PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal )
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 »

Poster
Topic: PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal ) 
MarcoSibon
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Wierden
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 16:09:47.         MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Had je verwacht dan om op eigen vervoer hier naar toe te kunnen?
 Help mods!
Pool: 887e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.503,7 (daag uit)VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-3-3
Dirk_PSV
Nationale topspeler

Uit: Nuenen
Reg.: 10 maart 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 17:50:27.       MSN: dirkmeulendijk@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarcoSibon schreef:

Had je verwacht dan om op eigen vervoer hier naar toe te kunnen?

Eigelijk wel ja aangezien het een thuiswedstrijd hoort te zijn!!!!!!
 Help mods!
Pool: 1681e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1997e / 1795e / 1819eOpstelling: incompleet
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 17:51:33.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dirk_PSV schreef:

(...)

Eigelijk wel ja aangezien het een thuiswedstrijd hoort te zijn!!!!!!

Tuurlijk, eigen vervoer naar de Arena...
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 18:06:54.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat gaat natuurlijk niet op, Chris

Maar vandaag hebben we 't er even over gehad om misschien toch te gaan.
Was hele discussie (wordt eigenlijk elke keer wel gevoerd) of je PSV nou boven je principes moet stellen.
Dat zijn gewetensvragen.

Maar we hebben er toch voor gekozen, om 't maar in een plaatselijk café hier te bekijken en dan is't ook goed

Tenzij de Zonnebloem of de voetbalclub nog ergens mee aan komt zetten
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 18:16:48.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

Dat gaat natuurlijk niet op, Chris

Maar vandaag hebben we 't er even over gehad om misschien toch te gaan.
Was hele discussie (wordt eigenlijk elke keer wel gevoerd) of je PSV nou boven je principes moet stellen.
Dat zijn gewetensvragen.

Maar we hebben er toch voor gekozen, om 't maar in een plaatselijk café hier te bekijken en dan is't ook goed

Tenzij de Zonnebloem of de voetbalclub nog ergens mee aan komt zetten

Werkt je hart niet meer zo goed dan

En ik ben eens even op zo'n saaie, druilerige, ''ik-heb-niet-veel-te-doen'' dag als vandaag gaan uitzoeken wie nou eigenlijk thuis speelt, en wie nu uit speelt, en wat dan de voorwaarden zijn enzovoort. Ik heb daarbij ook maar enkele mailtjes verstuurt naar verschillende kampen waaronder ook de KNVB. De KNVB-site gaf mij ook geen duidelijkheid, aangezien ze daar in de agenda op 7 augustus 2006 de Johan Cruijff Schaal X hadden staan. Volgens mij moet het 13 Augustus zijn, en Johan Cruijff Schaal XI. Maar ik kan er ook naast zitten. Daar geeft de KNVB mij binnenkort antwoordt op.

Edit: Ik heb al een mail terug:

Van: Bart Manders
Verzonden: donderdag 13 juli 2006 12:25
Aan: Zeist-publieksinfo
Onderwerp: Johan Cruijff Schaal 2006

Beste KNVB,

Ik heb een paar vragen met betrekking tot de Johan Cruijff Schaal wedstrijd tussen Ajax Amsterdam, en PSV Eindhoven in 2006. Ik zal mijn vragen in apparte kopjes stellen:

1. Wanneer wordt de wedstrijd precies gespeeld? Op http://www.knvb.nl vind ik het volgende in de agenda: 07/08 Wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal X, Amsterdam ArenA. Dit heb ik gevonden op de volgende pagina: http://www.knvb.nl/archief/overig_nieuws?func=viewSubmission&wid=7kqc6X204Kwz8Hr5N6Z8Sw&sid=liicNMuKVwSbxgtjKW2TAQ . Het staat onder het kopje 2006, dus neem ik aan de het om de eerstvolgende Johan Cruijff Schaal wedstrijd tussen Ajax en PSV gaat. Maar op een heleboel andere sites, waaronder ook de officiële clubsites van PSV en Ajax, zie ik dat deze wedstrijd is geplaats op 13 augustus 2006. Nou ben ik dus benieuwd wanneer deze wedstrijd nu echt gespeeld wordt.

2. De wedstrijd wordt in de Amsterdam ArenA gespeeld, maar wie speelt er op papier thuis, en wie uit? Op http://www.knvb.nl, kan ik er niets over vinden. En op elke voetbalsite, staat andere informatie. De ene site zegt dat het Ajax-PSV is, dan andere zegt weer dat het PSV-Ajax is. Zelf heb ik op de volgende pagina gelezen, dat de landskampioen altijd op papier thuis speelt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Cruijff-schaal. Als deze informatie klopt dan zou PSV dus thuis moeten spelen. Ik zou draag graag wat duidelijkheid in willen hebben.

3. Maakt het voor de verkoopvoorwaarden van beide deelnemers uit wie er thuis en uit speelt? Want als PSV thuis zou spelen, zou de aanhang van PSV dan op vrij vervoer kunnen komen, en zou de aanhang van Ajax dan met comibregelingen moeten komen?

Ik weet niet zeker of deze vraag gesteld moet worden aan de KNVB, of aan een van beide deelnemers. Mij leek het logischer om hem aan de KNVB te stellen, dus bij deze.

Ik zou het erg fijn vinden, als mijn vragen beantwoord zouden kunnen worden, en ik dus wat meer duidelijkheid over de Johan Cruijff Schaal wedstrijd tussen Ajax en PSV krijg.

Met vriendelijke groet,

Bart Manders.

--------------------------------------------------------------------------------

Beste Bart

De Johan Cruijff Schaal (PSV - Ajax) wordt dit jaar gespeeld op zondag 13 augustus as. Aanvang 18.00 uur

Kaartverkoop zal straks alleen verlopen via de twee deelnemers.

Voor PSV supporters is de verkoop op 11 juli jl. gestart via http://www.psvuitwedstrijd.nl Er zullen kaarten beschikbaar zijn voor zowel auto- als buscombi. Uitgebreide beschrijving onder http://www.psv.nl

Verkoop voor Ajax supporters start op zaterdag 29 juli in eerste instantie voor seizoenkaart houders.

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Ronald de Haas
Publieksvoorlichting

Nou weet ik dus eigenlijk nog niet waarom we niet op eigen vervoer kunnen komen ( ook al is het een beetje vreemd naar A'dam tegen Ajax ). Maar als het een thuiswedstrijd voor PSV is, waarom dan een UITkaart???

[Dit bericht is veranderd door bart-psv (op 13 juli 2006 18:41:47).]
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
STRIKER
Internationale topspeler

Uit: Zevenhuizen
Vak: -
Reg.: 16 december 2004
Gepost op 13 juli 2006 om 19:15:03.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die uitkaart legt PSV haar supporters zelf op, dat is toch niets nieuws. Er wordt al jaren een over-over-overdreven veiligheidsbeleid gevoerd in plaats van eens te denken aan de eigen supporters. We zijn niet anders gewend en het zal voorlopig ook niet veranderen
 Help mods!
Pool: 762e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.162,3VoVo: 1708e / 1305e / 1480eOpstelling: incompleet
FanaticTim
Nationale topspeler

Uit: Limburg
Reg.: 20 augustus 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 19:44:00.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat ik ga voor de buscombi. Wil er eigenlijk wel heen. Gaat me puur om revanche op 7 mei. Voor de rest: Klote stadion kut publiek half vol uitvak. Laat de uitslag dan maar goed zijn!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.422,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Chrisjicek
Legende

Gepost op 13 juli 2006 om 19:52:09.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
half vol uitvak
Even voor de duidelijkheid, wij zitten dus niet in het uitvak maar op de tribune tegenover de F side
 Help mods!
Pool: 48e, SC Heerenveen-PSV 0-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.491,8VoVo: 57e / 265e / 72eOpstelling: 4-4-2
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 19:54:28.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

(...)

Werkt je hart niet meer zo goed dan

Die werkt nog heel goed!

Maar mijn ouders zijn allebei vrijwilliger bij de Zonnebloem, en ik heb hun aan't werk gezet om wat los te krijgen.
Dan wil ik bést wel in een rolstoel naar de Arena

Edit: en die Revanche van 7 mei, hoef ik écht niet te revancheren met een JC-druif schaal...

[Dit bericht is veranderd door Rood Wit Hart (op 13 juli 2006 19:56:42).]
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
Voor Rood Wit Gezongen
Meervoudig international

Uit: eraard dit jaar weer de schaal!
Vak: Noord - TT
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 20:29:05.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:
Edit: en die Revanche van 7 mei, hoef ik écht niet te revancheren met een JC-druif schaal...

Dat doen we wel met een andere schaal
 Help mods!
Pool: 668e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Dragance
Aanstormend talent
Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam
Vak: West - LL
Reg.: 12 augustus 2004
Gepost op 13 juli 2006 om 20:31:45.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Snap eerlijk gezegd het halve zo niet gehele gezeik omtrent de uitkaart niet zo goed. Dat er mensen principieel(!) niet meegaan om hun club te steunen geloof ik dus voor geen moer. Ik noem t eerder geen zin en zoeken naar excuus. Want laten we wel zijn, wat de fuck maakt t uit of je met je hoofd op een foto staat of niet, als je toch niks gaat uitvreten. Of zijn we ineens allemaal de meest gezochte misdadigers die hun identiteit niet willen prijsgeven. Schei toch uit mensen alsjeblieft, het is geen *****ster die zichtbaar gedragen moet worden!!!
 Help mods!
Pool: 2749e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.417,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Chrisjicek
Legende

Gepost op 13 juli 2006 om 20:34:40.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dragance schreef:

Snap eerlijk gezegd het halve zo niet gehele gezeik omtrent de uitkaart niet zo goed. Dat er mensen principieel(!) niet meegaan om hun club te steunen geloof ik dus voor geen moer. Ik noem t eerder geen zin en zoeken naar excuus. Want laten we wel zijn, wat de fuck maakt t uit of je met je hoofd op een foto staat of niet, als je toch niks gaat uitvreten. Of zijn we ineens allemaal de meest gezochte misdadigers die hun identiteit niet willen prijsgeven. Schei toch uit mensen alsjeblieft, het is geen *****ster die zichtbaar gedragen moet worden!!!

Met het verhaal over de uitkaart ben ik het opzich wel met je eens...

Ik wil je echter wel duidelijk maken dat de mensen die hier echt aangeven principieel tegen de uitkaart te zijn er wel altijd bij zijn, dus geen zin en zoeken naar een excuus is het bij hun absoluut niet
 Help mods!
Voor Rood Wit Gezongen
Meervoudig international

Uit: eraard dit jaar weer de schaal!
Vak: Noord - TT
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 22:48:15.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt, alleen jammer dat ze dan vaak in dat geval op de thuistribunes plaatsnemen. Dat komt de sfeer natuurlijk minder ten goede. en ik neem aan dat deze mensen zelf ook liever op de uittribune zitten.

Ik persoonlijk laat me er niet door weerhouden om op de uittribune plaats te vinden. liever 1,5 uur wachten en op de uittribune, dan 10 min en dan op de thuistribune.

Het is maar wat je zelf belangrijker vind, hoop alleen dat dit seizoen het aantal uitsupporters weer eens toe neemt (op de uittribune dan hè). In ieder geval een vol vak bij de toppertjes (010, 020, 072, 050, 053 e.d.)

Ook uit een uitverkocht huis!
 Help mods!
Pool: 668e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: incompleet
bart-psv
Nationale topspeler

Gepost op 13 juli 2006 om 23:20:03.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb op mijn lamme dag PSV maar eens gemailt, over die uitkaart. Ik wil wel eens van HUN horen, wat nou de exacte redenen zijn of die Uitkaart geldig te laten zijn voor de Johan-Cruijff-Schaal wedstrijd.
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Bier Sjerruf
Nationale topspeler
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Lampegat
Reg.: 29 oktober 2001
Gepost op 14 juli 2006 om 00:03:17.         MSN: biersjerruf@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dragance schreef:

Snap eerlijk gezegd het halve zo niet gehele gezeik omtrent de uitkaart niet zo goed. Dat er mensen principieel(!) niet meegaan om hun club te steunen geloof ik dus voor geen moer.
Steunde iedereen die wél meegaat zijn of haar club maar. Dan zou het een stuk leuker zijn voor iedereen. Want over tegenvallende sfeer worden ook al genoeg topics geopend. Ook na deze wedstrijd zal er wel weer gezeikt worden over de 'dagjesmensen' die niet meedoen met sfearmaken.
quote:
Ik noem t eerder geen zin en zoeken naar excuus.
Voor mij hoeft het steunen bij competitiewedstrijden (en zeker deze schaal) allemaal niet meer zoals enkele jaren geleden. Ik wil mij club als fan zijnde gewoon zien voetballen. Al eerder heb ik gezegd dat er gelukkig ook op andere manieren wel aan kaartjes tekomen valt.
quote:
Want laten we wel zijn, wat de fuck maakt t uit of je met je hoofd op een foto staat of niet, als je toch niks gaat uitvreten. Of zijn we ineens allemaal de meest gezochte misdadigers die hun identiteit niet willen prijsgeven.
Ik zou best mijn paspoort of rijbewijs of welk ander identiteitsbewijsaan de poortn van een stadion willen laten zien. Maar waarom hebben voetbalsupporters er persee nog één extra bij nodig?
quote:
Schei toch uit mensen alsjeblieft, het is geen *****ster die zichtbaar gedragen moet worden!!!

Spijker op de kop! Zonder uitkaartregistratie geen wedstrijd. Discriminatie ten top.

Om de zoveel tijd komt deze discussie weer naar boven en raakt het orginele topic behoorlijk 'vervuilt'. Ik denk dat dit de laatste keer is geweest dat ik eraan deelgenomen heb. Ik blijf er tegenstander van.
Echter als het ook bij Europese wedstrijden verplicht gesteld gaat worden, zie ik mij wel genoodzakt om er ééntje 'te nemen'. Ook ik zit dan liever in het PSV-vak om onze jongens aan te moedigen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Berry van Kilsdonk
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - PR
Reg.: 27 december 1999
Gepost op 14 juli 2006 om 08:21:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vorig jaar is de wedstrijd van de zondag naar de vrijdag verschoven, omdat Ajax op dinsdag voorronde CL moest spelen.

En nu plannen ze m wéér in op zondag. Wat als Ajax wéér op dindsdag voorronde CL speelt, en als Cohen opnieuw geen agenten genoeg zegt te hebben voor de zaterdag, gaat die wedstrijd dan alweer naar de vrijdag (wat dus ontzettend kut is)?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bart-psv
Nationale topspeler

Gepost op 14 juli 2006 om 09:57:05.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alles kan daar in A'dam...

Ik heb weer een mail terug van PSV. Ze zeggen dat PSV eigenlijk geen uitkaartverplichting wilde, maar dat er anders geen Autocombi was:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Bart Manders
Verzonden: donderdag 13 juli 2006 18:58
Aan: PSV FANdesk
Onderwerp: Johan Cruijff Schaal 2006

Beste mensen van de fandesk,

Ik heb een vraag met betrekking tot de Johan Cruijff Schaal 2006. Ik heb van de KNVB vernomen dat PSV de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax THUIS zal spelen in de Amsterdam ArenA ( overigens staat in het te downloaden speelschema op http://www.psv.nl dat PSV uit speelt ). Nou is mijn vraag: Als PSV thuis speelt, waarom is er voor het bezoeken van deze wedstrijd d.m.v. een autocombi dan een UIT-kaart nodig? Ik citeer een stukje van jullie site (http://www.psv.nl) dat ik bij de kaartverkooppagina heb gevonden:

'' Bij welke wedstrijden is de PSV Uitkaart verplicht?
De uitkaart is verplicht voor alle uitwedstrijden in de Eredivisie en de eventuele playoffs. Voor alle overige uitwedstrijden, zoals Europese wedstrijden en wedstrijden om de Gatorade Cup, is de uitkaart vooralsnog niet verplicht. ''

De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal is geen uitwedstrijd in de eredivisie of eventuele playoffs. Het is zelfs een thuiswedstrijd, zoals ik net al heb gezegd.

Ik ben van mening dat PSV meer supporters meekrijgt naar Amsterdam als de autocombi voor bijvoorbeeld mensen met een Seizoens-Club-Card toegankelijk is.

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie (U) mijn vraag kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Bart Manders.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van: PSV Kaartverkoop <Kaartverkoop@psv.nl>
Verzonden: vrijdag 14 juli 2006 9:23:23
Aan: <doperwtje10@hotmail.com>
Onderwerp: RE: Johan Cruijff Schaal 2006

Beste Bart,

begin juni is het vooroverleg/veiligheidsoverleg geweest voor deze wedstrijd met PSV, Ajax, KNVB en gemeente Amsterdam. Tijdens dit overleg hoorde wij (ook tot onze verassing) dat PSV in deze wedstrijd de uitspelende partij is. In onze veronderstelling zou de landskampioen thuisspelen. Dit heeft overigens geen gevolgen vwb vervooer en kaarten voor supporters, maar is uitsluitend voor een aantal formailiteiten (kleedkamer/tenue enz.).
Tijdens het overleg moesten op last van de lokale autoriteiten alle PSV supporters met een verplichte buscombi de wedstrijd bezoeken. Hiermee ging PSV niet accoord, zeker ook omdat er nauwelijks problemen zijn geweest tijdens onze uitwedstrijden in afgelopen seizoen(en).
Hierop hebben we kunnen regelen dat er voor onze supporters die een uitkaart hebben, de mogelijkheid is om met een autocombi de wedstrijd te bezoeken. Daarbij hebben we ook nog een alternatieve omwissellocatie in Woerden voor kunnen regelen. Hoewel dit nog steeds niet de meest ideale opplossing is, is het in ieder geval een hele verbetering t.o.v. de verplichte buscombi. Deze regeling hebben we afgelopen seizoen ook kunnen regelen voor de bekerfinale in de Kuip. Dit was eerst ook een verpkichte buscombi voor alle supporters.

Graag zouden wij dit ook allemaal anders hebben gezien. Zeker ook omdat er bij dezelfde wedstrijd vorig jaar helemaal geen problemen zijn geweest met PSV supporters. We hebben echter te maken met voorwaarden die door de lokale autoriteiten aan ons worden opgelegd.

Met vriendelijke groet,

Coen Schroots
PSV NV

[Dit bericht is veranderd door bart-psv (op 14 juli 2006 09:57:56).]
 Help mods!
LUIS
Toeschouwer

Uit: Beverly Zilst
Reg.: 24 mei 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 10:18:22.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij hebben ook via de (zaal)voetbalvereniging kaarten geregeld. We gaan met ongeveer 35 man met de trein naar amsterdam. Hopelijk zien we een goede wedstrijd van onze kant... Nu nog even afwachten hoeveel kaarten we krijgen van de KNVB (we hebben er namelijk 37 aangevraagd en ze zijn nog niet binnen).
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
bart-psv
Nationale topspeler

Gepost op 14 juli 2006 om 10:57:50.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LUIS schreef:

Wij hebben ook via de (zaal)voetbalvereniging kaarten geregeld. We gaan met ongeveer 35 man met de trein naar amsterdam. Hopelijk zien we een goede wedstrijd van onze kant... Nu nog even afwachten hoeveel kaarten we krijgen van de KNVB (we hebben er namelijk 37 aangevraagd en ze zijn nog niet binnen).

Zit je dan op een neutraal vak, of zit je dan in het PSV/AJAX vak?
 Help mods!
Romierio
Toeschouwer

Reg.: 31 augustus 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 11:39:19.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

(...)

Zit je dan op een neutraal vak, of zit je dan in het PSV/AJAX vak?

Neutraal vak.......betreft de actie kampioenen voor kampioenen
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.498,7VoVo: -Opstelling: incompleet
bart-psv
Nationale topspeler

Gepost op 14 juli 2006 om 12:05:16.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mmm, vreemd. Dit vond ik op http://www.knvb.nl: Er zal geen verkoop voor neutrale supporters plaatsvinden

Betekend dit dat er geen Neutrale kaarten te krijgen zijn via verkooppunten, of betekend dit dat de ruimte tussen Ajax en PSV-vak leeg is?
 Help mods!
FanaticTim
Nationale topspeler

Uit: Limburg
Reg.: 20 augustus 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 12:42:28.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat zou wel kunnen inderdaad, Al lijkt het me erg sterk dat dat zo is.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.422,0VoVo: -Opstelling: incompleet
GertVakT
Vaste waarde in elftal

Uit: Nuenen
Reg.: 16 oktober 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 12:54:11.         MSN: geertsleutjens@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bart-psv schreef:

Mmm, vreemd. Dit vond ik op http://www.knvb.nl: Er zal geen verkoop voor neutrale supporters plaatsvinden

Betekend dit dat er geen Neutrale kaarten te krijgen zijn via verkooppunten, of betekend dit dat de ruimte tussen Ajax en PSV-vak leeg is?

Dat laatste lijkt me wel erg sterk, al moet je niet verwachten dat het nokvol zit.
Ik denk dat er inderdaad geen neutrale kaarten te krijgen zijn via de verkooppunten, maar via andere instanties (bij deze wedstrijden dus via zo'n voetbalclub die met z'n allen wil gaan ofzo.)
Verder weet ik nog niet of ik ga, zit nog te twijfelen.
 Help mods!
Pool: 3102e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
B.A. Baracus
Vaste waarde in elftal

Reg.: 17 oktober 2000
Gepost op 14 juli 2006 om 13:05:06.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tijdens dit overleg hoorde wij (ook tot onze verassing) dat PSV in deze wedstrijd de uitspelende partij is. In onze veronderstelling zou de landskampioen thuisspelen. Dit heeft overigens geen gevolgen vwb vervooer en kaarten voor supporters, maar is uitsluitend voor een aantal formailiteiten (kleedkamer/tenue enz.).
Haha, het is toch gewoon een regelemtair feit dat de lanskampioen thuis speelt?
PSV: 'De landskampioen is toch de thuisspelende ploeg? Dit staat in jullie regelement.'
KNVB: 'Ja maar Ajax wou graag in hun eigen kleedkamer'.
PSV: 'Oh, oké, sorry dat we zo brutaal waren...'

Af en toe Vaak wou ik dat onze club eens wat meer ballen had...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.494,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Monty Python
Bankzitter

Reg.: 9 september 2004
Gepost op 14 juli 2006 om 17:13:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
B.A. Baracus schreef:

(...)

Haha, het is toch gewoon een regelemtair feit dat de lanskampioen thuis speelt?
PSV: 'De landskampioen is toch de thuisspelende ploeg? Dit staat in jullie regelement.'
KNVB: 'Ja maar Ajax wou graag in hun eigen kleedkamer'.
PSV: 'Oh, oké, sorry dat we zo brutaal waren...'

Af en toe Vaak wou ik dat onze club eens wat meer ballen had...

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik hoor de KNVB en ajax gewoon denken: "Die stomme boeren pikken het toch gewoon als we onze eigen regels aan de laars lappen"
Maak eens een keer een statement.
 Help mods!
Pool: 130e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,4VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk