| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
|
kuiper International
Vak: Zuid - F Posts: 628 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: wally schreef:
Ik kan kiezen tussen mystery land en een combi/geweldige auto-omrij-puzzeltocht.
Lijkt me duidelijke keuze dan,maar ik twijfel nog wel 
Vanaf mysteryland is het niet zo ver naar de arena 
|
|
|
psvfan_Eersel Basisspeler
Uit: Eersel Vak: Oost - X Posts: 306 Reg.: 12 september 2004 | Kaartjes voor eigen vervoer
GEKREGEN van de voetbalclub!!
wat is het eigenlijk toch ook te belachelijk voor woorden dat die zommaar uitgedeeld worden!!!
|
|
|
wally Internationale topspeler
Uit: Uithoorn Vak: Oost - V Posts: 1035 Reg.: 16 april 2000 | Beetje zonde van het geld om al vroeg weg te gaan hahaha....nog een reden 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3254 Reg.: 13 september 2004 |
quote: De voorverkoop voor de wedstrijd Feyenoord – PSV om de Johan Cruyff Schaal start voor Feyenoord-supporters op zaterdag 12 juli. Het duel wordt op 23 augustus aanstaande in de Amsterdam Arena gespeeld. Voor Feyenoord-supporters geldt voor deze wedstrijd verplicht combivervoer per trein.
De KNVB heeft aan Feyenoord-supporters 10.000 kaarten toegezegd. Feyenoord heeft de KNVB laten weten dat het voor de club onverantwoord en onhaalbaar is om per trein 10.000 mensen te vervoeren. Dit zou betekenen dat duizenden mensen uren voor aanvang en na afloop van de wedstrijd in het stadion ‘opgehouden’ moeten worden.
Feyenoord is van mening dat bij een dergelijke regeling vier á vijf treinen van 800 supporters het maximaal haalbare is. De KNVB en de Gemeente Amsterdam hebben Feyenoord laten weten een alternatieve vervoerswijze pas in overweging te willen nemen wanneer Feyenoord meer dan 6.400 kaarten met verplicht treinvervoer verkoopt. Zelfs dit aantal acht Feyenoord vanuit menselijke en organisatorische overwegingen onhaalbaar.
Op 12 juli 2008 gaan in eerste instantie 2.400 kaarten in de verkoop. Alleen de houders van een Diamond-, Gold- of Silvercard kunnen vanaf dat moment kaarten kopen. Afhankelijk van de belangstelling zal Feyenoord besluiten of meer treinen worden ingezet. Vanaf 26 juli worden ook reguliere seizoenkaarthouders in de gelegenheid gesteld een kaart te kopen.
Kaarten worden op treinnummer verkocht. Dat betekent dat supporters kunnen kiezen hoe laat ze willen vertrekken. Uitgaande van de reguliere tijdsplanning van de NS zal dit betekenen dat trein 1 zal vertrekken bij het station van De Kuip omstreeks 16.00 uur, trein 2 omstreeks 15.30 uur en trein 3 rijdt rond 15.00 uur (dit geheel onder voorbehoud van de NS-planning). Bij het omwisselen bij De Kuip zal een treinkaart voor de terugweg worden verstrekt.
Van de Feyenoord-site. Feyenoord heeft dus een treincombi en dat betekend gewoon dat wij een buscombi. Ik zal er dan iniedergeval niet bij zijn!
|
|
|
Fargomes Regelmatige invaller
Uit: Boxtel Vak: Oost - V Posts: 258 Reg.: 26 mei 2007 | Ik ga ook niet ik ben alleen 1x geweest met die wedstrijd dat Iwan had gescoord met 300 supporters ofzoiets 
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7523 Reg.: 17 oktober 2003 | Ook 1x geweest, opening ofzo van de arena.
Enigst wat ik nog van weet is dat we wonnen en Eijkelkamp met een wereldgoal.
Nee, dit jaar niet, nooit niet meer!
|
|
|
Otje  Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 742 Reg.: 15 maart 2006 | Ik ga wel wil het nieuwe team wel eens aan het werk zien.
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10509 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: V.Nistelrooy schreef:
Ook 1x geweest, opening ofzo van de arena.
Het werd toen 3-0, heerlijk wedstrijdje!
Ik heb nog een Eindhovens Dagblad van de dag na de wedstrijd, leuk om af en toe terug te kijken!
|
|
|
WOENSEL Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 493 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: V.Nistelrooy schreef:
Ook 1x geweest, opening ofzo van de arena.
Heey..
Dat was ook mijn eerste (omdat het de eerste editie was) en laatste kennismaking met de fruitschaal.
Leuke wedstrijd met inderdaad een schitterend doelpunt van den Eikel.
Advocaat was de coach destijds.
|
|
|
Gosee Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: Noord - T Posts: 957 Reg.: 16 november 2000 | En 10.000 PSV-fans op eigen vervoer naar Amsterdam. Niet dat dat overal even goed ging, maar toch, die goeie ouwe tijd....
|
|
|
rkvvm Lid 2e elftal
Uit: SIBBE - VALKENBURG Lb. Vak: Oost - XX Posts: 163 Reg.: 21 juli 2007 | Hallo,
Ik heb via iemand die vrijwillger is bij de Zonnebloem 2 kaartjes weten te bemachtigen op de 1e ring voor de prijs van EUR. 17,50.
Op zondag 23 augustus dus lekker 's-ochtends met de actie-dagkaarten van NS (EUR. 14,95) vanuit Maastricht naar Amsterdam. Eerst ff de stad bezoeken , vervolgens naar de match en na afloop direct huiswaarts.
Totale kosten slechts EUR. 32,45. Lekker op eigen gelegenheid, zonder hoge hekken en begeleiding en ook nog eens rondkijken in 020.
Laat ze maar lekker combi's regelen, iedereen die persé daar wil komen zonder die regeling kan op simpele wijze aan kaarten komen.
Middels de actie 'Kampioenen ontmoeten Kampioenen' zijn bovendien ook 1000-en kaarten te bemachtigen, alleen moet je ff contact opnemen met een club waar een der teams kampioen is geworden.
Mzzl
Trebor
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1060 Reg.: 12 november 2006 | Ik ga definitief niet.
Reden, ik las ergens hier dat je in het "Fside vak" staat. Dat gaan we toch niet doen als ers?
Bovendien kom ik die dag terug van een weekje vakantie.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7470 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Navi schreef:
Ik ga definitief niet.
Reden, ik las ergens hier dat je in het "Fside vak" staat. Dat gaan we toch niet doen als ers?
Wat maakt dat nou weer uit? Maar het klopt volgens mij wel, die Ajaxieden hebben liever niet dat Feyenoord op de F-side staat. Maar goed, ik zie het probleem daarin niet. Ik ga overigens ook zeker niet.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1060 Reg.: 12 november 2006 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Wat maakt dat nou weer uit? Maar het klopt volgens mij wel, die Ajaxieden hebben liever niet dat Feyenoord op de F-side staat. Maar goed, ik zie het probleem daarin niet. Ik ga overigens ook zeker niet.
Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet dat een andere supportersgroep op jouw stekkie staat. Dus ik kan het van die Ajaxieden wel begrijpen.
Het is hetzelfde als hun bij ons op Oost staan. Dat zou je misschien ook wel een raar gevoel geven. Liever dat Nedrlands elftal caravalspubliek daar dan een andere club.
|
|
|
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7470 Reg.: 29 april 2000 |
Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet dat een andere supportersgroep op jouw stekkie staat. Dus ik kan het van die Ajaxieden wel begrijpen.
Het is hetzelfde als hun bij ons op Oost staan. Dat zou je misschien ook wel een raar gevoel geven. Liever dat Nedrlands elftal caravalspubliek daar dan een andere club.
Aan de andere kant staan net zoveel Ajaxieden, waarvan wij dan op hun plekkie staan 
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8303 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
Ik ga definitief niet.
Omfg, geef gewoon de echte reden ipv met die kutsmoezen aan te komen.
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1999 Reg.: 9 februari 2006 |
(...)
Aan de andere kant heb je 410 dus wat is het evrschil, ik ga BTW ook niet, lekker BQQ'en 
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8303 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
410 is verhuisd naar de andere kant. Op de 1e ring heb je nu de F-Side. Daarboven zitten de boefjes van 410.
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1225 Reg.: 14 oktober 2000 |
Ik ga definitief niet.
Yeah right. Echt de beste reden die ik ooit heb gehoord om niet te gaan . Ik ga sowieso niet naar deze ballenwedstrijd toe. Trouwens wel verleidelijk om die stoeltjes op de F-side eens flink onder te schijten .
|
|
|
Elm040 Aanstormend talent
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 156 Reg.: 5 maart 2008 |
quote: RoyCo Ribery schreef:
(...)
Yeah right. Echt de beste reden die ik ooit heb gehoord om niet te gaan . Ik ga sowieso niet naar deze ballenwedstrijd toe. Trouwens wel verleidelijk om die stoeltjes op de F-side eens flink onder te schijten .
Jouw reden is ook geniaal zeg 
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1225 Reg.: 14 oktober 2000 |
quote: Elm040 schreef:
(...)
Jouw reden is ook geniaal zeg 
Goed zal ik duidelijker zijn:
1. de wedstrijd gaat nergens om (in mijn ogen en daarom is het een ballenwedstrijd).
2. het geld dat me deze wedstrijd kost, besteed ik liever aan een wedstrijd die wel ergens om gaat (competitie dus).
3. Geen zin om deze wedstrijd te bezoeken met verplichte combi.
Daarom ga ik dus niet naar deze nietszeggende wedstrijd.
En ik kan je vertellen dat er nog veel meer mensen zijn die er zo over denken en die ongetwijfeld nog meer argumenten kunnen bedenken
En als er mensen toch naar deze wedstrijd gaan dan wens ik ze veel plezier (zoals ik volgens mij al eerder in deze topic heb gezegd).
|
|
|
Navi International
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
(...)
Omfg, geef gewoon de echte reden ipv met die kutsmoezen aan te komen.
Is terugkomen van vakantie een kutsmoes?
Ehhh.....
Ik kijk gewoon lekker thuis.
Alleen die Leo Oldenburger kan me niet echt boeien 
|
|
|
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7470 Reg.: 29 april 2000 | Volgens mij was je belangrijkste reden dat we bij de F-Side zouden zitten, en een bijkomende reden dat je die dag net van vakantie terug bent. Tenminste zo vat ik je posting op. Maar goed, lekker boeiend....
|
|
|
jimmy de gekstuh Internationale topspeler Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: houten Vak: Oost - W Posts: 942 Reg.: 12 november 2000 | Is de kaartverkoop voor de psv fans al bekend?
hoop op vrij vervoer!
|
|
|
Navi International
quote: jimmy de gekstuh schreef:
Is de kaartverkoop voor de psv fans al bekend?
hoop op vrij vervoer!
Als je het hele topic had gelezen dan weet je dat het geen vrij vervoer wordt wordt maar een verplichte buscombi 
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 13 juli 2008 20:42:31).]
|
|
|