| Poster | | Topic: PSV- Ajax ( Johan Cruijff Schaal ) |  |
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2835 Reg.: 29 juli 2005 | 9 augustus dacht ik, stopt de verkoop.
|
|
|
zoetermeer versus budel Vedette Zilver PSV Netwerk Cup 2005; meer prijzen
Uit: zoetermeer Vak: Oost - W Posts: 1293 Reg.: 3 november 2002 |
quote: thefarmer schreef:
Wil kaarten boeken maar kan nog niet. Want je moet dan die 24 cijferige barcode invoeren maar heb mijn seizoenskaart nog niet binnen (heb nieuwe aangevraagd voor nieuwe plaats).
Weet iemand wanneer je de seizoenskaart krijgt anders is dalijk de verkoop gestopt.
Je kan gewoon je kaart van afgelopen seizoen gebruiken.
|
|
|
Cocu Lid 2e elftal
Uit: Almere Vak: - Posts: 176 Reg.: 2 september 2002 | Tot nu toe niet veel kaarten verkocht. Snap ik niet.... het is natuurlijk een niet zon boeiende prijs. Maar het is wel weer de eerste echte wedstrijd na 3,5 maand geen PSV meer hebben te zien. Dan ook nog eens tegen Ajax!!! Ik heb er zin in!!!
Randstadbus 1 plaats 18 en 19.
Naar de bekerfinale gingen 10 randstadbussen waar zijn deze supporters nu?
|
|
|
Berry van Kilsdonk Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1297 Reg.: 27 december 1999 |
quote: Cocu schreef:
Tot nu toe niet veel kaarten verkocht. Snap ik niet....
....Naar de bekerfinale gingen 10 randstadbussen waar zijn deze supporters nu?
Na het fiasco van vorig jaar (en dan heb ik het niet over het sportieve maar over het organisatorische aspect) voor mij NOOIT meer een Supercup-wedstrijd in Amsterdam!
Ik werk er niet meer aan mee en geef geen geld meer uit aan die flauwekul.
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 2977 Reg.: 5 mei 2000 | Supercup is een grote discriminerende bende richting de fans toe.
Wij mogen alleen maar reizen met de uitkaart,dus 1 kaart per persoon.
Onze tegenstanders uit amsterdam mogen op vertoon van hun kinderdisco kaart 3a4 kaarten per persoon ophalen,dus enig controle naar wie die andere 2 kaarten gaan is er niet.
Iedere keer weer ook toen met utrecht is dat gezeik dat als aj@x de tegenstander is er geen evenredelijke verdeling van de kaarten,maar krijgen zij het merendeels van het stadion.Commercieel te begrijpen,maar op supporters gebied niet.
Dus zoals al jaren blijf ik lekker thuis en kijk ik de wedstrijd in de AFTRAP altijd gezellie met je vrienden om je heen en laat ze de .......... krijgen in gangsterdam.
[Dit bericht is veranderd door KOENIE (op 24 juli 2006 14:59:35).]
|
|
|
thefarmer International
Uit: de supportersgroep : psv young fanatics(.nl.tt) Vak: Oost - X Posts: 575 Reg.: 17 februari 2006 | Dus ik kan gewoon mijn oude SZ gebruiken om kaarten te krijgen ?
|
|
|
Cocu Lid 2e elftal
Uit: Almere Vak: - Posts: 176 Reg.: 2 september 2002 |
quote: thefarmer schreef:
Dus ik kan gewoon mijn oude SZ gebruiken om kaarten te krijgen ?
ja kan!
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4490 Reg.: 9 augustus 2000 | Het is weer belachelijk geregeld in Amsterdam. PSV fans mogen alleen met uitkaart en omwissellocatie naar deze wedstrijd of met een buscombi (CC verlicht, uitkaart niet). Terwijl PSV de thuisspelende ploeg is en de wedstrijd een neutrale wedstrijd dient te zijn. De PSV fans worden wederom benadeeeld door de vervoersmogelijkheden.
Vorig jaar, bij dezelfde wedstrijden hoefden de uitkaarthouders niet om te wisselen en kon men direct naar de Arena rijden. Een regeling die erg goed te doen was en waar ook nog eens niets gebeurd is. De PSV fans kregen zelfs complimenten van de Amsterdamse politie voor het goede gedrag. Nu een jaar later wordt het goede gedrag niet beloond, maar worden de regels verscherpt. Dat gaat er bij mij niet in. Wat moeten we dan doen om niet zwaardere regels te krijgen? Ajacieden in elkaar rossen, stoelen slopen, het vak in de fik steken? Zeg het maar, goed gedrag wordt duidelijk NIET beloont. Dit is toch wel een erg zorgwekkende situatie en mogen wij als fans niet accepteren. Mensen die roepen: "ach leg je er toch bij neer, zo erg is het niet" snappen werkelijk geen ene zak wat het inhoud om uitsupporter te zijn. We worden namelijk ten onrechte beperkt in onze bewegingsvrijheid en iedereen laat het gewoon toe. Gelukkig niet iedereen, want er zijn er een hoop die deze pot aan zich voorbij laten gaan vanwege de vervoersregeling.
De Amsterdam Arena blijkt al jaren niet in staat te zijn om dit evenement in goede banen te leiden, daarom pleit ik ook voor een wijziging in de speelstad van de JCS. Waarom niet in het stadion van de kampioen? Of in Groningen, Kerkrade, Heerenveen, Utrecht of Arnhem? Wanneer deze wedstrijd in de Arena blijft zullen de supporters die niet voor Ajax zijn worden gediscrimineerd of het nou PSV, Feyenoord of Utrecht is. Er zijn zat andere stadions geschikt voor deze wedstrijd, zelfs de kleinere, want het zit toch nooit vol.
Ook onze club laat de supporters in de kou staan. Aantal jaren geleden maakte het bestuur nog een standpunt door ook niet naar Amsterdam te reizen. Het wordt tijd dat de club eens gaat schreeuwen dat dit zo niet langer kan!! Waarom accepteren als je eigen fans dit niet willen accepteren? Boycot de wedstrijd, stuur een 2de elftal, laat het bestuur thuis. Maakt niet uit wat, maar kom voor je fans op!!!
Ik laat deze wedstrijd schieten, hiermee steun ik PSV niet, maar kom ik wel op voor mijn eigen principes. Die vind ik altijd nog belangrijker dan die van de club.
|
|
|
eindhovuhhhhhh Vedette Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 2227 Reg.: 17 februari 2004 |
quote: Same13 schreef:
Het is weer belachelijk geregeld in Amsterdam. PSV fans mogen alleen met uitkaart en omwissellocatie naar deze wedstrijd of met een buscombi (CC verlicht, uitkaart niet). Terwijl PSV de thuisspelende ploeg is en de wedstrijd een neutrale wedstrijd dient te zijn. De PSV fans worden wederom benadeeeld door de vervoersmogelijkheden.
Vorig jaar, bij dezelfde wedstrijden hoefden de uitkaarthouders niet om te wisselen en kon men direct naar de Arena rijden. Een regeling die erg goed te doen was en waar ook nog eens niets gebeurd is. De PSV fans kregen zelfs complimenten van de Amsterdamse politie voor het goede gedrag. Nu een jaar later wordt het goede gedrag niet beloond, maar worden de regels verscherpt. Dat gaat er bij mij niet in. Wat moeten we dan doen om niet zwaardere regels te krijgen? Ajacieden in elkaar rossen, stoelen slopen, het vak in de fik steken? Zeg het maar, goed gedrag wordt duidelijk NIET beloont. Dit is toch wel een erg zorgwekkende situatie en mogen wij als fans niet accepteren. Mensen die roepen: "ach leg je er toch bij neer, zo erg is het niet" snappen werkelijk geen ene zak wat het inhoud om uitsupporter te zijn. We worden namelijk ten onrechte beperkt in onze bewegingsvrijheid en iedereen laat het gewoon toe. Gelukkig niet iedereen, want er zijn er een hoop die deze pot aan zich voorbij laten gaan vanwege de vervoersregeling.
De Amsterdam Arena blijkt al jaren niet in staat te zijn om dit evenement in goede banen te leiden, daarom pleit ik ook voor een wijziging in de speelstad van de JCS. Waarom niet in het stadion van de kampioen? Of in Groningen, Kerkrade, Heerenveen, Utrecht of Arnhem? Wanneer deze wedstrijd in de Arena blijft zullen de supporters die niet voor Ajax zijn worden gediscrimineerd of het nou PSV, Feyenoord of Utrecht is. Er zijn zat andere stadions geschikt voor deze wedstrijd, zelfs de kleinere, want het zit toch nooit vol.
Ook onze club laat de supporters in de kou staan. Aantal jaren geleden maakte het bestuur nog een standpunt door ook niet naar Amsterdam te reizen. Het wordt tijd dat de club eens gaat schreeuwen dat dit zo niet langer kan!! Waarom accepteren als je eigen fans dit niet willen accepteren? Boycot de wedstrijd, stuur een 2de elftal, laat het bestuur thuis. Maakt niet uit wat, maar kom voor je fans op!!!
Ik laat deze wedstrijd schieten, hiermee steun ik PSV niet, maar kom ik wel op voor mijn eigen principes. Die vind ik altijd nog belangrijker dan die van de club.
Niks aan toe te voegen SAME13!!!
Helemaal mee eens!!! 
[Dit bericht is veranderd door eindhovuhhhhhh (op 24 juli 2006 16:33:30).]
|
|
|
Cocu Lid 2e elftal
Uit: Almere Vak: - Posts: 176 Reg.: 2 september 2002 | Ach principes....
Feit is dat onze club weer door veel te weinig supporters wordt aangemoedigd. Ik denk niet dat spelers als Salcido, Alex en Gomes dat begrijpen....
Daarom maak er een leuke dag van en steun je club.
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Ik zit nog te twijfelen, aan de ene kant wil ik hééél graag PSV zien, zoals jullie weten heb ik ook de laatste maanden van de competitie gemist, ik heb nu dus zo'n 6 maanden zonder PSV gezeten.
Maar aan de andere kant, lijkt het me gewoon een kutwedstrijd, in een kutstadion met een kutregeling...
Dan wacht ik liever een weekje op een echt fatsoenlijke wedstrijd, en dan helemaal losssss.
[Dit bericht is veranderd door De arTies (op 24 juli 2006 19:54:15).]
|
|
|
PSV-VAK-H Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: West - H Posts: 1878 Uploads: 1 Reg.: 22 oktober 1999 | Ik ben het helemaal met onder andere KOENIE en same13 eens!
Totdat de computer vast liep had ik een schitterend betoog getypt over de kromme regeling van deze wedstrijd. Ik ga echter niet opnieuw beginnen maar geef iedereen een samenvatting van die post:
WE WORDEN WEER GENAAID!!! 
DeArties, indien je wilt heb ik nog wel een kaartje voor je voor het neutrale vak. Laat maar weten via weet ik veel welke manier of je interesse hebt. Heb je in ieder geval niets met die kutregeling te maken.
hamas hamas de uitkaart is een stomme pas!
|
|
|
BetuwePSV Jeugdspeler
Uit: Ophemert Vak: Noord - SS Posts: 53 Reg.: 8 juli 2005 | Flauwe kul allemaal dat gezeik over die regeling! Op de eerste plaats moet nog altijd (ondanks een goede of slechte regeling) de steun voor je club staan! Ik ga van het weekend hoe dan ook 4 kaarten halen, regeleing of geen regeling.
Zet je bezwaren aan de kant en laat je steun aan je club voorrang hebben!!!!! 
|
|
|
Depjoetie Nationale topspeler
Uit: EINDHOVEN Vak: Oost - X Posts: 808 Reg.: 9 maart 2002 | Ik steun mijn club ook. Maar dan wel op een manier die ik prettig vind!
|
|
|
FanaticTim Nationale topspeler
Uit: Limburg Vak: Oost - X Posts: 1398 Reg.: 20 augustus 2005 | Tuurlijk willen we allemaal onze club steunen zoals Depjoetie al zegt!. Maar er moet ook naar ons als supporters geluisterd worden en we hoeven toch niet alles te pikken wat ons opgelegt word met uitwedstrijden. Dan vind ik het ook niet gek dat we de naam: Famous for NOT travelling! opgelegd krijgen. Aan ons ligt het niet we willen naar uitwedstrijden maar door die klote regels allemaal word het de meeste verrektes lastig gemaakt om naar wedstrijden te gaan!!.
... UITKAART
... PASFOTOREGISTRATIE
... COMBI
ANTI COMBI! 
|
|
|
PSV-VAK-H Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: West - H Posts: 1878 Uploads: 1 Reg.: 22 oktober 1999 |
quote: BetuwePSV schreef:
Flauwe kul allemaal dat gezeik over die regeling! Op de eerste plaats moet nog altijd (ondanks een goede of slechte regeling) de steun voor je club staan! Ik ga van het weekend hoe dan ook 4 kaarten halen, regeleing of geen regeling.
Zet je bezwaren aan de kant en laat je steun aan je club voorrang hebben!!!!! 
Helemaal geen flauwe kul, helemaal geen gezeik. Het gaat er hier om dat er bepaalde mensen met een voorkeur voor een bepaalde club gediscrimineerd worden. Dit is niet toegestaan en als we daar allemaal maar in meegaan dan is het einde zoek. Nu is het verschil misschien nog minimaal, maar wat als we alles maar blijven accepteren? Dan zal het er echter niet beter op worden. Ik steun mijn club wel degelijk en doe niet mee aan deze kromme regeling. In plaats daarvan zit ik op het 'neutrale' vak. Daar zal ik echter wel gewoon de wedstrijd volgen en vanaf die plaats ons clubke proberen aan te moedigen.
Door niet mee te doen aan deze kromme regeling en juist voor een alternatief te kiezen hoop ik dat er ooit eens een keer in het uitwedstrijden beleid in Nederland wat veranderd gaat worden. Want de bezoekersaantallen zijn nou niet bepaald gestegen vorig seizoen. Is dat goed voor de steun van onze club? Nee, en door oogkleppen op te hebben en maar te roepen dat men maar alles moet accepteren, want dat doe je in feite, dan zal deze steun in de toekomst echter ook niet groter worden.
Laat ze heel die supercup wedstrijd maar gewoon in het stadion van de Landskampioen spelen. Er kan dan vooraf vast staan dat voor de bezoekende supporters beperkte regelingen worden aangeboden. Nu is het zo dat het een 'gelijke' wedstrijd is maar in de praktijk is dit dus ver te zoeken. Zolang de wedstrijd in Amsterdam gespeeld wordt zullen er altijd supporters de dupe zijn.
Van echte steun zal er deze wedstrijd ook niet gesproken kunnen worden. Het PSV vak zal voor een groot deel leeg zijn en de aanwezige supporters zullen eerder opvallen door de lege stoeltjes om hun heen, dan vanwege de enorme steun waar ze de ploeg mee over de streep trekken.
Een duidelijk statement vanuit de supporters of club zou deze wedstrijd wel op zijn plaats zijn. Desnoods moet er geroepen worden om een andere opzet van de wedstrijd om de supercup, want de huidige opzet blijft discriminerend. Het zal misschien niet gaan om beide supportersgroepen bij deze wedstrijd in de Arena gelijke bezoekregelingen te geven, maar dan moet men zich snel beseffen dat de wedstrijd in A'dam dus gewoon niet thuis hoort.
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Denk aan je hart, Stijn... 
|
|
|
TheBass Nationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: vlijmen Vak: Noord - T Posts: 887 Reg.: 19 april 2001 | Ik moet zeggen dat ik wel zin heb in dit seizoen
Hoeveel emoties nu al getoond worden, zonder dat er een serieuze minuut voetbal is geweest. Heerlijk.
Maar ik moet iedereen ongelijk geven, die nu roepen om zijn principes op zij te zetten voor de club. Sorry maar mijn principes gaan altijd voor de principes van de club. Dit vanwege het feit dat DEZELFDE Club bezig is met het ontwikkelen van een gezichtscan voor THUISWEDSTRIJDEN ???
Ajax vitesse zijn bezig met vingerprintindentificatie
(mooi scrabble woord ). Wat willen ze nu iedereen uit het stadion pesten? Bij mij begint het daar wel op te lijken. Gelukkig leven we in een rechtstaat en niet in de KNVB-staat. Daarom hoop ik op een positieve uitspraak in de rechtzaak in zake Almelo. Als je de juiste mensen kent, kun je zaken heel makkelijk omzeilen en ook op die manier je club steunen. Nee de mensen die thuis blijven uit principe die moeten juist gesteund worden. Zij vinden dat ze gediscrimineerd worden, wat in een vrij? land, toch niet zou mogen voorkomen. Iedere kroegganger sterkte toegewenst . Ik ben er wel te vinden, ergens in de UFO....................
VAKT ANTI VERSLECHTERDE REGELINGEN
[Dit bericht is veranderd door TheBass (op 25 juli 2006 00:49:03).]
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 2977 Reg.: 5 mei 2000 | Ach principes....
Feit is dat onze club weer door veel te weinig supporters wordt aangemoedigd. Ik denk niet dat spelers als Salcido, Alex en Gomes dat begrijpen....
Daarom maak er een leuke dag van en steun je club
-------------------------------------------------------
Zo kun je wel alles blijven slikken.
maar dan had ik een ander beroep gekozen
Blijf het verbazendwekkend vinden dat er menigen toch van mening zijn dat ze de standpunten niet of niet willen begrijpen.
Je bent op plaats 1 altijd supporter wat er ook gebeurt,maar dit vraagt toch een andere kijk op dat standpunt.
Zolang je niet blijft strijden voor supp zaken is het hek van de dam en ben je binnen de kortste keren loslopend wild voor de KNVB en andere instantie,s.
Als je je stem niet laat horen,ben je in mijn ogen al mond ddod gemaakt.
Ja:" ik steun liever mijn cluppie dan dat ik thuis zit te kijken." Maar niet op deze opgelegde manier.
Je moet soms als supp je ballen tonen met soms de risico,s die je er bij oploopt.
Kijk enkele jaren geleden was er ook een hele grote groep die er niet mee eens was,en dat resulteerde in het feit dat het bestuur als protest voor het anti vriendelijke supp gedrag jegens niet afreisde naar GANGSTERDAM.
Er was zelfs een supp boycot.
Een top gebaar maar daar lag de Hr Kessler niet echt wakker van, maar toen op de herdgang de spelersbus enige uren vertraging had opgelopen omdat het hek was afgesloten met een kettinkje en daardoor de wedstrijd uren later begon,dat was een statement wat door alle supp in nederland ( behalve die van aj@X want die zaten uren te bakken in die stoofschotel )werd gewaardeerd.
En de KNVB dreigde wel met juridische stappen jegens een woordvoerder van die groep en dreigde zelfs met een claim van 200000 euro,tjes,maar die is nooit ten uitvoer gebracht want zo gemakkelijk als hij dat dacht was het toch niet ( gelukkig )
Dus om je er vanaf te maken, en daar straks trots met 150 man te staan in de disco, dan zou ik me zwaar kl...oote voelen want dat is dan ook een druppel op een gloeien plaat.
Nee gewoon boycotten die wedstrijd of een of andere actie op touw zetten waarmee je duidelijk maakt dat dit gedrag jegens ons fans niet langer meer getollereerd wordt door de aanhang.
Goed gedrag wordt bestraft klaarblijkelijk.
Slecht gedrag wordt beloond ( helaas in nederland )
En met slecht gedrag roep ik zeker niet op tot burgelijke ongehoorzaamheid,maar tot een actie waarmee je ze wel treft.
En voor degene die nu toch wel afreizen, fijne wedstrijd en niks persoonlijks t.o.v. jullie hoor,maar slim vind ik het niet. 
|
|
|
Cocu Lid 2e elftal
Uit: Almere Vak: - Posts: 176 Reg.: 2 september 2002 | Als je dan een statement wilt zetten zet dan een actie op touw. Het komt nu gewoon over of de PSVers hun club niet steunen. We slaan weer een modderfiguur. Ik heb nu alle reacties gelezen en het is echt duidelijk dat de Ajacieden veel meer privileges hebben. Echter ik vind dat op zich niet heel vreemd. Als deze wedstrijd in Eindhoven werd gespeeld was het precies andersom.
Vergeet allemaal niet dat het veiligheidsmaatregelen zijn. Het is echt geen PSV supportertje pesten. Die jongens uit Amsterdam hebben het erg moeilijk als ze ons Kampioenen horen zingen en dat kan wel eens tot een vechtpartijtje leiden. Ik zie daarom ook wel in dat er bepaalde maatregelen genomen worden. Waarvan het logischer is dat deze ten nadele van PSV vallen.
|
|
|
GIGA Gomes Vaste waarde in elftal
Uit: Veldhoven Vak: Oost - Y Posts: 365 Reg.: 6 juli 2003 |
Ach principes....
Daarom maak er een leuke dag van en steun je club.
Ook zij zullen dat begrijpen als ze zouden weten wat voor teringbeleid men daar hanteert in die ...UFO!!!!!
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4490 Reg.: 9 augustus 2000 |
quote: Het komt nu gewoon over of de PSVers hun club niet steunen. We slaan weer een modderfiguur.
We slaan inderdaad een modderfiguur wanneer er dadelijk 1000 PSV fans achter de goal zitten in de Arena. Maar waarom zitten er zo weinig fans? Denk daar eens over na...
Een nieuw argument is blijkbaar "je club steunen" geworden. Dit is de grootste klets die ik de laatste jaren heb gehoord. Steun je je club als je met 20 man staat te zingen? Schei toch uit, je club steun je wanneer je massaal aanwezig bent en je laat horen. Dat lukt je niet met die 200 man.
Feiten JCS:
Jaar Winnaar Verliezer Uitslag
2006 Ajax PSV -
2005 Ajax PSV 2 - 1
2004 FC Utrecht Ajax 4 - 2
2003 PSV FC Utrecht 3 - 1
2002 Ajax PSV 3 - 1
De afgelopen 6 edities spelen Ajax en PSV 3x tegen elkaar. Twee maal verlies voor PSV en de derde editie moet nog worden gespeeld. Bij alle wedstrijden waren er zeer weinig fans aanwezig, zo ook bij Utrecht - Ajax (nog geen 100 man). Dankzij de geweldige steun van het publiek heeft Ajax de wedstrijden gewonnen, ook niet zo gek want zij spelen immers THUIS.
Die schaal moet zo snel mogelijk verdwijnen uit Amsterdam zodat de supporters van de tegenpartij een gelijke, eerlijke en fatsoenlijke behandeling krijgen. Zolang dit niet gebeurt zullen de uitspelende ploegen (vaak dus onze club) de nadelen ondervinden van de gastvrijheid van de hoofdstad.
Realiseren jullie je wel, dat wanneer er aankomende editie minder dan 1600 man aanwezig zullen zijn, dat het de volgende keer een treincombi wordt incl. uitvak? Waarschijnlijk niet...
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
Als je dan een statement wilt zetten zet dan een actie op touw. Het komt nu gewoon over of de PSVers hun club niet steunen. We slaan weer een modderfiguur.
Die statement komt er wel. Wees maar niet bang.
|
|
|
acemaster Basisspeler
Uit: Leeuwarden Vak: West - KK Posts: 323 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Same13 schreef:
De afgelopen 6 edities spelen Ajax en PSV 3x tegen elkaar. Twee maal verlies voor PSV en de derde editie moet nog worden gespeeld. Bij alle wedstrijden waren er zeer weinig fans aanwezig, zo ook bij Utrecht - Ajax (nog geen 100 man). Dankzij de geweldige steun van het publiek heeft Ajax de wedstrijden gewonnen, ook niet zo gek want zij spelen immers THUIS.
Deze wedstrijd zal wel altijd in Amsterdam blijven, anders wint A**x nooit een prijs.
De KNVB is gewoon pro-a**x naar mijn mening, en ik denk dat hier helaas ook nooit iets aan zal veranderen.
|
|
|
Cocu Lid 2e elftal
Uit: Almere Vak: - Posts: 176 Reg.: 2 september 2002 |
quote: Rood Wit Hart schreef:
(...)
Die statement komt er wel. Wees maar niet bang.
Beetje laat vind je niet? Als dit een beetje op tijd was opgezet was ik ook thuis gebleven. Nu roepen een paar mensen BOYCOT maar is het geen georganiseerde actie. Waardoor er toch al heel wat kaarten zijn verkocht neem ik aan (heb geen cijfers maar het zullen er geen 20 zijn)
|
|
|
|