PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 15 »

Poster
Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 22 mei 2008 om 21:11:32.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

(...)

Dat hangt er vanaf. Omdat je hier met drie supportersgroepen van topclubs te maken hebt (Ajax (die staan zeker te wachten bij hun stadion) ,Feyenoord en ) denk ik dat het gewoon nu beter is om met de bus te gaan. Dat geldt niet voor alle wedstrijden hoor, een verplichte buscombi naar bijv. Sparta zou overdreven zijn. Willem II hangt erom, vind het geen lekker volk in dat stadion. NAC en Roda lijkt me ook geen probleem. Dat wij ons over het algemeen gedragen is al jaren een feit maar je moet ook naar de andere kant kijken. En daar zal ook eea vanaf hangen.

Wat een gelul!

De jaren tegen Ajax kon het ook "gewoon" een autocombi zijn, en het feit dat er nu Ajax "supporters" staan te wachten toont toch alleen maar aan dat Amsterdam deze wedstrijd nooit meer mag organiseren?

Onbegrijpelijk dat jij hier een volstrekt onacceptabele buscombi gaan zitten verdedigen zeg, je zou haast denken dat je familie bent van Ome Ger

Er is de voorgaande jaren NIETS voorgevallen met de autocombi wat nu een buscombi zou rechtvaardigen, dat wij nu een buscombi zouden krijgen vanwege Ajax "fans" slaat natuurlijk helemaal nergens op, met PSV-Ajax in de kuip hadden we ook een autocombi, toen had je dezelfde partijen als nu, waarom kon het toen wel en nu niet?
 Help mods!
Pool: 282eMotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: 96e / 376e / 42eOpstelling: 4-4-2
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 23 mei 2008 om 00:18:27.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Omg, hoe kun je in hemelsnaam een combi zoals deze goed praten Een verplichte combi tijdens een competitiewedstrijd tegen Ajax of Feyenoord is nog wel te begrijpen (en gewoon terecht), maar nu slaat het compleet nergens op.

Dit is net zo krom als de eerste combi toen naar Heracles, omdat ze bang waren voor een confrontatie tussen PSV en Twente-supporters. Of was dat ook terecht?
 Help mods!
Pool: 1213eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-5-1
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 23 mei 2008 om 07:05:10.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hehe en toen waren we gewoon in gem. almelo van smorgens vroeg tot savonds laat met twente & heracles supporters aant pilzen

Help mods!
Pool: 362eMotM: -Battle-rating: 1.428,6VoVo: 133e / 466e / 161eOpstelling: 3-5-2
wouter040psv
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 13 augustus 2007
Gepost op 23 mei 2008 om 08:14:33.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze wedstrijd slaat gewoon nergens op en zou gewoon niet gespeeld moeten worden.
Maar een combi als ie tog word gespeeld is niet gek.
Het is in amsterdam , PSV en feyenoord komen.
3 grote teams in 1 stad zonder combi dat kan niet goed gaan.
 Help mods!
Pool: 854eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dave
Legende

Uit: sluitend in De Aftrap
Vak: Oost - W
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 23 mei 2008 om 10:37:46.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beetje vreemd idd dat de meesten hier pleiten voor een vrij vervoersregeling voor een PSV-feyenoord in a'dam. Dat zijn zeker ook de mensen die vinden dat je makkelijk op vrij vervoer naar den haag/utrecht kan?

Ook ik vind dat de heren 'lokale driehoek' vaak met belachelijke beslissingen komen (heracles, roda, willem 2, zelfs VVV venlo!!!!!) maar je hoeft geen geleerde te zijn om te kunnen voorspellen dat PSV, feyenoord én 020 op hetzelfde voorplein/centrum geen beste combinatie is.

De enige oplossingen tegen deze problemen zijn:
1. Afschaffen van de wedstrijd (van mij mogen ze!)
2. Compleet neutraal, of in ieder geval neutraler stadion uitzoeken (arnhem, heerenveen, twente)

Maar geloof me, met een vrij vervoer wedstrijd PSV-feyenoord in a'dam zijn slechts een paar groepen supporters uiteindelijk echt blij, en dat zijn juist niet de mensen die jullie zo graag bij het voetbal zien
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
STRIKER
Vedette

Uit: Breda
Vak: -
Reg.: 16 december 2004
Gepost op 23 mei 2008 om 12:15:26.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dave schreef:

Beetje vreemd idd dat de meesten hier pleiten voor een vrij vervoersregeling voor een PSV-feyenoord in a'dam. Dat zijn zeker ook de mensen die vinden dat je makkelijk op vrij vervoer naar den haag/utrecht kan?

Ook ik vind dat de heren 'lokale driehoek' vaak met belachelijke beslissingen komen (heracles, roda, willem 2, zelfs VVV venlo!!!!!) maar je hoeft geen geleerde te zijn om te kunnen voorspellen dat PSV, feyenoord én 020 op hetzelfde voorplein/centrum geen beste combinatie is.

De enige oplossingen tegen deze problemen zijn:
1. Afschaffen van de wedstrijd (van mij mogen ze!)
2. Compleet neutraal, of in ieder geval neutraler stadion uitzoeken (arnhem, heerenveen, twente)

Maar geloof me, met een vrij vervoer wedstrijd PSV-feyenoord in a'dam zijn slechts een paar groepen supporters uiteindelijk echt blij, en dat zijn juist niet de mensen die jullie zo graag bij het voetbal zien

Alsof die 'paar groepen supporters' zich laten tegenhouden door een combi....
De meesten van die groepen zie je zowiezo nooit of zelden meer bij nationale uitwedstrijden. Combi of geen combi
 Help mods!
Pool: 1083eMotM: -Battle-rating: 1.162,3VoVo: 2345e / 1836e / 1996eOpstelling: incompleet
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 23 mei 2008 om 12:31:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iedereen zeikt op de combi maar ik ben soms blij met die combi ga maar is met je PSV shirtje langs het home van Ajax lopen dan denk je wel drie keer na haha
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.480,0 (daag uit)VoVo: 2638e / - / 2554eOpstelling: -
Zeveraar
Regelmatige invaller

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 23 mei 2008 om 15:44:08.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De voornaamste reden waarvoor ik voor een boycot ben is niet vanwege de regeling maar gewoon omdat het een achterlijke wedstrijd is die niet fatsoenlijk georganiseerd kan worden. De prijs stelt niks voor en het is alleen maar vervelend hoe er met supporters (behalve die van ajax) wordt omgegaan.

Als die supver van ons nou eens een duidelijk statement maakt (wat overigens toch niet te verwachten valt) dan denkt kesler en co mssn twee keer na voordat ze weer het contract met de arena verlengen. Maar volgens mij heeft ome ger veel te veel andere belangen.

[Dit bericht is veranderd door Zeveraar (op 23 mei 2008 15:44:59).]
 Help mods!
Pool: 4121eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 685e / 1535e / 646eOpstelling: 4-4-2
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 23 mei 2008 om 16:02:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kijk, voor mij is een combi ideaal, omdat ik vrij weinig heb aan Eigen Vervoer, gezien mijn leeftijd. Voor mij is het dus ideaal als ik naar het stadion in Eindhoven fiets, daar de bus neem en gewoon heen en terug wordt gebracht. Maar aangezien er hier veel mensen zijn die die combi's echt spuugzat zijn (snap ik ook zeker) ga ik ook niet. Boycotten lukt toch alleen massaal, en om nou te zeggen dat ik die JCS een wedstrijd vind waar je bij moet zijn...
 Help mods!
Pool: 3851eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2124e / - / 1501eOpstelling: 3-4-3
Chrisjicek
Legende

Uit: Zoetermeer
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 23 mei 2008 om 17:46:32.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eigen vervoer is niet aan de orde, maar een autocombi moet toch mogelijk zijn?

Bij de bekerfinale PSV-Ajax in de kuip kon dit immers ook...
 Help mods!
Pool: 282eMotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: 96e / 376e / 42eOpstelling: 4-4-2
wouter040psv
Regelmatige invaller

Gepost op 23 mei 2008 om 19:41:45.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja dat is waar maar tegenwoordig is alles strenger.

[Dit bericht is veranderd door wouter040psv (op 23 mei 2008 19:45:48).]
 Help mods!
Meijel Oost
International

Uit: Meijel
Reg.: 23 maart 2006
Gepost op 23 mei 2008 om 21:00:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De bekerfinale tegen ajax was slechts 2 jaar geleden.
 Help mods!
Pool: 1506eMotM: -Battle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: incompleet
BruggiKeane
Legende

Uit: Somewhere only we Know
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 23 mei 2008 om 21:08:23.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wouter040psv schreef:

Ja dat is waar maar tegenwoordig is alles strenger.

Dus? Moeten wij dat zomaar alles klakkeloos pikken?

Ik heb er al een tijdje helemaal genoeg van, het uitwedstrijden bezoeken. Toch vorig seizoen alles nog geweest, de passie blijft (voorlopig) nog overwinnen, maar het plezier is echt weg. Het enigste leuke is een dagje uit met je vrienden, maar dat wordt gewoon zoveel mogelijk onmogelijk gemaakt.

quote:
PSVEindhoven92 schreef:

Iedereen zeikt op de combi maar ik ben soms blij met die combi ga maar is met je PSV shirtje langs het home van Ajax lopen dan denk je wel drie keer na haha

Ja dat is natuurlijk vragen om problemen. Maar blij met een combi? Moet ik blij zijn om te reizen? Moet ik blij zijn dat je op tijd aanwezig moet zijn op je opstapplaats om vervolgens ruim een uur later als de oorspronkelijke vertrektijd te vertrekken? Moet ik blij zijn met een kwartiertje stil staan tijdens een kampioenswedstrijd een half uur voor de wedstrijd? Moet ik blij zijn om tig keer om te wisselen? Dan heb ik het nog niet eens gehad over de uitvakken die er als gevangenissen uit zien en de sfeer onderling in het uitvak maar het ging over de combi. Nee, als je een uitwedstrijd bezoekt voel je eigen gewoon als een crimineel.
 Help mods!
Pool: 15eMotM: -Battle-rating: 1.822,0 (daag uit)VoVo: 259e / 1021e / 122eOpstelling: 4-4-2
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 23 mei 2008 om 21:24:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja ik snap het ook wel dat een combi naar Heracles of VVV nutteloos is.

Maar combi's naar Rotterdam en Amsterdam zijn ook voor onze veiligheid he, dat moet je ook niet vergeten.

Voor mij is een combi ideaal, omdat ik sowieso niet op EV naar een wedstrijd kan, daar ben ik nog te jong voor. Komt over een paar jaar wel denk ik. Nu is het ideaal.
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.480,0 (daag uit)VoVo: 2638e / - / 2554eOpstelling: -
BruggiKeane
Legende

Uit: Somewhere only we Know
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 23 mei 2008 om 21:33:21.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVEindhoven92 schreef:

Maar combi's naar Rotterdam en Amsterdam zijn ook voor onze veiligheid he, dat moet je ook niet vergeten.
Zoals Chrisjicek al aanhaalde, met de bekerfinale PSV-Ajax in Rotterdam kon er wel een goede regeling getroffen worden. Vorig jaar tegen Ajax voor de supercup konden we wel met een autocombi komen. Toen liepen we nog door de Ajaxieden door zelfs
 Help mods!
Pool: 15eMotM: -Battle-rating: 1.822,0 (daag uit)VoVo: 259e / 1021e / 122eOpstelling: 4-4-2
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 23 mei 2008 om 21:42:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, maar je kan ook tussen de 'verkeerde' Ajax-supporters lopen he.
 Help mods!
Sk
Jeugdspeler

Uit: vlissingen
Vak: Oost - XX
Reg.: 27 december 2006
Gepost op 23 mei 2008 om 23:41:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoorde vanmiddag van een maat van mij die Feyenoorder is een ook het hele supportersgebeuren volgt. Dat de meeste Feyenoorders deze wedstrijd ook zouden willen boycotten, zij zouden dan wel willen gaan voor een totale boycot in samenwerking met de PSV-supporters. Dus dat het hele stadion leeg zou zijn (uitzondering van de prominenten en de jeugdteams die kampioen zijn geworden) , zou wel een stunt zijn. Mischien iets voor de supportersvereniging om dit samen met die van Feyenoord te regelen?
 Help mods!
Pool: 1325eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1979e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 24 mei 2008 om 01:15:11.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Doen ze niet. Dan gaan de Navi's boos naar Ome Ger en dat wil hij niet. Dat scheelt hem inkomsten.
 Help mods!
Pool: 1213eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-5-1
Zeveraar
Regelmatige invaller

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 24 mei 2008 om 03:18:46.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

Doen ze niet. Dan gaan de Navi's boos naar Ome Ger en dat wil hij niet. Dat scheelt hem inkomsten.

Ja en ome Ger vindt niet dat hij mensen kan duperen. Hij ziet alleen niet in dat als hij niet boycot hij nog meer mensen dupeert. Maar dat maakt wsl voor hem ook niks uit omdat hij, zoals ik al eerder zei, teveel andere belangen heeft.
 Help mods!
Pool: 4121eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 685e / 1535e / 646eOpstelling: 4-4-2
wouter040psv
Regelmatige invaller

Gepost op 24 mei 2008 om 09:26:43.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het gaat ook niet zomaar 020ers of 010ers.
Maar een buscombi vind ik zo raar nog niet eens voor feyenoord-PSV in de arena.
Als we allemaal vrij vervoer zouden gaan zouden er van 3 kanten mensen komen die willen kloten dus dan zou het wel los gaan.
 Help mods!
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 24 mei 2008 om 13:44:45.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees hier sommige reakties, dat in het verleden de wedstrijd tussen 010-psv in de kuip ook gewoon kon zonder problemen. heb je dan zitten slapen maybe ??
was totale chaos zoals binnen en buiten het stadion.
of lees ik het nu verkeerd ???
 Help mods!
Pool: 1803eMotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Mariahout
Legende

Uit: ook altijd aanwezig
Vak: Oost - V
Reg.: 3 oktober 2002
Gepost op 24 mei 2008 om 21:24:12.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:

Ik lees hier sommige reakties, dat in het verleden de wedstrijd tussen 010-psv in de kuip ook gewoon kon zonder problemen. heb je dan zitten slapen maybe ??

Ik neem aan dat jij de wedstrijd Ajax - PSV in 1998 bedoelt, dat was inderdaad een grote chaos. Hier wordt gesproken over de finale van 2006, toen mocht een beperkte groep supporters met de autocombi komen.

Ik ben een voorstander van een boycot door zowel de Feyenoord- als de PSV-supporters. Heel misschien dringt het dan in Zeist eindelijk door dat ze in dat multifunctionele complex in Amsterdam niet in staat zijn om een wedstrijd te organiseren die op een normale manier bezocht kan worden. Want het is gewoon te gek voor woorden dat wij nu verplicht met de bus moeten komen omdat supporters, van een club die niets met deze finale te maken heeft, niet in bedwang gehouden kunnen worden.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.511,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 25 mei 2008 om 05:18:13.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon weer eens eenslotje op het hek plaatsen
altijd garant voor een suc6je.
Oh ja moet nog steeds tonnen betalen aan kessler ivm extra onkosten van die dag.
Mijn zoon regel maar iets deze keer, je mag van papa.
 Help mods!
Pool: 1803eMotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV4ever1
International

Uit: Den Bosch
Vak: West - J
Reg.: 30 oktober 2006
Gepost op 25 mei 2008 om 11:44:58.     MSN: ...........................    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mensen die zeggen dat een combi ideaal is, omdat ze nog niet op EV kunnen gaan snappen er werkelijk niks van...
Met een EV wedstrijd rijden er nl ook gewoon bussen
Ondanks dat ik het niet met deze comib eens ben was ie wel te verwachten, KNVB ..

Tijd voor een slot op de herdgang..
 Help mods!
Pool: 1025eMotM: -Battle-rating: 1.476,5VoVo: 2253e / - / 2412eOpstelling: -
ehvdgxt
Bankzitter

Vak: Noord - T
Reg.: 22 april 2004
Gepost op 25 mei 2008 om 13:31:03.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOENIE schreef:

Ja, ging er toen in 1998 ook niet iets mis doordat er bussen met PSV supporters bij verkeerde vakken gelost werden? Staat me nog iets van bij. Wat dus wil zeggen dat buscombi ook geen 100% veiligheid garandeert.
Ik ben het wel met Dave eens, als je 3 topclubs naar 1 stad brengt, dan is het wachten op problemen.
Als er een Feyenoord-Ajax in het Philips Stadion zou zijn, denk je dat ' onze' burgermeester dan eigen vervoer zou goedkeuren??
Andere locatie kan helaas contractueel gezien niet, dus combi is de meest veilige oplossing volgens de KNVB, ondanks dat dat ook niet 100% veilig hoeft te zijn. Zij kiezen gewoon voor de optie met het minste risico. Maar het blijft voor mij zowiezo een raadsel dat die wedstrijd daar gespeeld wordt. Het is niet fatsoenlijk te regelen daar, en alleen Ajax heeft er altijd profijt bij dat het daar gespeeld wordt. Wat mij betreft geven ze degene die nu thuisvoordeel heeft ook gewoon echt thuisvoordeel en laten ze de wedstrijd in hun stadion spelen, en verdeel de kaarten op een eerlijke manier. Dan is er altijd 1 club die alvast geen combi hoeft!

[Dit bericht is veranderd door ehvdgxt (op 25 mei 2008 13:34:28).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.489,5VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk