PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal )
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 19 »

Poster
Topic: PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal ) 
Remco.
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 31 juli 2006 om 19:23:26.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cocu schreef:

kan iemand die recent een kaartje heeft gekocht voor de randstadbus ff posten welk volgnr hij heeft. Zoals ik al eerder postte had ik op 22 juli nr 18 en 19. Ben wel benieuwd hoeveel er verkocht zijn en of de bus dus gewoon rijdt.

Als je medebb'er Meijer even een PM stuurt zal hij je alles kunnen vertellen. Mits hij niet op vakantie is. Overigens denk ik dat er tijdig gecommuniceerd wordt richting ons mocht de randstadbus vervallen.

Maak je er vooral niet druk om
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 31 juli 2006 om 19:32:33.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

meijer is momenteel dus op vakantie, maar hij komt zaterdag terug, dan kan hij je vraag beantwoorden Cocu
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2
Cocu
Lid 2e elftal

Uit: Almere
Vak: -
Reg.: 2 september 2002
Gepost op 31 juli 2006 om 20:50:40.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ok nou ik wacht het rustig af,
het is nog even tot 13 augustus. Hoop wel dat de bus rijdt. Via Eindhoven wordt wel een hele lange reis....
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DiMarci Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Reg.: 4 januari 2006
Gepost op 1 augustus 2006 om 11:54:00.     MSN: dimarci15@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gisteren kaarten gekocht,ik zit in bus 3, beetje jammer.
 Help mods!
Pool: 3172e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,2VoVo: 1008e / 1692e / 870eOpstelling: incompleet
psv vak v
Nationale topspeler
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007

Reg.: 7 november 2005
Gepost op 1 augustus 2006 om 18:23:22.     ICQ: 700    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cocu schreef:

ok nou ik wacht het rustig af,
het is nog even tot 13 augustus. Hoop wel dat de bus rijdt. Via Eindhoven wordt wel een hele lange reis....

Via Woerden bedoel je, waar maak je je druk om? Je bent al een tijd 18 dus zul je ook wel een rijbewijs hebben (mag ik aan nemen?)

Help mods!
Pool: 3130e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.244,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Cocu
Lid 2e elftal

Uit: Almere
Vak: -
Reg.: 2 september 2002
Gepost op 1 augustus 2006 om 20:04:09.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv vak v schreef:

(...)

Via Woerden bedoel je, waar maak je je druk om? Je bent al een tijd 18 dus zul je ook wel een rijbewijs hebben (mag ik aan nemen?)

ja heb ik wel en ook een auto. Maar dan moet ik via Eindhoven, of is me iets ontgaan?

ok heb nu iets verder gekeken dan mn neus lang is. Er is ook een omwisselmogelijkheid in Woerden voor een autocombi. Nou dan komt het helemaal goed.....

[Dit bericht is veranderd door Cocu (op 1 augustus 2006 20:07:38).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
marceziani
Legende

Uit: wedstrijd zonder combi graag!
Vak: West - H
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 2 augustus 2006 om 00:01:47.       MSN: marcodenis1@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chrisjicek schreef:
Laten we de vraag omdraaien, waarop baseer jij dat de acties WEL nut hebben gehad?
Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat de acties daadwerkelijk nut hebben gehad. Ik vraag me alleen af welke vervoersmaatregelen voor ons zouden gelden, als er de afgelopen jaren nooit (anti-combi)acties en boycotten hadden plaatsgevonden bij de diverse clubs in het betaalde voetbal.

Niets doen helpt zeker niet. Het minste wat we kunnen doen, is onze stem laten horen. In hoeverre dat nut heeft, is moeilijk te bepalen omdat je achteraf nooit weet wat de gevolgen geweest zouden zijn zonder die acties.

Ik denk dat een actie zoals vorig seizoen bij Willem II-PSV wel degelijk zin heeft. Ongeacht wat dit jaar de vervoersregeling voor ons zal zijn, hebben we in ieder geval een zeer krachtig signaal afgegeven. De vervoersregeling naar de Johan Cruijffschaal een jaar geleden is mij alleszins meegevallen. Is dat een gevolg van jarenlange protestacties? Denk je dat wij zonder al die protestacties ook vrij vervoer met parkeerverplichting hadden gekregen in een uitwedstrijd tegen Ajax nog wel? Ik betwijfel het. Ik denk dat protesten wel degelijk zin hebben gehad en ik probeer dat met voorbeelden te ondersteunen. Maar ik besef wel dat er nog veel moet veranderen en dat sommige vervoersregelingen alleen maar stenger zijn geworden. Mijn conclusie is dat protesten (helaas) nog steeds hard nodig zijn.

