PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 15 »

Poster
Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 
Sander mr psv
Regelmatige invaller

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - TT
Reg.: 21 juli 2007
Gepost op 25 mei 2008 om 13:32:40.           Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het neurtale vak? Alles door elkaar dus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.421,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Gosee
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: Noord - T
Reg.: 16 november 2000
Gepost op 25 mei 2008 om 16:06:12.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vrij vervoer gaat natuurlijk niet op. Lijkt me logisch, Ajax-, Feyenoord- en PSV-supporters in grote getale gebroederlijk in Amsterdam aan de pils lijkt mee mooi om nog eens mee te maken, maar is vooralsnog een utopie. Een hele verbetering zou zijn als Amsterdam laat zien deze wedstrijd echt goed te willen organiseren, niet in de laatste plaats voor Feyenoord en PSV. Zeggen dat we welkom zijn, een zo goed mogelijke vervoersregeling aanbieden en zorgen dat de plaatselijke hoolies niet voor problemen zorgen zou voor mij een reden zijn deze wedstrijd via PSV te bezoeken. Zo lang dat niet gebeurt en de KNVB deze wedstrijd in Amsterdam blijft plannen zul je mij niet in het PSV-vak zien, maar lekker op een terrasje en in de kroeg aldaar en heel misschien op een neutraal vak.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
kuiper
International

Vak: Zuid - F
Reg.: 31 mei 2004
Gepost op 25 mei 2008 om 18:34:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chrisjicek schreef:

Eigen vervoer is niet aan de orde, maar een autocombi moet toch mogelijk zijn?

Bij de bekerfinale PSV-Ajax in de kuip kon dit immers ook...

Dat was toch een buscombi?? voor iedereen? en Ajax trein en bus?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Vak: Oost - X
Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 25 mei 2008 om 19:34:50.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, bij ons was Auto en Bus, Dat ging prima en toen waren we ook in de stad van de derde club.
(dat van 020 klopt wel)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.428,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
papapetje
Veelbelovend talent

Uit: Wageningen
Vak: Noord - OO
Reg.: 23 juli 2006
Gepost op 25 mei 2008 om 19:55:00.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vorig jaar ben ik na jaren afwezighied nog eens naar de JCS wezen kijken. De jaren hiervoor liet ik aan me voorbij gaan, een combinatie van een vervoersregeling die niet gunstig was (woon immers in Wageningen) en het feit dat ik de gedachte had dat PSV niet echt gemotiveerd aan de start kwam waren daar de reden van.
Zoals gezegd, vorig jaar toch maar weer eens gegaan. Ik moet zeggen; de autocombi was (verrassend)goed te doen maar de wedstrijd kon me nooit bekoren. Wij (met name de PSV supporter) doen niet zo mee aan traditieopbouw. hoe kan ik anders verklaren dat er al jaren zeer weinig fans mee gaan naar finales e.d.
Nu klink ik erg tegenstrijdig maar , na vorig jaar opnieuw te zijn teleurgesteld over de instelling waarmee PSV blijf ik dit jaar toch maar lekker thuis in de hoop mezelf enorm te vergissen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Luciano_Azevedo043
Veelbelovend talent

Uit: Maastricht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 maart 2008
Gepost op 26 mei 2008 om 15:28:06.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kkunnen we geen sfeeractie bedenken voor Joop hiele in de amsterrdam arena?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
wouter040psv
Basisspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 13 augustus 2007
Gepost op 26 mei 2008 om 15:59:43.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luciano_Azevedo043 schreef:

kkunnen we geen sfeeractie bedenken voor Joop hiele in de amsterrdam arena?

We hebben niet genoeg man denk ik voor bordjes.
Maar ik snap de boycot eigelijk niet
Het is wel een domme prijs en de naam alleen al
Maar een wedstrijd tegen feyenoord in 020 en tis een kleine prijs en je gaat naar das dan tog juist mooi?
En die combi kan ik niks over zeggen 3 clubs in 1 stad kan niet goed gaan als iedereen los zou gaan.
 Help mods!
Same13
Legende

Reg.: 9 augustus 2000
Gepost op 27 mei 2008 om 19:04:10.       MSN: Same13@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chrisjicek schreef:

(...)

Tsja en om dit soort redenen zal er wel nooit een algehele boycot komen(helaas)

Er zullen altijd mensen zijn die wel gaan, ik had tot pak hem beet een jaar terug dezelfde instelling als jij, maar nu vele onnodige combi's en idiote regelingen ben ik het zat geworden, een uitwedstrijd bezoeken dat moet leuk zijn en dat is het met de huidige regelingen nauwelijks meer, puzzeltochten, busreizen etc etc...

Willem II-PSV heb ik op het thuisvak bekeken, gewoon op de fiets naar het stadion, zonder fouilleren naar binnen, geen uitkaartscanning, en gewoon rustig voetbal kijken.

Bij die fruitschaal is het ieder jaar weer bal met de meest belachelijke regelingen, tegen Ajax is niet eens meer te spreken van een neutrale wedstrijd, gelukkig zien steeds meer mensen in dat deze wedstrijd gewoon niet meer bezocht moet worden zolang deze in die UFO gespeeld zal worden, stiekem hoop ik dat er een algehele boycot komt, maar dit zal niet gebeuren omdat na Vitesse-PSV(2004-2005) er klachten van een aantal supporters geweest zou zijn.

Affijn voor mij in ieder geval geen fruitschaal meer zolang deze in de Arena gespeeld zal worden, en Navi ga bij jezelf te rade, waarom zou je er wel heen gaan?, niemand geeft er om, bij de huidige regeling staan er misschien net 50 man, anders 100, de spelers zien het als een extra oefenwedstrijd, en jij wordt als crimineel gezien die verplicht met de bus moet omdat hij anders ongetwijfeld heel de stad zal slopen....

Kom toch lekker op stratum kijken

Zozo het heeft heel wat jaartjes geduurd, maar Chris heeft het ook eindelijk door! Chapeau!

Navi vind het maar wat fijn met al die kleine meisjes op de vakken

[Dit bericht is veranderd door Same13 (op 27 mei 2008 19:05:36).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ultimo Uomo
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 27 mei 2008 om 19:35:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Same13 schreef:

(...)

Navi vind het maar wat fijn met al die kleine meisjes op de vakken

Eigenlijk kan deze uitspraak niet, maar ik kan een grijns toch niet onderdrukken

Het is daarom belangrijk dat PSV, de SV of PFU deze wedstrijd nu eens écht gaat boycotten. Als het van ons af moet komen gaan er toch nog mensen. PSV moet eigenlijk gewoon een keer zeggen dat ze heel de wedstrijd niet meer spelen bij dit soort behandeling van de supporters.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
18.Eric Addo
Toeschouwer

Uit: Deurne
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 mei 2008
Gepost op 28 mei 2008 om 10:47:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boeit me neit dat er boycot is. ik ben er gewoon bij
Snap ook niet wat mensen allemaal zeuren. Het is tenslotte toch een prijs en die wil je pakken. maakt toch niet uit dat ie naar Johan is vernoemd? is toch leuk om feyenoord te vernederen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 28 mei 2008 om 12:01:30.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ultimo Uomo schreef:

(...)

Eigenlijk kan deze uitspraak niet, maar ik kan een grijns toch niet onderdrukken

Het is daarom belangrijk dat PSV, de SV of PFU deze wedstrijd nu eens écht gaat boycotten. Als het van ons af moet komen gaan er toch nog mensen. PSV moet eigenlijk gewoon een keer zeggen dat ze heel de wedstrijd niet meer spelen bij dit soort behandeling van de supporters.

PFU heeft op dit gebied weinig te zeggen, omdat de uitwedstrijden geregeld worden door de SV. Als PSV weigert om te spelen, ga je flinke boetes krijgen en ik neem aan dat dat ook niet jouw bedoeling is. De SV zal zoiets nooit boycotten, omdat het woord daadkracht niet in hun woordenboek staat.
 Help mods!
harmpie05
Meervoudig international

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006
Gepost op 28 mei 2008 om 12:15:52.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga er naar toe want ik ben kampioen geworden met een jeugdtheam is ik ben er wel
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Zeveraar
Regelmatige invaller

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 28 mei 2008 om 14:38:37.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
18.Eric Addo schreef:

Snap ook niet wat mensen allemaal zeuren. Het is tenslotte toch een prijs en die wil je pakken. maakt toch niet uit dat ie naar Johan is vernoemd? is toch leuk om feyenoord te vernederen!

Het gaat vooral om het feit hoe er met supporters van andere clubs dan die uit amsterdam wordt omgegaan. Je kan wel alles blijven accepteren maar dan verandert er nooit iets.
 Help mods!
EindhovenaarPSV
Legende

Reg.: 19 september 2000
Gepost op 28 mei 2008 om 16:24:25.         ICQ: 60487761  MSN: sanmarino85@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
18.Eric Addo schreef:

Zeuren? Verdiep je eens ergens in voordat je hier vanalles gaat roepen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.459,6VoVo: -Opstelling: incompleet
kuiper
International

Vak: Zuid - F
Reg.: 31 mei 2004
Gepost op 28 mei 2008 om 20:57:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Trouwens, en jullie mogen me verbeteren als ik het fout heb hoor, maar ik weet nog wel een keer met de JC schaal (tegen utrecht?) dat de PSV supporters op ring 2 moesten zitten omdat de F-side niet wilde dat de PSV supporters op hun stoelen kwamen.. Hoe gaan ze dat nu doen dan??
 Help mods!
wouter040psv
Basisspeler

Gepost op 28 mei 2008 om 21:18:31.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vorig jaar zaten PSVers wel achter de goal maar niet aan de kant van de f-side.
Ik ga er zelf wel heen , heb zoiezo zin in het nieuwe seizoen tis saai zonder.
En die boycot snap ik niet nu alles is zoiezo niet pro ajax.
We spelen tegen feyenoord die hebben ook een klote combi enzo.
 Help mods!
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 28 mei 2008 om 23:53:24.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit keer zit PSV wel aan die kant. Feyenoord komt met de trein, dus die zitten aan de kant van het uitvak.
 Help mods!
PSV4ever1
International

Uit: Den Bosch
Vak: West - J
Reg.: 30 oktober 2006
Gepost op 29 mei 2008 om 02:30:33.     MSN: ...........................    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kuiper schreef:

Trouwens, en jullie mogen me verbeteren als ik het fout heb hoor, maar ik weet nog wel een keer met de JC schaal (tegen utrecht?) dat de PSV supporters op ring 2 moesten zitten omdat de F-side niet wilde dat de PSV supporters op hun stoelen kwamen.. Hoe gaan ze dat nu doen dan??

Lijkt me dat dat nu weer niet mag, en dan mag Feyenoord het natuurlijk ook niet , dus dan gaan ze er zelf zitten denk ik.

Btw was de f-side niet onlangs overleden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,5VoVo: -Opstelling: -
Zeveraar
Regelmatige invaller

Uit: Zevenaar ( Gelderland )
Reg.: 4 april 2006
Gepost op 29 mei 2008 om 12:44:38.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wouter040psv schreef:

We spelen tegen feyenoord die hebben ook een klote combi enzo.

Dus als zij een combi hebben moeten wij de onze ook maar accepteren??
 Help mods!
wouter040psv
Basisspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 13:27:15.         MSN: wouterrijks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind een combi bij zoon wedstrijd niet meer dan logisch.
 Help mods!
MarPSV
Vedette

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 29 mei 2008 om 14:25:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wouter040psv schreef:

Ik vind een combi bij zoon wedstrijd niet meer dan logisch.

Ik vind een combi ook niet meer dan logisch, maar geen buscombi. Deze wedstrijd stelt niet zo veel voor en er komen ook niet veel mensen op af. Autocombi is altijd goed gegaan dus waarom zou dat dit jaar ook niet goed kunnen gaan. Je wordt gewoon op een aparte parkeerplaats neergezet en dan het stadion ingezet. En anders kunnen ze wat mij betreft ook gewoon een maximum aantal kaarten voor de auto-combi neerzetten. Dan kunnen de mensen die wel naar de wedstrijd willen maar niet met de bus gewoon gaan en kunnen jullie gezellig paar uur in de bus zitten.

Maar het is verder toch nog helemaal niet definitief dat deze combi komt? Okee, of er nog veranderingen komen is natuurlijk lang niet zeker maar zolang niets zeker is weet je het maar nooit!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.551,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jos vak VV
Bankzitter

Uit: Cuijk
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 oktober 2006
Gepost op 12 juni 2008 om 16:46:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou ben ik eens benieuwd wat ze voor prijzen in gedachte hebben, zou me niks verbazen als het ook nog eens flink wat geld kost!! Nee dank je dit gaat mij te ver
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: incompleet
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Somewhere only we Know
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 12 juni 2008 om 21:45:47.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vorig jaar koste een buscombi 23 euro, dat valt op zich nog wel mee.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.849,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 13 juni 2008 om 05:36:37.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

omdat de spelersbus is beschadigd door boefjes uit ehv en nuenen, zullen de ratjes 020 wel ff wraak willen nemen op de auto,s van de psv fans. dus suc6 met het afhandelen van de verzekerings papieren.

kijk wel ergens anders, waar ik wel een mag nuttigen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
wally
Internationale topspeler

Uit: Uithoorn
Vak: Oost - V
Reg.: 16 april 2000
Gepost op 15 juni 2008 om 08:52:03.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan kiezen tussen mystery land en een combi/geweldige auto-omrij-puzzeltocht.
Lijkt me duidelijke keuze dan,maar ik twijfel nog wel
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk