| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
Ruben_PSV Aanstormend talent
Uit: friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 134 Reg.: 18 september 2007 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
Elm040? Je lacht je eigen mede supporters? Talenten van tegenwoordig...
die jongen is maar een jaartje jonger als jou ,dus niet praten of er een leeftijdverschil is van 10 jaar of ouder.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 4010 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Navi schreef:
Was dat niet iets met een tas die nietr naar binnen mocht? 
Nee, een vrouwelijke steward was een beetje te handtastelijk bij het fouilleren.
Ze pakte mijn vrouw in het bijzijn van mijn 2 kinderen in haar kruis en borsten, wat door mijn vrouw, terecht, niet getolereerd werd.
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Aanstormend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Dat is ook niet normaal. Maar bij zo'n wedstrijd kun je het ook verwachten. Ik moet altijd mijn schoenen uitdoen:s. Komt zeker omdat ik een molukker ben.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8423 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
Damn gast, je wordt met de dag grappiger 
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | weet ik hahahaha...rare supporters
|
|
|
Dat is ook niet normaal. Maar bij zo'n wedstrijd kun je het ook verwachten. Ik moet altijd mijn schoenen uitdoen:s. Komt zeker omdat ik een molukker ben.
Dan mag ik hopen dat een steward jij bij het "fouilleren" je flink bij je pikje pakt, hoe jij dan reageert. ( of je moet het lekker vinden )
Nu serieus, je vind dat je dat kunt verwachten als een vader en moeder met 2 kinderen ( toen 16 en 10 jaar ) dit mee moeten maken in een stadion?
Ik geloof dat ik de laatste 10 jaar in de competitie geen wedstrijd uit gemist heb, dus ik kan echt wel inschatten wat de "normen en waarden" in en bij een stadion is.
Je roept iedereen op deze wedstrijd te bezoeken, maar door dergelijke akkefietjes, haken velen af om naar deze flutwedstrijd te gaan.
|
|
|
Ruben_PSV Aanstormend talent
Uit: friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 134 Reg.: 18 september 2007 |
Dat is ook niet normaal. Maar bij zo'n wedstrijd kun je het ook verwachten. Ik moet altijd mijn schoenen uitdoen:s. Komt zeker omdat ik een molukker ben.
ik heb een sterk vermoeden dat je zelf nog nooit in een stadion bent geweest waar psv speelde.
[Dit bericht is veranderd door Ruben_PSV (op 1 augustus 2008 13:21:31).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3427 Reg.: 13 september 2004 | Schoenen uitdoen in een stadion? Dat lijkt me heel erg sterk. Heb een keer me schoenen moeten uitdoen en dat was op de luchthaven van Barcelona.
@Luciano_Azevedo043. Heb je nou al een kaartje gekocht? Jij als voorzitter van de actiegroep 'iedereen moet naar de JCS' zal die intussen wel moeten hebben!
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Ik ga niet naar deze kut wedstrijd. Ben lekker op vakantie, hoop dat PSV lekker verliest met 4-0. Komt het voor ons hard aan, en dan betekent zo'n doelloze wedstrijd uiteindelijk toch iets voor ons.
[Dit bericht is veranderd door Luciano_Azevedo043 (op 1 augustus 2008 11:44:27).]
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 666 Reg.: 4 maart 2007 |
Ik ga niet naar deze kut wedstrijd. Ben lekker op vakantie, hoop dat PSV lekker verliest met 4-0. Komt het voor ons hard aan, en dan betekent zo'n doelloze wedstrijd uiteindelijk toch iets voor ons.

|
|
|
PSV4ever1 International
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 628 Reg.: 30 oktober 2006 |
Ik ga niet naar deze kut wedstrijd. Ben lekker op vakantie, hoop dat PSV lekker verliest met 4-0. Komt het voor ons hard aan, en dan betekent zo'n doelloze wedstrijd uiteindelijk toch iets voor ons.
Sukkeltje...
|
|
|

Iemand is snel omgedraait, hoor!
Heb je je reisje naar Duivendrecht geannuleerd?
Wie gaat er voor jou de Molukse vlag ophangen in die betonbak waar die Fruitschaal gespeeld wordt, zoals je in een ( veel ) eerdere posting zou doen, zie hieronder:
Maarja ik ben er gewoon zowiezo bij, dan neem ik toch een gewoon een grote molukse vlag.

[Dit bericht is veranderd door PSV&WEST HAM UTD-FAN (op 1 augustus 2008 12:19:18).]
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | oke
Dit gaat allemaal over mij! MUHAHA echt vet dit... iedereen begint mij nu ook te kennen:)
[Dit bericht is veranderd door Luciano_Azevedo043 (op 1 augustus 2008 12:21:29).]
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1324 Reg.: 1 januari 2003 | Ik lach hier de lul uit m'n broek, haha! 
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | hehe, nu genoeg over mij gepraat. Jullie zien wel op TV of er een molukse vlag te zien is of niet In iedergeval ga ik 10 augustus op vakantie, alleen weet ik nog niet wanneer ik terug ga, aangezien ik met de auto naar berlijn ga.
|
|
|
SVSIBBE Lid 2e elftal
Uit: SIBBE - VALKENBURG Lb. Vak: Oost - XX Posts: 171 Reg.: 21 juli 2007 | Houd je er rekening mee dat er in Berlijn nog een stuk Berlijnse muur staat, want kan zomaar gebeuren dat je er tegenaan rijdt
Ik hoop bovendien dat die maatregel van schoenen uitdoen niet overal wordt ingevoerd anders gaat het zo stinken bij de ingang
Gelukkig wel dat je duidelijk hebt aangegeven dat je van Molukse afkomst bent, want anders had allang iemand neergeschreven dat het weer zo'n Limbo was, alhoewel je een Limbo en een Maastrichtenaar natuurlijk niet kunt vergelijken
Ben benieuwd of je 30 augustus meegaat naar Utrecht, zoals beloofd heb ik een plaatsje vrij in de auto, maar die Molukse vlag gaan we niet mee zwaaien aan de ramen uit he 
|
|
|
psv vak x Internationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007
Vak: Oost - X Posts: 1566 Reg.: 7 november 2005 |
Kan iemand hem een nekschot geven? 
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 666 Reg.: 4 maart 2007 | Nee want je bent een rascist als je dat doet het is tenslotte een molukker. En wel je schoenen uitdoen voordat je schiet 
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 28 maart 2008 | Hopelijk doet PSV nog een geweldige aankoop, zoals Bradley / Leo. Denk dat de supportersaantal dan wel met 1000 stijgt.
[Dit bericht is veranderd door Luciano_Azevedo043 (op 2 augustus 2008 11:09:30).]
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1324 Reg.: 1 januari 2003 |
Hopelijk doet PSV nog een geweldige aankoop, zoals Bradley / Leo. Denk dat de supportersaantal dan wel met 1000 stijgt.
Wat een hoop onzin kraam jij uit zeg, goeiendag dan...
Begrijp nu gewoon dat deze wedstrijd niet leeft, dat het een klote vervoersregeling is, en dat er dus geen hond naar toe gaat...
Maar veel plezier de 23e!
[Dit bericht is veranderd door Roy-Forza-Psv! (op 2 augustus 2008 13:12:18).]
|
|
|
psv vak x Internationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007
Vak: Oost - X Posts: 1566 Reg.: 7 november 2005 |
Hopelijk doet PSV nog een geweldige aankoop, zoals Bradley / Leo. Denk dat de supportersaantal dan wel met 1000 stijgt.
rot nou is op graftak
|
|
|
PSV4ever1 International
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 628 Reg.: 30 oktober 2006 | Is wat hij doet, niet posten om te posten en een gele kaart waard?
Ik ga er heen met het broertje van een goede vriendin hij is met zijn jeugdteam kampioen geworden en ik kan mee voor 8 euro 
|
|
|
TheBass Internationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: vlijmen Vak: Noord - T Posts: 1005 Reg.: 19 april 2001 |
zegt iemand die geen SCC heeft
Oja ik ben van het andere kamp BOYCOT-DE-JCS, onzin
We hebben leukere dingen om te gaan doen die dag. Oja verwacht ook geen sfeer. Ik heb geen zin in politie met losse handjes. Een keer op thuisvak, dan kan je lekker kletsen bij de ingang met wat stillen.
Dat zijn er wel een aantal, plus de onzinnige prijs het vervoer.. Daarom reken maar op 200 man, als we dat al halen.
|
|
|
Berk Geselecteerd voor Oranje
Uit: Light Town Vak: Oost - V Posts: 484 Reg.: 22 november 1999 |
Ga jij voor een nieuw record? Het grootst aantal onzinnige en zonder enige realiteitszin-postings in enkele maanden tijd?
Accepteer gewoon ff lekker dat niemand in deze wedstrijd is geinteresseerd tenzij via EV. Ik neem je je onwetendheid overigens niet kwalijk. Je komt net kijken...
|
|
|
Souza Faria Toeschouwer
Uit: Real-2-Riel Vak: Noord - SS Posts: 13 Reg.: 30 december 2003 | Als nog iemand kaartjes wil voor de JCS laat het dan even weten. Ik heb nog enkele goedkope kaartjes over, waar je met eigen vervoer dus naar toe kunt. Kaartjes voor neutraal vak dus.
|
|
|