| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9707 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Over (bijna) een half jaar misschien ook wel! 
|
|
|
Psv-Poncho Toeschouwer
Uit: landgraaf Vak: Zuid - F Posts: 29 Reg.: 28 september 2007 | Jammer kan niet mee gaan mij krijg je voor geen Goud de ArenA in.
Ook buiten het voetbal om zal ik me nooit in de ArenA laten verscheinen.
|
|
|
kuiper International
Vak: Zuid - F Posts: 553 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: elro schreef:
(...)
2 jaar geleden konden we gewoon bij de ArenA omwisselen op een parkeerterrein hoor.
Toen speelde we niet tegen Feyenoord. Ik verwacht dat het een zware combiregeling gaat worden of de wedstrijd zal ergens anders gespeeld worden.
Ik weet niet waarom, maar ik denk gewoon dat het fout gaat als Feyenoord - PSV in de ArenA gespeeld gaat worden
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3423 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: kuiper schreef:
(...)
Toen speelde we niet tegen Feyenoord. Ik verwacht dat het een zware combiregeling gaat worden of de wedstrijd zal ergens anders gespeeld worden.
Ik weet niet waarom, maar ik denk gewoon dat het fout gaat als Feyenoord - PSV in de ArenA gespeeld gaat worden
Ach, tegen die tijd is het toch veel te wééérm om elkaar de hersenen in te beuken !
|
|
|
STRIKER Vedette
Uit: Zevenhuizen Vak: - Posts: 1797 Reg.: 16 december 2004 | Autocombi zou wel mooi zijn, maar ik verwacht het niet. Feyenoord zal zoiezo wel verplicht met de trein en/of bus moeten. En wij.........
Hoe dan ook belangstelling van onze kant is al jaren 0,0 voor deze wedstrijd dus meer dan 1000 man verwacht ik ook niet.
Aan de andere kant hoe vaak wordt feyenoord - psv nou gespeeld in de aRENa.....
|
|
|
Psv-Poncho Toeschouwer
Uit: landgraaf Vak: Zuid - F Posts: 29 Reg.: 28 september 2007 |
(...)
Kijk dat zou dus mooi zijn om de wedstrijd elders te laten spelen kan ik er ook bij zijn maar de ArenA sla ik over.
|
|
|
mischavd Jeugdspeler
Uit: Valkenswaard Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 41 Reg.: 25 januari 2008 | Ik vind het gewoon K.T geregeld in 020 voor parkeren.
Dat weet ik nog van de wedstrijd Twente-PSV.
ik hoop dat het nu beter is geregeld dan toen.
En ik hoop dat ik er heen mag van me ouders 
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3137 Reg.: 5 mei 2000 | Denk na aanleiding van de ellende die er is geweest bij de bekerfinale tegen 020 in de kuip, de overheid zal eisen dat beide supp groepen grotendeels zullen afreizen richting 010 per treintje
Auto combi zal niet slim zijn daar de boefjes uit de hoofdstad verhaal zal gaan halen,bij iedereen die op eigen vervoer/combi zal afreizen.
was een mooie dag toen behalve de vette nederlaag,toch een grote overwinning behaald
[Dit bericht is veranderd door KOENIE (op 5 mei 2008 05:19:11).]
|
|
|
harmpie05 Bankzitter
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 197 Reg.: 15 maart 2006 | Zal wel verplichte buscombi owrden en die rotterdamers mogen op eigen vervoer zoals andere jaren dat wij in de jc spelen
|
|
|
kuiper International
quote: harmpie05 schreef:
Zal wel verplichte buscombi owrden en die rotterdamers mogen op eigen vervoer zoals andere jaren dat wij in de jc spelen
Rotterdammers op eigen vervoer naar A'dam??? Dat lijkt me niet 
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 920 Reg.: 12 november 2006 | Als ze slim zijn verplaatsen ze deze wedstrijd. Zo vraag je om moeilijkheden. Zou alleen niet weten waarheen...
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSVEindhoven92 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 389 Reg.: 4 maart 2007 | |
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
stanislav Vaste waarde in elftal
Uit: Oostelbeers Vak: Oost - YY Posts: 395 Reg.: 5 september 2005 | Dat is alleen maar de problemen verplaatsen..
|
|
|
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3423 Reg.: 29 juli 2005 | Het is misschien beter om het in Eindhoven of Rotterdam te houden. En dan maar loten wie er uit of thuis speelt. Anders bezorg je andere steden toch maar overlast, en als je de uitsupporters gewoon met een combi (zoals altijd bij PSV - Feyenoord en Feyenoord - PSV) laat komen, is er niets aan de hand. Dit gebeurt in de competitie immers ook.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9363 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Navi schreef:
Als ze slim zijn verplaatsen ze deze wedstrijd. Zo vraag je om moeilijkheden. Zou alleen niet weten waarheen...
Waarom, Feyenoorders komen gewoon veilig met de trein en de PSV supporters kunnen met een autocombi. Zo zijn we al een paar keer naar de JCS gegaan.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 920 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Remco. schreef:
(...)
Waarom, Feyenoorders komen gewoon veilig met de trein en de PSV supporters kunnen met een autocombi. Zo zijn we al een paar keer naar de JCS gegaan.
Het idee dat er 020 supporters op de loer liggen lijkt me niet echt fijn. Niet dat ik hierom niet zou gaan hoor.
Ik bekijk dit nog even.
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Vak: - Posts: 389 Reg.: 4 maart 2007 | Tja, misschien kan je het beter in Rotterdam of in Eindhoven doen. En dan idd gewoon loten wie thuis mag spelen, scheelt alweer wat en zeker als het in Eindhoven gespeeld zou worden..
|
|
|
lapswanz.25/5/88.ec.1 Legende
Uit: Florence Vak: Zuid - D Posts: 1822 Reg.: 28 maart 2000 | Eindhoven krijgt nooit wat van de knvb....
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4782 Reg.: 11 januari 2000 | PSV - Ajax als bekerfinale in Rotterdam gaat toch ook gewoon altijd door? In '98 zijn er toen grote problemen geweest op de Maastribune, maar daarna is PSV - Ajax nog vaker de bekerfinale geweest en werd het gewoon weer in R'dam gehouden. Zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten zijn met de JCS? Niet dat mijn voorkeur uitgaat naar de Arena, totaal niet zelfs, maar ga er niet vanuit dat ze het hiervoor zullen verzetten ofzo...
[Dit bericht is veranderd door KOLKKA (op 7 mei 2008 19:58:58).]
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9363 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Navi schreef:
(...)
Het idee dat er 020 supporters op de loer liggen lijkt me niet echt fijn. Niet dat ik hierom niet zou gaan hoor.
Ik bekijk dit nog even.
De afgelopen 2 seizoenen zijn we ook met de auto gegaan, geen problemen gehad.
|
|
|
quote: Remco. schreef:
(...)
De afgelopen 2 seizoenen zijn we ook met de auto gegaan, geen problemen gehad.
Zowieso, bij de JCS zal je weinig problemen tegenkomen, aangezien er van beide partijen nooit veel supporters zijn, en driekwart van het stadion vol zit met jeugdelftallen.
|
|
|
kuiper International
quote: Ultimo Uomo schreef:
(...)
Zowieso, bij de JCS zal je weinig problemen tegenkomen, aangezien er van beide partijen nooit veel supporters zijn, en driekwart van het stadion vol zit met jeugdelftallen.
De Feyenoord aanhang zal wel degelijk met een grote groep denk ik. Op diverse fansites is te lezen dat men erheen wil.
|
|
|
(...)
De Feyenoord aanhang zal wel degelijk met een grote groep denk ik. Op diverse fansites is te lezen dat men erheen wil.
Maar het zal wel net als bij Ajax zijn. De overkant (Zuid volgens mij) zit dan wel redelijk vol, maar de lange kanten zijn bezaaid met jeugdelftallen. Zo heb je een menselijke bufferzone. Buiten is het ook zo druk met kinderen en vaders/moeders, dat ik niet denk dat er echt rellen komen.
|
|
|
kuiper International
quote: Ultimo Uomo schreef:
(...)
Maar het zal wel net als bij Ajax zijn. De overkant (Zuid volgens mij) zit dan wel redelijk vol, maar de lange kanten zijn bezaaid met jeugdelftallen. Zo heb je een menselijke bufferzone. Buiten is het ook zo druk met kinderen en vaders/moeders, dat ik niet denk dat er echt rellen komen.
Daar ga ik ook niet vanuit, er zullen wel goede voorbereidingen getroffen worden. Ik ben wel benieuwd naar de vervoersregeling aangezien ik om de hoek woon
|
|
|
Vak: - Posts: 389 Reg.: 4 maart 2007 | Dan koop je toch gewoon een kaartje voor het neutrale vak als je om de hoek woont? (Bij een combi dan).
|
|
|