PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 15 »

Poster
Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 18 mei 2008 om 23:08:58.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het was te verwachten natuurlijk. Ik zou de wedstrijd toch maar verplaatsen want je krijgt nu toch wel een heel groot probleem.

Zouden wij nou echt zo slim zijn en de KNVB zo dom?
 Help mods!
Pool: 522eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Vak: Oost - X
Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 19 mei 2008 om 07:03:37.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon een algemene Boycot (lijkt mij op zijn plaats).

Statement, wij willen neutraal stadion!
 Help mods!
Pool: 362eMotM: -Battle-rating: 1.428,6VoVo: 132e / 461e / 161eOpstelling: 3-5-2
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 19 mei 2008 om 07:21:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij een algehele boycot die wordt gesteunt door officiële supportersverenigingen doe ik uiteraard mee.

Waar staat die poll op de site van Fans United?

[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 19 mei 2008 07:24:52).]
 Help mods!
Pool: 3851eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2124e / - / 1501eOpstelling: 3-4-3
Navi
International

Gepost op 19 mei 2008 om 07:34:57.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zover zal t niet komen.
 Help mods!
Sjengen
Legende

Uit: Valkenswaard
Reg.: 5 februari 1999
Gepost op 19 mei 2008 om 08:27:43.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf iig lekker thuis. Heb geen zin om voor zo'n kut schaal naar 020 in een busje te rijden. We zullen nog wel meer combi's krijgen
 Help mods!
Pool: 338eMotM: -Battle-rating: 1.446,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Elm040
Talentje

Uit: Limburg
Vak: Oost - Y
Reg.: 5 maart 2008
Gepost op 19 mei 2008 om 14:19:43.         MSN: ralfinho_1991@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Officiele Boycot! Aankondiging van Supportersvereniging hopelijk.

Hoop ook dat Feyenoord supporters boycotten.

Verplichte Combi voor JCS: NEE
 Help mods!
Pool: 1793eMotM: -Battle-rating: 1.480,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
V.Nistelrooy
Legende

Gepost op 19 mei 2008 om 16:53:05.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ultimo Uomo schreef:

Waar staat die poll op de site van Fans United?

Helemaal onderaan de website van PFU!

Maar ongeacht (al hoop ik van gansharte dat die boycot eindelijk komt) ga ik zoiezo niet, nooit gedaan nu dus ook nie!

F#CK 020!
 Help mods!
Pool: 362eMotM: -Battle-rating: 1.428,6VoVo: 132e / 461e / 161eOpstelling: 3-5-2
harmpie05 Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006
Gepost op 19 mei 2008 om 20:15:12.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hier heb ik geen last van want ik ben met jeugdteam kampioen geworden dus mag voor 8 euro er naar toe
 Help mods!
Pool: 578eMotM: -Battle-rating: 1.507,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
De arTies
Legende

Uit: Sapperdam
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 19 mei 2008 om 20:25:15.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begrijp de combi's erg goed, wat ik niet begrijp is dat de wedstrijd uberhaupt gespeeld wordt...

Ik ben iig in 020 die dag...
 Help mods!
Pool: 751eMotM: -Battle-rating: 1.462,0VoVo: 507e / 969e / 471eOpstelling: incompleet
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 19 mei 2008 om 21:09:36.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Flikker maar op met die kut wedstrijd, als het een bus combi wordt ga ik mijn zondag beter besteden dan aan een extra oefenwedstrijd
 Help mods!
Pool: 282eMotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: 94e / 369e / 42eOpstelling: 4-4-2
Voor Rood Wit Gezongen
Meervoudig international

Uit: eraard dit jaar weer de schaal!
Vak: Noord - TT
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 19 mei 2008 om 21:16:31.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met een buscombi ben ook ik niet van de partij!

voorgaande jaren met autocombi was te doen, maar dit vind ik onzin
 Help mods!
Pool: 884eMotM: -Battle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: incompleet
berkie
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 10 september 2002
Gepost op 20 mei 2008 om 12:17:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

de Knvb voor lul zetten en allemaal weer thuisblijven!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: -
wj
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nistelrode
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 20 mei 2008 om 12:52:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik was eerst ook niet vanplan om naar deze wedstrijd te gaan. Nu heb ik te horen gekregen dat ik van mijn tante kaartjes krijg voor mijn verjaardag, daar zeg ik dus uiteraard geen nee tegen. Verder ben ik wel tegen die combi's.
 Help mods!
Pool: 462eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV-eindhoven
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven!
Reg.: 7 juni 2004
Gepost op 20 mei 2008 om 14:23:21.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wj schreef:

Ik was eerst ook niet vanplan om naar deze wedstrijd te gaan. Nu heb ik te horen gekregen dat ik van mijn tante kaartjes krijg voor mijn verjaardag, daar zeg ik dus uiteraard geen nee tegen. Verder ben ik wel tegen die combi's.

Dan zijn die kaartjes die je krijgt toch wel op een neutraal vak mag ik hopen?

[Dit bericht is veranderd door PSV-eindhoven (op 20 mei 2008 14:24:00).]
 Help mods!
Pool: 3611eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: incompleet
davey1981
Toeschouwer

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 20 mei 2008 om 19:16:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niks boycot!
Ik wil naar die wedstrijd en boeit mij t hoe ik er heen moet...
Hoop wel dat de randstadbus dan rijdt

Alsof de spelers er wat aan kunnen doen dat wij met de bus moeten... en 1e wedstrijd van t seizoen...

I'll be there!
 Help mods!
Pool: 3149eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2395e / 1883e / 2114eOpstelling: 5-3-2
wj
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nistelrode
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 20 mei 2008 om 22:18:15.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-eindhoven schreef:

(...)

Dan zijn die kaartjes die je krijgt toch wel op een neutraal vak mag ik hopen?

Mijn tante heeft ze geregelt via de voetbalclub waar mijn neefjes bij zitten...die zijn kampioen geworden en dus kregen ze de mogelijkheid om naar die wedstrijden te gaan op de neutrale vakken.

Maar ik zou idd niet graag op het feyenoord vak zitten:P

[Dit bericht is veranderd door wj (op 20 mei 2008 22:20:03).]
 Help mods!
Pool: 462eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV-eindhoven
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven!
Reg.: 7 juni 2004
Gepost op 22 mei 2008 om 11:33:29.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
davey1981 schreef:

Niks boycot!
Ik wil naar die wedstrijd en boeit mij t hoe ik er heen moet...
Hoop wel dat de randstadbus dan rijdt

Alsof de spelers er wat aan kunnen doen dat wij met de bus moeten... en 1e wedstrijd van t seizoen...

I'll be there!

Als de wedstrijd geboycot wordt kan je nog steeds op de neutrale vakken zitten hoor. En een boycot heeft niks met de spelers te maken, ik boycot sowieso omdat het de jc schaal is
 Help mods!
Pool: 3611eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Navi
International

Gepost op 22 mei 2008 om 17:31:14.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We gaan toch hopelijk niet weer hetzelfde sfeertje krijgen net als Willem II uit? Laat iedereen zelf beslissen of ie gaat ja of nee. Ik vind het nog te ver weg om daar nu wat van te zeggen maar als ik zin in een leuke pot voetbal heb omdat ik daar misschien wel weer aan toe ben ga ik gewoon en laat ik me niet tegenhouden door wie dan ook hier.
 Help mods!
V.Nistelrooy
Legende

Gepost op 22 mei 2008 om 17:34:11.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:
ga ik gewoon en laat ik me niet tegenhouden door wie dan ook hier.
Als bus 1 niet rijd?
 Help mods!
Navi
International

Gepost op 22 mei 2008 om 17:41:37.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
V.Nistelrooy schreef:

(...)
Als bus 1 niet rijd?

Dan ga ik niet.
 Help mods!
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 22 mei 2008 om 18:17:14.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

We gaan toch hopelijk niet weer hetzelfde sfeertje krijgen net als Willem II uit? Laat iedereen zelf beslissen of ie gaat ja of nee. Ik vind het nog te ver weg om daar nu wat van te zeggen maar als ik zin in een leuke pot voetbal heb omdat ik daar misschien wel weer aan toe ben ga ik gewoon en laat ik me niet tegenhouden door wie dan ook hier.

Tsja en om dit soort redenen zal er wel nooit een algehele boycot komen(helaas)

Er zullen altijd mensen zijn die wel gaan, ik had tot pak hem beet een jaar terug dezelfde instelling als jij, maar nu vele onnodige combi's en idiote regelingen ben ik het zat geworden, een uitwedstrijd bezoeken dat moet leuk zijn en dat is het met de huidige regelingen nauwelijks meer, puzzeltochten, busreizen etc etc...

Willem II-PSV heb ik op het thuisvak bekeken, gewoon op de fiets naar het stadion, zonder fouilleren naar binnen, geen uitkaartscanning, en gewoon rustig voetbal kijken.

Bij die fruitschaal is het ieder jaar weer bal met de meest belachelijke regelingen, tegen Ajax is niet eens meer te spreken van een neutrale wedstrijd, gelukkig zien steeds meer mensen in dat deze wedstrijd gewoon niet meer bezocht moet worden zolang deze in die UFO gespeeld zal worden, stiekem hoop ik dat er een algehele boycot komt, maar dit zal niet gebeuren omdat na Vitesse-PSV(2004-2005) er klachten van een aantal supporters geweest zou zijn.

Affijn voor mij in ieder geval geen fruitschaal meer zolang deze in de Arena gespeeld zal worden, en Navi ga bij jezelf te rade, waarom zou je er wel heen gaan?, niemand geeft er om, bij de huidige regeling staan er misschien net 50 man, anders 100, de spelers zien het als een extra oefenwedstrijd, en jij wordt als crimineel gezien die verplicht met de bus moet omdat hij anders ongetwijfeld heel de stad zal slopen....

Kom toch lekker op stratum kijken

[Dit bericht is veranderd door Chrisjicek (op 22 mei 2008 18:17:58).]
 Help mods!
Pool: 282eMotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: 94e / 369e / 42eOpstelling: 4-4-2
Zeveraar
Regelmatige invaller

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 22 mei 2008 om 18:57:50.       MSN: houdoe_bedankt@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor Navi maakt het niet uit, hij gaat toch altijd met de bus (ieder zijn goed recht) dus voor hem is iedere wedstrijd een combi. Als hij een auto zou hebben dan zou het voor hem ook in een keer anders zijn en ligt de situatie vele malen anders. Maarja zolang hij dat niet heeft, moet ie wel met de bus waardoor het voor hem niet uitmaakt of er een combi komt of niet. Maar een beetje respect voor de supporters die veraf wonen en moeilijk tot nauwelijks met de combi kunnen (of gewoon ff 200 km moeten omrijden) kan er niet vanaf.
 Help mods!
Pool: 4121eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 685e / 1535e / 646eOpstelling: incompleet
Navi
International

Gepost op 22 mei 2008 om 19:58:25.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zeveraar schreef:

Voor Navi maakt het niet uit, hij gaat toch altijd met de bus (ieder zijn goed recht) dus voor hem is iedere wedstrijd een combi. Als hij een auto zou hebben dan zou het voor hem ook in een keer anders zijn en ligt de situatie vele malen anders. Maarja zolang hij dat niet heeft, moet ie wel met de bus waardoor het voor hem niet uitmaakt of er een combi komt of niet. Maar een beetje respect voor de supporters die veraf wonen en moeilijk tot nauwelijks met de combi kunnen (of gewoon ff 200 km moeten omrijden) kan er niet vanaf.

Heel vervelend als jij 200 km moet omrijden. Ik zou dan misschien ook niet gaan. Maar bedenk wel dat het voor mij ook niet altijd even praktisch is om met de bus te gaan. Zeker op de verre reizen naar bijvoorbeeld Groningen dan heb ik er misschien meer last van dan jij. Maar ik ga wel voor het cluppie en een beetje gezelligheid in de bus is mooi meegenomen.
Dus respect heb ik wel, maar ik vind dat het combiverhaal soms hier te ver wordt opgeblazen. De verplichte buscombi van deze reis sta ik volledig achter zelfs. Ik wil me wel een klein beetje veilig voelen en de reis neem ik voor lief.
Het liefst zou ik ook zien dat de wedstrijd verplaatst wordt zodat er soepelere vervoersregelingen afgesproken kunnen worden, helaas is dat niet zo. In Italie nemen ze soms zelfs helemaal geen supporters mee, dan zijn we hier gewoon nog verwend dat wij die mogelijkheid (nog) wel krijgen.

Maar misschien ga ik wel helemaal niet en kijk ik of op Stratum of lekker thuis.
 Help mods!
Zeveraar
Regelmatige invaller

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 22 mei 2008 om 20:34:17.       MSN: houdoe_bedankt@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

(...)

Heel vervelend als jij 200 km moet omrijden. Ik zou dan misschien ook niet gaan. Maar bedenk wel dat het voor mij ook niet altijd even praktisch is om met de bus te gaan. Zeker op de verre reizen naar bijvoorbeeld Groningen dan heb ik er misschien meer last van dan jij. Maar ik ga wel voor het cluppie en een beetje gezelligheid in de bus is mooi meegenomen.
Dus respect heb ik wel, maar ik vind dat het combiverhaal soms hier te ver wordt opgeblazen. De verplichte buscombi van deze reis sta ik volledig achter zelfs. Ik wil me wel een klein beetje veilig voelen en de reis neem ik voor lief.
Het liefst zou ik ook zien dat de wedstrijd verplaatst wordt zodat er soepelere vervoersregelingen afgesproken kunnen worden, helaas is dat niet zo. In Italie nemen ze soms zelfs helemaal geen supporters mee, dan zijn we hier gewoon nog verwend dat wij die mogelijkheid (nog) wel krijgen.

Maar misschien ga ik wel helemaal niet en kijk ik of op Stratum of lekker thuis.

Je zegt dat je je wel veilig wilt voelen en daarom met de bus wilt gaan. Dat is prima en begrijp ik, moeten andere mensen daarom ook maar met de bus terwijl die zich met vrij vervoer ook veilig zouden voelen?
 Help mods!
Pool: 4121eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 685e / 1535e / 646eOpstelling: incompleet
Navi
International

Gepost op 22 mei 2008 om 20:50:07.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zeveraar schreef:

(...)

Je zegt dat je je wel veilig wilt voelen en daarom met de bus wilt gaan. Dat is prima en begrijp ik, moeten andere mensen daarom ook maar met de bus terwijl die zich met vrij vervoer ook veilig zouden voelen?

Dat hangt er vanaf. Omdat je hier met drie supportersgroepen van topclubs te maken hebt (Ajax (die staan zeker te wachten bij hun stadion) ,Feyenoord en ) denk ik dat het gewoon nu beter is om met de bus te gaan. Dat geldt niet voor alle wedstrijden hoor, een verplichte buscombi naar bijv. Sparta zou overdreven zijn. Willem II hangt erom, vind het geen lekker volk in dat stadion. NAC en Roda lijkt me ook geen probleem. Dat wij ons over het algemeen gedragen is al jaren een feit maar je moet ook naar de andere kant kijken. En daar zal ook eea vanaf hangen.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk