PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 »

Poster
Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 
Rob (L) psv
Bankzitter

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 22 augustus 2008 om 14:50:28.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

(...)

Precies dezelfde reden als elke wedstrijd: supporters oplichten met belachelijke prijzen en dus de portemonnee weer vullen.

Los van of hij slap lult en popie jopie praat slaat dat natuurlijk nergens op, wilde je met je auto of met de trein daarheen en dan in je PSV shirt door amsterdam gaan lopen ?
in dit geval vind ik dat we niet moeten zeuren met 'n buscombi

Ben er morgen ook bij, verwacht simpele 4-1 overwinning!

Ik hoor eigenlijk nooit wat goeds over die man, kun je die niet 'wegstemmen' ofzo?

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 22 augustus 2008 14:52:19).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
RoyCo Ribery
Vedette

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 22 augustus 2008 om 15:39:50.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

(...)
Los van of hij slap lult en popie jopie praat slaat dat natuurlijk nergens op, wilde je met je auto of met de trein daarheen en dan in je PSV shirt door amsterdam gaan lopen ?
in dit geval vind ik dat we niet moeten zeuren met 'n buscombi

Ben er morgen ook bij, verwacht simpele 4-1 overwinning!

Ik hoor eigenlijk nooit wat goeds over die man, kun je die niet 'wegstemmen' ofzo?

Wie zegt dat je met een PSV shirt naar het voetbal moet gaan?

Veel plezier voor diegene die naar deze wedstrijd gaan en vergeet niet een kogelvrije vest mee te nemen. Volgens Cohen kan het wel eens een bloedbad worden
 Help mods!
Pool: 116e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
De Twaalfde Man
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Reusel
Reg.: 15 augustus 2006
Gepost op 22 augustus 2008 om 18:06:13.         MSN: rv_rac@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cohen lult net zoveel als van Os doet: ik lach bij het lezen van de berichten van deze twee mensen.

Cohen denkt dat er minstens 20 man gaan sneuvelen volgensmij.

Van Os denkt even dat hij de grote jongen is. Vooral bij de reactie 'wij noemen het liever de fruitschaal', klonk bij mij meer als 'kijk mij eens, ik ben geen ouwe lul ik zeg ook fruitschaal'.

En wat Rob zegt, kan ik me ook goed in vinden. De JCS is kut en ik boycot 'm ook, alles is kut aan die schaal, de combi is ook kut, maar niet meer als terecht. Een wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, in de stad van 020 kun je wel op z'n minst iets aan de veiligheid doen.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.433,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
SVSIBBE
Lid 2e elftal

Uit: SIBBE - VALKENBURG Lb.
Vak: Oost - XX
Reg.: 21 juli 2007
Gepost op 22 augustus 2008 om 18:35:06.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Morgen present in '020' uiteraard in PSV shirt! Eens kijken hoe erg het er aan toe zal gaan. Zal wel weer flink meevallen, want als die zogenaamde die-hard fans zoveel publiciteit krijgen tevoren dan zijn ze al tevreden en ondernemen verder niets meer.

Trouwens een goed voorstel om een thuis -en uitwedstrijd te spelen in dit verband en de cup dan ieder jaar te noemen naar een symbool van de in dat jaar geworden landskampioen.

In ons geval zouden we dan spelen om de Frits Philips Bokaal!
 Help mods!
Pool: 1229e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 739e / - / 594eOpstelling: 4-3-3
Rob (L) psv
Bankzitter

Gepost op 23 augustus 2008 om 00:12:00.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoyCo Ribery schreef:

(...)

Wie zegt dat je met een PSV shirt naar het voetbal moet gaan?

Veel plezier voor diegene die naar deze wedstrijd gaan en vergeet niet een kogelvrije vest mee te nemen. Volgens Cohen kan het wel eens een bloedbad worden

Moet niet, maar ik vind 'n sjaaltje en m'n shirt meenemen wel leuk, en morgen in het PSV vak dus kan gewoon
En je weet zelf ook best dat als we daar met 300-400 psv fans door amsterdam gaan lopen dat er dan best 'n paar idioten bij zijn die rotzooi gaan lopen zoeken, reageeren wat ajaxieden op die daar ook rotzooi zoeken, komen nog wat PSV fans langs die besluiten te helpen en je hebt gezeik.
Feyenoord - PSV in amsterdam op eigen vervoer zou gewoon idioot zijn.
Als je dat ontkent ben je gewoon onrealistisch bezig met het alleen maar afbranden van de Supportersvereniging.

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 23 augustus 2008 00:12:34).]
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Roy-Forza-Psv!
Vedette

Uit: Eindhoven
Reg.: 1 januari 2003
Gepost op 23 augustus 2008 om 01:16:13.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

(...)
Moet niet, maar ik vind 'n sjaaltje en m'n shirt meenemen wel leuk, en morgen in het PSV vak dus kan gewoon
En je weet zelf ook best dat als we daar met 300-400 psv fans door amsterdam gaan lopen dat er dan best 'n paar idioten bij zijn die rotzooi gaan lopen zoeken, reageeren wat ajaxieden op die daar ook rotzooi zoeken, komen nog wat PSV fans langs die besluiten te helpen en je hebt gezeik.
Feyenoord - PSV in amsterdam op eigen vervoer zou gewoon idioot zijn.
Als je dat ontkent ben je gewoon onrealistisch bezig met het alleen maar afbranden van de Supportersvereniging.

Het had ook een autocombi kunnen zijn.. (want waarom kon een autocombi, 2 jaar geleden wel (ajax-psv in de kuip) is toch het zelfde?
En het afbranden van de supp ver is gewoon terrecht...
Ik zie dat je op zz zit, dus waarschijnlijk net komt kijken... (niks mis mee, uiteraard, je kunt niet vroeg genoeg bginnen!)
Maar verdiep je eerst eens in het verleden van (uit)wesdtrijden, voordat je een mening hebt...
Ik noem de Supp. Ver. altijd: De Ome Ger ik naai mijn eigen Supporters Vereniging...
Met z'n meest kinderachtige regeltjes...
Oja, en op de vraag waarom ik dan lid ben...
De 3/4 wedstrijden, die ik met de terechte buscombi meega: Ado, feyenoord, fc utrecht..., krijg ik 10 euro korting, mooi mee genoomen toch?
En volgens mij, zijn door deze reden, veel mensen lid van de Supp. Ver....

Amen:
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.464,5VoVo: -Opstelling: -
Rob (L) psv
Bankzitter

Gepost op 23 augustus 2008 om 02:45:34.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Roy-Forza-Psv! schreef:

(...)

Het had ook een autocombi kunnen zijn.. (want waarom kon een autocombi, 2 jaar geleden wel (ajax-psv in de kuip) is toch het zelfde?
En het afbranden van de supp ver is gewoon terrecht...
Ik zie dat je op zz zit, dus waarschijnlijk net komt kijken... (niks mis mee, uiteraard, je kunt niet vroeg genoeg bginnen!)
Maar verdiep je eerst eens in het verleden van (uit)wesdtrijden, voordat je een mening hebt...
Ik noem de Supp. Ver. altijd: De Ome Ger ik naai mijn eigen Supporters Vereniging...
Met z'n meest kinderachtige regeltjes...
Oja, en op de vraag waarom ik dan lid ben...
De 3/4 wedstrijden, die ik met de terechte buscombi meega: Ado, feyenoord, fc utrecht..., krijg ik 10 euro korting, mooi mee genoomen toch?
En volgens mij, zijn door deze reden, veel mensen lid van de Supp. Ver....

Amen:

"verdiep je eerst eens in het verleden van (uit)wesdtrijden"

Ik heb sinds m'n 7e een seizoenskaart, en ik ben nu 17, dus ik was er vroeg bij idd, maar heb wel al wat gezien
Ik ben naar een aantal uitwedstrijden meegeweest, dus het is niet zo dat ik niet een klein beetje weet waar ik over praat, ik vind die buscombi nooit zo'n probleem..
verder snap ik ook best dat het onzin is als je naar roda uit met de combi moet als ajax met vrij vervoer mag, en logisch dat iedereen dan pissed op Ger is als hij nu gaat roepen "johan fruitschaal dit dat".

het afbranden van de sup is terecht, als het maar op de goede punten is, bijvoorbeeld het hierboven genoemde voorbeeld met roda, dan moet ger ook ballen hebben en gewoon niet gaan.

Ik vind echter dat een buscombi niet raar, als ik burgemeester van amsterdam zou zijn ( )(neem aan dat daar die combi vandaan komt) zou ik die combi ook opleggen aan de PSV supporters, vooral vanwege de aanwezige ajax supporters.

Volgensmij is het een aantal jaar daarvoor (dacht 96?) heel erg fout gegaan toen die 3 clubs bij elkaar in 1 stad zaten, dus er zijn net zo goed voorbeelden te noemen waarop de autocombi niet goed ging.

seizoen 07-08 was 't een treincombi naar amsterdam voor de competitie tog?
En het is onzin om te zeggen "daar staan meer belangen op", want als er morgen rotzooi komt is dat niet van mensen die veel van 'n club houden of belang hechten aan de verichtingen op het veld, maar van 'n stel randebielen die uit zijn op rotzooi.

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 23 augustus 2008 02:46:50).]
 Help mods!
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Vak: Oost - V
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 23 augustus 2008 om 09:36:35.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo maar is richting Amsterdam gaan!!
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: -
Gilze1984
Toeschouwer
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: GILZE
Reg.: 29 juli 2006
Gepost op 23 augustus 2008 om 12:57:30.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je boycot moet je het met zijn alle doen. Nu zitten we gewoon schraal met 300 man in een te groot vak. Maar het is gewoon een kans om voor het 14e seizoen achter elkaar een prijs te pakken. Dus combi of niet ik ben er bij. en wordt een dikke overwinning 3-0.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
bakkertjuhhh
Bankzitter

Uit: eindhoven
Reg.: 2 januari 2008
Gepost op 23 augustus 2008 om 16:03:41.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou er ook wel zin in hebben in een potje voetbal maar niet in de arena eerst naar een ander neutraal stadion en dan kijk ik wel verder...
Waarom heeft nederland geen neutraal stadion zoals wembley dan kan nederland daar mooi spelen de beker en de jsc schaal dan kan nederland dat als finalestadion gebruiken voor het wk...

Maar voor de mensen die wel present zijn Veel plezier!!!

[Dit bericht is veranderd door bakkertjuhhh (op 23 augustus 2008 16:05:13).]
 Help mods!
Pool: 1251e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,4VoVo: -Opstelling: -
17. Reimond Manco
shade4life
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 24 juli 2007
Gepost op 23 augustus 2008 om 18:08:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

1-0 kopbal Lazovic

2-0 kopbal marcellis

[Dit bericht is veranderd door 17. Reimond Manco (op 23 augustus 2008 19:25:18).]
 Help mods!
Pool: 1231e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.447,3 (daag uit)VoVo: 477e / - / 597eOpstelling: 4-2-4
majesteit

Toeschouwer

Reg.: 14 augustus 2008
Gepost op 23 augustus 2008 om 20:41:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bakkertjuhhh schreef:

Ik zou er ook wel zin in hebben in een potje voetbal maar niet in de arena eerst naar een ander neutraal stadion en dan kijk ik wel verder...
Waarom heeft nederland geen neutraal stadion zoals wembley dan kan nederland daar mooi spelen de beker en de jsc schaal dan kan nederland dat als finalestadion gebruiken voor het wk...

Maar voor de mensen die wel present zijn Veel plezier!!!

simpel, wembley is ook niet neutraal terrein voor alle niet uit london afkomstige teams. overigens wel een grof schandaal zoals die aRena eruit zag...bergen achterstallig onderhoud, met name op maaigebied.
 Help mods!
De arTies
Legende

Uit: Sapperdam
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 23 augustus 2008 om 20:53:01.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net terug, erg dolle boel!
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVEindhoven92
International

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 23 augustus 2008 om 21:06:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vertel..
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.472,9VoVo: -Opstelling: -
De arTies
Legende

Uit: Sapperdam
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 23 augustus 2008 om 21:17:51.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben met 2-0 gewonnen, verder heb ik nog een potje tikkertje gewonnen en was het heeeel eng met alle hooligans van Ado, Ajax en Feijenoord die er waren...

Nee, op neutraal vak was het een grappig oefenpotje om te zien, verder weinigs boeiend.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: incompleet
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Tilburg
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 24 augustus 2008 om 00:41:23.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gilze1984 schreef:

Als je boycot moet je het met zijn alle doen. Nu zitten we gewoon schraal met 300 man in een te groot vak. Maar het is gewoon een kans om voor het 14e seizoen achter elkaar een prijs te pakken. Dus combi of niet ik ben er bij. en wordt een dikke overwinning 3-0.

Er was helemaal geen boycot, deze wedstrijd trekt gewoon totaal niet. Er is in de afgelopen jaren slechts een boycot geweest, en dat was in het seizoen 2004/2005 als ik me niet vergis, tegen Vitesse uit.
 Help mods!
Pool: 101e, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: MéndezBattle-rating: 1.914,5 (daag uit)VoVo: 8e / - / 23eOpstelling: 4-3-3
Rob (L) psv
Bankzitter

Gepost op 24 augustus 2008 om 00:42:52.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net terug uit Amsterdam&eindhoven, was goed te doen vond ik!
Al dat gezeik over die buscombi en de commercie is zwaar overdreven, we waren in 2 uurtjes in amsterdam en de enige commercie die er was waren die vlaggetjes die na de wedstrijd nog allemaal in de doos zaten, waarop 'n gast besloot om die doos ondersteboven te houden en honderden vlaggetjes op 't "pad" lagen.

1-0 Lazovich
http://www.youtube.com/watch?v=es6-74mQAlM
foto van lazovich, 2-0 Marcellis + wat sfeermomenten + schaal

durf het bijna niet te zeggen, want de eerste helft waren we zelf heel stil, maar die feyenoord-fans vallen me goed tegen :|
in de 80é minut al naar huis, en na de 1-0 maar 2 keer gehoord..

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 24 augustus 2008 01:12:08).]
 Help mods!
Jeroen-PSV
Regelmatige invaller

Uit: Woerden
Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 24 augustus 2008 om 03:49:01.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://coenb.spaces.live.com/ hier foto's van Feyenoord kant en zie foto 23 Ben ik een boefje?
 Help mods!
Pool: 275e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 24 augustus 2008 om 11:32:19.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was mooi dagje!! Goed vermaakt alleen na de wedstrijd gebeurde er dit

Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: -
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 24 augustus 2008 om 17:53:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Met 240 supporters je ploeg aanmoedigen: Dan kan je jezelf ook niet meer serieus nemen!!
@ http://coenb.spaces.live.com/

Nee, met 2400 supporters je ploeg aanmoedigen in de Johan Cruijff Schaal, dan kun je jezelf lekker serieus nemen !!
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jeroen-PSV
Regelmatige invaller

Uit: Woerden
Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 24 augustus 2008 om 21:04:42.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Foto's online http://www.boerzoektbier.nl/
 Help mods!
Pool: 275e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
fckvm

Toeschouwer

Uit: Utrecht
Reg.: 10 augustus 2008
Gepost op 24 augustus 2008 om 22:09:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroen-PSV schreef:

http://coenb.spaces.live.com/ hier foto's van Feyenoord kant en zie foto 23 Ben ik een boefje?

Haha, een gefrustreerde feyenoorder, geweldig toch?!
 Help mods!
Pool: 459e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 580e / - / 769eOpstelling: -
Roy-Forza-Psv!
Vedette

Reg.: 1 januari 2003
Gepost op 24 augustus 2008 om 22:39:15.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vroomshoop-On-Tour schreef:

Was mooi dagje!! Goed vermaakt alleen na de wedstrijd gebeurde er dit

(plaatje)

Wat is er gebrud rob?
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.464,5VoVo: -Opstelling: -
PSV Zuipsite.NL
Jeugdspeler

Reg.: 24 juni 2007
Gepost op 24 augustus 2008 om 23:16:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Foto's van deze wedstrijd staan online op PSV Zuipsite.NL

Help mods!
psvbhs.tk
Toeschouwer

Reg.: 29 augustus 2007
Gepost op 25 augustus 2008 om 00:34:49.           Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook op onze site staan foto's van de wedstrijd

http://www.psvbhs.tk

Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk