| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | net als vorig jaar kaartjes via de Zonnebloem. Vorig jaar hadden we mooie plaatsen, hopelijk nu dezelde.
|
|
|
kuiper Meervoudig international
Vak: Zuid - F Posts: 631 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: BruggiKeane schreef:
Volgens mij was je belangrijkste reden dat we bij de F-Side zouden zitten, en een bijkomende reden dat je die dag net van vakantie terug bent. Tenminste zo vat ik je posting op. Maar goed, lekker boeiend....
Dat lijkt me zeker geen goed plan 
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Veelbelovend talent
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 160 Reg.: 28 maart 2008 | Oh Ik hoop echt dat PSV niet weer met 500 supporters aankomt. Dat zou echt een schande zijn voor de club en voor de spelers. We meoten laten zien dat we vanaf het begin achter de club staan. Een wedstrijd als Feyenoord - PSV is de ultieme oefenwedstrijd die je maar kan bedenken. En dat wel in de Arena.
Ik hoop gewoon zo dat PSV wat geld in haar marketingbeleid stopt. Zodat ze ons kunnen motiveren om naar deze wedstrijd te gaan!
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5801 Reg.: 9 februari 2000 | Hoef je geen geld aan te verspillen. Die flutschaal leeft niet bij ons en we moeten ook nog eens met zo'n belachelijke buscombi. Ik ben allang blij als we de 500 halen...
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 160 Reg.: 28 maart 2008 | Hier jij bent een x-gasje..je zult wel veel PSV-ers kennen die daar zitten. Probeer ze ook mee te nemen?
|
|
|
Huubke Stevens
 Toeschouwer
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 67 Reg.: 1 juli 2008 |
quote: Luciano_Azevedo043 schreef:
Hier jij bent een x-gasje..je zult wel veel PSV-ers kennen die daar zitten. Probeer ze ook mee te nemen?
Alsof er iemand zit te wachten op die wedstrijd 
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 613 Reg.: 4 maart 2007 | Misschien kan jij ook mee, jij bent ook een 'x'-gastje.
valt me trouwens ook wel op dat je heel vaak mensen hier zit die op Oost-X zitten. Lijkt me toch dat 3/4 daarvan het invult om stoer te doen en helemaal niet op X staat maarja...anders zou heel vak X hier een account hebben..
Ik ga overigens ook niet naar deze wedstrijd. Ben dan nog op/net terug van vakantie. Anders was ik mss wel gegaan, had wel aan kaartjes kunnen komen via de plaatselijke voetbalclub
|
|
|
Huubke Stevens
 Toeschouwer
quote: PSVEindhoven92 schreef:
Misschien kan jij ook mee, jij bent ook een 'x'-gastje.
valt me trouwens ook wel op dat je heel vaak mensen hier zit die op Oost-X zitten. Lijkt me toch dat 3/4 daarvan het invult om stoer te doen en helemaal niet op X staat maarja...anders zou heel vak X hier een account hebben..
Ik ga overigens ook niet naar deze wedstrijd. Ben dan nog op/net terug van vakantie. Anders was ik mss wel gegaan, had wel aan kaartjes kunnen komen via de plaatselijke voetbalclub
Wat heeft dat nou weer met 'x'- gastje te maken of je wel of niet gaat. Betekent t dat als je op x zit dat je dan naar die wedstrijd moet ofzo?
maakt mij niet uit als je denkt dat ik niet op oost sta ik weet zelf wel beter 
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 613 Reg.: 4 maart 2007 | Die eerste regel was sarcastisch, let op de knipoog. En met dat oost-x doelde ik niet specifiek op jou..
|
|
|
Berk Geselecteerd voor Oranje
Uit: Light Town Vak: Oost - V Posts: 479 Reg.: 22 november 1999 |
Oh Ik hoop echt dat PSV niet weer met 500 supporters aankomt. Dat zou echt een schande zijn voor de club en voor de spelers. We meoten laten zien dat we vanaf het begin achter de club staan. Een wedstrijd als Feyenoord - PSV is de ultieme oefenwedstrijd die je maar kan bedenken. En dat wel in de Arena.
Ik hoop gewoon zo dat PSV wat geld in haar marketingbeleid stopt. Zodat ze ons kunnen motiveren om naar deze wedstrijd te gaan!
Wat een klets. Koop een seizoenkaart als je achter je club wilt staan.
Dit is echt de grootste boutwedstrijd van het jaar. Tis een schande dat er ieder jaar nog mensen als jij naar toe willen!
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 160 Reg.: 28 maart 2008 | Beste Lucas,
de verkoopinfo voor deze wedstrijd zal begin volgende week bekend worden gemaakt. Naar verwachting start de verkoop 26 juli.
De (verkoop)ervaring van de afgelopen jaren wijst uit dat de aantallen vwb de PSV supporters die je noemt absoluut onjuist zijn.
Met vriendelijke groet,
Coen Schroots
PSV NV
Dit had ik verstuurd
Hallo,
Over een dikke maand dan staat de wedstrijd Feyenoord - PSV op het programma. Bij de vorige JCS edities waren er elke keer zo'n kleine 2.000 eindhovenaren aanwezig. Feyenoord daarentegen zal volgende maand met zeker circa 15.000/20.000 supporters aankomen. Op dit moment is er een klein deel PSV-supporters aan het proberen, om meer Eindhovenaren te laten komen (zoals via PSV.netwerk vragen of ze willen komen...). Dit werkt echter niet.
Waarom werken jullie niet mee? Door bijvoorbeeld:
- Een duidelijke en overzichtelijke folder te maken, en op de herdgang uitdelen;
- Posters ophangen bij de café's in het centrum; (zo zou het stratumseind een goed voorbeeld zijn!)
- In de plaatselijke krant zetten, met alle informatie;
- Op de site zetten, als reclame pagina.
- Misschien het stop zetten van een Uitkaart voor alleen deze uitwedstrijd.
Kortom er zijn genoeg mogelijkheden en ik denk dat PSV zelf ook trots zal zijn; als er 10.000 eindhovenaren naar Amsterdam gaan.
Met vriendelijke groet,
Lucas
---------------
Ik ben gewoon niet behandeld:S
|
|
|
SVSIBBE rkvvm  Lid 2e elftal
Uit: SIBBE - VALKENBURG Lb. Vak: Oost - XX Posts: 165 Reg.: 21 juli 2007 | Tjsa... ik moet toegeven dat de feiten die je probeert aan te dragen in je email ook totaal onjuist zijn....
De kaartverkoop bij Feyenoord is inmiddels van start gegaan en vooralsnog worden er 2.400 kaarten beschikbaar gesteld (3 treinen). De kosten hiervoor zijn 39,50. In een later stadium zal Feyenoord beslissen of er meer kaarten in de verkoop gaan, maar dat zullen maximaal 5 treinen zijn, oftewel 4.000 kaarten!!!
Feyenoord zal dus echt niet met 15.000/20.000 supporters aanwezig zijn, want de voorwaarde die de KNVB heeft gesteld waren niet verenigbaar met die van Feyenoord.
Bovendien is deze wedstrijd er met name ook voor de actie Kampioenen ontmoeten Kampioenen en de vrijwilligers van de Zonnebloem. Alleen al deze 2 groepen hebben de beschikking over ruim 25.000/30.000 kaarten!!
Alle hierboven genoemde info/feiten is afkomstig van de officiele websites http://www.feyenoord.nl en http://www.knvb.nl
Tot zover een korte update en bovendien een meer uitgebreid antwoord op je email aan PSV Kaartverkoop.
Je mag er trouwens vanuit gaan dat er nog voldoende PSV supporters in de 'neutrale' vakken zit, want ik heb voor 2 x 20,- ook 2 tickets weten te bemachtigen via de Zonnebloem.
Gr.
Trebor
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 160 Reg.: 28 maart 2008 | Waarom doe je zoiets van...SVSibbe, je hebt zelfs een seizoenkaart op Oost. Waarom ga je niet bij de F-side zitten?
|
|
|
SVSIBBE rkvvm  Lid 2e elftal
Uit: SIBBE - VALKENBURG Lb. Vak: Oost - XX Posts: 165 Reg.: 21 juli 2007 | Tsja dat lijkt me eenvoudig...
Het is vakantie, ik wil een leuk dagje uit heb met nog iemand die meegaat en dan heb ik totaal geen behoefte wellicht om 13:00 uur al te moeten vertrekken met trein of auto naar Eindhoven. Vervolgens in de rij voor de kaartcontrole en te fouilleren. Vervolgens de trein in, waar je niks (blikjes etc.) mag meenemen. Dan kom je aan in 020 waar je de trein uit mag en via een aparte ingang naar een kooi gaat, danwel gereserveerd vak. Hier wordt je 90 minuten lang in de gaten gehouden alsof je een crimineel bent en na afloop mag je nog een uurtje w8en om vervolgens weer die trein in te gaan, retour Eindhoven en vervolgens huiswaarts. Verwachte terugkomst alhier om 00.00 uur.
Ik ben afgelopen seizoen naar 020-PSV geweest en ook dit seizoen doe ik dat weer, maar eenmaal als levens vee behandeld te worden vind ikzelf wel voldoende.
Lijkt mij dus beter en uiteraard ook goedkoper om rond 10:00 uur de trein te nemen in Mestreech. Aankomst 020 om 12:30 uur. Ff wat eten in de stad, de wallen bezoeken, lekker nog wat rondlopen, vervolgens met de trein naar de ArenA en hier rustig richting eigen vak, op het gemak pilsje drinken (als dat wordt verkocht) en de wedstrijd volgen. Na afloop met de grote meute stadion uit, naar het station Arena-Bijlmer en retour trein. Naar verwachting zijn we dan om 23:00 uur weer in Mestreech en gaan we lekker naar de kermis hier. Kortom, tijdsbesparing, vrijheid/blijheid en kostenbesparing (20,- ticket en 14,95 trein = EUR 34,95!) zijn de grootste motivators om op eigen gelegenheid te gaan.
Uiteraard zal ik PSV net zo hard steunen als diegene die in het gastenvak zitten.
Hoop dat je hiermee wat meer inzicht hebt in mijn beweegredenen, maar uiteraard kan niet iedereen aan kaarten buiten de combi om komen, want denk dat de meeste daar wel de voorkeur aan geven...
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5801 Reg.: 9 februari 2000 |
Hier jij bent een x-gasje..je zult wel veel PSV-ers kennen die daar zitten. Probeer ze ook mee te nemen?
Nieuw begrip: x-gasje... Vraag me af hoe oud jij bent, ben met mijn bijna 27 jaar ook niet meer een gastje denk ik zo.
Hoeveel invloed heb ik daar nou weer op? Ik ken redelijk wat mensen bij PSV en weet dat de vaste groep die ik ken er altijd bij is bij uitwedstrijden. Alleen de JC schaal niet, totaal niet boeiend en onacceptabele vervoersregelingen.
|
|
|
Huubke Stevens
 Toeschouwer
Hallo,
Over een dikke maand dan staat de wedstrijd Feyenoord - PSV op het programma. Bij de vorige JCS edities waren er elke keer zo'n kleine 2.000 eindhovenaren aanwezig. Feyenoord daarentegen zal volgende maand met zeker circa 15.000/20.000 supporters aankomen. Op dit moment is er een klein deel PSV-supporters aan het proberen, om meer Eindhovenaren te laten komen (zoals via PSV.netwerk vragen of ze willen komen...). Dit werkt echter niet.
Waarom werken jullie niet mee? Door bijvoorbeeld:
- Een duidelijke en overzichtelijke folder te maken, en op de herdgang uitdelen;
- Posters ophangen bij de café's in het centrum; (zo zou het stratumseind een goed voorbeeld zijn!)
- In de plaatselijke krant zetten, met alle informatie;
- Op de site zetten, als reclame pagina.
- Misschien het stop zetten van een Uitkaart voor alleen deze uitwedstrijd.
Kortom er zijn genoeg mogelijkheden en ik denk dat PSV zelf ook trots zal zijn; als er 10.000 eindhovenaren naar Amsterdam gaan.
Met vriendelijke groet,
Lucas
---------------
Ik ben gewoon niet behandeld:S
Wanneer dringt het door dat er gewoon geen behoefte is aan deze wedstrijd Er zijn ongeveer 40.000 PSV fans die een of meerdere wedstrijden per seizoen bezoeken. als je ziet dat er van die 40.000 maar 500 naar A'dam gaan zal er weinig animo zijn. Waarom zou PSV dan geld moeten stoppen in iets waar bijna niemand geïntreseerd in is en bij PSV zal de marketing afdeling echt wel weten wat ze aan het doen zijn .
10.000 supporters in die ufo is gewoon een utopie
|
|
|
EindhovenaarPSV Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1939 Reg.: 19 september 2000 | Oh, kijk aan
Ook hier is ons feitenwonder Lucas aan het dode paard wat de JC schaal heet aan het trekken. Zet het nou maar uit je hoofd, want onder de huidige condities zal het zowel sportief als qua supporters nooit iets worden met deze wedstrijd.
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 160 Reg.: 28 maart 2008 | Kom op jullie weten dat ik het goed bedoel? Dat hoop ik tenminste. Natuurlijk begrijp ik dat deze wedstrijd niet echt een affiche is, maar we zouden de jongens voor het nieuwe seizoen wel kunnen steunen i.p.v voor de buis zitten.
Dit is gewoon de eerste echte repetitie, want ik weet zeker als Feyenoord met 3-0 dat jullie zelf ook even achter de oren krabben. Ondanks het maar om de JCS gaat.
|
|
|
Huubke Stevens
 Toeschouwer
Kom op jullie weten dat ik het goed bedoel? Dat hoop ik tenminste. Natuurlijk begrijp ik dat deze wedstrijd niet echt een affiche is, maar we zouden de jongens voor het nieuwe seizoen wel kunnen steunen i.p.v voor de buis zitten.
Dit is gewoon de eerste echte repetitie, want ik weet zeker als Feyenoord met 3-0 dat jullie zelf ook even achter de oren krabben. Ondanks het maar om de JCS gaat.
Ja heel eventjes idd
1. Ik hecht totaal geen waarde aan de uitslag.
2. het seizoen is al duur genoeg krijg je dr ook nog zo'n halve vriendschappelijke wedstrijd bij met een achterlijke combi.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1075 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Kokkie schreef:
(...)
Nieuw begrip: x-gasje... Vraag me af hoe oud jij bent, ben met mijn bijna 27 jaar ook niet meer een gastje denk ik zo.
Hoeveel invloed heb ik daar nou weer op? Ik ken redelijk wat mensen bij PSV en weet dat de vaste groep die ik ken er altijd bij is bij uitwedstrijden. Alleen de JC schaal niet, totaal niet boeiend en onacceptabele vervoersregelingen.
Ach Kokkie dat wordt een beetje de trend van dit forum. Ik ben elders ook al zo genoemd met mn 34. Wij weten wel beter toch?
We worden oud 
ontopic:
Over het algemeen denk ik dat Luciano het wel goed bedoeld maar nog niet echt doorheeft dat wij niet met de trein gaan maar met de bus. En dat veel supporters inderdaad hun geld sparen voor de echte tripjes naar de CL of wat dan ook. Dus maak je een afweging.
Ik ben zelf niet voor of tegen de JCS maar ik ben er gewoon niet bij om de reden die ik eerder al aangegeven heb. Die FSide vind ik gewoon raar en mn vakantie gaat nu even voor.
Weekje later moeten we er wel weer staan 
Luciano ga je dan ook naar Utrecht?
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 18 juli 2008 17:10:47).]
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7492 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Navi schreef:
Die FSide vind ik gewoon raar en mn vakantie gaat nu even voor.
Ik vind de Fside ook raar, maar wat boeit het nu of je daar nu staat of aan de andere kant van de goal. Er zitten allebei Ajaxieden, lekker boeiend 
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1075 Reg.: 12 november 2006 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Ik vind de Fside ook raar, maar wat boeit het nu of je daar nu staat of aan de andere kant van de goal. Er zitten allebei Ajaxieden, lekker boeiend 
Dan ga ik je nog een keer de vraag stellen die ik op de vorige pagina al stelde maar geen antwoord op heb gehad.
Hoe zou jij het vinden als Ajacieden op jouw plekje op X zouden staan? Dat geeft toch een raar gevoel of heb ik het mis?
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 18 juli 2008 17:23:37).]
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7492 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Navi schreef:
Dan ga ik je nog een keer de vraag stellen die ik op de vorige pagina al stelde maar geen antwoord op heb gehad.
Hoe zou jij het vinden als Ajacieden op jouw plekje op X zouden staan? Dat geeft toch een raar gevoel of heb ik het mis?
Ja. Dat boeit me niet echt, of ze nu op oost staan of op west.
|
|
|
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 160 Reg.: 28 maart 2008 | @Navi. Ja ik ga ook naar Utrecht!
|
|
|
Jan_Koudijs Jeugdspeler
Uit: Valkenburg (lb) Vak: West - L Posts: 33 Reg.: 28 oktober 2007 | Ik heb ook 2 kaartjes nu via de zonnebloem a 17,50
[Dit bericht is veranderd door Jan_Koudijs (op 19 juli 2008 13:14:12).]
|
|
|