| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
Luciano_Azevedo043 Aanstormend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Hahaha.. tuurlijk niet, we gaan gewoon met z'n allen een week later naar Utrecht!
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3414 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
Hahaha.. tuurlijk niet, we gaan gewoon met z'n allen een week later naar Utrecht!
Precies 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777204 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Als er een vette spelers nog naar PSV komen bijv. in de spits en nog een goede middenvelder. Dan ga ik zeker naar Amsterdam toe, aangezien ik moeilijk naar een thuiswedstrijd kan van PSV. En ook niet altijd de garantie heb om naar de vetste uitwedstrijden te gaan van deze competitie. Als de vakantie weer is afgelopen.
[Dit bericht is veranderd door Luciano_Azevedo043 (op 28 juli 2008 08:48:31).]
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8390 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Je ging toch al? Of ga je nu opeens niet, omdat er een hele hoop thuis blijven? 
|
|
|
SVSIBBE Lid 2e elftal
Uit: SIBBE - VALKENBURG Lb. Vak: Oost - XX Posts: 171 Reg.: 21 juli 2007 | Tsja kan aan mij liggen maar ik snap het ook even niet meer. De afgelopen weken iedereen zitten aanmoedigen om naar 020 te gaan en nu is het ineens afhankelijk of er nog aardige spelers worden gekocht....
De clou zal me wel even ontgaan, alhoewel mijn opleidingsniveau toch redelijk is, maar kennelijk nog niet hoog genoeg.
Ik heb in elk geval 2 kaartjes (vrij vervoer) ad. 20,- en ik maak er lekker een dagje 020 van. Mijn neef in Feyenoord shirt en ik in dat van PSV en dan gezellig op de dam samen zingen 'helemaal niets in Amsterdam'. Ben benieuwd hoelang we dat volhouden
Mzzl
Trebor
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7583 Reg.: 29 april 2000 |
quote: SVSIBBE schreef:
Mijn neef in Feyenoord shirt en ik in dat van PSV en dan gezellig op de dam samen zingen 'helemaal niets in Amsterdam'. Ben benieuwd hoelang we dat volhouden 
Dat is natuurlijk wel heel erg stoer...
|
|
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4592 Reg.: 9 augustus 2000 | joehhhhhhhoe Aki,hoe laat begint de BBQ?
|
|
|
kuiper Meervoudig international
Vak: Zuid - F Posts: 643 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Dat is natuurlijk wel heel erg stoer...
Ik denk dat hij suicidaal is inderdaad, want dat gaat niet goed komen met ze 
|
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9727 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Same13: Geen BBQ dit jaar. We hebben iets anders in petto 
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Sapperdam Vak: Oost - W Posts: 6624 Reg.: 28 november 2001 | |
|
Levi Bottle Meervoudig international Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 644 Reg.: 7 december 2001 |
quote: kuiper schreef:
(...)
Ik denk dat hij suicidaal is inderdaad, want dat gaat niet goed komen met ze 
Ach, op de Dam is geen Amsterdammer te bekennen. Ik heb een paar weken geleden nog een fiets gekocht bij de Fietsfabriek en daar werkte een jongen in een PSV shirt. En twee weken geleden liep ik nog in mijn PSV trainigspak door het Vondelpark. Maar toen kreeg ik wel wat boze blikken.
|
|
|
kuiper Meervoudig international
Vak: Zuid - F Posts: 643 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: Levi Bottle schreef:
(...)
Ach, op de Dam is geen Amsterdammer te bekennen. Ik heb een paar weken geleden nog een fiets gekocht bij de Fietsfabriek en daar werkte een jongen in een PSV shirt. En twee weken geleden liep ik nog in mijn PSV trainigspak door het Vondelpark. Maar toen kreeg ik wel wat boze blikken.
Die jongen werkt in een fietsenstal en die staat niet te schreeuwen 'helemaal niets in Amsterdam'...
Ik heb ook wel eens een kerel zien fietsen in een Feyenoord trainingspak, maar die moest toch wat harder gaan fietsen toen hij langs het terras kwam
Ontopic : Ik laat deze wedstrijd lekker aan me voorbij gaan, de keuze is gevallen op mysteryland dit keer. Ik zie de samenvatting wel op TV.
|
|
|
afca zeeland 
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 2 Reg.: 23 juli 2008 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 31 juli 2008 00:40:49).]
|
|
|
Ronus Aanstormend talent
Uit: Steensel Vak: Oost - X Posts: 122 Reg.: 31 juli 2006 | Ga maar lekker in een hoekje huilen dan.
|
|
|
psvmasterjoeri International
Uit: vessem Vak: - Posts: 569 Reg.: 15 augustus 2004 |
quote: afca zeeland schreef:
*
Achja dat jullie geen fatsoenlijke prijs kunnen winnen, wil nog niet zeggen dat je bij ons moet komen huilen.
Ontopic: Ik zal deze wedstrijd ook via de TV volgen, 1x in die ufo is wel genoeg voor mij.
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 31 juli 2008 00:41:08).]
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10566 Reg.: 8 augustus 2001 |
*
Ik zat eigenlijk meer te denken aan 300 man!

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 31 juli 2008 00:41:19).]
|
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9727 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | In Cafe 't Lempke of in dien UFO? 
|
|
|
Ronus Aanstormend talent
Uit: Steensel Vak: Oost - X Posts: 122 Reg.: 31 juli 2006 | Ooh zou de entree voor 't lempke 25 zen. Ik dacht ff de arena. Nee lemkpe dan ist wel goed...!
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9650 Reg.: 19 juni 2003 |
*
Klopt, en "jullie" blijven allemaal thuis, wedden!
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 31 juli 2008 00:41:34).]
|
|
|
Rick James Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 174 Reg.: 27 mei 2004 | vandaag kaartjes gehaald en de teller stond op 86. Het is gewoon de Supercup en het is de eerste serieuze test, met 100 man word het toch gezellig dus vooral niet boeken.
|
|
|
Elm040 Lid 2e elftal
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 170 Reg.: 5 maart 2008 | lekker als je weet hoeveel volgnrs er zijn 8-) lekker 300 man schreeuwen in ufo 
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 4008 Reg.: 19 juli 2003 | Ik denk dat ik dit jaar maar eens oversla met de ervaring die ik ( lees mijn vrouw ) meegemaakt heb tijdens de vorige editie van deze "prijs".
|
|
|
Navi Meervoudig international
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1134 Reg.: 12 november 2006 |
quote: PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:
Ik denk dat ik dit jaar maar eens oversla met de ervaring die ik ( lees mijn vrouw ) meegemaakt heb tijdens de vorige editie van deze "prijs".
Was dat niet iets met een tas die nietr naar binnen mocht? 
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Elm040? Je lacht je eigen mede supporters? Talenten van tegenwoordig...
|
|
|