| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
De arTies Legende
Uit: Sapperdam Vak: Oost - W Posts: 6614 Reg.: 28 november 2001 | Dacht dat ik net een omwisselbiljet voor deze wedstrijd in de badkamer zag liggen, maar 't bleek toch een stuk plee papier te zijn.
|
|
|
davey1981 Toeschouwer
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 29 Reg.: 8 januari 2008 | Zullen we doen dat dit topic nu gewoon verder gaat voor degenen die WEL naar de wedstrijd gaan...
Alsof de spelers er wat aan kunnen doen dat t in amsterdam is.
Er gaan ook mensen naar uit-oefenwedstrijden, dat gaat pas echt nergens om. Waarom dan zo negatief over n leuke wedstrijd tegen n goede club, waar we ook nog ns n prijs kunnen pakken.
Is alleen maar leedvermaak dat wij er vandoor gaan met n prijs waar 020 niet eens voor mag meedoen 
Wat betreft het niet kunnen inloggen op de uit-site.
De supver clubcards zijn al geblokkeerd.
Moet je even mailtje sturen naar supver, krijg je alvast je nieuwe barcode zodat je alsnog een omwisselbiljet kan boeken.
Tot 23 augustus en ik heb er WEL zin in!
|
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9726 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Proficiat... maar jij gaat niet bepalen voor mij wie er hier wel / niet mag posten. Ik ga hier namelijk vrolijk verder.
Om terug te komen op jou niets zeggende vergelijking met andere oefenduels. Ik zal voor jou wat kleine verschillen duidelijk maken.
Feyenoord - PSV (Amsterdam)
- Kaartje € 25,20 (minimaal)
- Verplichte buscombi
In vergelijking met bijvoorbeeld
F.C. Nurnberg - PSV (enkele seizoenen geleden)
- Kaartje € 3,00
- Vrij vervoer, geen CC nodig of wat dan ook
Ik mag hopen dat verdere uitleg overbodig is. Nurnberg - PSV heb ik me prima vermaakt. In die graftombe van Amsterdam, met alles er om heen qua regelingen niet.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1084 Reg.: 12 november 2006 | Natuurlijk is Amsterdam nou niet de plezierigste plek om je club aan te moedigen maar laat wel iedereen in zijn waarde die wel willen gaan ook al ga je met 250 man/vrouw.
En dring aub niet je mening op aan een ander, de JCS is geen oefenpotje naar mijn mening het is een goede test om te zien hoe ze er voor staan want een week later moet het wel gebeuren. Dat er een troostprijsje aan verbonden is ach ja.
Iedereen die gaat toch veel plezier 
Zelf ben ik er ook niet. Kom die dag terug van vakantie.
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14244 Reg.: 10 maart 2003 | Leuke wedstrijd, maximaal 2400 Feyenoord supporters, rond de 200 PSV supporters, dat wordt weer een volle en dolle boel daar....
Wanneer ziet de KNVB nou eens in dat niemand deze wedstrijd ook maar iets boeit?, niemand zit er op te wachten, zelfs de spelers niet
|
|
|
PsVeindhoven Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 8 februari 2008 |
quote: Chrisjicek schreef:
Leuke wedstrijd, maximaal 2400 Feyenoord supporters, rond de 200 PSV supporters, dat wordt weer een volle en dolle boel daar....
Wanneer ziet de KNVB nou eens in dat niemand deze wedstrijd ook maar iets boeit?, niemand zit er op te wachten, zelfs de spelers niet
Behalve al die kleine mannetjes die kampioen zijn geworden en nu in een groot stadion naar twee van Nederlands mooiste clubs kunnen kijken, die zullen toch wel heel blij zijn met deze wedstrijd niet? De fanatieke supporters hebben daarnaast nog zat leuke wedstrijden voor hun teams niet? Gun die ventjes zoiets zou ik zeggen.
|
|
|
lapswanz.25/5/88.ec.1 Legende
Uit: Florence Vak: Zuid - D Posts: 1840 Reg.: 28 maart 2000 | Voor die kinderen is het leuk,voor de rest overbodig.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9556 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: AKI schreef:
Proficiat... maar jij gaat niet bepalen voor mij wie er hier wel / niet mag posten. Ik ga hier namelijk vrolijk verder.
Om terug te komen op jou niets zeggende vergelijking met andere oefenduels. Ik zal voor jou wat kleine verschillen duidelijk maken.
Feyenoord - PSV (Amsterdam)
- Kaartje € 25,20 (minimaal)
- Verplichte buscombi
In vergelijking met bijvoorbeeld
F.C. Nurnberg - PSV (enkele seizoenen geleden)
- Kaartje € 3,00
- Vrij vervoer, geen CC nodig of wat dan ook
Ik mag hopen dat verdere uitleg overbodig is. Nurnberg - PSV heb ik me prima vermaakt. In die graftombe van Amsterdam, met alles er om heen qua regelingen niet.
Ik geloof zelfs dat de Feyenoorders tegen de 40 euro moesten betalen voor een kaartje.
Zelf ben ik 2 jaar geleden naar de JCS geweest, de middag ervoorafgaand was reuzegezellig. Maar daarna met 200 man in een vak staan wordt je echt niet vrolijk van. Bovendien krijg je echt van alles over je heen, zeurende stewards, eten, drinken van bovenaf en stinkt het daarbinnen gewoon buitengewoon.
Al met al een vreselijke tijdverspilling. Als je tenminste als combislaaf behandelt wilt worden. Ik kan me voorstellen dat je met vrijkaartjes een leuke dag kan hebben, of als 8-jarige snuiter.
Maar voor mij nooit meer.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8312 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: Navi schreef:
Zelf ben ik er ook niet. Kom die dag terug van vakantie.
Je wilde toch niet op de F-Side staan 
|
|
|
Voor Rood Wit Gezongen Nationale topspeler
Uit: eraard dit jaar weer de schaal! Vak: Noord - TT Posts: 795 Reg.: 17 oktober 2005 | Zijn er überhaubt mensen die al een kaartje hebben gekocht?
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1084 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
(...)
Je wilde toch niet op de F-Side staan 
Ook dat. Maar heb nu even wat andere pioriteiten dan denken aan de F Side 
quote: Voor Rood Wit Gezongen schreef:
Zijn er überhaubt mensen die al een kaartje hebben gekocht?
Laat die volgnummers maar komen 
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 26 juli 2008 16:38:15).]
|
|
|
PSV ZOETERMEER Vedette Zilver PSV Netwerk Cup 2005; meer prijzen
Uit: zoetermeer Vak: Oost - W Posts: 1354 Reg.: 3 november 2002 | |
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7512 Reg.: 29 april 2000 |
quote: davey1981 schreef:
Er gaan ook mensen naar uit-oefenwedstrijden, dat gaat pas echt nergens om. Waarom dan zo negatief over n leuke wedstrijd tegen n goede club, waar we ook nog ns n prijs kunnen pakken.
Een oefenuitwedstrijd waar dan ook is gewoon vrij vervoer. Kan je doen wat je zelf wilt. Tijdens deze wedstrijd mogen we braaf de bus in, zit jij daar 2 uur voor de wedstrijd te koekeloeren. Wedstrijdje kijken die van hetzelfde niveau is als een oefenwedstrijdje en je mag weer die bus in. Veel plezier in ieder geval kerel 
|
|
|
Elm040 Aanstormend talent
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 162 Reg.: 5 maart 2008 | Laat hier gewoon de mensen posten die met volgnummers zodat we ongeveer te weten hoeveel man er gaan.
Voor de mensen die gaan veel plezier en maak der een feest van met 250 personen, misschien een diner derbij kost toch niets
|
|
|
farfanfan Toeschouwer
Vak: - Posts: 20 Reg.: 16 september 2007 | |
|
PSV Zuipsite.NL Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 43 Reg.: 24 juni 2007 | |
|
Luciano_Azevedo043 Aanstormend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 187 Reg.: 28 maart 2008 | |
|
davey1981 Toeschouwer
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 29 Reg.: 8 januari 2008 | randstadbus, volgnummer 11, dus die komt wel vol, haha
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 187 Reg.: 28 maart 2008 | goedzo! waar vertrekt die bus?
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3286 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
goedzo! waar vertrekt die bus?
Woerden
|
|
|
Nick Oost Toeschouwer
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - W Posts: 20 Reg.: 29 januari 2008 |
quote: PSV ZOETERMEER schreef:
volgnr:1809
volgnummer 1809? klopt dit wel?
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3186 Reg.: 5 mei 2000 | 1809 ....... uh ja is een goede bingo.
We gaan nu door voor een volle kaart. 
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 187 Reg.: 28 maart 2008 | ja dat klopt, want aantal vrienden van mij hebben volgnummer 2010. Zo snel gaat het!
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8312 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
ja dat klopt, want aantal vrienden van mij hebben volgnummer 2010. Zo snel gaat het!
In je dromen ja
|
|
|
Doninho Internationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 2009 Reg.: 9 februari 2006 | Denk je nou echt dat er zoveel gaan Lucas
Ik ben er BTW niet bij, de rest van het seizoen wel 
|
|
|