| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
Sander mr psv Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 116 Reg.: 21 juli 2007 | Wie de JCS wint wordt geen kampioen 
|
|
|
Sk Toeschouwer
Uit: vlissingen Vak: Oost - XX Posts: 28 Reg.: 27 december 2006 | Zit op een thuisvak dan, aangezien ik waarschijnlijk mee kan met iemand van wie zijn elftal kampioen is geworden. Toch even proberen of ik niet via een of ander gangetje in het uitvak terecht kan komen.
|
|
|
piedo Toeschouwer
Uit: Veldhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 21 Reg.: 21 september 2005 | Denk dat ik dit jaar maar naar de fruitschaal ga. Nog nooit geweest en lijkt me wel leuk begin van t jaar. Als ik maar een beetje bij het fanatieke vak van PSV zit: Hoe zorg je daarvoor?
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3015 Reg.: 13 september 2004 |
quote: piedo schreef:
Denk dat ik dit jaar maar naar de fruitschaal ga. Nog nooit geweest en lijkt me wel leuk begin van t jaar. Als ik maar een beetje bij het fanatieke vak van PSV zit: Hoe zorg je daarvoor?
Als de kaartverkoop begint een kaartje kopen via psvuitwedstijd.nl! Weet alleen niet of je een uitkaart moet hebben?! Dacht dat dat alleen nog bij competitiewedstrijden geldt.
|
|
|
tha boer International
Uit: Geldrop Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 554 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Als de kaartverkoop begint een kaartje kopen via psvuitwedstijd.nl! Weet alleen niet of je een uitkaart moet hebben?! Dacht dat dat alleen nog bij competitiewedstrijden geldt.
Reken er maar op, bij een risicowedstrijd Feyenoord - PSV in de Arena waar Den haag, utrecht, Ajax supporters naartoe kunnen komen als ze slechte wil hebben, heb je een uitkaart nodig. Geloof me.
|
|
|
bas_psv_91 Toeschouwer
Uit: Heerlen Vak: - Posts: 25 Reg.: 25 februari 2008 | Ja maar is het niet zo dat er een soort sfeervakken komen. Zal wel alle fans van psv fans united en psv upporters groep bijelkaar zijn ofniet?
|
|
| Pool: 3167e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSVEindhoven92 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 418 Reg.: 4 maart 2007 | Kan goed zijn dat de echte sfeermakers deze wedstrijd boycotten..
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9404 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: bas_psv_91 schreef:
Ja maar is het niet zo dat er een soort sfeervakken komen. Zal wel alle fans van psv fans united en psv upporters groep bijelkaar zijn ofniet?
Feyenoord krijgt de ene kant van het stadion, PSV de andere kant. Daar tussenin zitten de neutrale Ajacieden waarschijnlijk
quote: PSVEindhoven92 schreef:
Kan goed zijn dat de echte sfeermakers deze wedstrijd boycotten..
De echte sfeermakers gaan geloof ik al 3 jaar niet meer mee. Buiten mezelf dan, ik als echte sfeermaker ben er niet weg te slaan.
|
|
|
RoyCo Ribery  Internationale topspeler
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1079 Reg.: 14 oktober 2000 | Fruitschaal 
|
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9708 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Gaat goed, al drie pagina's geblaat over een wedstrijd die over 3,5 maand wordt gespeeld. Huuuuuuuuuuuuuh 
|
|
|
RoyCo Ribery  Internationale topspeler
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1079 Reg.: 14 oktober 2000 | We hebben er zin in, de spanning is al voelbaar

|
|
|
davey1981 Toeschouwer
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 14 Reg.: 8 januari 2008 | Lekker boeie,
Zonder 'sfeergroep' kunnen we toch lekker zelf ook wel voor de sfeer zorgen?
Lekker zingen en springen.
En na de 3-1 zege heeft Verbeek ook gelijk door dat ie niet moet denken dat Feyenoord kampioen gaat worden!
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 940 Reg.: 12 november 2006 |
quote: AKI schreef:
Gaat goed, al drie pagina's geblaat over een wedstrijd die over 3,5 maand wordt gespeeld. Huuuuuuuuuuuuuh 
We moeten wat om de voetballoze periode door te komen. Of had je liever playoffs gespeeld? 
Ik ben er trouwens ook nog niet mee bezig hoor. Er zijn op dit moment andere dingen die mn aandacht vragen.
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4570 Reg.: 9 augustus 2000 |
Gaat goed, al drie pagina's geblaat over een wedstrijd die over 3,5 maand wordt gespeeld. Huuuuuuuuuuuuuh 
Ga jij ook???? 
|
|
|
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9708 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Ik moet nog even kijken wat ik doe. Ik hou namelijk niet zo van Fruit(schalen), meer van barbequen bij Cafe 't Lempke met een erbij. Dus ik denk niet dat ik ga. Ben ik nu een nep-supportert 
|
|
|
De Stille Kapitein ! Nationale topspeler
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2603 Reg.: 11 april 2006 | |
|
Navi International
Ik moet nog even kijken wat ik doe. Ik hou namelijk niet zo van Fruit(schalen), meer van barbequen bij Cafe 't Lempke met een erbij. Dus ik denk niet dat ik ga. Ben ik nu een nep-supportert 
leuk alternatief 
|
|
|
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9708 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Alleen voor genodigden helaas...
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9404 Reg.: 19 juni 2003 | Had het dan voor je gehouden.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 940 Reg.: 12 november 2006 | Doet de Zuipsite elk jaar geloof ik
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3140 Reg.: 5 mei 2000 | Denk dat ik met enkele vrienden ook maar eens langs ga dar voor een gezellie BBQ.
Alleen voor genodigden, dan nodigen wij ons bij deze zelf uit.altijd gezellie een BBQ met friends 
|
|
|
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9708 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 |
quote: Remco. schreef:
Had het dan voor je gehouden.
Ah ja ok. Als ik met vrienden ga BBQ-en kan ik dat hier niet vertellen nee. Misschien komen er wel tientallen anderen op af die een harde *** krijgen van PSV Zuipsite.NL.
Schrijf je vast in voor de PSV Zuipsite.NL fanclub, dan stuur ik je meteen een slabbertje op met een bierpul er op. 
|
|
|
Navi International
quote: KOENIE schreef:
Denk dat ik met enkele vrienden ook maar eens langs ga dar voor een gezellie BBQ.
Alleen voor genodigden, dan nodigen wij ons bij deze zelf uit.altijd gezellie een BBQ met friends 
Inderdaad. Ik ben ook iemand van hoe meer zielen hoe meer vreugd.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9404 Reg.: 19 juni 2003 | AKI, zo'n slabbertje wil ik sowieso. Ook zonder BBQ. Overigens noemde je het Lempke en dat is een openbaar toegankelijke toko dus vandaar. Maar misschien mag ik nu alsnog komen.
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1309 Reg.: 1 januari 2003 | Verplichte combi's voor JC-schaal
Rubriek Algemeen 14:30 16-05-2008
Vrijdagmorgen vond in de Amsterdam ArenA het vooroverleg plaats voor de wedstrijd om de 13e Johan Cruijffschaal. Die wedstrijd, die op zaterdag 23 augustus aldaar wordt gespeeld, gaat tussen Feijenoord en PSV.
De vertegenwoordigers van de KNVB en de lokale driehoek van Amsterdam hebben aan beide partijen verplichte combi's opgelegd. Dit tot groot ongenoegen van de vertegenwoordigers van PSV en Feijenoord.
Voor PSV geldt een buscombiregeling, voor Feijenoord een treincombi(zie je het al voor je 10.000 fans met de trein). PSV gaat voor 1700 kaarten, omdat het animo voor deze wedstrijden de laatste jaren ver daaronder lag.
We hebben nog gesuggereerd dat de autocombi van de vorige editie goed was verlopen, maar zowel de KNVB als de lokale driehoek bleven bij hun standpunt. Ze moesten rekening houden met de derde partij uit Amsterdam.
Ik stelde weer mijn rondvraag van 2 seizoenen geleden om een neutraal voetbalstadion ergens in Nederland te laten bouwen, waar supporters dan in grote getale met vrijvervoer naartoe konden komen. Zoiets als bijvoorbeeld een Wembley in Engeland. Heb je ook geen last van een derde partij.
Helaas heeft de KNVB, die je beter de KNCB(Koninklijke Nederlands Combi Bond) kunt noemen, dat niet op de agenda staan.
Wij vragen ons nu af of de wedstrijd door PSV-supporters geboycot moet worden. We hebben een poll geplaatst waarop de supporters hun mening kunnen geven.
Namens het bestuur,
Frits Bovers
Voor mij dus geen JCS... 
|
|
| Pool: 2263e | MotM: - | Battle-rating: 1.464,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|