| Poster | | Topic: PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal ) |  |
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | inderdaad. Hahahahaha! 
|
|
|
DiMarci  Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: West - LL Posts: 149 Reg.: 4 januari 2006 | mijn 2e uitwedstrijd ooit was de cruyfschaal in '96, volgens mij zaten er toen twee volle ringen achter de goal met psv supporters, waar zijn deze mensen nu?
ik ben er trouwens wel bij als combi-clown, busje 3
[Dit bericht is veranderd door DiMarci (op 7 augustus 2006 17:05:43).]
|
|
|
jimmy de gekstuh Internationale topspeler Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: houten Vak: Oost - W Posts: 928 Reg.: 12 november 2000 | Ik heb een vraag!een collega van mij op me werk wil graag ook naar die wedstrijd alleen hij heeft geen seizoenskaart,clubkaart of een supp clubkaart.
Ik zit zelf in de randstadbus
is dat een probleem die vraag????
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1243 Reg.: 1 januari 2003 | Geen thuisvoordeel voor landskampioen PSV
Landskampioen PSV is volgens PSV tijdens de Johan Cruijff schaal de uitspelende partij. Vanaf de eerste editie van de Johan Cruijff schaal kreeg de landskampioen altijd het thuisvoordeel. De thuisspelende ploeg mag bij de neutrale wedstrijd in de grotere thuiskleedkamer plaatsnemen en in het thuistenue aantreden. In de editie van 1999 en 2005 speelde Ajax in haar eigen stadion nog in het uittenue tegen de landskampioenen Feyenoord en PSV. PSV is ook verbaasd dat daar nu om onduidelijke redenen vanaf is gestapt.
Typisch KNVB he.... 
[Dit bericht is veranderd door Roy-Forza-Psv! (op 7 augustus 2006 18:40:44).]
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: jimmy de gekstuh schreef:
Ik heb een vraag!een collega van mij op me werk wil graag ook naar die wedstrijd alleen hij heeft geen seizoenskaart,clubkaart of een supp clubkaart.
Ik zit zelf in de randstadbus
is dat een probleem die vraag????
Die vraag is geen probleem. Alleen hij kan niet mee naar naar amsterdam om die schaal op te halen.
Dit, omdat een SCC/SC verplicht is.
|
|
|
meijer Legende Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 3930 Reg.: 17 mei 2000 | Tot nu toe zijn er 22 kaarten verkocht voor de Randstadbus. Er moeten dus nog 13 kaarten verkocht worden wil de bus gaan rijden.
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4490 Reg.: 9 augustus 2000 |
quote: Roy-Forza-Psv! schreef:
Geen thuisvoordeel voor landskampioen PSV
Landskampioen PSV is volgens PSV tijdens de Johan Cruijff schaal de uitspelende partij. Vanaf de eerste editie van de Johan Cruijff schaal kreeg de landskampioen altijd het thuisvoordeel. De thuisspelende ploeg mag bij de neutrale wedstrijd in de grotere thuiskleedkamer plaatsnemen en in het thuistenue aantreden. In de editie van 1999 en 2005 speelde Ajax in haar eigen stadion nog in het uittenue tegen de landskampioenen Feyenoord en PSV. PSV is ook verbaasd dat daar nu om onduidelijke redenen vanaf is gestapt.
Typisch KNVB he.... 
Zei ik een maand geleden al, maar "het viel allemaal wel mee" volgens vele...
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Same13 schreef:
(...)
Zei ik een maand geleden al, maar "het viel allemaal wel mee" volgens vele...
Ja, volgens mij loopt deze discussie al eventjes... 
|
|
|
BoekelOnTour Toeschouwer
Vak: West - J Posts: 6 Reg.: 8 december 2005 | Volgnummers 149 en 150, voor de autocombi.
|
|
|
jimmy de gekstuh Internationale topspeler Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: houten Vak: Oost - W Posts: 928 Reg.: 12 november 2000 | Dus de kans bestaat dat de randstadbus rijdt is heel klein als ik het zo allemaal hoor???
|
|
|
vanzoggel Toeschouwer
Uit: Nistelrode Vak: - Posts: 27 Reg.: 9 augustus 2005 | Bus 4, Volgnummer 170 Maar waarom zouden er nog 13 kaarten moeten worden verkocht voordat de Randstad bussen zouden rijden? En wat als die niet worden verkocht?
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: vanzoggel schreef:
Bus 4, Volgnummer 170 Maar waarom zouden er nog 13 kaarten moeten worden verkocht voordat de Randstad bussen zouden rijden? En wat als die niet worden verkocht?
Als die 13 kaarten niet verkocht worden is het te duur om een bus te laten rijden, en voor zover ik weet laat de SV geen kleinere bussen rijden dus als die 13 niet verkocht worden zal de bus niet rijden...
|
|
|
TheBass Nationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: vlijmen Vak: Noord - T Posts: 887 Reg.: 19 april 2001 | Hoe zou dat nu komen
Zelfs de KNVB laat haar beste kant weer eens zien.
|
|
|
meijer Legende Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 3930 Reg.: 17 mei 2000 | Het probleem is dat het huren van een kleinere bus niet of zijn nauwelijks goedkoper is dan het huren van een normale bus.
Wellicht dat de supporters uit de randstad een bus uit Eindhoven op kunnen vullen. Zo niet dan kan in ieder geval gebruik gemaakt worden van het opstappunt Vianen. Houdt deze topic en de site van de SV in de gaten.
[Dit bericht is veranderd door meijer (op 8 augustus 2006 09:34:18).]
|
|
|
kezman88 Legende
Uit: Sittard Vak: - Posts: 1765 Reg.: 27 november 2001 | Ik heb inmiddels ook bericht gehad van de kaarten voor het neutrale vak. 30 euro per stuk.
Maarja, dan gaan we wel lekker zonder uitkaart.
FUCK DE COMBI
|
|
|
vanzoggel Toeschouwer
Uit: Nistelrode Vak: - Posts: 27 Reg.: 9 augustus 2005 | Ik vraag me af, of we zondag Met of Zonder Ooijer spelen. Het nieuws ziet er niet echt goed uit. Maar hoe werkt dat met die Omwisselbiljetten? Dit is de eerste keer dat ik naar een uitwedstrijd ga, dus kan iemand me hier meer over vertellen?
|
|
|
Remco. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8539 Reg.: 19 juni 2003 | Met de auto moet je óf omwisselen in Eindhoven bij het stadion. Of je moet omwisselen in Woerden (parkeerplaats achter het station). Ligt er dus een beetje aan wat voor jou het handigste is. Bij het omwisselpunt lever je je omwisselbiljet (ik wordt gek van dat gewissel) in, en krijg je je wedstrijd - en parkeerkaart.
Daarnaast krijg je een routebeschrijving naar onze parkeerplaats bij de Arena en dan zit het moeilijkste gedeelte erop
De tijden van het omwisselen:
quote: In Eindhoven tussen 15.00 uur en 16.00 bij ingang 10 van het Philips Stadion. In Woerden tussen 16.00 uur en 17.00
[Dit bericht is veranderd door Remco. (op 8 augustus 2006 10:02:59).]
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2835 Reg.: 29 juli 2005 | Zoals ik nu lees, hebben we 150 kaarten voor de autocombi, 170 kaarten voor de eindhoven-bussen en rond de 20 kaarten voor de randstadbus (tellen ze met volgnummers randstadbus en eindhoven-bussen bij elkaar?)
150 + 170 + 20 = 340 kaarten verkocht.
Dan komen we rond de 350 kaarten uit verwacht ik.
|
|
|
vanzoggel Toeschouwer
Uit: Nistelrode Vak: - Posts: 27 Reg.: 9 augustus 2005 |
quote: Remco. schreef:
Met de auto moet je óf omwisselen in Eindhoven bij het stadion. Of je moet omwisselen in Woerden (parkeerplaats achter het station). Ligt er dus een beetje aan wat voor jou het handigste is. Bij het omwisselpunt lever je je omwisselbiljet (ik wordt gek van dat gewissel) in, en krijg je je wedstrijd - en parkeerkaart.
Daarnaast krijg je een routebeschrijving naar onze parkeerplaats bij de Arena en dan zit het moeilijkste gedeelte erop
De tijden van het omwisselen:
(...)
Ik bedoel bij de Buscombi, Kheb namelijk een Buscombi en geen autocombi
|
|
|
Remco. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8539 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Geachte heer,
Naar aanleiding van uw vraag over de Johan Cruijff kan ik meedelen dat om onduidelijkheden in de toekomst te voorkomen besloten is de bekerwinnaar het thuisrecht toe te kennen.
Ik verwijs hiervoor naar de reglementen op KNVB.nl
zie: reglement wedstrijden betaald voetbal, artikel 2 Taken en bevoegdheden bestuur betaald voetbal, lid 3b (pagina 15)
quote: vanzoggel schreef:
(...)
Ik bedoel bij de Buscombi, Kheb namelijk een Buscombi en geen autocombi
Dan moet je gewoon bij de bus zelf omwisselen. Nog makkelijker 
[Dit bericht is veranderd door Remco. (op 8 augustus 2006 14:59:11).]
|
|
|
Uit: houten Vak: Oost - W Posts: 928 Reg.: 12 november 2000 |
quote: kezman88 schreef:
Ik heb inmiddels ook bericht gehad van de kaarten voor het neutrale vak. 30 euro per stuk.
Maarja, dan gaan we wel lekker zonder uitkaart.
FUCK DE COMBI
Moet je daarvoor een clubkaart hebben??of iets anders???
|
|
|
Bier Sjerruf Nationale topspeler Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Lampegat Vak: - Posts: 776 Reg.: 29 oktober 2001 | Geld en een telefoonnummer is hier vaak voldoende.
|
|
|
FanaticTim Nationale topspeler
Uit: Limburg Vak: Oost - X Posts: 1398 Reg.: 20 augustus 2005 | Heerlijk heb er nou al zin in, in het Lempke zitten met een lekker pilske erbij en de wedstrijd volgen!
Eindhoven wa zijn wij? ANTI COMBI! 
|
|
|
NiSp Vedette Winnaar Banner Battle
Uit: Erp Vak: Oost - X Posts: 1812 Reg.: 7 maart 2004 |
quote: FanaticTim schreef:
Heerlijk heb er nou al zin in, in het Lempke zitten met een lekker pilske erbij en de wedstrijd volgen!
Eindhoven wa zijn wij? ANTI COMBI! 
Zo ist maar net Tim! lekker kouw pilske d'r bij ik ben er denk ik ook wel,, Nog meer mensen die naar 't Lempke gaan?
ANTI COMBI! 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Ik ga eerst werken, nu ik niet naar de jc schaal.
Heb me tot 17.00 ingeroosterd a.s. zondag. Daarna wil ik best ff naar 't Lempke komme.
|
|
|
|