P.S.: begrijp me niet verkeerd. Ik veroordeel niemand die niet aan protesten mee doet. Ik wens iedereen veel plezier toe in de Arena en ik hoop dat het uitvak in positief opzicht explodeert!

[Dit bericht is veranderd door marceziani (op 2 augustus 2006 00:17:19).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
phoxy
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 21 juni 2004
Gepost op 2 augustus 2006 om 11:31:12.       MSN: rubenpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook al is het niet de meest in het oog springende wedstrijd van het seizoen, ik heb er toch al zin in!
Ik kon gratis mee, omdat mn moeder in dienst is bij de zonnebloem kaarten komen nu net binnen, ik ben er wel weer klaar voor! Forza psv
 Help mods!
Pool: 2719e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.447,5VoVo: 769e / 1727e / 716eOpstelling: incompleet
meijer
Legende
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Reg.: 17 mei 2000
Gepost op 3 augustus 2006 om 14:29:43.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cocu >>> ik zal morgen even nagaan hoe het staat met de kaartverkoop van de Randstadbus. Ik verwacht dat er in ieder geval 1 bus zal rijden. Daarnaast is er inderdaad de mogelijkheid om de wedstrijd met de auto te bezoeken en je kaartje om te wisselen op dezelfde locatie als de Randstadbus vertrekt.

quote:
Same13 schreef: De topic gaat op deze manier wel een totaal andere kant op dan de bedoeling was. Een aanval op Chris lijkt me ook niet zinvol en rechtvaardig, zijn mening is al langer bekend en moet derhalve ook zelf weten hoe en wanneer hij wedstrijden bezoekt. Chris is net als bijv. TheBass een van de weinige fans die er altijd zijn! Hij is een van de RP die niet warm loopt voor Anti Combi aangezien hij daar simpelweg niets mee heeft. Nou dat kan en mag hij zelf bepalen.
Zoals je weet hebben wij (Randstad Phoolies) de afgelopen jaren meerdere supportersacties actief ondersteund (ook anti combi acties) en in een enkel geval zelfs een voortrekkersrol vervuld bij supportersacties. Daarnaast zijn wij aanwezig geweest bij meerdere supportersbijeenkomsten (o.a. de grootschalige supportersbijeenkomst met van Raaij en de besloten bijeenkomst met van Raaij) en jaarvergaderingen van de SV. Tijdens deze gelegenheden hebben we ook zeker ons zegje gedaan m.b.t. het supportersbeleid van PSV. Dit heeft er onder meer toe geleid dat wij 4 jaar geleden samen met de supportersvereniging de Randstadbus hebben kunnen starten.

Ondanks het feit dat we de afgelopen jaren goede contacten hebben opgebouwd met de supportersvereniging en PSV zullen we het supportersbeleid scherp blijven volgen en zullen we kritiek (blijven) leveren en supportersacties (blijven) ondersteunen als wij vinden dat het veiligheidsbeleid te ver doorschiet.

In het geval van de uitkaart ligt het echter net wat anders. Van onze groep heeft immers iedereen een uitkaart genomen. Niet omdat we als makke lammetjes zomaar alles accepteren, maar omdat geen van ons alleen bezwaar heeft gehad tegen het eenmalig laten inscannen van een pasfoto op onze (seizoen) clubcard. (Overigens geldt dit volgens mij ook voor het merendeel van 'Vak T', toch?)

Aan de supporters die uit principe geen uitkaart nemen zou ik willen vragen waarom ze dan wel een 'gewone'(seizoens) clubcard hebben. Ook voor het aanvragen van je (seizoens) clubcard moet je eenmalig je persoonlijke gegevens overleggen (een seizoen of 6 geleden ook inclusief pasfoto). Wat is dan het verschil tussen het aanvragen van een (seizoen) clubcard en het aanvragen een uitkaart? Waarom geldt je principe wel voor de uitkaart, maar blijkbaar niet voor (seizoen) clubcard?
En, zullen alle supporters die uit principe geen uitkaart hebben uit ditzelfde principe ook hun seizoenkaart opzeggen wanneer PSV gaat werken met gezichtsherkenning bij binnenkomst van het stadion?

Begrijp me niet verkeerd. Natuurlijk had ik ook liever gezien dat je net zoals in Duitsland gewoon op de wedstrijddag naar een willekeurig stadion kunt rijden en terplaatse een kaartje kunt kopen voor het uit of thuisvak zonder dat een clubcard nodig is. De realiteit is echter anders.

Het is jammer dat een aantal supporters hier constant negatief is over de uitkaart. Dit komt de bezettingsgraad van onze uitvakken en daarmee ook sfeer en steun aan PSV als 12e man niet ten goede, en dat terwijl we de laatste jaren juist net de goede kant op aan het waren gaan.

COME ON

[Dit bericht is veranderd door meijer (op 3 augustus 2006 14:39:28).]
 Help mods!
Pool: 44e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
Same13
Legende

Reg.: 9 augustus 2000
Gepost op 3 augustus 2006 om 14:38:08.       MSN: Same13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meijer, welkom terug in Ollanda!

Het tweede gedeelte van je post hoort denk ik meer in deze topic thuis: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum17/319.php die gaat namelijk over de uitkaart. De bezwaren tegen de JCS zijn voornamelijk gericht op de strengere regels voor PSV fans ten opzichte van vorig seizoen na goed gedrag.
 Help mods!
Pool: 1012e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
meijer
Legende
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Reg.: 17 mei 2000
Gepost op 3 augustus 2006 om 14:56:54.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dankje Same13!

Jullie kritiek op het strengere beleid voor de wedstrijd om de JCS deel ik volledig. Het betreft dezelfde wedstrijd, dezelfde deelnemers, de PSV supporters hebben na de vorige editie van de JCS niets dan lof gekregen van de Amsterdamse politie, ook afgelopen seizoen hebben PSV supporters zich goed gedragen (o.a. complimenten van de Rotterdamse politie na de verloren bekrefinale). Dan is het vreemd als de maatregelen voor de huidige editie van de JCS ineens strenger (zijnde 1x omwisselen) zijn geworden voor de PSV supporters.

Het grootste probleem van de JCS en de bekerfinale is dat deze wedstrijden niet op neutraal terrein gespeeld worden. Daardoor zullen de vervoersmaatregelen voor de supporters van de bezoekende clubs altijd strenger zijn dan voor de supporters van Ajax wanneer het de JCS betreft en de supporters van Feyenoord wanneer het de bekerfinale betreft.

De vervoersmaatregelen voor de PSV supporters vind ik gezien het wedstrijdaffiche zo gek nog niet. Ik zou willen dat we voor de reguliere wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord ook gebruik zouden mogen maken van een autocombi. Het eenmalig omwisselen van het kaartje voor een wedstrijd in de Arena tegen Ajax niet bezwaarlijk genoeg om de wedstrijd te boycotten (ondanks dat de vervoersmaatregelen wat stricter zijn dan vorig jaar). Voor een wedstrijd tegen Willem II of Roda JC vind ik dat een heel ander verhaal, omdat het risico op supportersconfrontaties dan vele malen kleiner is.

Daarnaast ben ik van mening dat een boycot alleen zinvol is wanneer je het gehele uitvak leeglaat, of massaal in de thuisvakken gaat zitten (zoals bij Willem II uit een paar maanden geleden). De spelers opsluiten zoals enkele jaren geleden is nog effectiever, omdat dat voor veel meer media aandacht zorgt.

Het is jammer dat er ruim van tevoren al een enorme negatieve sfeer geschetst wordt over de JCS. Hierdoor zullen supporters die twijfelen waarschijnlijk afhaken. Het is weliswaar de minst aansprekende prijs, maar een wedstrijd tegen Ajax is toch altijd 100x boeiender dan een oefenpotje tegen SV Panningen, KVSK of Aachen? Wat is nou mooier dan met een zo'n groot mogelijk legioen afreizen naar het stadion van de aartsrivaal (in 1996 gingen er ruim 10.000 supporters mee naar Amsterdam)?

[Dit bericht is veranderd door meijer (op 3 augustus 2006 19:12:32).]
 Help mods!
Pool: 44e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
marceziani
Legende

Uit: wedstrijd zonder combi graag!
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 3 augustus 2006 om 17:18:30.       MSN: marcodenis1@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meijer, welkom terug in Nederland. Ik ben zelf wel in het bezit van een uitkaart, simpelweg omdat ik tijdens uitwedstrijden waarvoor een volledige vrij vervoerregeling geldt het liefst in het uitvak zit. Dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met een pasfotoregistratie en het beleid van PSV in deze. Ik heb in het verleden al meerdere malen uitgelegd waarom ik principieel tegen de pasfotoregistratie ben. Ik zal voor de volledigheid nog even een link plaatsen naar een eerdere post van mezelf:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum17/319.php#post35686
Ter aanvulling op bovenstaande link:
- De uitkaart heeft totaal geen nut, want met de uitkaart worden geen 'supportersproblemen' opgelost;
- Met de uitkaart worden alleen de 'goeden' gestraft voor het wangedrag van de 'kwaden';
- Met de uitkaart hebben we wéér een overbodige maatregel erbij voor de toch al zoveel geplaagde supporter;
- Moeten we alle onzinnige maatregelen dan maar gewoon klakkeloos accepteren, omdat ze toch 'niet zo erg' zijn?
Wellicht is deze opsomming niet eens volledig, maar het geeft een goede indicatie waarom we de uitkaart niet moeten accepteren.

In de eerdere post (zie link) staat het zeer duidelijk omschreven. Iemand die niets fout doet, moet niet gestraft worden. Iemand die wel iets fout doet, moet wel gestraft worden. Het klinkt heel erg rechtvaardig en simpel, maar helaas is het niet altijd rechtvaardig en simpel in ons kikkerlandje. Ook al pretendeert Nederland een rechtstaat te zijn met vergaande vrijheden voor alle inwoners (behalve voor voetbalsupporters schijnbaar). En met straffen bedoel ik in deze context het opleggen van onzinnige maatregelen en niet zozeer het straffen in de strafrechtelijke zin van het woord.

[Dit bericht is veranderd door marceziani (op 3 augustus 2006 17:20:20).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
Voor Rood Wit Gezongen
Meervoudig international

Uit: eraard dit jaar weer de schaal!
Vak: Noord - TT
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 3 augustus 2006 om 19:21:14.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marceziani schreef:
In de eerdere post (zie link) staat het zeer duidelijk omschreven. Iemand die niets fout doet, moet niet gestraft worden. Iemand die wel iets fout doet, moet wel gestraft worden. Het klinkt heel erg rechtvaardig en simpel, maar helaas is het niet altijd rechtvaardig en simpel in ons kikkerlandje.

Je kan het natuurlijk ook vanuit een ander standpunt bekijken:

De uitkaart zorgt er juist voor dat de goede niet gestraft worden alleen diegene die de rottigheid uithalen.
Doordat van iedereen de pasfoto bekend is kunnen ze n.a.v. videobeelden de juiste persoon pakken.

In het verleden zijn grote supportergroepen gestraft voor daden van enkele personen en kregen dus ook onschuldigen een boete+SV opgelegd.

Nu weet ik ook dat er de laatste jaren weinig ongeregeldheden hebben plaats gevonden, maar goed de intentie van de uitkaart is in ieder geval dat ze makkelijker de daders van eventuele ongeregeldheden kunnen herkennen, zodat onschuldigen er niet de dupe van hoeven te worden

Maar on topic:
Als ik kijk naar de vervoersregeling is die inderdaad iets scherper dan vorig jaar, ondanks ons goed gedrag.
Kan me voorstellen dat dit bij sommigen tegen de borst stuit. Ikzelf heb niet zo'n moeite ermee. Je kan gewoon op eigen vervoer, waarschijnlijk ook ergens in woerden omwisselen voor de jongens uit de randstad. Kijk het blijft wel gewoon een wedstrijd tegen @j@x en dan willen ze ons PSV supporters liever niet op de dam hebben rondlopen.

Bij wedstrijden tegen Heracles, Nec, Willem II etc, vind ik het een ander verhaal, maar tegen @j@x of Fnooit met een autocombi, tja... das toch zo gek nog niet??

p.s. uiteraard respecteer ik ieders mening hierin, dus hoop ik dat mijn mening ook gerespecteerd wordt..

PSV.. ook een vol UITvak graag
 Help mods!
Pool: 668e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Rolinie Haalt in
Vaste waarde in elftal
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007

Uit: eindhoven
Reg.: 8 maart 2005
Gepost op 3 augustus 2006 om 23:44:01.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was van plan om niet te gaan maar heb toch maar geboekt.

Bus 3 volgnummer 161
 Help mods!
Pool: 1237e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,4VoVo: 2360e / 2046e / 2224eOpstelling: incompleet
hoofddorp on tour
Vedette

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004
Gepost op 4 augustus 2006 om 00:26:37.       MSN: johnnybogaard@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vandaag 4 kaarten kunnen krijgen voor het ajax vak!
 Help mods!
Pool: 160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: incompleet
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 4 augustus 2006 om 10:15:06.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Betekend volgnummer 161 dat er al 160 mensen in de bus zitten waar jij ook zit?

Of verspreidt over 3 bussen?
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV-VAK-H
Legende

Uit: EINDHOVEN
Uploads: 1
Reg.: 22 oktober 1999
Gepost op 4 augustus 2006 om 11:39:14.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

Betekend volgnummer 161 dat er al 160 mensen in de bus zitten waar jij ook zit?

Of verspreidt over 3 bussen?

Dat betekent dat er 161 mensen in dezelfde bus zitten!

Nog even over de discussie die hier loopt; er wordt momenteel gediscrimineerd en dat is het punt waar ik tegen aan loop. Dan wil ik nog niet eens kijken naar hoe soepele regeling er wel niet getroffen zou zijn voor PSV supporters. Voor een competitiewedstrijd zouden we niets te klagen hebben, maar deze wedstrijd wordt op 'neutraal terrein' gespeeld. Nee, pure discriminatie daar kan ik niet tegen. De ajacieden kunnen op allerlei manieren naar de wedstrijd, zelfs zonder bepaalde clubcards of uitkaarten kunnen er supporters van A deze wedstrijd bezoeken. Maar degene die zich vorig jaar 'voortreffelijk gedragen' hadden zijn beperkt. Dat bij een gelijke wedstrijd dat maakt het beleid dus puur discriminerend en daar pas ik voor.
 Help mods!
Pool: 2278e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 4 augustus 2006 om 11:56:59.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dat betekent dat er 161 mensen in dezelfde bus zitten!
Weet ik veel hoeveel mensen er in zo'n bus gedouwd kunnen worden Misschien en dubbeldekkertje ofzo
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
AKI
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Swirt
Reg.: 19 juli 2000
Gepost op 4 augustus 2006 om 12:02:11.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stuk of 300 kunnen er wel in een bus ja
 Help mods!
Pool: 449e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.499,8VoVo: 88e / 363e / 40eOpstelling: 4-3-3
Remco.
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 4 augustus 2006 om 12:10:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kom op AKI, die Bart is nog niet half zo gelouterd als jij dat bent

[Dit bericht is veranderd door Remco. (op 4 augustus 2006 12:12:12).]
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
AKI
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Swirt
Reg.: 19 juli 2000
Gepost op 4 augustus 2006 om 12:18:53.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

OK het spijt me, ik liet me even gaan.
 Help mods!
Pool: 449e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.499,8VoVo: 88e / 363e / 40eOpstelling: 4-3-3
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 4 augustus 2006 om 12:51:31.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AKI schreef:

Stuk of 300 kunnen er wel in een bus ja

Als je de zitplaatsen weg haalt moeten er toch 300 staanplaatsen van te maken zijn.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Zevenaar
Bankzitter

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 4 augustus 2006 om 13:23:57.       MSN: houdoe_bedankt@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-VAK-H schreef:

(...)

Nog even over de discussie die hier loopt; er wordt momenteel gediscrimineerd en dat is het punt waar ik tegen aan loop. Dan wil ik nog niet eens kijken naar hoe soepele regeling er wel niet getroffen zou zijn voor PSV supporters. Voor een competitiewedstrijd zouden we niets te klagen hebben, maar deze wedstrijd wordt op 'neutraal terrein' gespeeld. Nee, pure discriminatie daar kan ik niet tegen. De ajacieden kunnen op allerlei manieren naar de wedstrijd, zelfs zonder bepaalde clubcards of uitkaarten kunnen er supporters van A deze wedstrijd bezoeken. Maar degene die zich vorig jaar 'voortreffelijk gedragen' hadden zijn beperkt. Dat bij een gelijke wedstrijd dat maakt het beleid dus puur discriminerend en daar pas ik voor.

Mooi verwoord! Ben ik het helemaal mee eens! Alleen jammer dat er niks aan gedaan wordt. Is toch te gek voor woorden dat omdat we in de Arena spelen ajax maar gelijk voordeel moet krijgen. Speel het gewoon ieder jaar in een ander stadion of in het stadion van de Kampioen, die doet tenslotte altijd mee!
 Help mods!
Pool: 3283e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 685e / 1535e / 646eOpstelling: incompleet
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 4 augustus 2006 om 14:19:41.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zevenaar schreef:

(...)

Mooi verwoord! Ben ik het helemaal mee eens! Alleen jammer dat er niks aan gedaan wordt. Is toch te gek voor woorden dat omdat we in de Arena spelen ajax maar gelijk voordeel moet krijgen. Speel het gewoon ieder jaar in een ander stadion of in het stadion van de Kampioen, die doet tenslotte altijd mee!

Ik weet het niet hoor, maar bij de bekerfinale is het toch precies hetzelfde als Feyenoord de finale speelt, en daar hoor ik niemand over, wat verwachten we dan? dat de Ajacieden ook een autocombi krijgen met verplicht parkeren op een parkeerplaats?
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Wierden
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 4 augustus 2006 om 15:19:35.         MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De eerste prijs is iig al binnen:

http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=11354

Ik ben er weer bij, busje 3
 Help mods!
Pool: 887e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.503,7 (daag uit)VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk