PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal )
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 19 »

Poster
Topic: PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal ) 
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 10 juli 2006 om 22:10:30.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

Ik denk dat je dan nog erg hoog zit.

Mwoah, vorig jaar waren we daar ook met 900 man, dat evenaren moet toch wel lukken mag ik hopen..
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2
Voor Rood Wit Gezongen
Meervoudig international

Uit: eraard dit jaar weer de schaal!
Vak: Noord - TT
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 10 juli 2006 om 22:22:37.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch jammer dat er geen animo voor deze wedstrijd is.
Begin van het nieuwe seizoen, een wedstrijd waar iets mee te winnen valt, en gelijk een mooie test om te zien hoever ons PSV ervoor staat.

Komen we dalijk met 700 man, 1 vak achter het doel vol, links en rechts 2 vakken leeg, 2de ring leeg. En aan de overkant de spandoeken "Famous for not travelling"

Ach ja, ik haal van de week wel een kaartje (autocomi) en we zien wel hoe rustig het is. En ja thuiswedstrijd voor PSV, alleen niet op de tribunes.

Meer man in het uitvak dit seizoen! Die uitkaart blijft toch wel, dus wen er maar vast aan
 Help mods!
Pool: 668e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Spud
Vaste waarde in elftal

Uit: Groningen
Vak: -
Reg.: 7 september 2005
Gepost op 10 juli 2006 om 22:29:21.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Voor Rood Wit Gezongen schreef:

Komen we dalijk met 700 man, 1 vak achter het doel vol, links en rechts 2 vakken leeg, 2de ring leeg. En aan de overkant de spandoeken "Famous for not travelling"

Het kan me eerlijk gezegd aan mn reet roesten wat ze in amsterdam van ons 'reisgedrag' vinden.

Die fruitschaal is een commerciele zooi waarbij wij als psv-supporters altijd benadeeld worden. Ik weiger daar aan mee te werken. Als je overigens wel wil gaan is dat je goed recht, maar ik denk dat je weinig medesupporters met je mee krijgt.
 Help mods!
Pool: 3065e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
STRIKER
Internationale topspeler

Uit: Zevenhuizen
Reg.: 16 december 2004
Gepost op 10 juli 2006 om 22:31:14.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AKI schreef:

HAHAHAHAHHA 6000-7000 volgens mij leef je echt in een spontane zuupbel die uit elkaar gaat spatten. Ik gok op max. 800 man.

Ik ga niet... zeker niet omdat we er ten op zichte van vorig op achteruit zijn gegaan:
- 2x omwisselen in plaats van 1x.
- alleen autocombi (lees lekker puzzelen) voor uitkaarthouders; vorig seizoen nog vrij.
- kaartje is duurder geworden.

Het is inderdaad triest dat het weer alleen een autocombi is voor uitkaarthouders. Er gaan toch maar een handjevol mensen waarom dan die uitkaart terwijl het NIET VERPLICHT is.
 Help mods!
Pool: 762e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.162,3VoVo: 1708e / 1305e / 1480eOpstelling: incompleet
De arTies
Legende

Uit: Paris
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 10 juli 2006 om 23:30:46.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het ook jammer dat we erop achteruit gegaan zijn, als ik op een of andere manier met de trein daar kan komen dan ga ik wel.
Het blijft een wedstrijd tegen ajax hè...

Maar vorig jaar zaten er tussen deze supporters behoorlijk wat dagjesmensen, dus met zo'n uitkaart ben je die ook kwijt. Ik schat 400 man...
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
PSV-VAK-H
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: West - H
Uploads: 1
Reg.: 22 oktober 1999
Gepost op 11 juli 2006 om 00:12:03.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bericht n.a.v. de Supercup seizoen 2005-2006:

quote:
Via de voorzitter van PSV, de heer R. Westerhof, ontvingen wij in afschrift een brief van de Amsterdamse politie. In deze brief worden alle PSV fans gecomplimenteerd met hun gedrag tijdens de wedstrijd om de Johan Cruyfschaal van vrijdag 5 augustus jongstleden.

Volgens de politie heeft de PSV aanhang zich "voorbeeldig gedragen".

Bovendien kijkt de politie met plezier terug op de wedstrijd, "waarbij de PSV aanhang heeft laten zien hoe het eigenlijk hoort wanneer je je club bij een uitwedstrijd bezoekt, terwijl het resultaat eigenlijk voor hen niet bevredigend was."
Als we ons dit jaar weer 'voorbeeldig' gedragen mogen we gegarandeerd volgend jaar met de verplichte treincombi komen! Uiteraard krijgen we dan de beschikking over de uitstekende plaatsen in het uitvak.

Er zijn duidelijk dit seizoen bepaalde maatregelen genomen die vergeleken met vorig jaar beduidend strenger genoemd mogen worden (omwisselen/ uitkaart). Terwijl er vorig jaar na de wedstrijd toch een groot compliment werd uitgedeeld aan de PSV aanhang. Dan vraag ik mezelf af met welke beweegredenen ze het beleid strenger hebben gemaakt?!
 Help mods!
Pool: 2278e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 11 juli 2006 om 00:12:50.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik Persoonlijk vind het redelijk zwak van sommige om niet te gaan door de uitkaart, slechte behandeling en dat soort dingen. Je wil toch altijd je club steunen? Die uitkaart blijft toch, en we zullen nooit als koningen behandelt worden! Er wordt hier eerst naar het vervoer gekeken, en dan pas naar het principe dat PSV wel degelijk tegen de ***** speelt voor een prijs! Er zullen een heleboel mensen mij nu Quoten, maar ik vind dat iedereen gewoon moet gaan om onze club te steunen!

Als je niet gaat, hebben ze met die uitkaart, combi enzovoort alleen maar hun zin!
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
pijnacker
Legende

Uit: pijnacker
Vak: Oost - V
Reg.: 5 maart 2002
Gepost op 11 juli 2006 om 00:22:01.       MSN: rooiah@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vind dat die wedstrijd op neutraal terrein gespeeld moet worden!!!

en als psv de thuisspelende ploeg is, moeten de supporters dus ook op eigen gelegenheid naar die wedstrijd kunnen!

en de 'uit'supporters(in dit geval ajaks) moeten dan als de uitsups behandeld worden.

toch jammer dat dit nooit het geval is
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Tobo
Internationale topspeler
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004
Gepost op 11 juli 2006 om 01:04:06.         MSN: tomskuh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pijnacker schreef:

ik vind dat die wedstrijd op neutraal terrein gespeeld moet worden!!!

en als psv de thuisspelende ploeg is, moeten de supporters dus ook op eigen gelegenheid naar die wedstrijd kunnen!

en de 'uit'supporters(in dit geval ajaks) moeten dan als de uitsups behandeld worden.

toch jammer dat dit nooit het geval is

Of nog beter... De landskampioen speelt thuis tegen de bekerwinnaar. Dus in eigen stadion. Heb je meteen een mooie openingswedstrijd. Toeschouwers zullen massaal komen indien de SCC houders 'vrij' toegang krijgen...
 Help mods!
Pool: 2766e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.475,0VoVo: 2089e / - / 1948eOpstelling: incompleet
Jeroen79
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 februari 2004
Gepost op 11 juli 2006 om 06:59:27.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Schrik wel een beetje van dat minieme aantallen die dan zijn meegegaan de afgelopen keer...jammerz. Maar als ik zo de reacties lees hoe het er allemaal aan toe gaat in die stad van onze A'domse 'concurrenten', dan is dat toch wel te begrijpen.......dus bij deze verander ik mijn aantal in max. 1000??
 Help mods!
Pool: 2667e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
saartje_6
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 11 juli 2006 om 11:15:47.       MSN: pinnetje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ikke ga met voetbalclub (vorig jaar kampioen geworden) voor mij geen combi dus
 Help mods!
Pool: 2501e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.418,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Phooly...
Talentje

Uit: Landgraaf
Reg.: 21 november 2002
Gepost op 11 juli 2006 om 11:22:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Johan Fruitschaal kan me gestolen worden! Dat die wedstrijd nog gespeeld word? Ze kunnen beter een fatsoenlijke oefenwedstrijd spelen op die dag. Kijk wel in de kroeg.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
meijer
Legende
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Reg.: 17 mei 2000
Gepost op 11 juli 2006 om 12:00:27.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als iedereen hier zo negatief blijft doen krijgen we ons vak nooit vol. Wij zullen in ieder geval met een redelijke groep afreizen naar de Arena. Ik zou willen dat voor de competitie een soortgelijke vervoersregeling zou gelden. Ondanks dat er een keer omgewisseld moet worden scheelt dit een hoop onnodige reistijd en kost het kaartje slechts 15 euro i.p.v. 38 bij een treincombi. Zoals ook eerder aangegeven is het wedstrijd affiche toch aansprekender dan een wedstrijdje tegen amateurs.

[Dit bericht is veranderd door meijer (op 11 juli 2006 12:05:27).]
 Help mods!
Pool: 44e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
giggles
Geselecteerd voor Oranje

Uit: eindhoven
Reg.: 24 augustus 2003
Gepost op 11 juli 2006 om 12:12:36.       MSN: gigglesnr1@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

lang leve de zonnebloem hahaha lekker een dagje amsterdam in en dan naar de wedstrijd hoewel ik geen waarde hecht aan de j.c. schaal maargoed zo'n dagje is nooit weg!!!!!!

Help mods!
Pool: 1475e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: incompleet
MarcoSibon
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Wierden
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 11 juli 2006 om 12:20:57.         MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben er sowieso ook bij Alleen nog kijken of ik met de auto of de bus de Willy vd Kuylen schaal ga ophalen
 Help mods!
Pool: 887e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.503,7 (daag uit)VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-3-3
Blue... Philips Blue
Internationale topspeler

Uit: verkoren
Reg.: 20 april 2000
Gepost op 11 juli 2006 om 12:41:45.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
meijer schreef:

Als iedereen hier zo negatief blijft doen krijgen we ons vak nooit vol.
Kom op meijer. Het is toch van de zotte dat het "voorbeeldig gedrag" van vorig jaar bij PSV alweer leidt tot nog strengere maatregelen. Vooral met de nu wel verplichte uitkaart zal het aantal alleen maar afnemen.
Het zou de supportersvereniging PSV daarom sieren om deze wedstrijd daarom te boycotten; geen busreizen verkopen maar wel de kaartjes aanbieden.

Overigens speelt PSV uit. Op www.psv.nl en www.knvb.nl staat dat aangegeven. Waarschijnlijk daarom ook die belachelijke maatregelen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.515,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Willy ML
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 februari 2003
Gepost op 11 juli 2006 om 12:51:21.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
saartje_6 schreef:

Ikke ga met voetbalclub (vorig jaar kampioen geworden) voor mij geen combi dus

Hoe hebben jullie dat geregeld? Ik ben vorig jaar als trainer ook kampioen geworden (2x zelfs) dus zou wel mooi zijn als we zo de combi kunnen omzeilen.
 Help mods!
Pool: 2552e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
bart-psv
Nationale topspeler

Gepost op 11 juli 2006 om 12:53:00.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat maken we ons toch druk om al die Randzaken! Het gaat toch om PSV! Al moeten we met de boot via Zeeland, dan nog moeten we onze club steunen! We lijken wel een stel vrouwen hier (niet ten nadele van de vrouwen), dit is niet goed, en dat is niet luxe enzovoort, enzovoort! Als we toch lekker met zijn alle die vakken vol krijgen en lekker gezellig blijven zingen, wat doet het er dan toe dat je in een bus moet zitten, of dat je een uurtje moet wachten!

Het lijkt wel of we alleen maar de nadelen van zo'n tripje zien !
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 11 juli 2006 om 13:20:32.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga niet. Boycot!
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
meijer
Legende

Gepost op 11 juli 2006 om 13:26:07.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het boycotten van de wedstrijd heeft alleen zin wanneer je massaal plaatsneemt op de thuistribune en niet wanneer je thuisblijft. Dat hebben eerdere boycotten (waaronder eerdere edities van de JCS) wel bewezen.

Een boycot vanuit PSV en de supportersvereniging, omdat er een uitkaartverplichting geldt voor supporters die de wedstrijd per auto willen bezoek zal er al helemaal niet komen. Het is niet de KNVB die de uitkaartverplichting aan de PSV supporters op legt en ook niet Ajax die dat doet. De uitkaartverplichting komt voor 100% van de kant van PSV. De supportersvereniging staat hier 100% achter. Vorig jaar heeft PSV al laten weten dat met ingang van het seizoen 2006-2007 voor alle officiële uitwedstrijden een uitkaartverplichting zal gelden. Dus niet alleen voor de competitiewedstrijden, maar ook de wedstrijd om de JCS, eventuele bekerwedstrijden en de CL wedstrijden.

[Dit bericht is veranderd door meijer (op 11 juli 2006 14:12:46).]
 Help mods!
Pool: 44e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
bart-psv
Nationale topspeler

Gepost op 11 juli 2006 om 13:35:12.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar Meijer, voor de Buscombi is er dit keer toch geen Uitkaart nodig? Althans, dat zegt PSV.nl
 Help mods!
saartje_6
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 11 juli 2006 om 13:50:50.       MSN: pinnetje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Willy ML schreef:

(...)

Hoe hebben jullie dat geregeld? Ik ben vorig jaar als trainer ook kampioen geworden (2x zelfs) dus zou wel mooi zijn als we zo de combi kunnen omzeilen.

Ik weet t ook niet precies maar hoorde dat onze club 35 kaarten kon afnemen omdat we kampioen zijn geworden. Ik weet niet precies hoe ze t geregeld hebben. Ik weet alleen dat ik een mail kreeg en voor 8 euro kan gaan
Maar ik zal wel es navraag doen bij bestuur...
 Help mods!
Pool: 2501e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.418,6VoVo: -Opstelling: incompleet
meijer
Legende

Gepost op 11 juli 2006 om 14:17:00.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

bart-psv >>> klopt, de uitkaart voor deze wedstrijd is alleen benodigd voor supporters die met de auto willen reizen.

[Dit bericht is veranderd door meijer (op 11 juli 2006 14:18:51).]
 Help mods!
kezman88
Legende

Uit: Sittard
Reg.: 27 november 2001
Gepost op 11 juli 2006 om 15:33:13.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Suurkip schreef:

(...)

Wat verwacht jij? Geen combi bij Ajax-PSV?? Kom op zeg.

Ik ga, alleen hoe weet ik nog niet. Met de bus heeft zijn voordelen, de auto ook. Al verwacht ik er niets van, zo goed speelt PSV die JC schalen niet tegen Ajax.

Ik heb gewoon geen zin in die idiote uitkaart. Simpel.
 Help mods!
Pool: 2421e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DiMarci Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Reg.: 4 januari 2006
Gepost op 11 juli 2006 om 15:59:46.     MSN: dimarci15@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

als er dan weer 500 mensen gaan net als vorig jaar wat een grote afgang was voor de psv supporter. Ik snap het niet het gaat toch om een prijs of niet dan. Zelfs de spelers lijken er niets om te geven. denk aan de laatste editie en de bekerfinale, het was gewoon triest hoe ze over het veld wandelden en zelfs toen kon ajax maar 2 keer nipt winnen, maar ze winnen wel
 Help mods!
Pool: 3172e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,2VoVo: 1008e / 1692e / 870eOpstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk