PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Poster
Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 
Rob (L) psv
Bankzitter

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 18 augustus 2008 om 07:35:32.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TheBass schreef:

(...)
Dat zijn er wel een aantal, plus de onzinnige prijs het vervoer.. Daarom reken maar op 200 man, als we dat al halen.

Volgnummer 208 hier, dus die 200 is gehaald

Heb tegelijkertijd met 2 vrienden geboekt, die zitten in bus 5 en ik in bus 4?
Als ik kaartverkoop straks bel word dat dan geregeld?

OPENINGSTIJDEN: MA T/M VR 10.00 - 17.30 UUR
ben mooi m'n nest weer in

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 18 augustus 2008 07:38:24).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Vak: -
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 18 augustus 2008 om 07:56:54.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

(...)

Vaak is kaartverkoop hier wel wat creatief in !

Weltrusten!
 Help mods!
Pool: 1077e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: -Opstelling: incompleet
BEFKING
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Mijn moeder
Vak: Noord - S
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 18 augustus 2008 om 09:34:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Souza Faria schreef:

Als nog iemand kaartjes wil voor de JCS laat het dan even weten. Ik heb nog enkele goedkope kaartjes over, waar je met eigen vervoer dus naar toe kunt. Kaartjes voor neutraal vak dus.

Check je PM aub

KAMPIOENEN
 Help mods!
Pool: 542e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 19 augustus 2008 om 13:33:42.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

(...)

Om te voorkomen dat dit vaker gebeurd (kaartverkoop lost dit wel altijd wel op) moet je gewoon iemand voor jullie alle 3 laten boeken. Bij het boeken kun je kiezen of je ook voor andere seizoenskaarthouders wil boeken, dan moet je daar het aantal invullen (maximaal 9) van degenen die ook mee gaan. Dan weet je zeker dat je altijd bij elkaar zit.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
STRIKER
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 16 december 2004
Gepost op 19 augustus 2008 om 17:43:15.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

(...)

En dan is de randstadbus nog niet eens meegeteld
We breken de Arena af met 250 man
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.162,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Reg.: 9 februari 2000
Gepost op 20 augustus 2008 om 16:17:13.         MSN: jde_kok@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord met 2500 man...

Er zitten denk ik wel genoeg PSV'ers los in het stadion. Zo zit ik ook op een neutraal vak.
 Help mods!
Pool: 91e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Harry v Raay jr.
Meervoudig international

Uit: veldhoven
Vak: West - K
Reg.: 28 maart 2002
Gepost op 20 augustus 2008 om 16:45:33.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat er ook heeel veel feyenoorders op de neutrale vakken zitten en denk dat het wel eens flink uit de hand kan lopen in het stadion.... Maar ja daar heeft de KNVB zelf om gevraagd!!
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.453,1VoVo: -Opstelling: -
D_ psv_ aan
Toeschouwer

Reg.: 8 juli 2008
Gepost op 20 augustus 2008 om 19:32:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik zit ook neutraal vak kreeg vandaag kaartje aangeboden en het word nog gezellig al die clubs bij elkaar :P hope dat ado ook nog eve langs komt

Forzaaaa
 Help mods!
Pool: 1008e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 549e / - / 723eOpstelling: incompleet
davey1981
Jeugdspeler

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 20 augustus 2008 om 19:40:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gaan de mensen die in n neutraal vak zitten dan zonder hun psv-shirt aan naar de wedstrijd?

kan me niet voorstellen dat je gezellig rond dat stadion kan wandelen met al die hoolies door elkaar heen
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
giggles
Geselecteerd voor Oranje

Uit: eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 24 augustus 2003
Gepost op 20 augustus 2008 om 19:56:20.       MSN: gigglesnr1@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@ kokkie zonnebloem toevallig?
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Vak: Oost - V
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 20 augustus 2008 om 20:05:27.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hier ook heel gellig op een neutraal vak zoals elk jaar..

[Dit bericht is veranderd door Vroomshoop-On-Tour (op 20 augustus 2008 20:05:55).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: -
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Reg.: 9 februari 2000
Gepost op 20 augustus 2008 om 22:23:42.         MSN: jde_kok@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Via een mede netwerker, zal vast via de plaatselijke voetbalvereniging zijn...
 Help mods!
Pool: 91e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jeroen-PSV
Regelmatige invaller

Uit: Woerden
Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 21 augustus 2008 om 17:09:13.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zal inderdaad ook plaats nemen op de neutrale vakken. Uiteraard gewoon in het prachtige PSV-shirt.

Is het nou zo dat wanneer je kampioen bent geworden een ronde langs het veld mag lopen? In dat geval mag ik langs het Feyenoord-vak en zal ik ze even begroeten

Vlak voor de kick-off is er de kampioenenparade, waarbij deze aanvoerders een ereronde in de Amsterdam ArenA lopen.
Ghehe..

[Dit bericht is veranderd door Jeroen-PSV (op 21 augustus 2008 17:12:20).]
 Help mods!
Pool: 275e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Same13
Legende

Reg.: 9 augustus 2000
Gepost op 21 augustus 2008 om 19:59:06.       MSN: Same13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vergeet je vlag niet
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: incompleet
psvfan eindhoven
Toeschouwer

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 13 mei 2006
Gepost op 21 augustus 2008 om 21:11:07.     ICQ: 684365926  MSN: -    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*Besteed zorg aan je postings*

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 25 augustus 2008 15:14:57).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.471,5VoVo: -Opstelling: -
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 21 augustus 2008 om 23:09:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

EINDHOVEN - PSV-supporters hebben weinig trek in de wedstrijd Feyenoord-PSV om de Johan Cruijff Schaal. Er zijn slechts 300 kaartjes verkocht voor de wedstrijd zaterdag om de supercup in de Amsterdamse Arena.

Volgens voorzitter Ger van Os van de supportersvereniging van PSV komt dat onder meer doordat supporters een hekel hebben aan de Arena. "En het is ook altijd hetzelfde: de beste plaatsen worden door de KNVB verdeeld onder bobo's en bestuurders van amateurclubs en verenigingen. De plekken achter de doelen mogen dan verkocht worden aan supporters van de twee teams."

Volgens Van Os willen de meeste supporters ook veel liever dat de landskampioen en de bekerwinnaar een uit- en een thuiswedstrijd spelen om de supercup. "Zo doen ze het in het buitenland ook", aldus Van Os. Bij een uit- en een thuiswedstrijd zou er volgens hem veel meer animo zijn. PSV had tussen de 10 en 15.000 kaarten mogen verkopen.

'Fruitschaal'

Dat de supercup in Nederland naar Johan Cruijff genoemd is, zit veel supporters ook niet lekker. "Wij noemen het altijd de fruitschaal" , zegt Van Os. "Trouwens Johan Cruijff is nieteens altijd aanwezig."

Supporters van PSV en Feyenoord kunnen alleen kaartjes kopen via de combiregeling. Ze zijn verplicht met georganiseerd busvervoer te komen.

Frits Bovens van supportersvereniging PSV Fans United: "De KNVB is al niet populiar bij ons en dit maakt het niet beter. De échte supporters zijn verplicht met de bus te komen en het bestuur van de Zonnebloem of zo hoeft dat niet."

Bovens vindt dat supporters die zich goed gedragen -zoals die van PSV- beloond moeten worden. De combiregeling ervaren supporters als een straf.
Als ik hier de woorden van de voorzitter van onze supportersvereniging lees dan zakt m'n broek echt af. Wat een gigantische kinderachtige Calimero-tekst kraamt die vent uit zeg
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Gelderse Boer
Legende
Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Nijmegen/Wijchen
Reg.: 8 augustus 2001
Gepost op 22 augustus 2008 om 08:39:13.     MSN: free.styler@12move.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Popie Jopie uitspraken van Ger. Zodra er weer iets echt moet worden geregeld voor de supporters geeft hij niet thuis. Denk je dat Ger van Os achter de goal gaat staan, die zit ook gewoon op de lange zijde tussen de bobo's en bestuurders van amateurclubs en verenigingen zoals hij het zelf zo mooi zegt.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.393,0VoVo: 605e / - / 65eOpstelling: incompleet
De Stille Kapitein !
Nationale topspeler

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 22 augustus 2008 om 10:26:15.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Idd, iemand met een dergelijke functie zou toch wat op moeten passen met hetgeen hij zegt.
 Help mods!
Pool: 280e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.497,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RoyCo Ribery
Vedette

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 22 augustus 2008 om 11:47:57.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gelderse Boer schreef:

Popie Jopie uitspraken van Ger. Zodra er weer iets echt moet worden geregeld voor de supporters geeft hij niet thuis. Denk je dat Ger van Os achter de goal gaat staan, die zit ook gewoon op de lange zijde tussen de bobo's en bestuurders van amateurclubs en verenigingen zoals hij het zelf zo mooi zegt.

Precies en als hij zo over die fruitschaal denkt, waarom heeft hij dan een busreis georganiseerd?
 Help mods!
Pool: 116e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
davey1981
Jeugdspeler

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 22 augustus 2008 om 12:34:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nou ik zou echt niet op eigen vervoer naar die wedstrijd willen hoor.
als ajax/ado/feyenoord/psv door elkaar gaan lopen rond die
arena.. kan nooit goed gaan!
 Help mods!
jeffreymen
Jeugdspeler

Reg.: 13 april 2006
Gepost op 22 augustus 2008 om 12:39:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga ook naar de jcs. Wij zitten met 3 man in bus 1 , zitten er nog meer van jullie in deze bus?? Ik heb er trouwens wel zin in! Forza
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
RoyCo Ribery
Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 13:57:43.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
davey1981 schreef:

nou ik zou echt niet op eigen vervoer naar die wedstrijd willen hoor.
als ajax/ado/feyenoord/psv door elkaar gaan lopen rond die
arena.. kan nooit goed gaan!

joh, overdrijven is ook een vak. Denk je nou werkelijk dat het morgen een slagveld wordt met zoveel politieagenten en andere voorzorgsmaatregelen? Mits je je gewoon gedraagt kan er weinig gebeuren met je.
 Help mods!
Pool: 116e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 22 augustus 2008 om 14:12:43.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoyCo Ribery schreef:

(...)

Precies en als hij zo over die fruitschaal denkt, waarom heeft hij dan een busreis georganiseerd?

Precies dezelfde reden als elke wedstrijd: supporters oplichten met belachelijke prijzen en dus de portemonnee weer vullen.
 Help mods!
RoyCo Ribery
Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 14:14:17.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

(...)

Precies dezelfde reden als elke wedstrijd: supporters oplichten met belachelijke prijzen en dus de portemonnee weer vullen.

jij snapt het
 Help mods!
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 22 augustus 2008 om 14:40:38.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe meer ik die reactie van van Os lees, hoe meer ik over m'n nek ga. Ongelooflijk wat een hork.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk