedstrijd waar ik bij was.....seizoen erop mn 1e seizoenskaart)
HR
HR

schlebbe
Meervoudig international

Uit: erlijke gebruiksdatum overschreden.
Vak: Oost - X
Reg.: 29 oktober 2003

Frotten schreef:

Mij betreft staat PSV - Milan nog steeds fier bovenaan, nog steeds krijg ik kippenvel als ik naar die beelden kijk, wat een spanning in het stadion!

Andere mooie wedstrijd, PSV - Feyenoord 1996/97, 7 -2, vooral de goal van Jonk was om in te lijsten

Legt vriend Cocu toch twee in het mandje. Wat was het toch een geweldenaar nog in zijn laatste jaren als speler bij PSV.
HR
HR
HR

Toppertje
International

Mijn top 3:
1. PSV-Vitesse 5-1! :pul :pul :pul
2. PSV-Lyon na penalty's gewonnen
3. PSV-AC Milaan
HR
HR

pistolenpaultje
Veelbelovend talent

Reg.: 1 februari 2008

Dit is idd een soort variant op de topic "Meest memorabele Europese wedstrijd ooit", maar volgens mij mogen hier ook competitiewedstrijden genoemd worden.

Voor mijn persoonlijke top 5 ga ik terug in de tijd naar de jaren 70 en 80:

PSV - Magdeburg 4-2 maart 1978 vanwege de haast ondraaglijke spanning en het sensationele scoreverloop.

PSV - Steaua Boekarest 5-1 november 1989 dankzij een weergaloze Romario.

PSV - Real Madrid 0-0 halve finale EC1 1987-1988, ook erg zinderend en de geweldige ontlading na afloop.

PSV - Ajax 6-2 uit het seizoen 1975-1976, waarin een "zieke" Ralf Edstrom 4 x scoorde en 020 compleet van de mat werd gespeeld dooer een ontketend PSV.

PSV - Go Ahead Eagles 10-0 volgens mij uit het seizoen 1973 - 1974 en de eerste keer dat door ons cluppie de dubbele cijfers werden gehaald.

De meesten van deze topic-bezoekers (tenzij je 45+ bent) zullen deze wedstrijden helaas nooit gezien hebben, maar dit zijn echt regelrechte gouwe ouwen.

[Dit bericht is veranderd door pistolenpaultje (op 27 december 2012 19:53:05).]
HR
HR

Huijb
Talentje

Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 24 april 2007

Kijkend naar belangen van wedstrijden en het niveau van de tegenstanders kom ik (in willekeurige volgorde) tot deze top 5...

1) PSV - Steaua (1989)
2) Leeds - PSV (1995)
3) PSV - Feyenoord (1996)
4) PSV - Vitesse (2007)
5) PSV - Lyon (2005)
HR
HR

PSV1990.
Veelbelovend talent

Uit: ehv
Droomaankoop: Andres Iniesta
Reg.: 13 november 2012

Huijb schreef:

Kijkend naar belangen van wedstrijden en het niveau van de tegenstanders kom ik (in willekeurige volgorde) tot deze top 5...

1) PSV - Steaua (1989)
2) Leeds - PSV (1995)
3) PSV - Feyenoord (1996)
4) PSV - Vitesse (2007)
5) PSV - Lyon (2005)
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Those were the days Forum » Beste PSV wedstrijd ooit

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Ben jij voorstander van video referees in het voetbal?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,5% dat Bayer 04 Leverkusen wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Estoril Praia-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!