PSV Netwerk
dinsdag 30 september 2014 - 12:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Those were the days Forum » Heb jij bijzondere memorabilia?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

bosschenaar
Veelbelovend talent

Uit: den bosch
Vak: -
Droomaankoop: Ruud van Nistelrooy
Reg.: 30 juni 2009

Bij het borgen van de historie heeft PSV heeft de hulp van supporters nodig en daarom bij deze een oproep! De vraag: wie heeft nog materiaal in schoenendozen op zolder, oude originele foto’s, bijzondere memorabilia van de club, uniek beeldmateriaal of andere ‘PSV-relikwieën’ die het verdienen om aan álle supporters te worden getoond in het museum? We horen het graag! De club is zeer benieuwd en zal uiteraard met grote zorg omgaan met alle spullen die worden aangedragen.

Als je denkt iets te bezitten dat geschikt is en dat bijdraagt aan de historie van PSV, laat het dan weten via e-mailadres fandesk@psv.nl onder vermelding van ‘PSV Museum’.
HR
HR

KOENIE
Legende

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: -
Reg.: 5 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2013 om 11:19:15.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heb nog een afgebeten oor van een amsterdammer op sterk water :D
HR
HR

HJB
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - Y
Reg.: 1 september 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2013 om 11:46:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
KOENIE schreef:

HR
haha, dat verhaal heb je volgens mij nooit verteld hier....brand los zou ik zeggen ;)
HR
HR

Almere vak V
Legende

Reg.: 28 juli 1999

KOENIE schreef:

HR
De rest allemaal weggegooid?? :B
HR
HR

ehvdgxt
Basisspeler

Vak: Noord - T
Reg.: 22 april 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 januari 2013 om 23:30:18.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik heb van alles.......

8 DVD;s met in totaal 2000 PSV goals erop, de 9e en 10e DVD zijn ook al bijna af.....

en een hele lading shirts, +/- 130

en nog oude PSV Flitsen, tijdschriften, sjaaltjes, petjes etc etc.....

heb een aantal spullen, voornamelijk shirts, tijdelijk beschikbaar gesteld voor Stichting 1913.....
HR
HR

Ola Tyton
Lid 2e elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 29 oktober 2011

Haha ik heb niet zoveel. Volg PSV nog maar sinds 2008 maar me hele leven blijft PSV in me hart.
HR
HR

PSV-FOR_EVER
Regelmatige invaller

Vak: Noord - U
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 8 februari 2010

forumillustratie

Ik heb thuis nog een sjaaltje liggen met dit logo erop. Op het sjaaltje staat ook maar aan 1 kant een opdruk oid...
HR
HR

RobyOost
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 23 april 2001

Het ligt allemaal in dozen op zolder maar sowieso heb ik een jaarboek van PSV ergens uit de jaren 60, een huls van een fotorolletje met daarin het gras van onze heilige "tapijt" als herinnering aan mijn eerste veldbestorming tijdens een landskampioenschap (PSV-AZ 1-0, seizoen '87-'88).Kwam het tijdens de verhuizing nog tegen en ondanks dat het in hevige staat van ontbinding verkeerde herkende ik nog iets wat voor grassprieten moet doorgaan :B Verder de nodige sjaals, fotokaarten met handtekeningen etc. etc.
VHS band van de Europacup finale tegen Benfica, compleet met voorbeschouwing en nabeschouwing en eerste beelden van een Stratumseind wat helemaal los gaat.Moet deze echt een keer laten overzetten op DVD of zo.Dit is wat ik me voorlopig voor de geest kan halen, zal vast nog wel meer dingen hebben maar dan moet ik een keer richting zolder en wat dozen gaan openen.

[Dit bericht is veranderd door RobyOost (op 14 februari 2013 10:04:51).]
HR
HR

Swansea City AFC
International

Uit: Best
Reg.: 16 januari 2002

Shirt van m'n grote held Kezman !
En ook nog een shirt ( geen PSV ) van m'n andere grote held Zeljko Petrovic. Hij speelde toen met RKC tegen PSV, na zijn avontuur in Japan.
HRHR
HR

Huijb
Talentje

Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 24 april 2007

Heb een origineel '88 triple sjaaltje, maar daar zullen er meerdere van zijn.

Ook nog een brief namens Arthur Numan die de supporters bedankte die mee waren geweest in de pot naar Newcastle ('97) voor de geweldige steun van de fans (zat ook nog een foto bij). Zullen meer forumleden hebben denk ik zo.
Heb ook nog een vaantje van deze memorabele wedstrijd.
HR
HR

Golden Stars
Legende

Uit: verkoren
Reg.: 20 april 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 februari 2013 om 12:29:43.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb een litho uitgegeven door NRE waarop Van Bommel en Kezman de kampioensschaal 2002-2003 ophouden (voor het uitvak in Groningen).
Voor mij een waar memorabilia omdat ik toen in de competitie geen thuis- of uitwedstrijd gemist heb.
HR
HR

marcellos
Legende

Uit: eindhoven
Reg.: 3 oktober 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 maart 2013 om 17:13:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vandaag gevonden het boek 50jaar PSV en een vaantje Europacup 1 winnaar maar die zullen er meerdere hebben.
HR
HR

skidevil
Bankzitter

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 29 april 2000

Met het opruimen is onderstaande boven water gekomen:

Vaantjes van het Philips Toernooi (84/85/86) + een vaantje van "The 13th president's cup Football Tournament - 1983", een kleine vlag met "Allez Bastia 1978-1979" erop + creditcard formaat seizoenkaarten vanaf 1991 + een puzzel van de oude hoofdtribune... :psv :D

[Dit bericht is veranderd door skidevil (op 1 april 2013 16:17:52).]
HR
HR

Boca J.
Legende

Uploads: 6
Reg.: 29 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 april 2013 om 16:29:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat zijn mooie items zeg, veel historische waarde. Wat is de staat van de puzzel?
HR
HR

ruudje1985
Jeugdspeler

Vak: Noord - P
Droomaankoop: Dries Mertens
Reg.: 15 december 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 april 2013 om 17:12:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: raheijmans@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb een door Arthur Numan gedragen shirt van het nederlands elftal, met zijn handtekening en een handgeschreven brief van hem. Ik was toen 9 of 10 dat hadden mijn ouders voor me geregeld.
HR
HR

10. Nilis
Legende

Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 20 september 2000

Golden Stars schreef:

Ik heb een litho uitgegeven door NRE waarop Van Bommel en Kezman de kampioensschaal 2002-2003 ophouden (voor het uitvak in Groningen).
Voor mij een waar memorabilia omdat ik toen in de competitie geen thuis- of uitwedstrijd gemist heb.
HR
Die heb ik ook! Voor de mensen die benieuwd zijn:

forumillustratie
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Those were the days Forum » Heb jij bijzondere memorabilia?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Stelling: Het is terecht om Bakkali ook niet meer bij Jong PSV op te stellen

Mee eens
Mee oneens, hij zou gewoon bij Jong PSV moeten uitkomen
Mee oneens, zolang hij onder contract staan mag hij ook bij het eerste
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 80,0% dat FC Utrecht wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Dinamo Moskou-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!